Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

и при двата варианта (пукната глава или издухана гарнитура някъде), би трябвало като постои колата няколко часа в съответния цилиндър да влиза малко вода. Следователно ще пали по-трудно от нормалното и би трябвало да има бяло облаче отзад при палене. Това за съжаление, е по-голям проблем от климатроника...

Бялото облаче при палене съм го забелязвал.... трудно палене никога до сега... какво значи това сега, издухана гарнитура или спукана глава ? :(/>:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Наскоро имах проблем със климатроника на хондата, не духаше топло, закарах я в сервиз смениха термостата промиха с някакъв химикал охладителната система и сега резултата е топлото на климатроника работи,духа топло НО само когато колата е в движение ако стой на празен ход 1000 оборота започва да духа хладно.. Върнах я отново във сервиза и там ми казаха че със специален тест са установили че във антифриза влизат изгорели газове и предполагат че проблема е или във някоя гарнитура или най лошото главата е пукната.... :angry:/>/>/> Някой ако се е сбълсквал с подобен проблем моля да сподели че просто вече нямам нерви ... :(/>/>/>:(/>/>/>

Ако имаш газова,може проблема и да е от там.Аз имах подобен проблем и колата спираше да духа топло когато работи на тихи обороти.Така и не можах да го оправя защото я продадох,но стигнахме до извода,че изпарителя на газовата взема всичката топла вода за вътрешния радиатор.Решението беше с щуцер-намалител за да се намали дебита към изпарителя.Спукана глава по-малко вероятно,но за гарнитурата е по вероятно Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, някой сменял ли е предния тампон на двигателя http://japancars.ru/...&nplblk=B__4702 ( откъм радиатора №10 на схемата ) . Миналата седмица сменях съединител и видях, че почти се е скъсал от едната страна. Офертата към момента само Публикувано изображение е 230 лв. оригинален.

 

На всички 7ми които съм виждал тези тампони са скъсани,явно им е болка като рейката.Извади тампона,почисти го добре,обезмасли и го напълни с полиоретанов силикон.Практиката е често използвана за да се заздравят тампоните и да станат по-твърди и устойчиви на сучене

 

Благодаря за съвета, колега ! Това го направих преди 2-3 дни, но стана твърд и сега се усещат вибрациите по колата Публикувано изображение Май ще го пращам в Пловдив за пълнене с нова гума (дано в по-мека). Ако някой има отзиви за подобен вид интервенция, моля да сподели.

P.S. Иначе мотора се кротна на едно място и няма притрисане при палене, гасене и потегляне. А като се погледне на канал не си личи да е скъсан (той не беше и нацяло скъсан де).

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , да споделя каква "модификация" направих на моето ep4 за мнения и коментари Публикувано изображение Махнах S-образната тръбичка която стои в кутията на въздушния филтър точно под самия филтър. Не знам каква и е точно функцията , според мен само пречи на въздушния поток който влиза в кутията .Впечатленията са ми че сега оборотите се качват с една идея по свободно и няма толкова голямо замисляне като настъпиш педала на газта. С две думи , не мисля да я връщам обратно тази мити тръбичка Публикувано изображение Какво мислите за цялата тая операция ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , да споделя каква "модификация" направих на моето ep4 за мнения и коментари Публикувано изображение Махнах S-образната тръбичка която стои в кутията на въздушния филтър точно под самия филтър. Не знам каква и е точно функцията , според мен само пречи на въздушния поток който влиза в кутията .Впечатленията са ми че сега оборотите се качват с една идея по свободно и няма толкова голямо замисляне като настъпиш педала на газта. С две думи , не мисля да я връщам обратно тази мити тръбичка Публикувано изображение Какво мислите за цялата тая операция ?

 

точно тази трабичка вкарва студения поток от въздух към филтара , който в твоя случай взима само топъл въздух от мотора ... тоест никакъв смисъл !моя съвет е сложи си спортен филтър , панелен или открит , специално за дизела е по-добре , защото се нуждае от мн въздух. Аз съм със цялостна генерация ф60 , спортен филтър,усеща се супер много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става ли по-шумен двигателя с друга генерация?За дизела става въпрос.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става ли по-шумен двигателя с друга генерация?За дизела става въпрос.

