Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

                                       Здравейте,колеги!Ще споделя какъв разход отчете моя Сивик.                                                                                                                                                 При скорост 160-180км. -8.4л.  Бургас-Ямбол                                                                                                                На следващия ден при скорост - 80-  90км.- 3.0л.  Ямбол- Бургас                                                                                             Карах по така наречената "магистрала" без климатик.                                                                                                                                                                                                                                        

Редактирано от vrabetz
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 л--как го постигна не се сещам, 

моята на 6 скорост със 90 км дава 4,5л разход 

140л --7,5--8л/100

 

1,4 бензин  101 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

                    Не знам.И аз се учудих,но е факт.) Моя сивик е дизел- 140 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Някой преди време беше писал, че чува сякаш от двете страни на колата как се движи вода при спиране и беше насочил вниманието към вратите и едни гумички там, които могат да се махнат и съответно тя да изтече. Днес ще го пробвам, защото и аз имам същата драма, но вчера когато погледнах на бързо ми се видя, че във всяка една врата пък има едни прорезчета - 3 - 4 на брой. Водата не може ли да изтича и от там? В същото време, има ли и друго място където може да се задържа вода (или някаква течност), която при спиране да се чува все едно "идва" към предницата и после се удря в нещо и връща назад... Бтв, отстраних проблема с вибрацията и причукването при отпускането на съединителя. Беше си точно от него. Пружинките на феродовия диск се бяха разбили тотално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време в сивика се чуваха разни звуци като от плискане на течност. Особено при тръгване и спиране. Отдавах го на горивото в резорвоара и не дотам добрата изолация. Оказа се обаче друго.

След един обилен дъжд оставих вратите отворени за да се изтекат капките вода от тях, но от едната изтичането продължи по-дълго и трудно. Реших да сваля тапите отдолу за да ускоря процеса и от нея изтекоха сигурно над 3 литра вода. За първи път виждам тапи на отцедниците на вратите на Хонда и не мога да си обясня предназначението им, освен че предразположени към запушване, каквито бяха и моите - пълни с кал.

Съветвам, който не го е правил, да ги свали (с лесно движение надолу) и почисти, както и в дупките за тях във вратите, щото и зима иде...

 

Публикувано изображение2014-09-04-523.jpg

Аз бях. Сваляш тапичките, източваш водата, почистваш дренажите и тапичките и ги връщаш по местата им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти,

Сега свалих тапичките, но от вътре не изтече нищо. Само от задна дясна извадох някаква купчина с боклуци, но от никъде другаде не... 

Как източваш водата реално? Тя не би ли трябвало да ... излезне сама, когато тапичките ги няма?  :)

+ кое точно се нарича дренаж (никак ме няма по автомобилните неща)  :) 

За мен странното е, че дори (поне за мен) да няма причина във вратите да се задържа вода отново когато спирам(сега я карах) се чува все едно някаква течност минава през цялото купе, стига до някъде, спира се там и всичко млъква след това. 

Редактирано от Zlatozator
Моля, да не цитирате предходно мнение и изобщо - запознайте се с правилата на форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава сигурно проблемът ти не е като моя, макар да звучи по същия начин. Направи процедурата с всички врати. Разклати ги или бръкни с нещо вътре през дупките, в случай, че са запушени още по лошо и от моите. Аз когато свалих тапичките на предната дясна врата изтече сума ти вода от нея без да съм чоплил с нещо.

 

"Дренаж" наричам дупките, предназначени за оттичане на водата, влязла във вратата, в които са пъхнати тези тапички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава сигурно проблемът ти не е като моя, макар да звучи по същия начин. Направи процедурата с всички врати. Разклати ги или бръкни с нещо вътре през дупките, в случай, че са запушени още по лошо и от моите. Аз когато свалих тапичките на предната дясна врата изтече сума ти вода от нея без да съм чоплил с нещо.

 

"Дренаж" наричам дупките, предназначени за оттичане на водата, влязла във вратата, в които са пъхнати тези тапички.

Интересното е, че на твоята снимка се виждат нещо като капачки над тези дупки отдолу на вратите. Аз даже ги нямам (незнайно защо) и то на нито една от вратите и все пак... Колегите от друг форум подсказват да не би да е заради резервоара, защото той бил под самото купе сякаш? Чували ли сте нещо подобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара се чува ДА, може и от него да е.

При мен на тези капачки има закачено гумено уплатнение --на всичките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Сега свалих тапичките, но от вътре не изтече нищо. Само от задна дясна извадох някаква купчина с боклуци, но от никъде другаде не... 

