Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Привет! Скоро не съм се включвала в темата, но снощи до късно четох какво съм пропуснала. Днес с хондето ходихме на преглед и след серия клатушкания, повдигания, клатения и там стандартните му процедури майсторчето каза, че всичко е наред. Причината да ида на "доктор" - преди няколко дни ми изпаднаха едни прекрасни Континентали и ги сложих, нищо, че не са оригиналния размер. В този ред на мисли, четох един пост на Jorko относно размерите, но не помня кой номер беше - та дори и със закъснение - сложих 195/65/15 Continental Premium Contact 2 и съм изключително доволна. Стоят много добре на колата, не изглеждат грозно, возията е една идея по-мека за сметка на пъргавината, но нека си говорим истината - до 2000 об. хондичката никак не е пъргава така или иначе.Та качих аз континенталите и свалих едни спортиви на 2000 км, които са в отлично състояние, но ме притесниха едни грапавини от външната страна и затова марш на проверка. Иначе по ходовата част са ми сменяли шарнири, тампони на носачите и амортесьори. Според майстора нямало нужда от стенд и затова не съм минавала, но смятам в най-скоро време да свърша и това. Работата е там, че при по студено време при преминаване пред легнал полицай или друга подобна неравност се чува един много неприятен звук, малко като хлъцване (не от двигателя, разбира се, нещо по окачването е). Отново подчертавам - тоя звук е само когато е по-студенко.Друго, което ме тормози и майсторите не могат да кажат нищо е следното - при потегляне с леко навит надясно волан понякога се чува прискърцване, като контакт на гума в гума. Идеи?Така и не съм решила проблема с "chech engine" лампата - светва си на свой акъл когато поиска... и така си караме вече година и половина. Знам, че не е за казване, ама пусто му безпаричие...Много безаварийни километри на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте колеги и колежки.нов съм в този форум 10 години съм карал само мерцедеси и опели ,и сега се метнах на един CIVIC . 1.6.110к.с.спорт 7 ма генерация фейслифт 2005 та година ..общо взето за един месец съм доволен от колата само искам да попитам някой колега или колежка със същия мотор и с ръчни скорости на 5 та предавка с 3000 оборота с колко километра върви колата .че мойта на 3000 оборота върви някъде 94-95на 3200 върви със 100. и някой да каже дали има от къде да се регулира светлината на таблотои дали тази колица има някакви блокажи. щото като пиля гими и двете драскат а лампа за блокажи не свети. може ли да е със шпер????.благодаря предварително.

Редактирано от kolean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Колата няма блокажи, не очаквай нещо да ти светне. Модификацията "Sport" се различава само по допълнителните екстериорни елементи (прагове и разни др.), като "карантия" е нормален Civic.Оборотите и скоростта са си нормални, а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи. Натискане преклювчва между общо изминати километри, Trip A и Trip B, натискане и задържане нулира Trip A или Trip B, а завътране наляво и надясно намалява и увеличава интензитета на светене на таблото, като то помни поотделно за режим с включени фарове и без тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги и колежки.нов съм в този форум 10 години съм карал само мерцедеси и опели ,и сега се метнах на един CIVIC . 1.6.110к.с.спорт 7 ма генерация фейслифт 2005 та година ..общо взето за един месец съм доволен от колата само искам да попитам някой колега или колежка със същия мотор и с ръчни скорости на 5 та предавка с 3000 оборота с колко километра върви колата .че мойта на 3000 оборота върви някъде 94-95на 3200 върви със 100. и някой да каже дали има от къде да се регулира светлината на таблотои дали тази колица има някакви блокажи. щото като пиля гими и двете драскат а лампа за блокажи не свети. може ли да е със шпер????.благодаря предварително.

На пета при 3600 оборота трябва да върви със 120. От 0 до 100 за 9.9 секунди и максимална скорост 187 км/ч.;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи.

Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи.

 

Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра Публикувано изображение

 

На моя сивик хетчбек след фейслифт-а има регулиране на осветлението на таблото по описания по-горе начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

... а светлината на таблото (ако при хетчбеците е като при седаните, защото моята е седан) се регулира чрез завъртане на копчето за нулиране на дневните километражи.

 

Явно не е, защото моята е хеч и няма такава екстра Публикувано изображение

 

На моя сивик хетчбек след фейслифт-а има регулиране на осветлението на таблото по описания по-горе начин.

 

Мхм... Моят е преди фейслифт-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос към колегите със сивик 7 ген. 2004-2005 D16v1 нашият компютър OBD2c ли се води?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам как се разглабя лявата врата че ми се прецака палчето за заключване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам как се разглабя лявата врата че ми се прецака палчето за заключване?

