Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Маслото уж е добре на студен двигател, малко под макса, но пое още 200-300 милилитра. След като загрее си има един постоянен шум от работата на двигателя, приличен на вой. Оставам с впечатление, че е нормален. Изчезва/намаля тва простъргване, за което говорех в горния пост. При студен двигател е между 2000 и 2500 оборота. Интересно е, че се чува някакси по-близко до щита на купето и повече одясно. Турбото пък е напред. Тия дни като ходя да центровам предницата (едновременно с рейката и шок тампоните сменях, та не съм центровал още) ше кажа на майстора да се заслуша и да си каже експертното мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години! искам да споделя нещо озадачаващо с вас и може би да посъбера някое мнение за тоя феномен. По напред в темата съм споменала за голямата болка - а именно турбината. Не предприех никакви действия по въпроса. Наскоро сменяхме диодния блок на динамото (ужасна работа беше свалянето, но нейсе, справихме се). Интересното е, че след този ремонт, чека светна веднъж и след това, вече две седмици, колата работи безпоблемно. Това много много ме озадачава поради простата причина, че от над 2 години тая кола не е вървяла с над 105 км/ч. С нетърпение очаквам размислите ви по въпроса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е по-добре да се радваш не да се озадачаваш понеже щом толкова време колата е карана на ниски обороти кой знае колко нагар е хванала турбината.Хубаво е дизела от време на време на дълъг път да се кара продължително време с над 3000об/мин за да се очисти нагара и от турбината и от ЕГР клапана още повече, че конкретния двигател е толкова икономичен, че и при 140км/ч разхода не е кой знае какво.Пък който не иска да кара бързо въпросната процедура може да я прави и на 4-та предавка.На твое място щом има признаци на проблеми бих пробвал с добавки за изчистване на ЕГР клапан и турбина докато е време.Скъпи са обаче бих ги предпочел пред четирицифрена сума за подмяна на турбина и ЕГР клапан.Не казвам, че е задължително, но ако аз имам някога такъв проблем така бих постъпил.Разбира се може и да има друга причина да ти е светвал чека.По-горните ми думи са написани в следствие на това, че си писала за продължителна експлоатация на автомобила с явно ниски обороти - около и под 2000об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е по-добре да се радваш не да се озадачаваш понеже щом толкова време колата е карана на ниски обороти кой знае колко нагар е хванала турбината.Хубаво е дизела от време на време на дълъг път да се кара продължително време с над 3000об/мин за да се очисти нагара и от турбината и от ЕГР клапана още повече, че конкретния двигател е толкова икономичен, че и при 140км/ч разхода не е кой знае какво.Пък който не иска да кара бързо въпросната процедура може да я прави и на 4-та предавка.На твое място щом има признаци на проблеми бих пробвал с добавки за изчистване на ЕГР клапан и турбина докато е време.Скъпи са обаче бих ги предпочел пред четирицифрена сума за подмяна на турбина и ЕГР клапан.Не казвам, че е задължително, но ако аз имам някога такъв проблем така бих постъпил.Разбира се може и да има друга причина да ти е светвал чека.По-горните ми думи са написани в следствие на това, че си писала за продължителна експлоатация на автомобила с явно ниски обороти - около и под 2000об/мин.