 

Как източваш водата реално? Тя не би ли трябвало да ... излезне сама, когато тапичките ги няма?  :)

 

+ кое точно се нарича дренаж (никак ме няма по автомобилните неща)  :) 

 

За мен странното е, че дори (поне за мен) да няма причина във вратите да се задържа вода отново когато спирам(сега я карах) се чува все едно някаква течност минава през цялото купе, стига до някъде, спира се там и всичко млъква след това. 

Тези тапи за които говориш, можеш да ги махнеш изцяло. Според сервизна бюлетина на Хонда, тези тапи/гумички се отстраняват, това решение е взето от Хонда, точно поради факта, че доста хора се оплакваха от шум на движеща/плискаща се течност. Оказа се, че се е събирала дъждовна вода във вратите. Та това е обявено в официална сервизна бюлетина. Можеш спойкойно да отстраниш тапите. Относно факта, че продължаваш да чуваш шум на движеща се течност, то това почти сигурно се дължи на движещото се гориво в резервоара. При този модел резервоара се намира точно под шофьорската седалка. Напълни един път до горе, и виж дали ще има промяна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте !

 

От година сам собственик на хонда сивик 8 ген 2.2 дизел и до скоро нямах проблеми с колата,но от няколко месеца спря да ми работи круиз контрола(преди си работеше перфектно)....при натискане на главниа бутон ми светва зелената иконка на таблото но при натискане на бутона за активация не светва втората иконка и круиз-а не иска да трагне.Ходих в Бултрако  Пловдив .От там ми казаха,че всичко е наред с датчиците по педалите и копчетата на волана и нямат идея защо не иска да тръгне.Въпроса ми е,ако някой е имал такъв проблем  да каже идея,сервиз или добър техник, където мога да реша проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Здрасти,

 

Сега свалих тапичките, но от вътре не изтече нищо. Само от задна дясна извадох някаква купчина с боклуци, но от никъде другаде не... 

 

Как източваш водата реално? Тя не би ли трябвало да ... излезне сама, когато тапичките ги няма?  :)

 

+ кое точно се нарича дренаж (никак ме няма по автомобилните неща)  :) 

 

За мен странното е, че дори (поне за мен) да няма причина във вратите да се задържа вода отново когато спирам(сега я карах) се чува все едно някаква течност минава през цялото купе, стига до някъде, спира се там и всичко млъква след това. 

Тези тапи за които говориш, можеш да ги махнеш изцяло. Според сервизна бюлетина на Хонда, тези тапи/гумички се отстраняват, това решение е взето от Хонда, точно поради факта, че доста хора се оплакваха от шум на движеща/плискаща се течност. Оказа се, че се е събирала дъждовна вода във вратите. Та това е обявено в официална сервизна бюлетина. Можеш спойкойно да отстраниш тапите. Относно факта, че продължаваш да чуваш шум на движеща се течност, то това почти сигурно се дължи на движещото се гориво в резервоара. При този модел резервоара се намира точно под шофьорската седалка. Напълни един път до горе, и виж дали ще има промяна...

 

Вече съм почти 99% сигурен, че това си е резервоара. Наблюдавам го точно както ти каза - с пълнене до горе и се чува отчетливо, когато поспадне малко. В момента, в който намалее драстично обаче, все по - малко се чува т.е. има един момент, в който ако си над половината, но не пълен се чува доста добре. + при мен тези тапи въобще ги нямаше още като я купувах... :)

Редактирано от BorisHristov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е вибрация или притракване по неравности причинени от това, че пластмасата, която е пред таблото и самото табло (неговата пластмаса) са се раздалечили с 2 - 3 мм и съответно таблото не притиска плътно тази пластмаса пред дисплея? Чудя се как да го оплътня и с какво... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги я дайте съвет относно 2.2 дизела. Къде са му слабите места. Очертава се да взема един такъв сивик, а до сега не съм карал дизел. Разбрах, че тези хонди имали проблеми със съединителите, това така ли е ? Заслужава ли си да се вземе дизел или да търся бензин ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте !

 

От година сам собственик на хонда сивик 8 ген 2.2 дизел и до скоро нямах проблеми с колата,но от няколко месеца спря да ми работи круиз контрола(преди си работеше перфектно)....при натискане на главниа бутон ми светва зелената иконка на таблото но при натискане на бутона за активация не светва втората иконка и круиз-а не иска да трагне.Ходих в Бултрако  Пловдив ......