Ами карах го с права тръба , но е доста шумно .Мойта генерация сега е ф60 от турбото мека връзка и за крайно гърне съм сложил едно много добре направено резонансно гърне. Ще кача снимки по нататък .Звукът е невероятен , но само във високите се чува, иначе като карам до 2000 оборота не може да се разбере че колата е с генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Поради известни проблеми с двигателя на моето купе , го смених с друг. Бях с D17A8 (120hp non vtec) и сложих D16W7 , но сега хич не съм доволен от вървежа и ме интересува какво ще ми коства да сложа примерно B или H серия. Кой тампони трябва да преправям и тн. Мислих да сложа главата от стария двигател , понеже не съм сменял компа и инсталацията.Но нямам документи за новия двигател и заради това предпочитам да го сменя с друг , хем да мога да регистрирам колата. Ще съм ви благодарен за всякакви съвете и препоръки. :) Става дума за Civic Coupe (EM2) .Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!Днес за добро или лошо, смених шестата генерация със седма. Просто жената и децата отдавна ми реват за задни врати и най-накрая поддадох :lol: Моля някой да ми обясни откъде се включват дългите светлини, защото като дръпна лостчето за фаровете се задейства само светлинния клаксон (дългите светят само докато държа лостчето). На шестата като дръпнеш, щракваше и се включваха дългите, дръпваш пак и си минаваше пак на къси :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!Днес за добро или лошо, смених шестата генерация със седма. Просто жената и децата отдавна ми реват за задни врати и най-накрая поддадох :lol:/> Моля някой да ми обясни откъде се включват дългите светлини, защото като дръпна лостчето за фаровете се задейства само светлинния клаксон (дългите светят само докато държа лостчето). На шестата като дръпнеш, щракваше и се включваха дългите, дръпваш пак и си минаваше пак на къси :huh:/>

Бутни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) Имам едно въпросче. Така и така значението дали имаш или нямаш катализатор на колата не оказва влияние на данъка на автомобила. Говоря за коли над 100 конски сили. Та въпроса ми е, ако махна катализатора на колата, ще има ли ефект при бързината на колата. Става въпрос за бензин, 1.7, 127 кончета. И съответно, слага ли се някакво гърне на мястото на катализатора ? Трябва ли да се правят някакви настройки на ламбда сондата ? Много ще се радвам ако някой го е правил вече на такова купе. Благодаря Ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :)/> Имам едно въпросче. Така и така значението дали имаш или нямаш катализатор на колата не оказва влияние на данъка на автомобила. Говоря за коли над 100 конски сили. Та въпроса ми е, ако махна катализатора на колата, ще има ли ефект при бързината на колата. Става въпрос за бензин, 1.7, 127 кончета. И съответно, слага ли се някакво гърне на мястото на катализатора ? Трябва ли да се правят някакви настройки на ламбда сондата ? Много ще се радвам ако някой го е правил вече на такова купе. Благодаря Ви предварително :)/>

Колега ако нямаш проблеми с изпускателната система не си закачай хубавата безшумна кола.Махнеш ли катализатора каквото и резонаторно гърне да сложиш все ще е по-шумно от оригинала.Ако ще правиш нещо то трябва да е цялостна генерация с изпускателен колектор.Мисля,че спортни изпускатели от Д серия на по - старите хонди стават и за нашите,но това е само предполужение на око.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да споделя опит по този въпрос макар не с HONDA.Преди 12-13 години баща ми имаше Ауди80, което имаше проблем с ламбда сондата, обаче един разбирач каза, че катализатора се бил запушил и трябва да се махне.Ефектът беше меко казано ужасен.От безшумен автомобила се превърна в много кофти бръмчалник.Звука наистина беше отвратителен и съответно се наложи да се дават доста пари за друг катализатор, търсенето на който отне доста време понеже това е много скъп елемент ако искаш да го купиш чисто нов.Та ако желаеш да направиш колата си по-мощна и по-бърза предприеми нещо друго, което има доказан ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, много Ви благодаря за бързите отговори. Наистина колата ми работи много тихо :)Значи няма да махам катализатора. А какво ще кажете за чип тунинг ? Има ли ги за наще хондички ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има за всички марки и модели.Въпросът е кой ще го направи понеже има случаи след намесата на ,,специалист" колата да върви по-малко отколкото преди чипосването.За мен тази процедура е спорна когато се отнася за малък атмосферен мотор.Не претендирам, че съм 100% прав де, нека и други колеги се изкажат.Ако искаш осезаема разлика във вървенето има други доказано ефективни решения, но всичко има своята цена :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, много Ви благодаря за бързите отговори. Наистина колата ми работи много тихо Публикувано изображениеЗначи няма да махам катализатора. А какво ще кажете за чип тунинг ? Има ли ги за наще хондички ?