Вярно, че не става ясно какво съм искала да кажа. Мисълта ми е, че е карана така поради простата причина, че като достигнеше 2400 оборота на 4-та и бам - светка чека. Винаги. Просто не съм имала възможност да я карам по-бързо. А при въпросното сработване я бях натоварила с 200 литра минерална вода и тая кола като се отприщи... та я покарах със 140 към 60 км и оттогава проблеми нямам. Само не ми е ясно как така изведнъж сработи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че не става ясно какво съм искала да кажа. Мисълта ми е, че е карана така поради простата причина, че като достигнеше 2400 оборота на 4-та и бам - светка чека. Винаги. Просто не съм имала възможност да я карам по-бързо. А при въпросното сработване я бях натоварила с 200 литра минерална вода и тая кола като се отприщи... та я покарах със 140 към 60 км и оттогава проблеми нямам. Само не ми е ясно как така изведнъж сработи.Моите впечатления са че тоя дизел е също като на астра 1.7 цдти много капризезн . Иска хубава Нафта (лично аз си зареждам само петрол или от скъпата нафта на омв) смяна горивния филтър на време. Послушай колегата Беселин ,зареди си 30л. сложи една добавка (по-горе бяха са писали каква) и някъде извън града на 4-та 3000-3500 оборота за 5 мин .Мн динамичен автомобил за неизвестните 1265кг а до колегите който постоянно дъвчат егр , пак казвам по-добре го затапете .една пластина за 5 лв на стругар и се развиват и завиват 2 болта

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а до колегите който постоянно дъвчат егр , пак казвам по-добре го затапете .една пластина за 5 лв на стругар и се развиват и завиват 2 болта

Т'ва е решението на всички проблеми със запушени, клеясали, овъглени и бла бла турбота. Друга интервенция, която смятам за задължителна е доработката на картерната вентилация. Серпентините от старите Жигули-та вършат добра работа. Други вариант е или съд за картерна вентилация, на който цените варират между 60 и 120лв. или самоделен вариант. Изработката е от проста по проста: взима се най-обикновен метален съд с паралелелпипедна или цилиндрична форма, да речем с дължина 20см. На горната основа на цилиндъра (избрали сме цилиндър), се разпробива една дупка, монтира се щуцер, който се уплътнява добре от него се пуска маркуч, който да бъде с дължина около 2/3 от дължината на целия съд (примерно 15см в случая). По страничната стена на съда се пробива втори отвор, близо до горната основа на съда (примерно 2-3см под горната основа). Там също се монтира щуцер. На още 2-3см под щуцера, вътре в съда и около маркучето, се монтира метална оплетка от неръждаваема стомана, която да се простира на около 1/2 от дължината на съда по целия ми диаметър. Над нея се поставя филтърна хартия. Целия съд се монтира някъде по средата на маркуча за вентилацията. Целта на занятието е маслените пари и всички други гомна да кондензират по дъното на съда и в оплетката, филтрират се през хартията и отново влизат в главата. Мисля, че съм чувал и вариант да се отвеждат свободно в атмосферата.Моята кола се радва вече на чист въздух без сажди и масло. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата за тази система долу горе седят така... съда,маркучите и филтъра - ОК. Каква е идеята - при вашите автомобили идеята е да не ви омазнява всмукателните пътища щото това влошава въздушния поток,натрупват се боклуци и не е добре общо взето.Решението ви е по-просто,сложете си просто едно малко филтърче на капака на главата и парите да си отиват у въздуха и това е.Всички коли вкарват картерните пари обратно в мотора за да изгорят - Еко норми к'во да се прави.Иначе на въпросния съд се слага шлаух,чрез който да се следи нивото вътре в съда,като стане много махаш маслото и пак така...не съм чел никъде кондензираното масло да се връща в картер/глава,обяснявам си с това,че маслото си е променило свойствата след изпарението(може би).При по-серизни конски сили обаче такава система е почти задължителна защото там изпарението на маслото е по-голямо и трябва дебита на "изхвърляне" на тези газове да се вдигне ,отделно трябва да си пазиш всмукателните пътища чисти заради по-доброто навлизане на въздуха в мотора(особено за атмосферен мотор).За повече информация потърсете информация в интернет,такива системи им викат "breather"

