Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, един глупав въпрос, но........ какъв е оригиналният крик на нашите автомобили? С формата на ромб или от другия тип (с лапа). Досега бях сложил в багажника (за всеки случай) един от втория тип, но продадох другата кола и крика замина с нея. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Предположих, че е такъв още като видях дупката на ключа за гайките. Значи ще се пазарува тези дни Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят оригиналният комплект е такъв, само че крика е от другият тип - "лапа". Не мисля, че има значение какъв е крика - важното е да може да вдига колата и колкото се може по-малко да ти се налага да го използваш Публикувано изображение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,игзоря ми крушката на късите и реших да я сменям,ама взех че вчупих фасонката,някой да има представа откаде да взема нова от няква морга ли да търся или от магазин, интернет.Колата е след фейслифта.Дали от дръги автомобили става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги имам един въпрос.Халогенните ми фарове не светят и искам да разбера каква е причината , дали са изгорели крушките или е нешо друго.Та как се вадят фаровете за да проверя каква е причината за да не светят , та някои ако си е свалял халогенните да каже как става номера . Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знаете ли дали модела от 04/05 3 врати има фабрична аларма или как мога да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, знаете ли дали модела от 04/05 3 врати има фабрична аларма или как мога да го проверя?

Заключи колата с дистанционното и виж дали ти свети червена лампа на таблото ;)/> (не тази на касетофона - тя пак е вързана към алармата, но отчита само когато бърникаш радиото т.е. крадеш го, а то се сваля безкрайно трудно). Ако свети/не свети - отключи колата с ключа (не с дистанционното) и отвори шофьорската врата ;)/> Честито събуждане на комшиите. Същото работи с багажник, преден капак и други места - вдигане с крик и т.н.... не намирам къде и как е закачена алармата, но явно работи супер :)/>--------Сега аз а попитам нещо - откачи ми се кората под двигателя и се попрецака.. кофти корен напипах... Та въпроса ми е - знаете ли къде в Пловдив мога да я закарам, за да я закрепят или от къде да намеря нова, явно е свързана с подкалници и т.н., което е лошо - скъпо е :D/> Днес лежах по колата, но не успях да я оправя - има скъсани уши за болтовете, а със свински опашки не стана (ще я карам с платформа до сервиза)... Как се случи - паркирам, качват се 5 човека и колата кляка, давам на заден и явно корена на дървото е бил висок - откача кората и я къса... (музика силна, жена вика.. трудно се чуват такива неща). Обмислям утре да сваля бронята, но не съм го правил и гледайки по ръководството не ми става ясно къде трябва да внимавам :(/> Някакви съвети?---П.П. Още търся подлакътник :D/>---П.П.П. Към колегата с фасонката - тя върви заедно с крушката ;) Много внимателно брънки с тънки клещи или здрава пинцета и я изкарай, крушките не са на винт или нещо подобно така, че лесно падат, ако е паднала в рефлектора - отново с дълги пинцети (30-40см)или с магнитен накрайник пробвай да я изкараш :) Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам един въпрос може ли да се направи настройка на този двигател D16V1 и компа (след смяна на генерация и изпускателен колектор )благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колегиВърти ми се в главата да купя на жената фейслифтова C7 Хонда Сивик,но бензин,той като тя и без това няма много км и кара предимно градско,а старото и Ауди вече е много старо :)Харесал съм една дори,англичанка,но в работата един колега ме наплаши да съм внимавал с тия мотори,тъй като имало случай тук описан във форума на човек който сменил 2двигателя на подобен автомобил-аз търсих и не намерих подобно инфо,има ли наистина или е някаква шега от негова страна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де като пише, че темата е преместена къде да я търся?