Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Днес платих данъка за 2011г. (Пловдив) - същия като миналата година 33,75лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се каже, че този дизелов модел на хонда нее лош само да внимават колегите с хонди ctdi производство 2002 и 2003 защото турбините масово дават дефекти, а при мен като дефектира турбината ми запали и маслото и хондата ми се опита да излети на място :cool: Резултата е изкривена биела и ново турбо ;) няма да ви казвам за какви цени става на въпрос! Един съвет от мен за колегите който притежават гореспоменатите годинки и са на около 100 хил километра да си проверят турбините :dry: Айде и безавариино каране...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе колата се движи перфектно на пътя, има добро поведение, особено на завоите, ESP - то си казва думата.

По-леко на завоите, ;) защото си в дълбока заблуда, ако смяташ, че 7-ма генерация имат ESP. Повечето са с електрическа кормилна рейка (има и с хидравлика, главно в САЩ) и надписа, който ти светва на таблото при контакт е EPS - Electrical Power Steering, което е много по-различно от ESP (Electronic Stabilty Program), което пък при Хонда по-често се казва VSA (Vehicle Stability Assist).
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Смених старото масло, което незнам какво е с Motul 8100 x-cess 5w40, но лампата за маслото пак бавно гасне (4-5 сек.) сутрин като запаля или ако не е работила колата около1-2 часа. Знаете ли дали филтъра за маслото има клапан или е без клапан и ако няма клапан може ли да си сложа, незнам дали ако няма клапан затова лампата гасне бавено? И още един въпрос, тъй като колата е на 98 000 км. според това което показва (купена е на старо), а колегата Soiko казва, че турбината давала дефекти на около 100 хиляди км. то за да я проверя трябва ли да я сваля или не? и винаги ли дава дефект турбината или може и да се размина. Колата е 2003 г.P.S Motul 8100 x-cess 5w40 добро ли е за този автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойко малко ме стресна с този коментар за турбото,защото аз си мислех,че може да се оправи за около 300 лв. но по-добре и аз на следващото си посещение ще кажа да я проверят.А nikidenik според мен едва ли някой може да каже дали винаги дава дефект... по-скоро не,защото засега има около 3-4 човека,които са изпищели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dark rider написа на 17 март 2011 - 21:37 : Иначе колата се движи перфектно на пътя, има добро поведение, особено на завоите, ESP - то си казва думата.Прав е колегата user, колата е стабилна,защото базата е доста дълга- на 5 врати е 2см. по-къса от Зафира, и колата е явно добре проектирана, затова и усещането,че някой ти "помага" на завоите. Малко смешно ,но аз известно време след като я взех я отърках в един бордюр - там с предната винаги ме изхвърляше на по-висока скорост и забравих за момент ,че тази е като на релси. А за маслото 4-5 сек си е нормално според мен. 5 литра докато ги вдигне- и звука се променя,когато угасне лампата почва да мърка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално на този модел лампата за маслото гасне след 4-5 секунди. Не си мислете, че на който и да е друг автомобил ако лампата за маслото му изгасне след 1 или 2 секунди има по-добро мазане на двигателя при студен старт - просто датчика за налягане на маслото е разположен на друго място.

 

Слабо място някои казват турбината, но: ако сменяш маслото навреме; ако не вкарваш високи обороти преди да е отлепила стрелката за температурата; ако след като си карал яко (примерно магистрала или градско, но високи обороти) - не гасиш колата веднага, а изчакаш поне 1 мин. на празен ход и тогава гасиш - няма да имаш проблеми с турбината поне 250хил.км. :blink: Ако в момента колата е добре, просто спазвай тези съвети и няма да имаш проблеми.

 

Много безаварийни километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :beer: От днес и аз официално съм със сивичък Сивик 7 ген, 3 врати, само че е 1,4 90 кс :lol:За сега съм особено доволен от поведението на колата, а и от нея като цяло (преди бях с 5 ген :rolleyes:)Обаче имам един проблем. Ауто-то на ел. стъклата не ми работи.Може ли да е, защото преди да я взема акумулатора е бил изтощен и програмира ли се (със задържане на копчето..) след всяко разкачане на акумулатора както на други марки коли.(понеже пробвах и или не съм го направил както трябва или просто нямаше ефект)Ако това което пиша няма нищо общо и някой се сеща къде може да е проблема моля да не се притеснява да сподели :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,изгоря ми единия габарит и аз направо смених и двата с малко по силни и за съжаление ми стопиха фасунката,аз я отделих там от кабела и вчера обиколих целия цар Симеон сигурно съм влезнал в над 15 магазина за авточасти нови и употребявани,японски - всякакви. Никъде не могат да ми намерят такава... Някой може ли да даде идея откъде да я намеря...ако е от друг град ще съм благодарен ако я прати по еконт.. мога и снимка да кача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отговор на at_chuchev: "Ауто-то на ел. стъклата не ми работи.Може ли да е, защото преди да я взема акумулатора е бил изтощен и програмира ли се (със задържане на копчето..) след всяко разкачане на акумулатора както на други марки коли.(понеже пробвах и или не съм го направил както трябва или просто нямаше ефект)"Мойта е стояла 2 дена без акумулатор , когато правихме съединителя, но auto-то на ел.стъклата си работи. Не се налага "програмиране".

