Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

...ремонитра се с автомивка...Така и не разбрахме какво е...Дрънчеше точно все едно хвърляш пирон в тенекия от сирене.

При мен също изчезна дрънченето - след повечко друсане по един планински път.Каквото е било или е изпаднало или се е наместило. И на автомивка бях също така. :) Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , от няколко дена си търся джанти и се харесах ето тези http://prodavalnik.com/prodavam-originalni-leti-dzhanti-za-mazda-mazda-323-15-tsola-i22750841 но като ги поставих има разстояние някои знае ли колко е вътрешния диаметър за хонда сивик 7 генерация и дали си заслужава да ги нося на стругар или да не се занимавам , благодаря за отделеното време.

Мисля, че вътрешния диаметър на сивик е 56.1 . Ако на тези джанти е по-малък няма да влизат. Ако е по-голям е хубаво да сложиш втулки. Ако няма готов размер втулки се правят при стругар :)/> По принцип може и без втулки, защото гайките центрират джантата, но все пак според мен е по-добре да си сложиш втулки. Като цена втулките ако намериш размера, който ти трябва са към 20тина лева..при стругар май пак излизат там някъде, трябва да провериш :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, още веднъж ще искам малко помощ за стъкло на странично огледало(дясно). Откаде да си поръчам или да ми направят. Ходих на няколко места, звънях , но не могат да ми намерят. Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
а дали тези 2001-05 имат разлика с 3 врати или 5 врати, тъй като от едно място ми бяха поръчали огледало, а то не се оказа същото. Виждам, че на някой пише с нагряване (heated) , какво представлява, каква е разликата , и какво да си взема, тъй като на мен ми падна само стъклото. Дали тези, които имат снимка са същите ?Кое е по-добро: плоско или изпъкнало ? Редактирано от Евгении

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Поне в e-bay пише, че стават за седани, хетчбеци и т.н., но дали е така не мога да ти гарантирам. Ето в тази обява примерно са изброили всички възможни 7-ми генерации.

Иначе тези с нагряване имат едни реотанчета отзад и изглеждат ето така:

 

Публикувано изображение

 

Но трябва и старото да е било с подгряване за да има смисъл да купуваш отново такова.

За плоско и изпъкнало - повечето европейски са изпъкнали (асферични), а американските имат закон според който трябва да са плоски (не знам защо). В асферичните се вижда повече и се намалява зоната без видимост (т. нар. "мъртва зона").

Ето сравнение какво се вижда на един и същ автомобил след смяната на плоското оголедало с асферично:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли към оригиналното CD да се свърже усилвател и колона ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов въпрос който явно пак ще остане без отговор :).Смених радиатора на климатика понеже стария беше спукан и одеве запалих колата и пуснах климатика като навън си беше хладно , а в купето топло.Климатика започна да охлажда купето , всичко точно но ми направи впечатление , че примерно климатика работи 10-15 секунди и изключи за 4-5 и после пак се включва.Това нормално ли е.Един приятел ми каза че може да е препълнена системата и да прави много голямо налягане и заради това така да изключва климатика (компресора).Преди не знам как е било понеже колата я имам от 6-7 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е от налягането защото системата има предпазни клапани и най-вероятно е снабдена със сензор за налягането.Цялата система се управлява от един компютър ,може проблем да имаш и в него.Ако обясниш как точно се случва изключването и постояно ли е то ...зелената индикация в бутона за климатика угасва ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бутона си свети постоянно като го включа.Това започна да го прави след като смених радиатора и напълнихме система цялата с фреон и масло.550 грама фреон сипах ме.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И моя почти не спираше допълнихме с фреон, че явно никога не му е слагано ~100г. и започна да си спира по-често и ест. да духа по-хладно. От 15C на духалките сега е 4-5C.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и при мен е същата работа :) , понеже при мен имаше дупка по радиатора и системата ми не е била пълна.Само колега да те питам това на коя степен си я мерил тази температура , че мисля довече и аз да замеря :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При 28-30C външна на място на свободна, просто не падаше под 15C преди пълненето, духалките само горе(към теб) на най-студено.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега имах предвит на колко си го пуснал климатика 1 , 2 , 3 , или 4.Иначе то е ясно , че е на най-студеното.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм сигурен при мен е Auto или една скала без цифри, но това си мисля, че не влияе.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да те пратя в един сервиз в Пловдив от който съм безкрайно доволен - вече поне 5-6 коли съм водил и на всички им намират решение (за справка - пежо 206 - преглед в пежо, резултат - спукан компресор, преглед в Бош - компресор и електроника, преглед при тях - радиатор... оказа се радиатора..)

 

Ето адресът (близо до бриколажа и ВиК - разгледай street view за по-добра ориентация)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите налага ми се да сваля динамото поради неприятен шум които издава някои може ли да ми подскаже отстрани ли ще излезе или отгоре и каде мога да видя как?

Дизел или бензин ти е мотора ?
дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с динамото на дизела може да порови назад в темата да види как се сваляше,но имам спомени,че доста неща се сваляха за да се извади динамото.По въпроса с климатика...колеги вие 2мата май си говорите за различни неща защото тоя сивик го има с климатроник и климатик.Ако е климатроник е нормално да изключва при достигане на настроената температура,но ако е климатик не би трябвало да изключи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nile може и да е прав, понеже при мен, когато връткам на студено лампата на климатика сама си светка и той тръгва.Динамото/Алтернатора при мен го сваляха от доло разкачаха окачването и излезна... от горе просто не ставаше при мен беше изгоряла диодна плочка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега генератора трябва да се вади от долу.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли към оригиналното CD да се свърже усилвател и колона ?