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня, че малко неясно звучи в поста ми - след като парте минат през съда, маслото кондензира и въздуха се връща в колектора, не парите.Като цяло, да, идеята е да се елиминират тия мазнотии и гнусотии. При мен шлаух нЕма, просто изхвърлям гомната редовно. Чел съм, че друга идея на тия съдове е да се отбременява голямото налягане при двигателите с принудително пълнене, като част от въздуха се изпуска в атмосферата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос до всички колеги които са сменяли съединител ? Дали са сменяли и маховика ? мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.Имам проблем с оборотите - при работа на двигателя на празен ход като колата е в покой всичко е наред (700 оборота) , обаче когато колата е в движение отново не на скорост оборотите са 1500-1600 (и когато е в движение не падат). Просто при изключване от 4та скорост(примерно) стрелката пада до 700 и се връща нагоре до 1500. Същото става и когато спирам на светофари. Тогава работи 10 сек. на 1500 и пада до нормалните 700. Ако има значение това го забелязах след като откачих акумулатора да го зареждам в нас. На следващия ден - бам проблем.Моля дайте някакъв съвет или мнение. До колкото разбрах може да е от стъпково моторче.Колата е civic 1.6 vtec бензинка.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос до всички колеги които са сменяли съединител ? Дали са сменяли и маховика ? мерси предварително

Аз моя съединител го смених преди 2 месеца и не съм сменял маховик. Имаше някъде дискутирано , че може на стругар да се оправи маховика (ако въобще има нужда). Трябва обаче стругаря да е много добър, че да не го прецака повече и да създава вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите сигурно е стъпков мотор - нов е към 300 долара от щатите,на старо предполагам около 100 лвМаховиха не се сменя за съединител,ако огледалото му е ОК нямаш проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А препоръка за сервиз в София, където могат само да почистят стъпковия мотор- временно решение е може би ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре закарай колата за да ти намерят проблема точно и да вземат адекватно решение.Сервиз Омбре е на вътре в нещата + оторизираните представители.Аз не съм от софия и не ги знам сервизите,но може би други колеги биха се изказали по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашко бате яко гъбарка нещата и нема лошо да престане!Никога, никой не пращай в скапания му сервиз, че после ще го разпитват "икономичните" полицаи!Плаши се, дебел!!!/>/> :)/>/>П.П. Стъпков мотор - къде тва чудо Ве?!?

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам оригиналния код на радиото, но не мога да набера цифрите 8 и 0, защото липсват. Може ли някой да каже как става? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам следния проблем с Хондата. Преди няколко дни ми светна жълтата лампа за подгряването на свещите и оттогава не е угасвала. Когато е студена светва малко по-късно, но през останалото време - почти веднага. Ходих в два различни сервиза но нищо не установиха. Първоначално се оказа че три от свещите бяха изгорели, смених ги всичките, но лампата продължи да свети. Закачваха я на различни компютри, но не дава никакви грешки. Някой от вас имал ли е подобен проблем? Не знам дали е съвпадение но лампата светна точно след една автомивка, иначе колата си върви нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Малко да поясня за оборотите какво се случи - имах проблемен акумулатор смених го и всичко заспа. Аз лично не разбрах как се оправи само, но и без това не разбирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За k20dan4o - при мен беше изгоряла крушката на стопа (виж мнение #54). Пиши после какво е било при теб.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам оригиналния код на радиото, но не мога да набера цифрите 8 и 0, защото липсват. Може ли някой да каже как става? Публикувано изображение

 

Благодаря, радиото работи. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея този подлакътник какъв е: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388827864967841&f1=details&slink=5cdfo9

