Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Това скърцане или щракане е голям проблем! Много е изнервящо !!!

Може да се дължи на износена/счупена втулката на педала, но при мен след смяна на втулката щракането продължи.

Преминах през поредното пръскане от към купето на плунжера на буталото на мастер цилиндъра с тефлонова грес, а след това и с други мазила. Ефектът беше ден, два без скърцане.

Последва разглобяване на мастер помпата, смазаха я и престана да скърца, но пак за два дни.

През това време четох и открих сервизен бюлетин за мастер помпата 11-005 от 22 January 2013, в който се препоръчва замяна на мастер помпата с п/н 46920-SNA-A02 с 46925-ТА0-А02.

Накрая това решение проработи.

Помпата ми я донесоха от щатите за около 130 USD , вместо за 550 лева от Бултрако.

a11-005_^.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Започна едно дразнещо скърцане на задния капак и установих, че се дължи на ключалката! Разхлабени винтчета. Развих двете болтчета на кората и до там. А без да махна кората не мога да ги стегна. Дърпах, напъвах, не мърда.някой, ако знае как се сваля, моля да помогне. Мерси предварително.

Сiviс 2,2 i-ctdi.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето извадка от service manual-a. Както се вижда, има доста щипки за освобождаване. :|

post-7578-0-11924600-1489732477_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой от вас, добри хора да е свалял жабката? От къде да започна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас! За свалянето на една кора, ще трябва да ходя в сервиз!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди се с малко търпение, следвай менюала и ще си спетиш сервиза. Не е толкова трудно, колкото изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Къде се намират горивния филтър и филтърът на купето на Сивик 8 серия 2.2Д ?

В мануала  разположението на първия изобщо не е посочено, а вторият би трябвало да е в жабката, но моята явно е с  конструкция различна от описаната

Редактирано от LuMak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поленовият филтър в купето се намира под жабката, в централната конзола. Горивният филтър се намира под филтърната кутия на въздушния филтър, за да се стигне до него трябва да се демонтира и стойката на акумулатора. Смяната на горивен филтър се предвижда да се извършва само в оторизиран сервиз, затова и не е описана в мануала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за информацията! Относно описаното в мануала за смяна на поленовия филтър- жабката ми има съвсем друга конструкция и няма нищо, което да се издърпва, за да се осъществи достъп до филтъра. Вероятно има различни варианти, но все пак ви благодаря за съдействието !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите по-горе те насочиха правилно за поленовия филтър. Не е нужно изобщо да отваряш жабката, още повече да я разглобяваш.

Виж видеото по-долу.

 

https://youtu.be/aQQbjFGKz68

 

Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой ползвал ли е диагностика през телефона от типа на elm327? Колата е сивик 8 1.8 , а телефона е iphone 5 . Ако някой е ползвал, да ме насочи към конкретен модел или най-добре да даде линк, от където мога да поръчам.

Спрял съм се на това :

https://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Super-Mini-ELM327-WIFI-OBDII-Car-Auto-Diagnostic-Scan-Tool-For-iOS-Android-iPhone/32343186712.html?spm=2114.01010208.3.259.IKHX8Q&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10065_10151_10068_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10137_10111_10060_10138_10112_10113_10155_10062_10114_10156_10154_10056_10181_10055_10054_10059_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10096_10070_10148_10123_10147_10052_10053_10124_10142_10107_10050_10051-10050_10152_10151,searchweb201603_1,afswitch_1,ppcSwitch_5&btsid=e9021519-8656-47cb-a107-c0eb724c5016&algo_expid=84b2645e-7b5b-4906-a441-b488b0ad600b-28&algo_pvid=84b2645e-7b5b-4906-a441-b488b0ad600b ,

 

но в описанието пише , че трябва да закупя dashhcommand през app store, но не ми се дават 10$ .

Въобще, ако някой го правил, да даде малко яснота.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова и няма проблеми.

Работи безпроблемно, връзва се веднага, чете и трие уж грешки (уж, понеже за мое щастие до момента не ми е засичало нищо, но на други коли, различни от хонда, се справя безпроблемно), също така чете и около 15-20 сензора на живи данни, като под последното разбирам табчетата, за които изкарва моментна информация.

Относно програмата, моето си дойде с диск, на който имаше инсталационни файлове, вкл и dashcommand-ера, ако не се бъркам, но така и не го използвах. Свалих си Torque Pro, има ги за безплатно сваляне из нета и когато има да правя нещо, я гледам с него.