 

Изглежда станахте двама с този проблем. Дано да решите проблема по най-безболезнения начин.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97630

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от няколко месеца и аз съм собственик на 8-ма генерация Сивик 2.2 дизел. Много съм доволен особено след ремапа във Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с какво почиствате тапицерията ? Зацапана е на двете предни врати и на централната конзола и искам да я почистя, че ме дразни. Да препоръчате някакви препарати ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте колеги , след много четене и търсене , вече съм с мечтаната за мен кола - Сивик 2.2 , 2009 година :honda:
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги , след много четене и търсене , вече съм с мечтаната за мен кола - Сивик 2.2 , 2009 година :honda:

 

 

Като видях панделката не се сдържах :D

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колегата,много е красива и много безаварийно каране ти желая!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , така до преди година и малко карах Сивик 7-ма генерация 2004 , сега карам Тойота Селика 7-ма генерация , та се чудех дали да не се  сдобия пак със Сивик 8-ма генерация Таип С ? (има и вариант Таип Р 7-ма генерация или 8-ма) но най-удачните автомобили за всекидневка мисля , че са 1.8 и 2.2цдти(минавам около 10к на година). Да си призная прочел съм доста и съм пред голяма дилема , дали да избера малко по-икономичния,по-бързия дизел (който може да се ремапне и да стане много по-бърз), по-тежък,по-зле завива , бързо износва съединителя има и турбо или да избера малко  по-бавния, по-простия и горящия малко повече бензин. Интересуват ме мненията на хора карали горепосочените 8-ци, защото данните от производителя са ясни за всички. Колата ще е Таип С при всички положения и много вероятно да се търси такава в Германия . Та заслужава ли си според вас да дам едни 7 хил. евро да кажеме за кола 2007-8 год?? П.С. Разбира се гледам и конкуренцията Голф 5 2.0 дизел 170к.с (може и ТФСИ 200 к.с), БМВ 120д,БМВ 330д е46 ,Мерцедесл ЦЛК 2003 нагоре , та съм пред дилема 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 10к на година задължително бърз бензин -> FN2 или Leon Cupra/FR. В зависимост какво има в момента което  не е много малтретирано или дали си хардкор N/A фен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 10к на година задължително бърз бензин -> FN2 или Leon Cupra/FR. В зависимост какво има в момента което  не е много малтретирано или дали си хардкор N/A фен.

По-принцип и аз клоня повече към бензин , защото от 10 к на година в момента 50/50 са градско/извънградско. Мисълта ми е , че на 8-цата(Таип С който страшно много ми допада на визия) гледам едни пластмасарии от вътре(не че е проблем , ама много колеги се оплакват от скърцане) та за това се чудя дали си заслужава 7-те хил.евро да я взема и да ми скърца по неравности(а то в Б-я хубави пътища малко), а пък зимата ще е още по-зле предполагам.  Иначе по-твърдата возия не ме притеснява  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не броя Type S за бърз бензин, ако ще е 8-мо поколение трябва да е Type R, при 10к на година разхода няма да е такъв проблем. Но качеството на интериора е такова... Изглежда добре, но си е пластмасарник няма какво да се лъжем. Но в този ценови диапазон да се набиеш със стар премиум ми се вижда по-кофти вариант. Аз лично бих скочил на 2.0тфси (било то 200/240/265) защото афтърмаркет части има доста и както знаем турбо моторите се пипат далеч по-евтино :) Ако търсиш просто надеждност. С изключение на 3-та предавка FN2 няма никакви други серийни дефекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така е , но с оглед на практичност , вървеж и подръжка мисля , че 1.8 и-втек е моя двигател . Макар и дори по данни на производителя малко по-бавен от моята Селика 1.8 ввти. Нещо ме влече просто към Сивика и най-вероятно натам ще се насоча дори и разума да казва друго(дори да взема бензина ще сложа някой глезотии , без да има голям ефект като аир интеик , генерация, колектори и ремап, като най-вероятно повече от 153-4 к.с няма да стане , но пуст мерак да си хвърлям парите на вятъра)

П.С. за малко щях да забравя да упомена най-важния и може би първия ъпдейт ,който бих направил ако се сдобия с Сивик 8 и то е закупуване на афтърмаркет предна решетка между фаровете  :tooth:

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , но с оглед на практичност , вървеж и подръжка мисля , че 1.8 и-втек е моя двигател . Макар и дори по данни на производителя малко по-бавен от моята Селика 1.8 ввти. Нещо ме влече просто към Сивика и най-вероятно натам ще се насоча дори и разума да казва друго(дори да взема бензина ще сложа някой глезотии , без да има голям ефект като аир интеик , генерация, колектори и ремап, като най-вероятно повече от 153-4 к.с няма да стане , но пуст мерак да си хвърлям парите на вятъра)