 

няма смисъл от чип на атмосферка ,може да сложиш изпускателна система ,някакъв интейк , ще усетиш голяма разлика, но няма как колата да си остане все така безшумна.Като цяло махаш катализатора дават ти 50-60 лв за него и на негово място слагаш една права тръба , но трябва да видиш дали няма да ти прави проблем ламбда сондата без катализатор , така или иначе след 70-80 000 км става неизползваем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ... най-после намерих време да споделя. Фаровете ми примигваха на празен ход (както и всички други крушки де) около 25000км вече не им обръщах внимание. Това лято ходих на Албена (отново) за една седмица. На третият ден опитвам да я отворя и изненада - никакъв ток. Предположих, че е акумулатор защото го използвам 4,5 години, а беше и стар когато купих колата. Поръчах си и след 2 дни с куриер ми доставиха до хотела нов. Монтаж палене и .... лампата за акумулатора остана да свети - не зарежда генератора (не съм забелязал да е светнала на отиване). Естествено няма дизел, който да измине над 400км (било то и без включени фарове, от Албена до Пловдив са 430км.) - ел.помпа, ел. дюзи, ECU и т.н. Единственият възможен вариант е да са две коли и да сменят акумулаторите от време на време - обаче нямаше втора кола. След разговори по GSM с представителства на Хонда в Бургас и после Варна - демонтаж 2 часа, ремонт ?часа (зависи дали имат налични необходимите части), монтаж 2часа - евентуално и преспиване вечерта. Тези от Варна обаче ме насочиха към друг сервиз, занимаващ се само с генератори и стартери. Последният ден натоварихме си багажите и хайде при тях. След час ми звъннаха - диодна плочка, семеринг (понеже сме с маслени магистрали през генератора) и реле-регулатор 98лв. частите (имаха ги налични) и 50лв труд -"да го правим ли?" "Естествено, правете го" (аз нали съм със свалени гащи - честно казано очаквах по-висока цена). Казаха, че след час са готови. Върнах се при сервиза - приключваха вече. Оказа се, че огъват малко ламарината на подкалника и вадят динамото от там (десния, една ивица около 5см дълга и 1см. висока). Иначе в сервиза на Хонда свалят целият преден мост за да го извадят и затова щяха да ме забавят толкова - не знам и колко пари щяха да искат. Целият ремонт със сваляне и качване приключи за 2,5-3 часа, дори бяха включили акумулатора да се зарежда през това време. Останах доволен все пак за 148лв си реших проблема с примигването + гаранция за 6мес. (нямаше нарушено покритие на ламарината на подкалника при огъването му навън и после обратно). Тъй като видях, че няма нищо сложно бих посъветвал всеки, който разполага с удобен канал и 2-3 часа време, да си го ремонтира сам и да спести тези 50лв.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал отделна тема по въпроса, но Jorko ми писа лично съобщемние как да процедирам, за това правя един copy-paste и продължавам с новини по моите проблеми.