 

Едно "кофти" нещо при мен е, че по някакъв начин bluetootha-а ми се връзва едновременно с OBD и с HFT, и комуникацията става една идея по-бавна. Не знам как телефона се връзва с две устройства едновременно, но и за това си има решение, а и не ми е голяма болка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз нямам bluetootha. Ти с какъв телефон го ползваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G4 на LG, тествано е и със Samsung и Huawei.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За андроид е ясно , аз питам за iphone.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова и няма проблеми.......Едно "кофти" нещо при мен е, че по някакъв начин bluetootha-а ми се връзва едновременно с OBD и с HFT, и комуникацията става една идея по-бавна. Не знам как телефона се връзва с две устройства едновременно, но и за това си има решение, а и не ми е голяма болка.

Аз го ползвам на друг телефон, който не е свързан с HFT .

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, говорим за iphone , той няма bluetooth . Затова самото устройство elm327, трябва да има wi-fi. Проблемът е, че нз как да кача самата програма на телефона.

 

Едит от мод: IPhone има Bluetooth.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така iPhone да няма bluetooth!?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С година и половина закъснение се присъединявам към групата с моя сивик 2.2 , та дори и като учебен съм го пригодил. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така iPhone да няма bluetooth!?

Явно не сте ме разбрали правилно. Iphone ИМА BLUETOOTH, НО НЕ СТАВА ЗА НИЩО. Поне това е моето мнение. Днес взех едно elm327 от колегата Policeman да пробвам и с iphone нищо не стана , накрая се ядосах и взех един Самсунг, и всичко е шест плюс с андроида. Явно ще го ползвам на самсунга и това е. Ако все пак някой е подкарвал програмата на iphone, да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо мнение за Сивик 8-ма генерация фейс, 1.4 100 к.с., за евентуални мераклии да се сдобият с такава кола.

 

Минуси:

- Разстоянието от седалките до пода е супер малко, направена е за късокраки японци. Аз съм 1.82 и се сгъвам на четири в нея, трудно слизам и се качвам.

- Возията е ужасна, не съм се качвал в по-друсаща кола. Това е при положение, че колата е със стокови 16ки, не ми се мисли за 17ки или за Type-R с 18-ки какво чудо е вътре.

- Не върви въобще, витек-митек няма никой, усещането е за все едно караш 80-90к.с. 

- Изключително посредствена аудио система.

- Двигателя става много шумен след 120-130 и в купето трудно може да се слуша музика или радио

- Ужасна (никаква) видимост назад.

 

Плюсове:

- Огромен за класа багажник + "magic seats"

- Седи уникално на пътя, в завои е голям кеф въпреки, че има известно накланяне.

- Уникален екстериор и интериор, направен интелигентно, всичко по копчетата и управлението е лесно и умно измислено.

- Добра аеродинамика и вградена антена

- Доста просторна на втория ред седалки заради широката задница на колата.

- Директен волан (може би прекалено директен, но все пак за мен е плюс и ми допада)

- Хонда надеждност и добра сглобка

 

Заключение: Колата изглежда спортно и има някои минуси на "спортните коли", но не е такава. Доста непрактична в доста отношения въпреки, че е в клас C, където се търси основно практицизъм. Въпреки това е свежо предложение за тези, които искат да се отличават от масата.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, много искам да си взема Civic 1.4 или 1.8 (поне 100к.с.) от 2009-2011г. Можете ли да ми кажете дали тези двигатели са добри и кой от тях бихте ми препоръчали? Искам колата да върви дори и когато в колата сме четири човека, както и да ускорява бързо. Тъй като минавам най - малко 50км на ден искам колата да бъде на газ и се чудех кой вариант е по-добрия - аз да закарам колата да й сложат инжекцион или да я купя с вече сложен? Из форума прочетох разни неща, но в крайна сметка не стигнах до отговорите на въпросите, които ме интересуват и много ще се радвам ако някой ми даде съвет. Също така бихте ли ми казали специфичните неща за модела, на които да обърна внимание при избора на автомобил, както при самия преглед на обявата така и при самия оглед на място. Задължително ще закарам да прегледат колата в сервиз. И още един въпрос, за който съм приложила снимки. Може ли разстоянието между фаровете от втората снимка да се направи така както е при първата. Вместо средата да е стъклена - да бъде с решетка. Моделите ми изглеждат идентични и затова питам дали е възможно. Благодаря предварително за отговорите :)

 

 

9126539s.png

 

9126542m.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом търсиш някаква динамика търси кола с 1.8 мотор. Да кажем, че добре си носи купето. Като цяло е здрав мотор ако е обслужван с добри консумативи. Трябва да работи тихо и меко. Никакви паразитни шумове. С верига е, но имай предвид, че и тя се сменя. Прочети темите за маслата. Разход 8/9. Извън може и 6. Газ - сложи по литър отгоре. Съвета ми е да търсиш кола БЕЗ газ и да си сложиш ти. Имай предвид, че вози доста твърдо тази кола. Качи се и пробвай. Резервните части не са скъпи, но и не са без пари. При огледа е желателно да има някой който е виждал Хонда през живота си. "Разстоянието" както го наричаш може да бъде както го желаеш. Една решетка е около 300 лв. Всеки Сивик може да бъде направен така.