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko. благодаря за отговора :)а как работи ауто-то .. като натиснеш копчето и то направо си е автоматично и с още едно цъкане го спираш или е по-друг начин. Понеже на един приятел с мазда 3 има две положения на копчето, а при нас е само едно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"като натиснеш копчето и то направо си е автоматично и с още едно цъкане го спираш" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив и при нас са две просто се усеща малко трудно,когато не го цъкаш до долу си слиза докато искаш,когато го натиснеш до края тогава си слиза ауто и го има само за шофьорския прозорец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, програмира се автоматично. Ако го свалиш от горе до долу 3,4 или 5 пъти "Auto"-то се задейства. И при мен е така, след като изключа акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две полжения е.При леко натискане се движи като другите - до където желаеш.При по-силно натискане се усеща както на другите бутони от таблото и стъклото слиза до долу.Вдигането е по същия начин.Удобно е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с турбините в англия на тези хонди им дигнаха гаранцията на турбините на 7 години ако не се лъжа заради масови дефекти на 2002 и 2003 моделите, от 2004 и нагоре проблема с турбото са го решили. Незнам колеги как може да се извърши диагностика на тва турбо но на мен в бултрако я тестваха на компютър преди година някъде, когато беше на около 90 хил колата и казаха, че няма проблеми да си я карам и да и се радвам, но тогава човека там ми каза за този проблем с турботата но ме успокои, че за около 200лв се решавал но при мен така стана, че турбото ми не подлежи на ремонт !!! Колата изобщо нее измъчвана или карана с високи обороти без да е загряла, като цяло си я карах мн културно и си я пазех и си сменях всичко но в един мрачен ден ДУМ...Сега ако се върна назад бих си дал турбото за 200лв да го профилактират и да си карам спокойно, защото колеги втора ръка турбо е 700лв и не се знае колко ще издържи, а за ново цените са астрономически, да не говорим, че след като ми изгоря турбото вкара масло в двигателя и го запали и ми изкриви и биела та и двигател се наложи да отварям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас,моята е на 124 хил. и се притеснявам,колко пари ти взеха за тази диагностика в бултрако?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На час по 36лв вземат, при мен за 1 час ми прегледаха всичко даже и фаровете ми центроваха за да го уплатнят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Трябва да сменя антифриза, защото изглежда като някаква тъмно кафява "гняс" (колата е на старо модел 2003г.). няколко въпроса: 1. Спрял съм се на антифриз Motul, дали е подходящ и нали трябва да взема 6 литра? 2. Можете ли да ми кажете как да прочистя системата преди да налея новия антифриз, само с вода или трябва да сложа някаква друга течност и каква? 3. Системата ръчно или автоматично се обезвъздушава и имали някакви особености, за да ги кажа на майстора?4. Ако в маслото ми влиза антифриз как да разбера или ако влиза нафта поради някаква причина? Питам, защото след смяната на маслото поради някаква причина изглежда, че количеството му се е увеличило с около 0.5 литра, но на цват си седи тъмно черно. Възможно ли е старото масло да не е изтекло цялото, чаках ме го около 45 мин. да изтича, а навън температурата беше около 1-3 градуса, а двигателят топъл. Старото масло беше много гъсто явно италианеца не е ебавал да го сменя. Сменил съм масления филтър и съм налял 5 литра масло.Благодарности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 литра ако си го докарал на градус, който желаеш - ако говориш за концентрат 6л. са много. Обезвъздушава се сама - сипваш в разширителното казанче колкото поеме до max (нямаме капачка на радиатора), отворете и радиаторчето за парното в купето. Най-лесно е да я покараш 10-тина км. да загрее и да завърти хубаво водата (ако я чакаш на място да загрее ще отнеме много време). Нивото го нагласяй на студен двигател малко над min. За прочистване на системата не знам да не си отвориш беля - може да текне отнякъде.

