Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Я кажете какъв тип се води буксата на оригиналното радио. При мен e Pioneer. Другия плейър, който искам да сложа е Blaupunkt с евробукса и нещо не успявам да си намеря тва, което ми трябва от нет магазините...

Аз си взех от тук http://www.avitel-bg.com/acv_1130-02 - доволен съм.От същото място си купих и адапторна рамка-доста пилене падна,докато я напасна,но стана.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете какъв тип се води буксата на оригиналното радио. При мен e Pioneer. Другия плейър, който искам да сложа е Blaupunkt с евробукса и нещо не успявам да си намеря тва, което ми трябва от нет магазините...

Аз си взех от тук http://www.avitel-bg.com/acv_1130-02 - доволен съм.От същото място си купих и адапторна рамка-доста пилене падна,докато я напасна,но стана.
Реших, че най-сигурно ще е ако сам се оправя с тия букси, понеже в няколко магазина ми предлагаха някакви неадекватни решения - уж са Хонда, пък не пасва, уж за Pioneer, пак не пасва. За това си взех две женски евро букси с изведени кабели. Сега ми трябва схемата на буксата на оригиналното радио. Имаше тук във форума някъде линк към един руски сайт с описание на различни плейъри и кви ремонти услуги предлагат за тях, ама не мога да го намеря. Не знам руски и не се сещам как да го потърся и в Google. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Я кажете какъв тип се води буксата на оригиналното радио. При мен e Pioneer. Другия плейър, който искам да сложа е Blaupunkt с евробукса и нещо не успявам да си намеря тва, което ми трябва от нет магазините...

 

Аз си взех от тук http://www.avitel-bg.com/acv_1130-02 - доволен съм.От същото място си купих и адапторна рамка-доста пилене падна,докато я напасна,но стана.

 

Реших, че най-сигурно ще е ако сам се оправя с тия букси, понеже в няколко магазина ми предлагаха някакви неадекватни решения - уж са Хонда, пък не пасва, уж за Pioneer, пак не пасва. За това си взех две женски евро букси с изведени кабели. Сега ми трябва схемата на буксата на оригиналното радио. Имаше тук във форума някъде линк към един руски сайт с описание на различни плейъри и кви ремонти услуги предлагат за тях, ама не мога да го намеря. Не знам руски и не се сещам как да го потърся и в Google. Публикувано изображение

 

 

 

 

колегата по-горе е писал какъв е кабела , виж и си поръчай 14лв , много грозно като нарежеш оригиналната инсталация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой да е отварял километража ? Изгоря ми крушка (може би) и в момента 1/3 от таблото не ми свети и то точно по средата между оборотите и до 0-120 км/ч, а пък стрелката на километража свети Публикувано изображение Някой демонтирал ли е ? Назад в темата имаше един колега който беше описал неговите премеждия, но не е описал как е свалил и извадил таблото на километража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой да е отварял километража ? Изгоря ми крушка (може би) и в момента 1/3 от таблото не ми свети и то точно по средата между оборотите и до 0-120 км/ч, а пък стрелката на километража свети Публикувано изображение Някой демонтирал ли е ? Назад в темата имаше един колега който беше описал неговите премеждия, но не е описал как е свалил и извадил таблото на километража.

 

сваляш пластмасата на километража , която е над волана тя излиза лесно , таблото се държи на 3 болта ,отзаде крушките са ти на фасунки , вадиш крушката от фасунката с клещи и си тарсиш такива крушки Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой да е отварял километража ? Изгоря ми крушка (може би) и в момента 1/3 от таблото не ми свети и то точно по средата между оборотите и до 0-120 км/ч, а пък стрелката на километража свети Публикувано изображение Някой демонтирал ли е ? Назад в темата имаше един колега който беше описал неговите премеждия, но не е описал как е свалил и извадил таблото на километража.

 

Трябва да смъкнеш волана максимално надолу. След това изваждаш гладката пластмаса, която опасва километража отпред пред прозрачния плексиглас. Аз го направих като натиснах малко с пръсти и го плъзнах напред. Предполагам може да стане и с пластмасова щангичка или с плоска отвертка и парцал. След като я извадиш, развиваш трите болта на таблото - един отгоре и два отдолу. Внимавай да не ги изтървеш, че се завират навътре и няма вадене после. Следващата стъпка е да извадиш таблото - дърпаш първо горната част, след това останалото излиза. Има две букси отзад, пак в горната част. Вадиш ги и си ти. Публикувано изображение Лампите се сменят като врътнеш фасунката до освобождаване, а самите крушки излизат с дърпане. Тва е цялата хамалогия.