 

Редактирано от frizzante
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробния отговор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма такава тема, а може би ще е полезна за бъдещи собственици. Може да се направи и за другите модели и преместват мнения в нея ;) 

 

Та да се похваля или ожаля :D От завчера съм собственик ( айде жената ) на Сивик 8ма 5врат хечбек 2.2 i-CTDI Sport. 2007г.

За сега кратките ми впечатления ( към 50тина километра градско )  Правя директни сравнения с другия ми автомобил Акорд Турър 2.2 i-CTDI Sport 2005г. и бившата вече Jazz 1.2 2001г.

Забавна количка :) Стои стабилно на пътя и в завои. Достатъчно просторна отвътре. Седалката стои близко до пода и това ми харесва, може да се повдигне, но не ми допадна. Очаквано твърда возия в сравнение с Акорда и почти еднаква в сравнение със Джазза. Седалките са една идея по-твърди от тези на Джазза, но добре те обгръщат страничните опори. В сравнение с Акорда са си направо твърди и предполагам, че на дълъг път бих се схванал. Не знам дали заради предишната собственичка, но както шофьорската така на пасажера имат луфт ( облегалките ). Педалите ми се струват доста близко един до друг в сравнение с Акорда. Таблото е достатъчно функционално, може би копчетата за парното би ми се искало да са по-близо, а не да трябва да се изправям, за да ги стигна ( карам с полегнала облегалка 1.80м висок съм ). 
Двигателя въпреки, че е почти идентичен с на Акорда се усеща доста пъргав и това е логично ( заради по-малката маса ). Все пак не забравяйте, че това е турбо двигател и за по-голям ряз си иска налягане, т.е. предварително подаване на газта. Не знам дали е така или нашата има проблем, но VSA доста ограничи ускорение с превъртане на гуми, т.е. подавам газ отпускам съединителя и направо си заби носа. В сравнение с Акорда, който при идентична ситуация пак му премигва VSA, но до сега никога не ми е забивала нос. Ще й дам още шанс де. 
При каране назад и маневри забравете, че имате задно стъкло. От средното крило видимостта е нулева, ще има почуквания при френски гаражи докато се свикне с габаритите :D 
Пластмасариите са очакваното ниво на сглобена в Англия кола, видимо и на усет по-евтини от тези на Акорда и Джазза ( коли сглобявани в Япония ). Не съм ги чул да тракат, но видимо се вижда луфт при вдигане или сваляне на стъклата, средната конзола играе като си облегнеш крака. Не знам дали заради италианското слънце, но са и доста нееластични и чупливи, вече счупих капака на скоростомера, защото я купихме с изчезващи пиксели на радиото и исках да видя как да стигна до дисплея. Прочетох вече тука в тема, че се презапояват спойките на дисплея и проблема се решава. 
В общи линии не съм недоволен от покупката, но Сивика е доста назад в показателите в сравнение с Акорда и дори отстъпва на Джазза. Бъдещи собственици/чки могат да се замислят при избора си ;) И все пак, наистина е забавна кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че си недоволен от покупката, но повечето (да не кажа почти всички) описани неща е можело да ги видиш и преди покупката, не след като колата е станала твоя собственост. Т.е. присъщи и валидни за модела са, не конкретно за екземпляра.

 

Също, ако не ме лъже паметта, за акорда многократно си писал, че ако можеше да избираш пак, нямаше да си вземеш дизел, а бензин. И сега с какъв двигател взе сивик, казваш? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде прочете, че съм недоволен? Ако е, защото да се ожаля е защото съм напълно наясно какво ще трябва да й се сменя в скоро време или в по-дълъг период от време. Избора за кола не беше мой, а на жена ми, да аз лично бих предпочел на беше бензинов двигател на Сивик, но нямаше толкова запазени екземпляри. Тази след проверка най-вероятно е на реални 175 000км, за мое съжаление обаче не са й правени нито една от настъпващите около тези километри подмени - съединител, маховик, вериги :) Да, аз ако трябваше да избера бих предпочел пак Акорд или Джазз, но реших да сбъдна мечтата й. В крайна сметка целта на темата е корено различна от това какво аз искам, ако Веси я оцени като полезна, може мненията на всички дали подобни впечатления за модела, може да ги премести в нея. 
Златозаре, сподели и ти твоето ако не си го направил до сега или направо премести тука ако си го направил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо мнение за Сивик 8-ма генерация фейс, 1.4 100 к.с., за евентуални мераклии да се сдобият с такава кола.

