Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студена

Редактирано от valdesto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Публикувано изображение

Едно въпросче от мен..

Става въпрос за подгрева на страничните огледала. Колата е преди фейслифта. Подгрева работи само на шофьорското странично огледало.

Въпроса е дали на другото огледало е изгоряло или просто си има само на 1то огледало? Публикувано изображение

 

Има подгрев и в двете огледала .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Пловдив данъка за мойта Хонда е увеличен с 33% тази година Публикувано изображение - за 2013г. - 44,81лв. с 5% отстъпка (май важи само до края на месеца).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В шумен за мен данъка ми е 170 лв на 1.6 двигателя.Иначе подгряването не ти работи защото конекторите на огледалата са доста зле направени,а може и да ти е прекъснат кабел.Огледалото се сваля много лесно.Нагласи го в най-долно и най-ляво или дясно,после само го издърпай.След това огледай и замери напрежението на изводите на кабелите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли ми предложили спирачни дискове за Хонда Сивик 1,6 2002г и някаква ориентировъчна цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студена

явно никои неможе дами помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,закарай колата на диагностика,там ще покаже ,какво и е-така само можем да гадаем!!И да не забравиш да пишеш ,че е важно-помагаш на другиПубликувано изображение!

 

Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студена

 

явно никои неможе дами помогне

 

Редактирано от chani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

?

Редактирано от chani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, някой свалял ли е тапицерията на предните седалки(не облегалки), ако да как става номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нормално ли е донъка ми да е 225 лв - сивик 7ма 1.6 110 коня 2003 г. Пловдив ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам удоволствието да притежавам 7 ген, 1,7 бензин, 127 кончета, купе. Карам я от 3 години, обаче ми се налага да сменя предните амортисъори. Много ще съм благодарен, ако някой може да ме посъветва от къде мога да си ги купя, не искам да ги поръчвам от САЩ, защото ще ми одерат кожата. И още едно въпросче, предните амортисъори, същите ли са като за 1.7CDTI или имат някаква разлика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли някакво развитие с колата??

Здравейте,

 

Проблемът с 1.7 нафта.

Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... Публикувано изображение

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

 

Колата вече е в движение, за моя радост други проблеми нямаше след монтаж на новата турбина / фтора употрепа/ имаше доста части от перката в кулера.

 

Колега има ли някакво развитие с колата??

 

Здравейте,

 

Проблемът с 1.7 нафта.

Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... Публикувано изображение

 

Редактирано от skiller
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Колата вече е в движение, за моя радост други проблеми нямаше след монтаж на новата турбина / фтора употрепа/ имаше доста части от перката в кулера.

 

 

Колега има ли някакво развитие с колата??

 

Здравейте,

 

Проблемът с 1.7 нафта.

Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... Публикувано изображение

 

Доста си бърз.. от къде я взе тази турбина и колко пари е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ?

аз го имам сьштия проблем чистиха турбото и пак забива но само като е студена((((ходих във турбо сервиз и ми казаха че мембраната на датчика била омекнала и затова се включва чека(((( нов датчик 150лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, колеги.

Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ?

 

аз го имам сьштия проблем чистиха турбото и пак забива но само като е студена((((ходих във турбо сервиз и ми казаха че мембраната на датчика била омекнала и затова се включва чека(((( нов датчик 150лв

 

valdesto- Мерси за отговора. Ще я закарам и мойта да я видят тая прословута турбита и тия датчици Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави

 

Рейката,тя тропаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави

 

Рейката,тя тропаПубликувано изображение

 

Не е тя пращахме я и я оправиха вътре в купето нещо хлопа от каренцето между подвижната и неподвижната част на горе кам волана ,но незнам какво е а със сигурност не съм първия с този проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук съм писал по темата...

Здравейте колеги. Имам удоволствието да притежавам 7 ген, 1,7 бензин, 127 кончета, купе. Карам я от 3 години, обаче ми се налага да сменя предните амортисъори. Много ще съм благодарен, ако някой може да ме посъветва от къде мога да си ги купя, не искам да ги поръчвам от САЩ, защото ще ми одерат кожата. И още едно въпросче, предните амортисъори, същите ли са като за 1.7CDTI или имат някаква разлика ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених фабричното радио-касетофонче с друга марка ... Ако има желаещи мога да опиша цялата хамалогия по разглабянето на целия преден панел и монтирането Публикувано изображение Като разходи 28 лева пластмасов панел , 5 лева преходник към евробукса и 180 лева прилично мп3 с флашка касетофонче ... доста по здраво думкане от фабричното и чист звук - безценно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги бихте ли ми предложели някакви накладки(предни и задни), които са добри за хонда сивик 1,6 2002г. и да не свирят , че моите сега ми пилят душата с това свирене, а са на 15 хил км. Ако. може и ориентировъчни цени да ми кажете. Благодаря ви пердварително