 

Относно оригиналната инсталация, аз съм с една продълговата женска букса. Не успях никъде да намеря такава. Публикувано изображение

Ето ги моите букси и плейър:

http://imageshack.us/photo/my-images/203/u5l5.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/96/f3y9.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/600/h3zr.jpg/

 

Шо се касае за проблема с двигателя и грешките:

Ислиза ми P0238 - Boost Pressure Seonsor Circuit High Voltage. Чистих го днес, но проблема остава. Утре ще го свалям, за да замервам кабелите. Лошото е, чеможе да е и проблем в сензора, ЕСМ-а и накрая и в надува на турбото. В края на седмицата пък ше свалям турбо, интеркулер и тръбите за чистене. Да видим какво ще излезне.

Редактирано от ctnstn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.

Ето го отговора на проблема ти с грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.

Ето го отговора на проблема ти с грешката.
Снощи четох из един английски форум за проблмите на един младеж със същия двигател. След няколкократни засичания на грешки и въртели отстрана на тамошното представителство на Хонда, сменено турбо, МАР сензор, ЕGR клапан и още една камара работещи части, се оказва, че проблема е действително в EVRV-то. До тук добре, само не знам къде да го търся тоя клапан. Дали в евро07 или аутохелп би го имало или да ходя в Бултрако да търся? И каква е горе-долу цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук вече не мога да ти помогна.Взимай телефона и звъни, те ще ти кажат цените.Ако искаш пиши на ЛС да ти дам и номера на Юби Ко и те да ти дадат оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви добавки слагате в нафтата ?

на "Castrol TDA" - ползвам я вече 4 години винаги през зимния период (от октомври до април). Купувах я от Метро, когато е в промоция за 20лв. С дозатор е 250мл. за 250литра. Преди 4 седмици в bim.bg я бяха пуснали същата за по 13лв. и естествено тогава си купих 2 броя
Благодаря, Jorko и аз към нея се насочих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.

Ето го отговора на проблема ти с грешката.
Снощи четох из един английски форум за проблмите на един младеж със същия двигател. След няколкократни засичания на грешки и въртели отстрана на тамошното представителство на Хонда, сменено турбо, МАР сензор, ЕGR клапан и още една камара работещи части, се оказва, че проблема е действително в EVRV-то. До тук добре, само не знам къде да го търся тоя клапан. Дали в евро07 или аутохелп би го имало или да ходя в Бултрако да търся? И каква е горе-долу цената.
Брат и аз го четох това преди месеци и аз пробвах смених го това.. и пак светва чека.. чистиха турбо от нагара 5 месеца и пак светва чека... а сега вече и през няколко дни светва.. не знам и аз вече какво да правя накрая ще я засиля в една стена без аз да съм вътре и дотук със силата на мечите !!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете какъв тип се води буксата на оригиналното радио. При мен e Pioneer. Другия плейър, който искам да сложа е Blaupunkt с евробукса и нещо не успявам да си намеря тва, което ми трябва от нет магазините...

Аз си взех ето тази букса преход и всичко заспа http://tony-sjd.com/product_info.php?cPath=19_91&products_id=431&products_name=iso-hondaПлеъра ми е пайнер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са ти сменили въпросния valve regulator 36170-PLZ-D11 ?