Темата:

"На първо място седи проблема с кормилния механизъм. И при мен го има тва лопане, тропане и чукане по малки неравности. Шума определено го чувам близо до щита на двигателния отсег (за разлика от тоя при разбито окачване - ниско долу), не толкова басов, колкото от носач/шарнир. Най-осезаем е на паваж, тогава направо си ебе мамата от тропане. При навиване на волана затихва. Когато колата е на място и разклатя волана наляво-надясно, също се дочува подобен шум. Лошото е, че се и усеща във волана при рязка смяна на посоката ляво-дясно и обратно. Държа да отбележа, че окачването е наред. Няма тръгнали и разлуфтени тампони и връзки. Вдигнах я на крик от двете страни, проверих външните накрайници, но нищо и там. Почетох квото имаше из форума за тоя проблем и съм почти съм сигурен, че е тая прословута пружинка и втулка на червячната връзка. Но от рейки не разбирам и си нямам и идея нито как да го оправя сам, нито как да проверя там ли е проблема. Познати със същия модел говорят и за болт на контрагайка, затягането на който прецаквало резбата и оттам - лошо. В същото време, на когото майстор съм споделил проблема в последните дни, всеки казва, че там е рисковано да се пипа. Въпроса ми - къде в Пловдив мога да отида и да бъда спокоен, че ще ми отворят рейката, ще я разглобят и ще могат да я сглобят отново, като решат и проблема? Отделно, тая проблемна пружина мога ли да я намеря по магазините за авточасти и досещате ли се за адекватен стругар, който да ми изработи тефлонова втулка? Много ме човърка тая работа с рейката, дразни ме шума, нощем го мисля преди да заспя, мира не ми дава. Публикувано изображение Четейки темите и не намирайки отговор или адекватно решение... или поне някой да се е похвалил с такова, започвам да се обезсърчавам.

Вторият проблем - на студен двигател и 800-900 оборота има едно играене на светлините - фарове, плафона, подсветката на таблото, и вентилацията. Първоначално като я замерих, показваше 14.5. Вчера, обаче, я оставих за 15 минути на къси с работещо радио и трудно развъртя стартера. Проблема изчезва, когато оборотите се увеличат или се повиши температурата. Тук предполагам, че проблема е в четките на алтернатора, но бих искал и друг да сподели мнение, ако се е сблъсквал с подобен проблем. Имам човек, който разбира от тоци и каза, че ще смени четките и ще почисти колектора на нормална цена, но не искам да избързвам преди да чуя и друго мнение."

 

 

Личните съобщения:

 

"относно проблемите с алтернатора съм ти отговорил в темата за Сивика 7-ма генерация:http://forums.hondab...entry1057374626

 

Благодаря! Разговарях сега с един колега на работа, който ме насочи към майстор, намиращ се преди малко преди гробищата на рогошко шосе, вляво. Бил електричар и хондаджия и се занимавал с тия неща. Каза, че щял да смени четките и да почисти. Но тъй като не разбирам от тоци и генератори, как мога да проверя къде точно е проблема в алтернатора. Симптомите са същите, като при теб. За рейката - не съм изчел цялата тема (то ме хвана и шубе и изведнъж ми се прииска да си продам колата и да взема Лада), но вече от не един или двама чух за тоя проблем. Имаш ли идея къде да я закарам да свалят рейката и да я отворят? Хвърлих едно око и на поста ти с претрисането - и при мен го има твърдия съединител и треперенето. За сметка на тва превключва гладичко. Но напролет може би ще ида и аз да ме "оправят". Публикувано изображение За сега най-важното ми е кормилната уредба и алтернатора.

 

 

Разговарял съм с шефа на сервиза на Хонда (бившия - сега се отцепи и работи частно) - "по рождение рейките на 7-ма генерация тропат, карай така няма какво да се счупи" - цитирам ти отговора му. Сервизът му (частния) се намира: от Пазарджишко шосе минаваш покрай Лукойл и завиваш надясно към руския пазар след 300-400м има пак десен завой - ей там някъде ако се огледаш ще го видиш има доста Хонди отвън. Казва се Сашо, знам че си прави на ново място сервиз. Ако се е изместил вече имам му телефона. Относно генератора свалете го и сменене всичко което съм споменал - няма да имаш повече проблеми с него докато колата е при теб. Задавай въпроси в общата тема - там ще получиш отговори, които ще са полезни и за другите колеги."

 

 

Вчера оставих колата в Ончо, там я подхвахана и за около 2-3 часа проблема с алтернатора се реши. Нова диодна плочка и реле-регулатор с почистване на колекторите решиха проблема. Бързо и точно, доволен съм. Сега всичко свети, та грее. И парното и то не духа на пресекулки. Обслужих ремъците, вече и воя откъм алтернатора и всичките там ролки-мролки спря.