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че темата е преместена в "технически въпроси".Ако може някой от модераторите малко да я поразчисти от излишното ..... бих го направил сам, но нямам такива права.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карам 7ма ген сивик и от както я имам месец два нов внос е, едно прихлопване при преминаване на легнали полицаи и други малки неравности с малка скорост като прихлопване от шарнири или накрайници ми се счува ,ама на сервиза казаха че нищо им няма и да карам ама ме подлудява това чукане като на разбита каруца!На волана едвам се усеща но се чува доста добре чукането!Дали са някви тампони не знам ,казвайте варианти че е пусната нова поръчка за части от щатите и да поръчам до като има време каквото трябва да сменям!Как во по принцип се разхлопва по предницата освен рейката и евентуално ако е тя какво да поръчам за ремонта и !Абе всъщност почти не се усеща на волана -нещо по окачването ще да е но защо не могат да го хванат в сервизите!Едновременно е почукването и от двете колела като минавам през неравности!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са предни биалети. Когато си изключил колата има ли причукване във волана? Като отидеш в сервиз им кажи да видят ходовата част по два начина - да вдигнат колата и да виснат амортисьорите и после пак да прегледат при свалена кола ;) Пробвай дали чуваш подобни неща при макс. навит волан и по-висока скорост (30-50км/ч), при рязка смяна на посоката от макс. ляво в макс. дясно, общо взето напрегни малко окачването и виж дали ще го чуеш този звук. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като караш по павета сигурно най-добре ще се чува. Натисни в този момент спирачката леко и ако изчезва шумът - предни спирачни апарати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките и очаквам още ако се сетите за нещо друго.При изгасен мотор няма никакво чукане във волана,и като е запалена няма чукане независимо докъде е навит при каране.Как да го обясня по -точно чукането ,при малки неравности най-вече се усеща все едно и двете предни гуми са с разхлабени гайки до край и ще се откачат всеки момент :blink: -това е общо взето усещането .Харесвам си новата хонда но такива проблемчета неоткриваеми много ми тежат и развалят удоволствието от карането на колата!Пробвах номера със спирачните апарати ама тя кове като луда ,даже и с левия крак като натискам полека-не съм се качвал досега на кола с такива яки спирачки!А,сетих се за още нещо,днес пробвах съединителя че нещо ме съмнява и той ,и при пуснат педал и опъната ръчна изгася мотора след 3-4 секунди-за смяна е май :dry: може ли някоя от помпите да задържа или направо да купувам съединител комплект,колко според вас е нормалната цена за смяната му?Има и още нещо което ме притеснява,като тръгна да ускорявам и се чува един звук като от доста износен лагер главина до към 50 км в час примерно и после изчезва :blink: Много станаха въпросите май ама ви благодаря предварително кой с каквото може да помогне че доста пари ще фръкнат по тази кола майдокато я стегна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах предвид да натиснеш спирачката съвсем леко, колкото да се обере луфта на накладките и обърни внимание дали изчезва тракането в този момент