Vuv edin serviz pred men go smeniha daje stariq izglejdashe po kachestven ot noviqt koito go vzex ot koser avtochasti.Sorry za latinicata ama ot tela pisha :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сблъсквал ли се е с проблема със счупените държачи на шипките на корите на вратите? Вчера разглабях шофьорската врата, за да си оправя моторчето на централното и докато махах кората на вратата, на 3 или 4 места вложките на щипките се откъснаха. Две от тях са цели, другите две са на парчета. Ясно е, че трябва да се залепят и да се пробва да се закачи кората пак посредством щипките, но... дайте предложения за качествен и надежден адхезионен материал. В себе си имам само Поксипол, но не съм сигурен колко ще държи. Уж го дават стабилен. Единствения ми опит с него е да лепя емблеми на старата кола.Другия вариант, за който си мисля, е да разкарам счупените вложки нацяло и (вратата е и обезшумена вече с битумна лента), за да елиминирам възможно тракане на бастисаните места, да цвъкна едно топче силикон, което да играе ролята на буфер на мястото, след като изсъхне.Ако имате някакви други предложения - споделяйте.Междувременно, с облицовката на вратата, нещата доста утихнаха, дори само при затваряне. Ползвах битумна лента от Бриколаж 15смХ10м, на външния и вътрешния лист на вратата, а зад тонколоната набутах пирамидна полиуретанова пяна. Въпреки, че е гола и не съм я пробвал по паваж, дори само при затвареня вратата не издава дразнещите тракащи звуци, а се чува само един стабилен басов тон от хлопването. Много яко. :D Тонколоната смених, като разкостих старата и от пластмасовия ринг с малко силикон си направих фланец за новия говорител. 16.5см събира перфектно.На пролет ми се върти и идея да сваля мокета на пода в купето и багажника, да наложа и там битумна лента и върху нея някаква вата с по-голяма плътност (примерно 5 и нагоре кг/м^2) и същевременно достатъчно тънка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сблъсквал ли се е с проблема със счупените държачи на шипките на корите на вратите?

 

Вчера разглабях шофьорската врата, за да си оправя моторчето на централното и докато махах кората на вратата, на 3 или 4 места вложките на щипките се откъснаха. Две от тях са цели, другите две са на парчета. Ясно е, че трябва да се залепят и да се пробва да се закачи кората пак посредством щипките, но... дайте предложения за качествен и надежден адхезионен материал. В себе си имам само Поксипол, но не съм сигурен колко ще държи. Уж го дават стабилен. Единствения ми опит с него е да лепя емблеми на старата кола.

 

Другия вариант, за който си мисля, е да разкарам счупените вложки нацяло и (вратата е и обезшумена вече с битумна лента), за да елиминирам възможно тракане на бастисаните места, да цвъкна едно топче силикон, което да играе ролята на буфер на мястото, след като изсъхне.

 

Ако имате някакви други предложения - споделяйте.

 

 

 

Междувременно, с облицовката на вратата, нещата доста утихнаха, дори само при затваряне. Ползвах битумна лента от Бриколаж 15смХ10м, на външния и вътрешния лист на вратата, а зад тонколоната набутах пирамидна полиуретанова пяна. Въпреки, че е гола и не съм я пробвал по паваж, дори само при затвареня вратата не издава дразнещите тракащи звуци, а се чува само един стабилен басов тон от хлопването. Много яко. Публикувано изображение Тонколоната смених, като разкостих старата и от пластмасовия ринг с малко силикон си направих фланец за новия говорител. 16.5см събира перфектно.

 

На пролет ми се върти и идея да сваля мокета на пода в купето и багажника, да наложа и там битумна лента и върху нея някаква вата с по-голяма плътност (примерно 5 и нагоре кг/м^2) и същевременно достатъчно тънка.

 

Този проблем с щипките е много неприятен...няма оправия.Свалял съм ги дори с спецялни инструменти,с отверки с какво ли не-чупят се.То не се чупят самите щипки,а се трошат стойките на щипките.

Аз лично ги лепих с момемнтно лепило тези по 3гр. дето са Бонд Супер Гел...2-3лв е някъде.Става супер здраво,но съм сигурен че като ги сваля на пролет пак ще се строшат и пак лепене,събиране не парченца и такаПубликувано изображение

И аз като теб обезшумявах врати,багажник,половината под и има ефект макар,че ползвах възможно най евтините матеряли.