 

 

Днес бях и при Сашо в сервиза му до руския пазар. Разказах му за кво иде реч и ме пресече. Обясни ми, естествено, че при всички 7-ци го имало и той не се наемал да я оправи, щото резултата шял да бъде същия и само щял да ми вземе 200лв. Плъзгача (№14) се сменял, както и част №3, №4, №1 и №2. Рисковано е болта (№2) да се натяга, щото обирал луфта, обаче можело да не започне да връща волана. При подмяна на №14 пък, луфта в пръта (№15) си оставал и пак си тропало. Сиреч или оставаш така или си купуваш нова. И след няколо хил. километра проблема пак е налице и си вътре с четирицфрена сума. Каза да търся Радо, който се занимавал изключително с рейки и сервизът му се намирал на Карловско шосе. Но за това малко по-късно.

След темата с рейките се заговорихме с него за останалите проблеми на колата. И ми се изправиха косите...

Турбото - слабо място, като проблема бил с лопатките на студената част. Клеясвали ли, кво им ставало и оттам проблема с гасненето, светването на разни лампи, забиването на носа и бла бла. При мен го има тоя проблем и първоначално го отдавах на затлачен горивен филтър. Все още не съм го сменил, че си чакам частите, но силно се надявам да е тва. А решението на проблема - чистене. Естествено, гаранция Франция, че няма да цъфне тва турбо като майска роза след 4-5-6 месеца. Другия вариант - втора употреба от 2004 модела. Там проблема бил отстранен и било по-сигурно така. Цените започвали от 200 и достигали до 700-800. Само за турбото, като демонтаж и монтаж си е отделно, разбира се. Друг вариант - хваща се отдолу с една кука турбото, докато колата е вдигната, и 20-тина здрави разклащания временно оправяли проблема. И последно - ново турбо. Което струва колкото колата, кажи-речи... Тръпки ме побиха.

После дойде ред на датчика на на коляновия вал. Като дефектирал започвало пак тва гаснене и забиване на носа. Случвало се когато колата загрее. И други разни работи по датчика обясняваше, кога и при кви условия кво ставало, но приказките за турбината вече ме бяха втрещили и май не го слушах много внимателно. Решението - само оригинален датчик от Бултрако - 180лв. или нещо подобно. Пак без работа. И, разбира се, пак гаранция Франция.

И накрая финиширахме с бавното подгряване на парното. Проблема - подгревателните свещи на водата. 300лв бройката от Бултрако отново, щото само оригинални имало. По три, тва прави 900 лева. И втория вариант е проблем в клапата, която изолира купето от външния въздух. Там проблема бил в няква пластмасова пишка, която се чупела и бум - честито, имате албанско парно. Повредата се отстранявала с нова пластмасова пишка, като достъпа се отварял след сваляне на бушоните.

 

 

След всичко това не знаех как да се чувствам. Най-вече бях обезверен, че тва е моята кола и крайно разочарован... Щото и проблема със забиването на носа го имам, както и бавното загряване. Заораването на предницата го изпитах на 2-3 пъти вече. Настъпвам и подминавам 2000 оборота на първа и втора, превключвам на трета и пръдлжавам да настъпвам. И забива нос, гасне и светват engine check-а и лампата за подгревателните свещи. Изключвам от контакт, чакам някви секунди и паля отново. Жълтите лампи продължават да светят, но колата си върви. Наистина реших, че е затлачен филтър или дебитомер и си викам "с един нов филтър и почистване на дебитомера (което не е сложна процедура) всичко ше е наред, най-вероятно налягането на горивото към рейката идва слабичко след като мине през филтъра или не отчита добре въздуха и оттам ми обърква сместа." Впоследствие сипах МаксМоушън от ОМВ с добавка на Кастрол за прочистване, с идеята малко да поразкара гняста от филтъра. Сега, обаче, има едно прихълцване и под 2000 оборота, която съм на скорост и подавам умерено газ. Като усетя, че тръгва да ми прави номера, отпускам педала и пак натискам и всичко е ток и жици. Днес същата история, само че вместо да отпусна реших да напъна и резултата - отново жълти светлини на познатите места и никой под копака - угасна. Изчаках, запалих и тръгнах. После като слезна сигурно и лампите няма да светят. Интересното е, че това ми го прави само на скорост, независимо студена или загряла. На празен ход пред къщи в държах между 3000 и 4000 оборота, загряла, в продължение на 3-4 минути нямаше никакви отклонения в оборотите. Поддържа и си тъмжи. Пушек няма от дупето... и сега тия новини за турбото ми е*аха майката на кефа отвсякъде. Айде, датчик на колянов вал да е, пак се чисти. Уж. Майстора ми вика, че с чистене не ставал. Не можело и от Опелите със същия двигател да се ползва. Решението е да се изкихаш с 200 лева.