 

Относно нивото но маслото: не мога да си обясня защо обаче при студен двигател вдигаш щеката и гледаш нивото (примерно малко под max.), бършеш щеката топваш я до долу и пак вадиш :lol: нивото е няколко мм. по-нагоре от преди малко. Трети, четвърти опит все така няколко мм. повече. Това съм забелязал при нашия двигател. Мисля, че не ти се е вдигнало нивото на маслото, ами се случва точно това и при теб. Пробвай след няколко часа или на следващия ден и пак след първото вадене нивото ще е добре, а после с няколко мм. отгоре - само изглежда повече не се притеснявай. Точно 5л. масло събира.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за помощта Jorko, Още малко въпроси:1. В какъв смисъл да отворя радиаторчето за парното, да отворя пробка да изтече антифриз или? и къде се намира по-точно радиаторчето за парното.2. Предполагам, че има пробка на големия радиатор за източване?3. Не можах да видя на кзанчето, къде са означенията max и min.4. На абсолютно студен двигател ли трябва да се налива антифриза/водата и може ли да се кара с вода 1-2 дена преди да налея антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Имам в предвид да отвориш парното (копчето на таблото - да духа топло в купето, е не е задължително да духа и вентилатора, а просто да се върти и там антифриза или водата)2. Най-лесно е да дръпнеш дебелия маркуч на входа на радиатора, ако не намериш пробката (честно казано досега не съм се заглеждал дали имаме пробка)3. Като застанеш срещу него - отдясно (от страната на акумулатора) релефни надписи са4. Желателно е да е студен двигателя (ако е горещ като сипеш студена течност може да си отвориш беля). Искаш да промиеш с вода ли? - може.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж благодаря.Намерихме, къде е проблема със скоростите, където не иска да вкл. 5-та предавка. Оказа се, че пластмасовият държач (ако така мога да го нарека), който се намира някъде под таблото близо до скоростния лост е счупен. И когато опиташ да включиш то жилото не се мърда вътре в кожуха, а се мърда целят кожух. Обаче има проблем майстора за сега неможе да извади жилото от към скоростния лост, защото няма добър достъп до там. Махнал е цялата пластмасова конзола (конзолата с пепелника, отворите за поставяне на чаши и.т.н) тази дето отива назад към ръчната спирачка. Но въпреки това отвора който се отвори е доста неудобен да се бръкне през него и да се откачи жилото. Случайно да знаете дали може да се махне предния панел (пластмасовия сив панел, откъдето излиза скоростният лост и запалката) и дали това ще открие по-добър достъп? Ако ли не какво да направим?Още един въпрос: без да искам седнах върху извадения въздушен филтър, разгледах го не е скъсан, но между някои от "гребените" (тези които са нещо като ветрило) се е отворило по-голямо пространство, а може би така е произведен. Трябва ли да го сменя с нов?Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към nikidenik.Пластмасата се вади за секунди.Има го из сайтовете,но ще ти го обясня набързо. Откачаш от скоростния лост кожата(завърта се на 90 град.). Развиваш пластмасата на лоста. С ламаринка дебела 0.5 мм. вкарваш между сивия панел и основното табло от горния десен ъгъл и леко натискаш към панела.Използвам пластина около 2 см.широка в никакъв случай отверка.Ако трябва да правя филмче.Панела се отваря бавно едно по едно се освобождават щипките. Като се освободи целия панел се откача буксата на запалката и буксата на аварийните.С нея малко по-внимателно,че имаше нешо за щракане-не се сещам точно.Оттам се вижда добре лоста и двата сферични накрайника с лостовете за скоростите(I до IV и V и задна ) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Още един въпрос: без да искам седнах върху извадения въздушен филтър, разгледах го не е скъсан, но между някои от "гребените" (тези които са нещо като ветрило) се е отворило по-голямо пространство, а може би така е произведен. Трябва ли да го сменя с нов?

 

Ако говориш за нещо подобно:

 

Публикувано изображение

карай и не се притеснявай. На снимката е чисто нов въздушен филтър TOYO ROKI.

А относно антифриза: може да пробваш и с този Honda. Аз смених оригиналния с Motul, после него с Honda. И от двата нямам оплаквания. Това само като идея, да си знаеш. Цената няма да е много по-различна (~15-20 лв.)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към nikidenik.Пластмасата се вади за секунди.Има го из сайтовете,но ще ти го обясня набързо. Откачаш от скоростния лост кожата(завърта се на 90 град.).Развиваш пластмасата на лоста.С ламаринка дебела 0.5 мм. вкарваш между сивия панел и основното табло от горния десен ъгъл и леко натискаш към панела.Използвам пластина около 2 см.широка в никакъв случай отверка.Ако трябва да правя филмче.Панела се отваря бавно едно по едно се освобождават щипките.Като се освободи целия панел се откача буксата на запалката и буксата на аварийните.С нея малко по-внимателно,че имаше нешо за щракане-не се сещам точно.Оттам се вижда добре лоста и двата сферични накрайника с лостовете за скоростите(I до IV и V и задна ) Успех