Редактирано от Lestar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,да се похваля, днес ходих за ремап / чип тунинг на колата и изключване на ЕГР клапана. Направиха я 130 коня и вече върви доста повече от преди. От 1ва по 5та скорост набира много добре и равномерно , няма пушилки отзад , с две думи много съм доволен :) Реших да споделя ,ако някой нещо се интересува,защото аз търсих доста информация ама не намерих почти никаква в БГ сайтовете, единствено в един английски сайт където пише доста полезни неща. Сега ми предстои да ми оправят рейката,че тропа та се не трае ... чакам да доставят някакви слайдери дето трябвало да се сменят. Ако някой има повече информация за този филм с рейката ще съм благодарен ако сподели.Чел съм темата тук и на теория знам какъв е проблема ,но ако някой скоро се сблъсквал с проблема ще може малко по от първа ръка да каже .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво ме сполетя днес. Карам си пак светна чека,изгасих изкачах малко. стигнах до магазина спрях, запалих колата и оо чудо мега як бял дим излиза от аспуха ама все едно карам трабант.. супер много бял пушек,антифриз има,температурата на двигателя е ок,маслото е ок.. нямам представа от какво пуши толкова много бял дим... утре ако успея да стигна до сервиз ще ви кажа за какво иде реч..А някой да му се е случвало такова нещо ??? :(/>:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките на оста на турбината може да са заминали и от там да изпуска по малко масло и затова да пуши.Нищо, че видимо нивото на маслото не се променя.Другото възможно нещо е дюза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките на оста на турбината може да са заминали и от там да изпуска по малко масло и затова да пуши.Нищо, че видимо нивото на маслото не се променя.Другото възможно нещо е дюза.

Техниката на Bosh показа че проблема е във дюзите, чакам сега да кажат дали само в някоя или във всички :(/>:(/>:(/>:(/>:(/>:angry:/>:angry:/>:angry:/>:angry:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги? Ситуацията е следната - колата пали добре и след 2 сек. започва да работи неравномерно за известно време и мирише на неизгоряла нафта. Свещите са здрави, но мерих и съпротивлението им. На три от тях е 0,8, а на едната 0,4. Та мисълта ми е че не грее както трябва, а нали подгрява и след като запали колата. При следващи паления няма проблем. Акумулатора е нов. Някой сменял ли е свещите ? Какви сте слагали? Чудя се въобще дали да се занимавам поради риска от счупване или да чакам тотално да изгори някоя !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 4 години смених вече 4 свещи. Слагам на "Искра"(Хидра) - най-евтини са. Винаги в началото на всяка зима ги проверявам с крушка 12V и две запоени кабелчета. Едното закачам на + на акумулатора другото на електрода на свеща (както си е навита в блока, само махам лулата). Ако има изгоряла - крушката не свети. Развиват се лесно с глух ключ 12мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Благодаря за бързия отговор, колега ! Пробата е лесна. Мен повече ме тревожи развиването, че даже и майсторите тук се плашат и не се хващат на дългите свещи Публикувано изображение. Мен не ме е страх да си работя по колата, така че ще се захващам когато имам време. Иначе и аз мисля да пробвам с Искра (20 лв. бройката). 4 свещи за 4 години предполагам означава, че ги сменяш една по една, а не всички накуп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз пак да се похваля Публикувано изображение Вече съм с окачване от EP3 .Колата вози доста по-стегнато и не подскача както преди по неравностите. Сниши се с 2-3 см и като цяло е доста по-стабилна. Амортисьорите си пасват без преправяне. Сток си е окачването от ударена кола. И един бонус имам - рейката ( или каквото по дяволите тракаше отпред в краката ми) спря да чука постоянно.Предполагам от снишаването се е пообрал луфта , нямам представа ,ама се радвам на тишината,даже радиото не пускам Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я купих смених на 1-ви и 3-ти цилиндър, от тогава за 4 години още два пъти само на 1-ви цилиндър (не знам защо все там гори - а може и да не са хубави тези "Искра", все пак не съм пробвал с по-скъпи свещи). Не съм имал проблеми с развиването - но винаги съм го правил на студен мотор (на другия ден).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде се намира горивния филтър на Сивик 2003г. 1,4 90к.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде се намира горивния филтър на Сивик 2003г. 1,4 90к.?