Лошото е, че и бавно ми загрява парното сутрин в студа. Има едно 10-тина минути, докато започне да духа жегата и вътре стане сауна. До тогава си духа не студено, но хладно, като и трябват 4-5-6 минути на место, докато започне тва хладно да духа. Не съм проверявал водоподгревните свещи как са и що са. После вече няма проблем, поддържа си жегичката.

 

 

Тръгнах от майстора до руския пазар и отидох при Радо с рейките. Там му казах същото, което и Сашо ми е разказа. И той отговори, че действително проблема е факт при тия 7-ци, но не искал да казва нищо преди да види рейката, от къде тропа, кво е що и тогава ще коментираме и обсъждаме. Каза ми и кога има свободен час, да съм я докарал да я вдигнем и да я огледа. Което, лично за мен, прозвуча като изказване на далеч по-сериозен човек. Не отрича и не потвърждава преди да е навлезнал в същоината на нещата. Съставям си такова мнение, от гледна точка на това, че в областта, в която и аз работа (медицина), нещата са много подобни. И никой адекватен лекар не би се наел да отрича или потвърждава без да е погледнал и обследвал. Та малко ми възвърна вярата тоя човек. Публикувано изображение

 

 

Като цяло, обаче, ми е кофти и тъпичко, щото с голям мерак я избрах тая кола и като се качих и я покарах малко ме грабна и реших, че тва е возилото. Дано не се окаже обратното... Публикувано изображение Помагайте и споделяйте мнения относно проблемите ми, ще съм ви признателен. А и ще внесете малко спокойствие в изтезаната ми днес душа. Публикувано изображение

Редактирано от ctnstn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги така ли трябва да стоят пластмасите на филтрите за купето и климатика, с дунапрена един към другПубликувано изображение

Благодаря предварително за отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до:

ctnstn

относно въпросното турбо от серията на garrett 1749 , защо вместо оригиналното не потърсите нещо по-мощно , за по малко пари ?? гледал съм снимки и входа към колектора е като този на турбо от пасат 5,5 (131hp) (варианта със отделящ се колектор) . Нашето турбо работи заводски на 1 бар , а това на пасат-а 1.3 в тоя случай се получава една вечна турбина за този мотор. Изчел съм всички форуми и английските но специално за нашите дизеларки няма никаква информация и ще се радвам някой да сподели дали е пробвал дали е мерил дали е станало ?? ако не догодина аз ще слагам по-голямо турбо , алуминиеви пътища интеркулер и т.н.. Относно претрисането и твърдия съединител .... за мен това е фалшив комплект съединител ; алтернатор за кола на 300 000 е нормално да замине . Единствения нерешим проблем си е рейката . В класа на Астра H ,Ауди А3 , Голф 4 , Мазда 3, Нисан Алмера и Тоуота Корола ..... Civic си е номер 1 . Да отбележа , нещата който съм забелязал когато излезе маркуча на въздушния филтър колата върви се едно е без турбо , ако се кара на лампа и е по нагорнище или надолнище и засмуче въздух по същия начин и ако има overboost пренадуване на турбото вследствие спукан маркуч пак работи все едно няма турбо , но не угасва и не светва никаква индикация !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги така ли трябва да стоят пластмасите на филтрите за купето и климатика, с дунапрена един към другПубликувано изображение