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 % са спирачните апарати , при мен го има същия проблем и като карам със свалени стъкла полудявам , все едно хвърляш стотинки в тенекия за сирене ... помпите няма как да задържат , по скоро може да изтърват.Горната помпа струва 80 лв долната е с 7-8 лв по евтина . А за звука на "заминалия лагер" го имаше и при мен докато един ден спря да ми се зарежда акумулатора.Лагер на динамо + диодна плочка. Ако имаш лагер на главината ще шуми и над 50км ако шуми при завои на дясно е ляв лагер , аналогично десен.Един колега писал беше тук във форума смяна на съединител комплект+ремонт 520лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ме информира откъде мога да намеря ОРИГИНАЛЕН ВЪЗДУШЕН ДЕБИТОМЕР за Хонда Сивик СДТ1 - 1,7 Дизел, евентуално цената му Публикувано изображение???

Доколкото съм информиран оригиналният дебитомер е произведен от фирмата БОШ, но въпреки усилията ми досега , никъде не можах да го открия в София.

Предварително благодаря за услугата и отговора Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежката Георгиева е пуснала нова поръчка за части -дай си там заявката и ще получиш оригинална част на много по-ниска цена от която евентуално могат да ти я предложат тук!Давам ти прост пример от предната поръчка на ОЕМ части от САЩ ,за преден тампон на двигателя тука последно ми обявиха 280лв,поръчах си от предната обща поръчка тампон оригинален за 47 долара ,свещи оригинални японски пак за 9 олара четирите,доставка 25 лева от щатите и няколко лева за еконта за да ми ги доставят до нас-ти си сметни за кво става дума и какви кожодери са нашите търговци по магазините!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам хонда 7ген. 2002г., 110коня.Имам само един ключ,искам да ви попитам колко струва да си искарам друг. Някой вадил ли си е. Къде мога да си искарам. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих да питам колко ще ми струва да ми направят втори ключ и като го сложи на тестера каза че чипа вътре бил много специален а46 нещо си ако не се лъжа и щяло да струва 100лв.По въпроса с прихлопването при мен ходих на друг сервиз и ги накарах да обърнат специално внимание на частите който ме посъветвахте но и те казват че всичко е наред.Забелязах че почти всички крушки за осветяване на тоблото ми са изгорели и имам мерак да ги сменя обаче не виждам как ще сваля таблота-някой ако е правил тази процедура би ли споделил как става че да не счупя нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Прецака ми се палчето(горното на облегалката) за вдигане на предна дясна седалка може ли да се оправи по някакъв начин свалях я видях че са някакви жила но нищо неможах да направя...Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Тая тема откак я преместиха не я следя много-много, но понеже беше "изплувала" ми направи впечатление следното:

 

Колежката Георгиева е пуснала нова поръчка за части -дай си там заявката и ще получиш оригинална част на много по-ниска цена от която евентуално могат да ти я предложат тук!

...

 

Ти погледна ли за част от какъв двигател става въпрос, според теб предлага ли се той в САЩ и каква е вероятността частта да я има там?

 

Към питащия за дебитомера: Аз без VIN не мога да гарантирам нищо, но на първо четене въпросната част би трябвало да е това (понеже пишеш, че искаш "ОРИГИНАЛЕН ВЪЗДУШЕН ДЕБИТОМЕР")

 

Публикувано изображение

Към въпросната цена добави 10 лири доставка до Англия и още около 2 лв. за куриер от там до София. Ще пристигне за грубо 2 седмици. Директна доставка вероятно няма да те интересува, защото цената е 54 лири (само доставката).

Ако не държиш да е в пликче на Honda, то може да пробваш тези:

 

Публикувано изображение

Фирмата е френска и работят с куриери. Колко точно ще излезе крайната цена няма представа, свържи се с тях и питай. Преди време смятах да пазарувам дискове и накладки от тях, но след като изчетох отзиви, останах със смесени чувства. Това не пречи ти да опиташ, ако не намериш друг вариант.

През някакви сайтове (за които не мога да гарантирам по никакъв начин) намирам и разни други съответствия на въпросния дебитомер, например:

 

Публикувано изображение

И да речем "STANDARD 19602" го намирам из български онлайн магазини, но предвид цената (178 лв.) и неяснотата доколко е качествен и взаимозаменяем с BOSCH-а не мисля, че си заслужава. По-добре BOSCH-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

И една чиста спекулация от моя страна по въпроса за потропващите задни спирачни апарати (защото и при мен се чува много отчетливо, особено по павета или каквито и да било неравности). Пиша го не защото съм сигурен, че ще оправи нещата, а просто ей така, за да има какво да си дискутираме, че то в този форум вече е актуална само темата с вицове в раздел "Общи".

Ето какво си взех аз (и се надявам да ми реши проблема):

 

Публикувано изображение

Тези пружинки натискат накладката за да не мърда в спирачния апарат, но с времето се отпускат и вече не си вършат така добре работата. Моите са си оригиналните (10 годишни). По принцип същите пластинки вървят в комплект с предните накладки, но задните накладки (оригиналните на Honda) идват без тях. Интервенцията е планувана за следващата седмица и, ако се оправи, ще споделя.