Има нещо като чорапче (мрежичка) в резервоара при помпата и това е.Няма горивен елемент,който да се сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве желаем, на всички в този клуб! Казвам се Красимир и съм от Русе. От два месеца съм купил сивик 1.7 цтди 2003г. на жена ми, но тя не ще да го експлоатира. Реших да продам колата, но попаднах на вашият фенклуб и промених мнението си, Хондата остава и ще бъде обгрижвана както правя с Алфата, с която жена ми не ще да се раздели. Синът ми ще има правоспособност да шофира през януари 2014г. и той ще има възможност да и се изкефи. За сега нямам никакви проблеми, но ако възникнат такива ще споделя. Весели празници на всички! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Здравейте! Знаете ли от къде мога да си закупя машинката за вдигане на прозореца от към шофъора, трябва ми машинката релсите, жилото всичко без прозореца :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли сивик 2003 година 1.4 с абс колко спирачна течност събира спирачната система.Също и някой знае ли колко спирачна течност събира съединитела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, забелязах,че отвора на левият и десен подкалник, от който излизат накрайниците на рейката е огромен и няма кора, която да предпазва моторният кош от сняг, кал, вода и пепел. Само на моята ли е без кори или на всички е така? Зад задната гума, като че липсва част от кора завършваща тунела на подкалника, а има отвор, от който се вижда обратнатното на заднадата броня, там също е депо за сняг и кал. Ако се продават кори за въпросните отвори, моля споделете от къде да ги закупя. Публикувано изображение

Редактирано от Цонев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,отпред няма кори,котките влизат спокойноПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,изчистих си грешките на SRS без кабел , ако някой има подобен проблем(

) ... накратко: откачаш жълтата букса под волана до бушоните,тя е за airbag-a ,връзваш я на късо с 1 кламер и даваш на контакт , след като лампата изгасне вадиш кламера ,чакаш няколко секунди да светне пак вкарваш кламера и след като изгасне 2-ри път вадиш кламера. После мушкаш буксата на мястото и палиш Публикувано изображение

 

Работи Публикувано изображение колата е 1.4 бензин 90 коня Весели празници .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, забелязах,че отвора на левият и десен подкалник, от който излизат накрайниците на рейката е огромен и няма кора, която да предпазва моторният кош от сняг, кал, вода и пепел. Само на моята ли е без кори или на всички е така? Зад задната гума, като че липсва част от кора завършваща тунела на подкалника, а има отвор, от който се вижда обратнатното на заднадата броня, там също е депо за сняг и кал. Ако се продават кори за въпросните отвори, моля споделете от къде да ги закупя. Публикувано изображение

По принцип имам кора и на левия и на десния подкалник, която е с малък отвор и настрани е прорязана (котка ако иска наистина може да мине, но съм виждал доста Сивици 7-ма са им махнати тези малките кори и знам за какво пита колегата) - просто някой някога я е свалил и твойта. Отзад също имам кори и от двете страни

п.п. най-вероятно при някой удар е била изправяна от тенекеджия и не е поставена кората след това

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че като вземеш жена и кола втора ръка, никой не може да каже колко са карани и (мачкани). Въпросът ми беше, от къде мога да закупя тези кори?

Редактирано от Цонев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По проблема с тропащата рейка.

 

При мен се оказа, че е износен и десният външен накрайник и шок тампоните на амортисьорите. Смених ги, позатихна, но не изчезна напълно тракането.

Решенеието на проблема, де факто, е много просто. Рейката се сваля и разглабя стъпка по стъпка, следвайки инструкциите в инструкциите за ремонт. От тук се поръчват части 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 и 14 на обща стойност от около 160лв., купува се хубава грес и се пристъпва към работа.

При самото разглобяване на рейката се откриват пластмасови "стружки" от плъзгача. "Кожуха" на рейката, както и уплътнението с маншоните се почистват хубаво с обезмаслител за спирачки. Същото важи за пръта на рейката. Червячния меганизъм не се пипа. Важното е да паднат всички боклуци. Нанася се обилно количество грес на вече почистените части. Всичко се сглобява с динамометричен ключ според упътването.

Воала, имате недрънчаща рейка.

Вариант за следващото сервизиране е изработката на месингови плъзгач (14) и водач (3), тъй като оригиналните са поластмасови и се износват значително бързо. При мен целта беше да възстановя напълно "окчаването" на пръта на първо място. Второ - поради силното износване на елементите, нямах възможност да снема точни размери и трето - не можах да си намеря стругар, който да ми ги изработи. Публикувано изображение Вероятно при следващи симптоми на износване, ще се юрна към София.