 

Минуси:

- Разстоянието от седалките до пода е супер малко, направена е за късокраки японци. Аз съм 1.82 и се сгъвам на четири в нея, трудно слизам и се качвам.

- Возията е ужасна, не съм се качвал в по-друсаща кола. Това е при положение, че колата е със стокови 16ки, не ми се мисли за 17ки или за Type-R с 18-ки какво чудо е вътре.

- Не върви въобще, витек-митек няма никой, усещането е за все едно караш 80-90к.с. 

- Изключително посредствена аудио система.

- Двигателя става много шумен след 120-130 и в купето трудно може да се слуша музика или радио

- Ужасна (никаква) видимост назад.

 

Плюсове:

- Огромен за класа багажник + "magic seats"

- Седи уникално на пътя, в завои е голям кеф въпреки, че има известно накланяне.

- Уникален екстериор и интериор, направен интелигентно, всичко по копчетата и управлението е лесно и умно измислено.

- Добра аеродинамика и вградена антена

- Доста просторна на втория ред седалки заради широката задница на колата.

- Директен волан (може би прекалено директен, но все пак за мен е плюс и ми допада)

- Хонда надеждност и добра сглобка

 

Заключение: Колата изглежда спортно и има някои минуси на "спортните коли", но не е такава. Доста непрактична в доста отношения въпреки, че е в клас C, където се търси основно практицизъм. Въпреки това е свежо предложение за тези, които искат да се отличават от масата.

Значи 1.4 е правен за икономия и V-tec е с нормална и икономична степен, то и 1.8 е така де.

Какво очакваш при 100 коня на 1280 кг да ускорява 0 до 100 за 7 секунди ?

Мир Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под номер 135 - 1.8 Sport 2009

 

Привет на всички,

Първи пост във форума от както имам колата. За 1 месец минах 5 000км и съм с много добри впечетления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-1 = 134

 

Днес 8-мата ме напусна.

Много радост и безаварийни километри  на новия собственик

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от няколко дни съм горд собственик на сивик 8 ген. седан 1,8 бензин.

Колата е с 16-ки джанти и има едно леко накланяне или залюляване което много ме дразни. Въпросът ми е с 17-ките по-малко ли е това накланяне?

Има ли някаква голяма разлика в стабилността и спирането между 16 цоловите и 17 цоловите джанти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да питам нещо, събратята от 8ма генерация! Имам сивик 7ма, 1.6, 115 коня, засега съм доволен, но като се познавам, рано или късно, ще го сменя, за нещо по-ново! Имам един въпрос, по който се разви спор - сивик 8ма, има ли двигател 1.6? Ако да, с каква мощност, особености? Другия модел, който заглеждам, е F-RV, миниван, с двигател 1.7, 125 коня, също ще се радвам, ако някой сподели информация за него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 1.6 седан, за европа се прави в Япония и Турция, колата е много добра , икономична, задното окачване е независимо .

Знам поне 3 ма колеги тук с тоя модел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с каква мощност е? Би ли постнал някой линк, да я видя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от няколко дни съм горд собственик на сивик 8 ген. седан 1,8 бензин.

Колата е с 16-ки джанти и има едно леко накланяне или залюляване което много ме дразни. Въпросът ми е с 17-ките по-малко ли е това накланяне?

Има ли някаква голяма разлика в стабилността и спирането между 16 цоловите и 17 цоловите джанти?

В спирането не, но във возията разликата се усеща. Доста по-твърдо вози със 17-ки.

Да ти е честита и безаварийно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От известно време почна да прилопва отдясно като мина през легнал полицай и по малко през дупка. Носих я на майстор, оказа се, че носача е здрав, но имало два скъсани тампона. Смени ги. Същата работа. Нося я пак, каза биале. Смених го, пак така. Някакви идеи?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш за смяна тампони на щангата. Евтини са по 20 тина лева бройката, проблема там е, че трябва да се смъква магарето, което си е драма.

 

Друга възможност е да ти е изпуснал амортисьора. Там вече нещата са скъпи - Приготви си по около 200 лв за бройката.

 

Ако са ти здрави носачите лесно могат да се проверят кормилните накрайници. Не мисля, че те оказват някаква съществена роля в окачването на колата, но ако са разбити предполагам, че може и да лопат.

 

Един съвет от мен към всички които ще ремонтират окачване:

Ако имате разбит голям тампон на носач (този в задната част на носача) сменете целия носач. Когато го поръчате пристига със всички тампони. Съответно не можете да си го поръчате без тампони а тампоните могат да се купят отделно.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...