Лесно се разглобява по принцип. Имам снимки на вече разглобена врата, но утре ще снимам сглобената. Сега ще опиша горе-долу как се разглобява.Започва се от пластмасата до огледалото (издърпва се смело - има метално копче ), след това се отваря дръжката (издърпва се внимателно - щипките са пластмасови и може да се счупят). Под дръжката за затваряне има една пластмаса около 30-40 см. - сваля се и тя с помощта на отвертка. Има едно пластмасово капаче в дръжката за отваряне - с тънка отвертка се маха и има под него два болта. Отвъртат се всички болтове, откачат се буксите за управлението на стъклата, откача се дръжката за отключване. Отдолу-нагоре се откопчават копчетата на кората. Моите излязоха здрави всичките. Успех !!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Ето малко картинки от сервизното ръководство, ако ще помогнат с нещо:

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

@galin87

 

Да, OBD II е, диагностичната му букса е някъде над педалите (поне моята там я закачаха).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчакам и снимките за да съм по сигурен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за закъснението, но вчера имах други проблеми и беше тъмно вече за снимки. Отбелязал съм основните места, където трябва да се внимава. Щипките (пластмасови кръгли) излизат лесно - виждат има се дупките.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много :)

Извинявам се за закъснението, но вчера имах други проблеми и беше тъмно вече за снимки. Отбелязал съм основните места, където трябва да се внимава. Щипките (пластмасови кръгли) излизат лесно - виждат има се дупките.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,някой да знае как да си сменя маншона на скоростния лост. Как да сваля стария и да сложа новия . Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,някой да знае как да си сменя маншона на скоростния лост. Как да сваля стария и да сложа новия . Благодаря ви предварително.

Привет!Някъде в началото на темата мисля, че имаше нещо, около 7-8-9 страница, ако не ме лъже паметта. Погледни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прецака ми се машинката за заключване на шофиорската врата, с ключа се заключва с дистанционното неиска.. :( може ли да се поправи или трябва нова машинка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се поправи. Най-вероятно е моторчето, което я задвижва (това беше при мен). Публикувано изображение

 

 

Самата машинка е лепена и трябва да се внимава като се отваря. Беше пълно с прах от четките и не правеше хубав контакт, поради което изключваше моторчето.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) ....

Редактирано от ico_kudreviq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да попитам кое е по добре да сложа на мястото на катализатора тръба или резонаторно гърне?става въпрос за 7 ген. фейса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86758&pid=1057361117&st=0entry1057361117

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....

Колега сложих мин. година права тръба на мястото на катализатора , в момента карам от 1 месец без никакви гърнета- само тръбата от турбото и меката ми връзка стоят (чакам генерация фи60) така че чек-а не ти свети заради това а и незнам въобще да имаме ламдбасонда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 ген. са с 2 ламбда сонди една на изпускателния колектор и една на катализатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да сложиш ще ти светне чека. Ако на катализатора му няма нищо не го барай. Моя го махнах и сега се чудя как да лъжа сондата....

Колега сложих мин. година права тръба на мястото на катализатора , в момента карам от 1 месец без никакви гърнета- само тръбата от турбото и меката ми връзка стоят (чакам генерация фи60) така че чек-а не ти свети заради това а и незнам въобще да имаме ламдбасонда ?
Да защото е дизел предполагам, както е казал колегата над мен бензина е със две сонди и чека с права тръба или резонатор ( в случая съм с такъв) светва. Има някви пинизи, чакам $ и ще сменям тръбите на Ф50 след това ще го мисля тоя чек. Насочиха ме към един майстор във Варна, който ги оправял, ако има ефект ще споделя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) ....

При мен го има същото свистене, но е само, когато светне чека и турбината изключи и е точно около 2000 оборота. Иначе след гасене и повторно запалване няма свистения. Та и на мен ще ми е от полза малко информация по този въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравйте колеги.. имам следното питане.. онзи ден изръчках малко "стария дизел" на втора на около 4 оборота байр нагоре и леко черен дим излезе и светна чека предполагам пак турбуто което преди няколко месеца почистиха нагара от лопатките та пак светва отвреме на време но, сега забелязвам се е появило едно свистене от турбуто и то само в интервала от 1000 до 2000 оборота... до онзи ден не се чуваше в тези граници така, та някой има ли идея от какво може да е и може ли да стане някаква сериозна авария, прикачвам видео.... (най добре се чува във края на клипа този звук) ....

 

При мен го има същото свистене, но е само, когато светне чека и турбината изключи и е точно около 2000 оборота. Иначе след гасене и повторно запалване няма свистения. Та и на мен ще ми е от полза малко информация по този въпрос Публикувано изображение

 

Ти твоята отваряли ли сте я да я почиствате нещо а-у и на колко км е хондичката ? Скоро ще посетя сервиз да видим какво ще кажат ...