 

Относно проблема с корите на вратите - опитах да лепя с поксипол, със секундо лепило, с винтозаместващо лепило, с епоксидна смола. Нищо не сработи, при опитите да закопчая щипките, всичко се раздробяваше. Едната врата беше малко по-пострадала, за щастие на места, на които не беше от особено значение (щипките от далечната и близката страна на вратата точно под стъклото). Вратата прилепваше плътно и без тях. За да елиминирам тракането ползвах силикон, като направих на мястото на липсващите стойки за щипки големи топчета силикон и ги оставих да засъхнат до едно средно положение. При монтаж на кората изсъхват напълно и хем държат, хем елиминрат вибрациите в зоната.

За следващите сваляния си направих инструмент, подобен на пластмасовите щанги - изрязах парче стомана и го огънах в подходяща форма за функцията му на лост и изрязох канал с вид на обърнат конус, в който щпката влиза и постепенно се свива.

 

Проблема с грешката още не съм го мислил, най-вероятно като се стопли напролет ще се хващам да проследявам вакуума към А сензор, ще замеря окабеляването и ще действам.

Редактирано от ctnstn
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години, живи и здрави! Някой знае ли каква е пропорцията, двутактово масло и газ за горене към 10 л нафта? Публикувано изображение

Редактирано от Цонев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По проблема с тропащата рейка....Решенеието на проблема...

Е, най-после някаква смислена информация, че тази тема се явява нещо "табу", поне от тези които са малко или много наясно. :)Това с месинговата част звучи интересно, но е преработка в областта на управлението, което си е притеснително.Бих могъл само да добавя следнатото инфо. Бях в Серес и случайно се заговорихме с местен колега, бивш собственик на Civic 7 Sedan като моя, закупен чисто нов от местен дилър на Honda. Та човека каза, че 4 пъти са му сменяли рейката с нова докато е бил в гаранция :confused:Накрая намерил инженер в Солун, който предложил решение на проблема. Става дума не за износена рейка, а за фабрично нова такава. Срещу 1000EUR същия направил някаква промяна плюс стабилно гресиране и проблемът приключил.Колега ctnstn, какава грес сложихте?При мен след поредното разскърцване, сложихме графитна грес, че май обикновената лека полека се топи и изчезва нанякъде. Освен че изчезна скърцането и потропването намаля май.Графитната грес четох някъде, че се била спичала, но все пак сложих такава, защото видях остатъци от такава по оригиналните ми части (пазя си ги :) ), които не се разскърцваха през няколко месеца. Разскърцването взе да ми се случва след ремонта в официалния сервиз и след дълго мислене реших, че не нацелват правилната грес. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молибденова е смазката, която ползвахме. Запазва качествата си при -20 до 150 градуса. Образува филм по повърхността и предотварята контакта между триещите се повърхности.Днеска сутринта като запалих колата и подадох газ да тръгвам 4-5 минути след стартирането на двигателя, в диапазона между 2 и малко и 3 (мало по-рязко натиснах газта, не ми е навик рано сутрин и на студен двигател) се чу един шум като вой. Дизелов е двигателя. Въпроса ми е към другите колеги с дизелови двигатели - и при вас ли звука от двигателя е по-басов и масивен? На предишната кола (Пежо 206 2.0 хди) двигателя звучеше малко по-мазно и тихо...Проверих маслото, уж беше в норма, повече към максимално, ама вече беше позагряла колата. Довечера пак ше слезна да видя.Опасявам се само да не е от турбото, че иначе лошо. Помислих да не би да не му достига масло като е студена, защото като покачи температурата, тоя вой спря.Месинга е изпълним само при точно снемане на оригиналните размери и много добър стругар/фрезист.

Редактирано от ctnstn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е дa е от турбото колегa , моето тaкa вие кaто е студен двигaтеля ,стигнaхме до изводa , че е зaцaпaнa геометриятa и от товa вие. Кaто позaгрее чугунa се рaзширявa леко и спирa дa се чувa тоя звук. Скоро ще я нося дa я почистят и ще видим дaли ще имa ефект.Кaто цяло нaй добре дa я изчaквaш добре дa зaгрее преди дa я нaстъпвaш.Моятa дори влезе в сервизен режим кaто я нaстъпaх преди дa е зaгрялa добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...