Благодаря предварително за отговора

 

Колега да те питам къде точно се намират тези филтри че не съм ги сменял и някой знае ли във София от къде да ги купя :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jiktakov... и всички останали колеги:

Варианта с турбото и аз съм го мислил, но за старата кола. Тук, като гледам, след някой друг месец ще заиграе същата схема - ново, по-голямо, с вариабилна геометрия отново, подмяна на въздушните пътища, челен интеркулер и нова генерация с ремап за финал. Да видим кво ше стане. Публикувано изображение))

Като цяло, обаче, проблемите, които Сашо ми описа, може би са само в неговата глава. В крайна сметка реших да прежаля 20лв. и така със записаната грешка отскочих до Бош сервиза, окичиха ме и я прегледаха цялата. Резултатът - нито датчик на колянов вал има проблемен, нито турбото държи ниско налягане, мап сензора бачкал и т.н. Единствено отчете е ниско налягане към горивната рейка. Жегна ме идеята, че може да е датчика на ГНП-то. Разкачих я, минах през Ауто Хелп, взех един нов горивен филтър, свалих стария, качих новия и.... заспа. Край на драмата. Ник'ви турбота, ник'ви датчици, ник'ви шменти-капели. В Ауто Хелп ми казаха, че и турбо и датчик има взаимозаменяеми. Публикувано изображение

 

 

Между другото, допускам и подмяна на МАП сензора ако се пльосне голямо турбо, въпреки, че няма логика нашите да не отчитат налягане до 1.5 бара.

 

Към колегата с филтрите - намират се зад жабката. Изпразваш я, стискаш от двете страни да се разкачи и воала! :)

Редактирано от ctnstn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да те питам къде точно се намират тези филтри че не съм ги сменял и някой знае ли във София от къде да ги купя :rolleyes:/>/>

Зад жабката са,самата жабката се стиска от 2те страни да се откачи и овисва на пантите.После филтрите се вадят лесно ще ги видиш в областа на мотора на парното.@Barito сложи ги така,че да влезнат лесно и после да можеш да ги изкараш,ако имат някакви ушички за дърпане ги остави така ,че да може да ги хванеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно датчик на коляновия вал - #957 мнението ми от 08 юни Публикувано изображение

Сподели после какво ще стане при Радо с рейката

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да те питам къде точно се намират тези филтри че не съм ги сменял и някой знае ли във София от къде да ги купя :rolleyes:/>/>Колега в началото на темата пише всичко, което те интересува за смяната на тези филтри.Няма да пишем стари неща пак я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго търсене и ровене в нета малко информация за К20А2 имам.Повечето такива мотори започват да шумят след 150 000 км проблема е описан в тази тема ,по възможност я прочетете цялата и с интерес следете постовите на колегата "gsr916".

 

Проблема се изразява в шум при студен старт като задържал стартер и при тихи обороти също се забелязва чукане,може да се обърка дори с биелен болт.Проблема може да се оправи ако се смени маслото дори,но в повечето случай 80% е VTC ,другите проценти се разпределят за обтегач и лошо масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния проблем, след сменен термостат и промивка на системата сега като колата е във движение демек над 1000 оборота климатроника духа топло.. като спра на едно място и колата е в покой 1000 оборота и започва да духа студено... някой има ли представа от какво може да е това и дали е свързано със филтрите във купето който не съм сменял откакто аз съм собственик на колата от година и половина :huh:/>:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да сваля предния панел бе, да го е*а?! колата е с климатик на жила. виждам ги ама не мога да ги откача от модула с кнобките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да сваля предния панел бе, да го е*а?! колата е с климатик на жила. виждам ги ама не мога да ги откача от модула с кнобките.

Щом виждаш жилата значи си откачил пластмасата,за да откачиш жилата трябва да махнеш едни скобички дето държат бронята на жилото за пластмасата.Пази ги да не ги загубиш !!!/>@ico_kudreviq имаш ли газова ? Аз имах подобен проблем на моята EP2 и мисля,че беше свързан с газовата му.Това май го коментирахме по-рано.Ходил си в сервиз дори и гарнитура на главата са ти сменили. Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом виждаш жилата значи си откачил пластмасата,за да откачиш жилата трябва да махнеш едни скобички дето държат бронята на жилото за пластмасата.Пази ги да не ги загубиш.