Закарай го в някой сервиз и кажи че искаш да ти изкарат чинчове за усилвател преди 5 години струваше 40 лв сега незнам цена. После си взимаш един нискочестотен филтър усилвател и туба и си готов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги помагайте...от една седмица насам при разко подаване на газ независимо на коя предвка се чува скрибуцане (отпред) и немога да се ориентирам от каде идва много странно и дразнещо. Публикувано изображение/>

Редактирано от zafir4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E.

Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E.

Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Публикувано изображение

 

Тази грешка не знам каква е, а иначе можеш да откачиш акумулатора, но трябва да знаеш после кога да активираш радиото отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги помагайте...от една седмица насам при разко подаване на газ независимо на коя предвка се чува скрибуцане (отпред) и немога да се ориентирам от каде идва много странно и дразнещо. Публикувано изображение/>

 

Тампоните на двигателя прегледани ли са? Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, имам проблем с радиото (оригиналното е). Като го псна ми измлиза някаква грешка CDD E.

Има ли начин да го reset- на или някакви идеи как да го оправя? Публикувано изображение

 

Тази грешка не знам каква е, а иначе можеш да откачиш акумулатора, но трябва да знаеш после кога да активираш радиото отново.

 

Днес като пробвах да го пусна ми изписа "Error 2". A ако пробвам да откача акумулатора, как пускам радиото после? Мерсии....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е изписало CDDE ами CODE -не си видял добре.Откачи акумулатора за 5 минути да се ресетне и му въведи кода с бутоните с цифрите .Ако не го знаеш почвай да търсиш за лепенки с кода в района на жабката ,вратите ,преден и заден капак или ако имаш книжка на колата ,може и да е записан вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тампоните на двигателя прегледани ли са?

Прегледани са и всички са в изправност. Публикувано изображение Редактирано от zafir4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи??А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника)Благодарско!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е изписало CDDE ами CODE -не си видял добре.Откачи акумулатора за 5 минути да се ресетне и му въведи кода с бутоните с цифрите .Ако не го знаеш почвай да търсиш за лепенки с кода в района на жабката ,вратите ,преден и заден капак или ако имаш книжка на колата ,може и да е записан вътре.

 

Всичко е ОК,borko. Благодаря ти за помощтаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся си 4-ри броя железни джанти . Някои ако му се намират да свирка :) или ако знаете кажете от кои други коли стават и за нащи хонди. За допълнение моита е с 4-те болта феистлифта 2004г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. От днес съм горд собственик на 1,7 дизелче и член на клуба :) . Стартирам с 2 бързи проблема. 1. Спирам на бензиностанцията пробвам да отворя капака към резервоара -> греда , дърпам лоста тегля майна , но пак не става :( . Бензинаджията дръпна лоста , аз подхванах с ключа капака и се отвори. Определено липсва нещото което избутва капака от заключването. Кое е това нещо ? Ако може снимка на механизма или решение ще съм благодарен.2. Проблем с дистанционното на централното. Изпълнявам проклетата процедура по обучение , но когато идва момента да заключи и отключи -> изпълнява само отключване и от двата бутона. Логично не се настройва и пак се почва с процедурата и ми писна :( . Всеки път изпълнява командата отключване и тва си е , не иска да заключи. И не се обучава Някой да е имал подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По 1. виж прикачената снимка, някаква ламаринка е...

Редактирано от Code7
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи??А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника)Благодарско!!

Може да се сложи, аз съм с модел от 2001ва и си има. Въпросът е да намериш от къде да купиш такава... Изглеждат ми стандартни. Ако намериш пробвай на място да я напаснеш, стане ли - всичко ще е наред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 1. виж прикачената снимка, някаква ламаринка е...

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти приятел-би ли погледнал на твоята,как е хваната конзолата от заде до ръчната-с две болчета ли е!!Благодарско!!

 

колеги-става въпрос за ХОНДА 1,4 90 коня2002год-колата е на баща ми -дали може да се сложи конзола/не подлакътник/която е от ръчната до таблото/facelifta го има и моделите 2003 мисля,че ги имат??Дали ще пасне ,ще може ли да се закрепи-някой,ако слагал или има да помага,не знам дали 2001 -2002 може да се сложи??

А съвет да даде някой-със централното ,се отключват само шофьорската врата и багажника)

Благодарско!!

 

Може да се сложи, аз съм с модел от 2001ва и си има. Въпросът е да намериш от къде да купиш такава... Изглеждат ми стандартни. Ако намериш пробвай на място да я напаснеш, стане ли - всичко ще е наред Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! От няколко дена насам ми скърца съединителя на какво може да се дължи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! От няколко дена насам ми скърца съединителя на какво може да се дължи това?

Оф и моя скърца така плавно като се отпуска особенно на първа.. смазвах го с WD40 пак скърца ама по рядко.. смажи го с нещо и аз не знам вече с кво ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Ето тук има нещо по въпроса. А това е за скърцащият педал на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...