Карам с textar - първите 2-3000 км ми надуха главата, скоро не съм ги чувал да свирят. НО когато се ползват по енергично по планински пътища с по-агресивно шофиране след 10-20 мин. започва симфонията. Ориентировъчна цена - около 100-130лв.П.П. Към колегата с данъка - сърди се на новия кмет, вдигна зверски данъците в Пловдив. Или иска да караме неща на по 20 години с 80 к.с. или не зная.... Иначе не е нормално да ти е такава годишната такса за автомобил. Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Публикувано изображение Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! Публикувано изображение

name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698']

Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Публикувано изображение Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! Публикувано изображение

name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698']

Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Вчера пробвах всичко натисках но никакви цифри не се изписваха само C после O после D после E .. :D и кво ли не натисках и 10 пъти не можах да го вкарам и сега е блокирано.. като го пусна пише Code Err ..... И ся кво прайм ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Публикувано изображение Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! Публикувано изображение

name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698']

Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Вчера пробвах всичко натисках но никакви цифри не се изписваха само C после O после D после E .. :D/>/> и кво ли не натисках и 10 пъти не можах да го вкарам и сега е блокирано.. като го пусна пише Code Err ..... И ся кво прайм ?

 

Напълно нормално е при въведени 3 4 грешни кода да блокира за известно време след 10 15 мин опитай пак. Кода е 5 цифрен при въвеждането на дисплея на радиото се изписва както си написал CODE , единствения проблем е ако кода не е от твоето радио. Разкодирането на радио вървеше от 10 до 60 лева според радиото.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако примерно кода ти е 24531 - натискаш цифрата едно на дисплея 2 пъти, цифрата 2 четири пъти, цифрата 3 пет пъти, цифрата 4 три пъти и цифрата 5 един път (тези цифри са бутоните за станциите).

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се разглабя предната врата и предния калник на сивик пет врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се разглабя предната врата и предния калник на сивик пет врати.

Кората на вратата се сваля лесно трябва ти само една кръстачка
- триъгълника зад огледалото, половинката на дръжката и останното са малко болтчета самата кора е на стандартни щипки към ламарината след като махнеш болтчетата дърпаш отдолу на самата кора към теб и после самата кора нагоре тя е нахлузена на дупката за прозореца (да не забравиш да дръпнеш буксата на копчетата) ;)/>Не съм сигурен какво имаш предвид под калник, но има едни щипки на пластмасата, като ги махнеш се виждат разни болтове + тези горе предполагам няма заварки, но ще трябва и бронята да отместиш като гледам... виж от първия пост на Жорко книжката има разни инструкции. Редактирано от Code7
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това снощи го разглобих.Сега ме интересува как да прехвърля оборудването от едната врата на другата.Става въпрос за предна врата и най вече как да прехвърля стъклото водачите инсталацията , а бе всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачат се жилата за отварянето от вътрешната дръжка,лостовете за външната.Махаш мотора на стъклото и вадиш механизма за централното,лошото е,че жилото за стъклото много зор излиза от прозореца.Ако успееш да го откачиш без бой ще е добре,после освободи релсите,преди това трябва да се махме огледалото ако е на местото си ,че си спомням ,че имаше някаква далева с него.Ако успееш да извадиш релсите добре,но ако не успееш ги откачи така че прозореца да може да се наклони към вътрешната страна на колата (купето) и би трябвало да излезне.Много игра си е да знаеш :(/>Ако си ме разбрал правилно накрая трябва да ти остане вратата + прозореца + релсите евентуално... успех

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой може ли да ме светне къде мога да си видя серийния номер на фаровете,тъй като ми се налага да купя десен фар ? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой може ли да ме светне къде мога да си видя серийния номер на фаровете,тъй като ми се налага да купя десен фар ? Публикувано изображение

 

Ако става въпрос за партномер :

Преди фейслифта 33101-S6A-E02

След Фейслифта 33101-S5T-G62

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих.

http://www.hondacivi...th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодове Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих.

http://www.hondacivicforum.co.uk/32-7th-gen/18500-7th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодове Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих.

http://www.hondacivi...th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодове
Мерси колега! Намерихме го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос с повишена трудност:blink:/>,отностно контролните лампи по таблото:----възможно ли е да се свърже ,чрез мост или както и да е , лампата на на "limp mode"/двигателчето/ с някоя друга,примерно ABS или CHECK ENGINE,знаем ,че са диоди и ще е трудно,ако някой има идеи да подсказва,просто питам ,като вариант!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...