Ето ги въпросните пружинки в спирачния апарат:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3kf8C4Qxu-A#t=316s

 

ПП За всеки случай съм си взел и за предните:

 

Публикувано изображение

Те също не са сменяни никога, а ето какво открих:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих да питам колко ще ми струва да ми направят втори ключ и като го сложи на тестера каза че чипа вътре бил много специален а46 нещо си ако не се лъжа и щяло да струва 100лв.По въпроса с прихлопването при мен ходих на друг сервиз и ги накарах да обърнат специално внимание на частите който ме посъветвахте но и те казват че всичко е наред.Забелязах че почти всички крушки за осветяване на тоблото ми са изгорели и имам мерак да ги сменя обаче не виждам как ще сваля таблота-някой ако е правил тази процедура би ли споделил как става че да не счупя нещо.

 

Елементарно е,сваляш пластмасата около километлажа и самият той се държи на три винта.Развиваш и подменяш крушките-стандартни саПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се сваля много лесно таблото,на англичанката беше по-сложно!Смених крушките обаче гледам някой рязал писти отзад и ги съединих и светна SRS-a, за щастие след процедурата с чистене на грешките с буксата лампата изгасва вече след палене,до кога ли :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се сваля много лесно таблото,на англичанката беше по-сложно!Смених крушките обаче гледам някой рязал писти отзад и ги съединих и светна SRS-a, за щастие след процедурата с чистене на грешките с буксата лампата изгасва вече след палене,до кога ли Публикувано изображение

 

Завинаги докато не разкачиш ,още нещо свързано със SRS . Пак това с буксата рестартира SRS модула.Другия вариант е CD + usb кабел 35лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немога да възприема формата на тази кола нестава просто... к20-ката и седалките другото на белка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че някой катил е отрязал пътеките към лампата за срс-а ,пък аз въобще да не обърна внимание до сега че не свети при контакт :rolleyes: Явно не е знаел номера с кламера или често светва лампата и за да се продаде без проблем я е отрязал простака!Дано вече да не прави проблеми щото възглавниците са много важни ей!Казвам го от личен опит със старата хонда!Като ми сменяли ангренажните работи и явно са се натискали на предната броня и я пукнали до номера чак поне 10 санта така на око да ги ева :angry: Ще се сваля явно за лепене но друг ми е въпроса,фаровете май като на англичанката се свалят след като е свалена предната броня и понеже забелязах че не работят ел машинките за регулирането им както и на много колеги с този модел ,питам как точно се разблокирват ли там или как сте ги оправили и трябва ли да се разлепя фара за достъп до машинките.Мисля че някой ако покаже нагледно ще е полезно на всички със седма генерация поне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги искам да попитам как мога с този каталожен номер (37820 PMH-E02) да разбера как се казва компа ми и дали е OBD2a или OBD2b благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, миналата седмица и аз минах през одисеята с машинката за централното на шофьорската врата. Моторчето беше почерняло от праха на четките. Машинката е капсулована (лепена), но се отваря. Направих няколко снимки - ако някой има нужда....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите имам два въпроса .1 след колко километра ви отлепва стрелката за температурата 2 след като ви светне лампата за гориво колко километра долу горе можеш да минеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. максимум 2км.2. от 70 до 100км в зависимост от това дали си в градски трафик или извънградско (за да не закъсаш за гориво считай, че щом светне имаш сигурни 70км)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се породиха самнениа в мен покраи смианата на ангренайните истории !В момента писа от лаптоп без кирилиза и се извиниавам за нето4ностите в правописа!Как мога да провериа наи барзо и лесно дали са ми сменили водната помпа и ролката които ли4но купих и занесох на сервиза а не само ремака понейе тогава не ми дадоха старите 4асти + това ми казаха 4е понезе 4астите аз сам им ги занесал и не давали гаранзиа ако станело не6то :dry: После не се ли губи 4аст от антифриза при смиана на помпата за6тото моиа нее мраднал?Днес си правих експеримент и забелиазах 4е на празен ход при отворена капа4ка на радиатора се вишда двишението на антифриза в радиатора но при малко газ и избухжа като геизер нагоре придрушен с доста мехур4ета!Пробвах го половин 4ас и все така праве6е-нормално ли е това?Забилиазах днес и о6те не6то,като се пусне перката на водниа радиатор от температурата се пуска с него и този на кондензатора на климатика и после се изклиу4ват заедно без да сам пускал климата-после пак забелиазах 4е при студен мотор пусна климатика и пак се вклиу4ват и двата вента отпред-така ли триабва да баде или и тука има не6то за ремонт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес изрових схеми от нета и установих че двата вента са вързани паралелно!Що така не знам ама явно е нормално да се пускат заедно.Някъде из форума бях чел че при по-високи обороти и отворена капачка на радиатора не трябва да се вдига нивото на антифриза и да бълва безброй мехурчета-ама какво значеше не помня!На англичанката като опънех жилото за газта просто движението на антифриза ставаше по-интензивно ,но нямаше фонтани и безброй мехурчета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам някой дали случайно отзад не е с барабанни спирачки. Според тамошните сервизи много рядко били хондите с барабани отзад, а според Honda EPC съществуват само хонди 7th gen с дискове отзад. Може ли някой да каже какви са ви отзад спирачките и дали може да помогнете с партномер за челюстите, че не мога да намеря и това си е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам някой дали случайно отзад не е с барабанни спирачки. Според тамошните сервизи много рядко били хондите с барабани отзад, а според Honda EPC съществуват само хонди 7th gen с дискове отзад.