на корпуса на управляващия модул бронята на жилата ги държи една метална скоба. нямам идея, обаче как да я откача. :/ пробвах да ръчкам с отвертка, ама безрезултатно. а имам 3 изгорели крушки, които искам да сменя, както и да извадя плейъра.в тоя ред на мисли, от къде мога да си поръчам адаптер, освен от http://www.tme.eu/bg/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

как да сваля предния панел бе, да го е*а?! колата е с климатик на жила. виждам ги ама не мога да ги откача от модула с кнобките.

 

Щом виждаш жилата значи си откачил пластмасата,за да откачиш жилата трябва да махнеш едни скобички дето държат бронята на жилото за пластмасата.Пази ги да не ги загубиш Публикувано изображение/>

 

@ico_kudreviq имаш ли газова ? Аз имах подобен проблем на моята EP2 и мисля,че беше свързан с газовата му.Това май го коментирахме по-рано.Ходил си в сервиз дори и гарнитура на главата са ти сменили.

 

Нямам газова 1.7 CTDI съм не съм сменял гарнитура теста за газове в антифриза беше отрицателен пък и нивото на антифриза в казанчето пада сам до едно ново под мин и винати там стой не е напълно празно.. трябва пак да посетя сервиз явно и мисля в Юбико да отида

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако преди промивката не си имал проблеми с топлото, значи не ти е обезвъздушена добре системата. Покарай поне 10-тина км. извънградско на 3000оборота и виж след това как е. Относно нивото, си смени първо капачката на разширителното казанче (с нова).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой да знае къде точно се намира стартер-а на дизеларките ?? че понякога пали на 4-5 сек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много смотано място е заврян. Двата болта, които го държат са разположени един срещу друг (един откъм скоростната кутия и друг откъм двигателя). Сваля се акумулатора, стойката му и кутията на филтъра за да се стигне до болта откъм скоростите. Отдолу се сваля кората и се развива другия болт. http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bwy1385747129t.jpg

Редактирано от kotarankat
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако преди промивката не си имал проблеми с топлото, значи не ти е обезвъздушена добре системата. Покарай поне 10-тина км. извънградско на 3000оборота и виж след това как е. Относно нивото, си смени първо капачката на разширителното казанче (с нова).

Имах проблеми въобще не духаше топло ,казаха че е от термостата смениха го промили системата ама може верно да не са я обезвъздушили добре защото като карам се чуват как циркулират води във купето от към двигателната част :D Капачката я сменихме защото старата беше прецакана и свистеше и май леко изпускаше, купих си оригинална от хонда но пак се губи антифриза.. поне вече не съска....:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви добавки слагате в нафтата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новини от моите проблеми:Както вече споменах, алтернатора го оправих. В петък смених горивния филтър и колата се отпуши. Повишава по-бързо обороти, набира по-добре и държи на натиск на педала. Но всяко чудо за три дни. Сега след 90-100 км/ч включва аварийния режим с бавно покачване до 2500 оборота. Светва и чек енджин лампата. Като изгася и оставя, лампата гасне и пак си набира със същата бързина оборотите. Гася, веднага паля пак - на место и неутраплно положение на скоростния лост, си покачва нормално.Разсъжденията ми се въртят около дебитомер и ЕГР клапан. Който утре смятам да затапя и изтрия от компютъра.Още не съм я вързвал да разчетат грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви добавки слагате в нафтата ?

на "Castrol TDA" - ползвам я вече 4 години винаги през зимния период (от октомври до април). Купувах я от Метро, когато е в промоция за 20лв. С дозатор е 250мл. за 250литра. Преди 4 седмици в bim.bg я бяха пуснали същата за по 13лв. и естествено тогава си купих 2 броя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете какъв тип се води буксата на оригиналното радио. При мен e Pioneer. Другия плейър, който искам да сложа е Blaupunkt с евробукса и нещо не успявам да си намеря тва, което ми трябва от нет магазините...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...