Редактирано от malini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да има плафон в предната част на колата ?? :D че мисля да си слагам , но незнам какъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ше се разпиша относно проблемите с егр-то и вакуумите, турбота и запекли лопати на вариабилната геометрия.Тва което направих беше да затапя егр клапана - планка на изпускателния колектор. Плановете занапред - сваля се всмукателния колектор, егр-то пада, клапаните колектора се блокират в отворено положение, пада соленоида на егр-то (В). Сваля се турбото, чисти се, прокарва се вакуум от него директно към всмукателния колектор с бууст контролер някъде по средата, пада соленоида на турбото (А). Тва ше опрости системата и предполагам, ше спрат проблемите с дефектирали соленоиди, високо напрежение, ниско напрежение, боклуци в турбото и куулера и с'екви други гадости. Ровичках из схемите и не видях вакуум помпа, иначе директно там бих заврял вакуума на турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко което прочетох чак се стреснах от 7та генерация. До скоро имах 5ген куче, от което останах много доволен. Сега като чета тук и се замислям дали въобще да гледам 7ген.Хубаво е да има негативни мнения, но просто се притесних че проблемите са еднакви и не задминават никого.Общо взето кола на старо си е до късмет.От всичко което прочетох ми стана ясно че ако реша да вземам такава кола трябва да гледам за ръжди,упътненията по вратите,съединителя,турбото,стъклата и тнт (както при повечето коли). После 700лв за старт и оттам нататък съм свободен. Поправете ме ако греша някъде но се замислям дали да не си взема пак 5ген, много по -простичка е от към поддръжка и попо-желязна (поне от прочетеното до тук).Днес цял ден чета темата през телефона (представете си какъв тормоз е), та реших да обобщя прочетеното и наученото,като първи впечатления.Иначе лично аз съм се насочил към 7ген 1,6 110к.с. втека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дизел 1.7цдти препоръчително от 2004 до 2006 няма проблем с турбото , пак е с гарретт 1749в ( с друг сериен номер) иначе , гледаш съединител , рейка , тампони на мотора , дали пуши като я запалиш и салона говори много ( няма как да е на 170 000км , пък волана и педалите да са изтъркани)За бензинка 1.6 не съм чул лоша дума ,а този 1.4 малко е муден . Пък относно стартер , динамо и др са нормални за кола на 300 000 . Бензинката е по евтина поддръжка от дизела , но с много по-голям данък. Дизела гори 4,2и.г - 6гр. , а бензинката 6и.г-8гр. Няма място за сравнение между 5 и 7 генерация

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е ден за обслужване и шайбата на коляновия вал се заяде.Отскочих до хонда за спешъл туул и болта се разви за 2 минути :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам. По принцип съм против, но днеска говорих с един приятел и поспорихме.Може ли да ми кажете какви са негативите на газовия инжекцион?За обикновенното агу знам,че трябва да се избягва,но какво лошо може да има от инжекцион на втека (110к.с.) на 7мата ген?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 000 км с газов инжекцион имам на 7мата ми,която продадох 2013.Негативи никакви,омасляване на клапани не слагай,няма смисъл,разхода е много приличен.Обикновена газова не,основно заради пластмасовия всмукател,има решение с едни гумени тапи,но си е излишен разход - слагай нещо до 1000-1100 лв и си пей.Най -честите проблеми са рейките -> около 120 лв за части(оригинални),труд отделно.По окачването предните амортисьори издават багажа - десен най-често около 240 лв комплект(нови).Шернири,тампони в рамките на разумното като цени,лесно се ремонтира всичко дори в домашни условия.ПО мотора също обслужването не е скъпо.ОКоло 400 лв ще оставиш за първоначално стягане,ремъци,ролка и масло.Колата е страхотна според мен,в ценовия клас мисля,че няма кой да я бие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

карам Хонда Сивик 1,7 дизел от 2003 год. Декември месец. Като застудя времето открих проблемче, колата си загрява добре,има парно, но когато пусна парното на максимална степен, температурата пада.

Смених термостата, но проблема си остана! Термостата струва 38 лева (казаха ми, че е хубав). Колата загрява, стрелката застава малко 1-2 мм под средата и като пусна парното на максимална степен и на топло, стрелката пада с 2/3 надолу (3-4мм над началната чертичка) и започва да духа по-хладен въздух. Искам да отбележа, че парното и когато е загряла не е много горещо, топло е. Сравнено с на един приятел с Ауди, моето е на 70% топлина от негово.Проблема се появява когато колата е топла и пусна парното на макс или извън града карам на свободна няколко кмПубликувано изображение Има ли възможност да има 2-ри термостат, защото според мен нещо не затваря или не отваря навреме.