Колега благодаря. Само че не разбирам кое се завърта на 90 градуса самата кожа или пръстена долу с който е хваната и в коя посока? Коя пластмаса на лоста се развива топката или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръстена под топката се завърта ,както когато я сменяш, не големия на панела.После се развива топката.Кожата остава на сивия панел и излиза с него. Имам някакви снимки,но не знам как се качват(много съм тъп) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш си регистрация в snimka.bg, качваш снимката (снимките), взимаш линк от всяка, която искаш да качиш (http......) и го вмъкваш тук във форума чрез този бутон http://media.snimka.bg/8362/022980024-big.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Друг начин:My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези коментари като ги видях ми се прииска да си продам колата и да не се занимавам с хонда повече :D

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг начин:My link
Благодаря за помощта, сменихме жилата, но се появи друг проблем - светна ми чека на таблото, а колата си пали и върви без проблеми. Проверихме няколко пъти откачахме и закачахме букстата на дебитомера (смао тази букса бяхме откачили, за да извадим цялата кутия на въздушния филтър) на въздушния филтър, чека се си свети и не иска да загасне. Какво да направя, да отида за дигностика или? и в кой сервиз освен Бултрако?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички адски съм щастлив с новата си придобивки хонда сивик 2004 1,7 дизелкарам е градско и ми голи около 6 7 зависи от сезона и нямам никакви забележки не мога да и се нарадвам и ви чета мненията .Всичките мнения тук са много добри и компетентно направени станах и фен на този автомобил

Редактирано от sbosss
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nikidenik - откачи буксата на акумулатора за една нощ и ако всичко е наред лампата ще изгасне. Ако пак свети ще трябва да я закачаш на компютър, но къде? - трябва да каже някой колега от София. Дано имаш кода за радиото.п.п. Провери първо дали всички крушки са здравиsbosss - много безаварийни километри.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях откачил акумулатора за около 15-20 мин. но не се оправи. Сега съм го откачил пак и ще чакам до сутринта, както казваш. Защо трябва да се чака толкова време? Мога ли да я карам колата ден два така със светещ чек, защото си пали и върви без проблем и незабелязвам нещо да не е наред освен светещия чек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към sbosss Честито!Много безаварийни. На градско я бива, но излез на магистралата и тогава ще видиш, че наистина не си сбъркал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси , пробвах е до София и ми дава 4 , 7 при 110 кмТова , което забелязвам е че много здрава и добре се държи на пътя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://nfs.mobile.bg...2034&f1=details Колеги какво ще кажете??? Чудя се много и съм и голям мераклия :) Кофтито е че от Италия, няма сервизна книжка, нещо гледам че има някви кривини по жабката, и е точно на тези фатални километри за турбото, но аз все още не съм ходил да я гледам???? На место какво мога да разбера за турбото???Кажете нещо :П Ако знаете нещо и за автокъщата :) Редактирано от G.Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато дадеш контакт виж дали светват всички лампи по таблото, а след като запалиш дали изгасват. Почти всички автомобили по автосалоните са с километраж на който пише 100 - 140000км. без значение дали е 1995 или 2005г. и все ги е карала някоя пенсионерка по думите на продавача. По-скоро гледай дали няма някой сериозен удар (стъклата дали са от една и съща година, фарове и стопове дали са еднакви, ламарините как са, педала на съединителя не трябва да е твърд? - това на джапката ти е най-малкия проблем). На място няма как да разбереш турбото в какво състояние е. Като я покараш 100-тина км. ще разбереш. Иначе нормално при добра експлоатация турбото изкарва 250000км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прави впечатление че кормилото и скоростния лост не са изтъркани в сравнение с други такива модели на около същите километри който се продават в сайта, което ме навежда на мисълта че километрите има шанс да са реални ;) Ще гледам да ида и да я видя тези дни и ще се похваля после ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е като жената, ако ти е харесала от пръв поглед тази ще е :rolleyes: Иначе моята я взех на 166 000 и си я карам почти 2 години вече.Не са толкова определящи километрите. Виж амортисьорите дали не са оцапали-дизела е тежък.И съединителя - пробвай да тръгнеш на баир и виж как претриса, двигателя няма да угасне,но ако има проблем с огледалния диск ще си покаже(разглеждана е във форума тази тема)Мисля,че заради тези проблеми може и да ги сменят колите италиянците.И там частите са скъпи.В моята имаше фактура от сервиз в Милано. Иначе са железни,но аз имах големи проблеми-лампичка на таблото на климатика беше изгоряла :lol: И май това е. А амортисьорите ги смених преди месец(предните), защото при нас се кара по улиците offroad то не е само тук де.Единия просто изкара всичкото масло и веднага се усети.Решението все пак е твое.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...