А случайно някой да знае къде във София извършват качествено рециклиране на турбото но във стил пълна програма оставям им колата свалят го рециклират го и го сглобяват във колаta а не като повечето ае свали го докарай го ние ще го оправим.. и аз им задавам въпроса вие пари ли искате да правите или искате да стойте без работа Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Публикувано изображение

Редактирано от Марчела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Публикувано изображение

 

Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина :D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Публикувано изображение

 

Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Верно? На мен в Пловдив ми обявиха цена 600 лв., като свалянето и качването на турбината щяло да стане в Бултрако, а аз трябва да си закарам турбината в някакъв си сервиз, който явно бил само един на територията на града. И хората давали 6 месеца гаранция, само ако демонтаж-монтаж бъде усъществен в Бултрако.

При теб чистенето на турбината до каква степен беше ефективно. Аз имам огромни съмнения, че е проблем по електрониката при мен, но нека не се изказвам неподготвена и некомпетентна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Мне, не е отваряна за чистете. Още събирам необходимата сума, че се оказа доста скъпичко. Иначе е на почти 200 000, лично аз съм й навъртяла 40 000 Публикувано изображение

 

Е чак доста стъпичко.. 250 лв ми взеха на мен във София... доста скъпичко е нова турбина Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Верно? На мен в Пловдив ми обявиха цена 600 лв., като свалянето и качването на турбината щяло да стане в Бултрако, а аз трябва да си закарам турбината в някакъв си сервиз, който явно бил само един на територията на града. И хората давали 6 месеца гаранция, само ако демонтаж-монтаж бъде усъществен в Бултрако.

При теб чистенето на турбината до каква степен беше ефективно. Аз имам огромни съмнения, че е проблем по електрониката при мен, но нека не се изказвам неподготвена и некомпетентна Публикувано изображение

 

След 6 месеца пак светна лампата като предварително ми казаха че не могат да дадат каквато и да била гаранция, това си е проблем на самото турбо но след 2004-та слагат по нов модел и проблема е решен.. а ти в Бултрако тези вампири нормално такава цена да ти обявят те си мислят че сме със заплати като в Англия :D Отиди в някой друг сервиз в пловдив има сигурно доста който се занимават със почистване на турбо :) Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз лично не знам каква е тази марка.Би ли споделил повече по въпроса?Защо да бягаме, какво е станало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Карам Сивик 2004 1.6i Sport. Вчера ходих на един майстор да провери едно тропане на волана. След огледа се оказа, че е червяка предаващ усилването от електромотора. Майстора ми каза, че това не може да се ремонтира, а и да се смени с друга рециклирана или втора ръка рейка не било добро решение, защото този елемент пак ще е износен.Имате ли някакви предложения за ремонт или сте имали сходен проблем и сте го оправили, моля кажете. Намирам се Пловдив, ако знаете точният майстор в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Карам Сивик 2004 1.6i Sport. Вчера ходих на един майстор да провери едно тропане на волана. След огледа се оказа, че е червяка предаващ усилването от електромотора. Майстора ми каза, че това не може да се ремонтира, а и да се смени с друга рециклирана или втора ръка рейка не било добро решение, защото този елемент пак ще е износен.Имате ли някакви предложения за ремонт или сте имали сходен проблем и сте го оправили, моля кажете. Намирам се Пловдив, ако знаете точният майстор в града.

Днес се заговорих с един колега понеже и аз имам същия проблем каза за майстор на рейките който се намира караш по бул. България посока Алати кръстовището което е за руския пазар има бензиностанция на Петрол завиваш надясно и патя прави десен завои на този завои от лявата страна са халетата трябва да има паркирани хонди отпред питай там и сподели понеже и аз трябва да отида за което ти благодаря . Нека ако някои колега е доволен от диодни или лед светлини за габарит да сподели че ми писна от тия китаиски ментаци горящи за няколко месеца и струващи доста повече от колкото трябва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте съвет за предни накладки от къде да си взема и на коя марка-1.7 CTDi 101 hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята.

да, от магазин за левче (някъде около 2-3лв. бяха пищялки) - сам си ги сложих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Има ли някои от вас говорители в пластмасата до страничните огледала. И ако да да знаете дали от някъде мога да намеря да сложа на моята.

да, от магазин за левче (някъде около 2-3лв. бяха пищялки) - сам си ги сложих
Имах предвид самата пластмаса. Защото моята кола е без тази екстра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според вас нормално ли е колата като е стояла няколко часа и като я запаля и отзад при паланете хвърля едно кълбо бял пушек и после го няма това... какво означава това ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой опитвал ли се да монтира DRL дневни светлини на нашата генерация 7?Гледам по нета доста схеми,но за хонда не намерих конкретно нещо.За дневни светли имам предвид тези дето са 20-30лв,като ползвам реле за управлението им.Ако някой е слагал да сподели как стават нещата,че от въртене вече клуча за фаровете ще даде фира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...