Кажете няколко марки за термостати за Хонда и около коко пари трябва да струва един "читав" термостат. Май ще сменям пак термостат, но ако някой има идея от къде другаде може да идва проблема, моля, нека сподели.

 

 

Приятен ден и благодаря предварително! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния въпрос: Каква е разликата между версия Sport и версия не-Sport? Само оптическа или има и разлика в окачването да речем. По-твърда возия ли има Sport-а или е еднакво, като цяло как я усещате 7-ма ген. в това отношение. В 8-мо, което е с торсионна греда отзад си е малко твърдичко, в 7-ма как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dRad - защо използваш макс (4) степен - аз използвам първа или втора степен на вентилатора. Нормално е когато пуснеш по инерция (1-2км) оборотите на двигателя са ниски и водната помпа върти малко вода през радиаторчето в купето. При това ако вентилаторът е на 4 степен прекарва доста голям поток въздух и го охлажда по-бързо отколкото ако си на 1 или 2 степен. При мен при извънградско на 1 степен вентилатора (обикновено на толкова го държа), температурата на въздуха който излиза е около 55оС +-5о (имам сонда за температура, която съм боцнал в решетката през която излиза въздуха в купето). Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния въпрос: Каква е разликата между версия Sport и версия не-Sport? Само оптическа или има и разлика в окачването да речем. По-твърда возия ли има Sport-а или е еднакво, като цяло как я усещате 7-ма ген. в това отношение. В 8-мо, което е с торсионна греда отзад си е малко твърдичко, в 7-ма как е?

Разликата в спорт и не спорт е само в тези допулнителните части към броните и във волана , иначе окачването е едно и също . 7-ма вози доста стегнато , много приятна возия има на магистралата , в града се усещат добре легналите полицай. Но возията си е въпрос на вкус , отиди и пробвай някоя 7-ма по автокъщите няма да ти откажат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dRad - защо използваш макс (4) степен - аз използвам първа или втора степен на вентилатора. Нормално е когато пуснеш по инерция (1-2км) оборотите на двигателя са ниски и водната помпа върти малко вода през радиаторчето в купето. При това ако вентилаторът е на 4 степен прекарва доста голям поток въздух и го охлажда по-бързо отколкото ако си на 1 или 2 степен. При мен при извънградско на 1 степен вентилатора (обикновено на толкова го държа), температурата на въздуха който излиза е около 55оС +-5о (имам сонда за температура, която съм боцнал в решетката през която излиза въздуха в купето).

 

Казвам ,че като го пусна на макс парното пада стрелката на температурата. Не казвам , че постоянно ми е на 4(макс)Публикувано изображение Аз си мисля, че ако колата е загряла на 90С, и работи, не би трябвало да пада температурата толкова много! Затова си мисля , че има проблем и за това смених термостата, но проблема си остана. Дори и без парно ако пъскам някой наклон без газ, пак почва да пада температурата. Затова питам дали някой знае друга причина освен термостат за този проблем. Ще сменя термостата пак, както е тръгнало, но ако не е от него, поне да не купувам другПубликувано изображение

Благодаря и поздрави

Редактирано от dRad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , един бърз въпрос от мен : Какви са размерите на чистачките на нашия модел ? Все ми се струва че моите не пасват точно , а откакто съм я купил колата си взимам по размера на старите. Също ако някой знае от къде може да се купят wind blade чистачки ? Благодаря предварително за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае как да си разбера кода на радиото ( нямам книжка на колата и не го пише никаде по жабката). На всички еднакви ли са тези кодове. Нека някой, който знае да каже.Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различни са за съжаление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...