 

1.4 мотора е отзад с барабани виж в магазините на Косер или евро07 и по рамата на колата и ще намериш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1.4 мотора е отзад с барабани виж в магазините на Косер или евро07 и по рамата на колата и ще намериш

Де да ставаше. Взех от Косер по шаси и код на двигател и.. йок различни са челюстите. А само тези излизат Редактирано от kokalbokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си карах извънградско отивайки на сватба в Пазарджик (на 5-та с около 100-110км/ч) изведнъж Сивика заби муцуната за около 1 секунда и светнаха лампите за чек енгине и за подгряващите свещи едновременно. Естествено притесних се и я настъпах - всичко нормално като набиране (никакви сервизни режими), обаче лампите си светят. Е изкарах сватбата ...., от там на село 15-тина км. да оставя бабата и дядото за около 5 мин. Товарим се с децата и жената тръгваме и след 300м. пак заби муцуната и изгасна. Реши, че няма да запали - избутахме я обратно на двора и спахме на село. Откачих акумулатора и сутринта след 5-6 часа го закачам - щрак и запали от раз, обаче лампите си светят. Товарим се и газ към Пловдив. След 20-тина км, както си карах със 110 отново заби муцуната - оборотомера забива на 0 и до там. Изчаках 20-30мин. - щрак запали от раз и отново към къщи.... След 10км. отново вдясно. Третият път само 5км., четвъртият 1км.... Накрая с въже до сервиз. Оказа се датчик колянов вал - crank position sensor (СКР). Ето къде се намира - поз.14:

Публикувано изображение

 

Ето и снимка как изглежда този СКР:

Публикувано изображение

 

Оригиналният беше Bosch с № 0 281 002 486 - 184лв. нормална клиентска цена. Аз си взех италиянски на "EPS" с № 1.953.326 (три пъти по-евтин) ето и взаимозаменяемите:

Публикувано изображение

 

И всичко вече е наред.

Значи да обобщя: забива муцуната (все едно си махнал контактния ключ) оборотомера на "0" и светват лампи чек енгине и за подгряващите свещи. Като поизстине малко датчика можеш да запалиш и така ..... датчик колянов вал 60-тина лева

 

Евала за обяснението колега , преди 3 дни на магистралата за Бургас ми се случи същия филм на ужасите , по абсолютно същия начин колата ме остави и благодарение на твоето обяснение си спестих няколко десетки лева , защото знаех къде е повредата и дори и парт номера имах ! Благодаря ти , жив и здрав,и по малко аварии ти пожелавам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...