П.С. за малко щях да забравя да упомена най-важния и може би първия ъпдейт ,който бих направил ако се сдобия с Сивик 8 и то е закупуване на афтърмаркет предна решетка между фаровете  :tooth:

 

Хаха добре, не разбирам защо при разлика от 1,5-2к евро някой ще си купи 1.8 пред 2.0. ама ти си знаеш :) А ако сивика е фейслифтов, тайп ес идва с хромираната решетка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче взе скоро за 7 хил. и малко евро Таип Р 8-ма и се повозих (със спортно окачване) . Вози като лагерна количка , мойта Селика е като С-класа сравнение с неговия Сивик. А иначе 1.8 пред 2.0 от гледна точка по-висок данък,гражданска,консумация на гориво(също и не може 95),по-скъпа поддръжка и консумативи. Още не съм решил , че и преди време бях решил едно ,а се оказа друго . Сеат Леон не ми харесва отвътре изобщо , особено таблото и гадните пластмаси. Ще видя, но най-вероятно ще си заложа на Японец отгово( макар и правен в Англия или САЩ  :tooth:  ) , че до сега да чукна на дърво съм крайно доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте сдобих се една красива 2,2 дизелак, да ми препоръчате добър сервиз за обслужване в Хасково или Стара Загора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги споделям ръководство на български за сивик 5 врати. Дано ви е полезно, и да ме споменУвате :)http://dox.bg/files/dw?a=850f0d0202

огромно мерси

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@peschka 

 

S - Това е ниво на оборудване на 1.4 бензин САМО.

Разполага с : ABS, 16" стоманени джанти (с тасове) , Ел.стъкла + ел огледала с подгряване , предни и странични AIRBAGS, VSA /ел.стабилизацията на хонда, електрически подсилена рейка т.е това е най-най базовият модел. Може да се ориентираш и по запушените ауспуси :)

 

SE - Тове се среща и при бензинови (1.4 и 1.8) и дизелови. Малко по-високо ниво на оборудване

S+ CD радио с RDS , Климатроник, (след 2007 се включва и управление на звука от волана), климатична жабка, алуминиевите педали

 

Sport - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

17" лети джанти, HID (Ксенон) с пръскалки, "подвижна" стойка за главата на шофьорската седалка, управление на волана от радиото, климатична жабка, алуминиевите педали, фарове за мъгла, кожен волан , 3 бр колони

 

ES - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

Всичко като спортното оборудване + круизконтрол (автопилот, темпомат) , панорамен покрив, двузонен климатроник, допълнителен алуминиев педал за почивка на левия крак, автоматични фариове /датчик за светлина/ , Автоматични чистачки , 16 цолови джанти , БЕЗ Xenon фарове , прибиращи се странични огледала , блутут хендсфрий , подветка на сенниците

 

EX - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

Всичко като 'ES' плюс заден парктроник, Навигация , HID (Xenon) фарове ,  17" лети джанти , камера за задно паркиране , прибиращи се странични огледала, автоматично затъмняващо се задно огледало,  автоматични фариове /датчик за светлина/ +  автоматично регулируеми фарове,  5 броя колони + 2бр пищялки , кожен салон , блутут хендсфрий , подгряване на седалките

 

Това е в общи линии само че ... това е нивото на оборудване в Англия :) В Италия , Испания , Германия и др. често са разменени нещата. Като цяло първо оглеждаш волана ... ако там има само i и set значи  е базов модел. Търси да има поне управление на музиката от волана. ако има и темпомат (копченца отдясната страна на волана CRUIS MAIN SET DECEL CANCEL) i говорящите копчета отляво на волана ( http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Honda-Civic-Type-R-Interior-1280x960.jpg ) значи имаш високо ниво на оборудване :) има ли навигация - познава се по голямата врътка в центъра на таблото имаш и панорамен покрив значи си на правилното място :) Допълнителните екстри които може да намериш са юсб в което да вкаращ ипод или айфон да ти чурулика /това са на колите след фейслифта/ , аларма , програма за подпомагане за тръгване от хълм/баир (само при 1.4)  . Автоматична скоростна може да намериш мисля само за бензиновите ! Не са описани "базови екстри" като централно заключване , 3ти стоп , имобилайзер ,подлакътник, регулиране на волана напред/назад нагоре/надолу , изофикс , EBD , допълнителен жак за 12 V в багажника , джоб за задните пасажери за неща , место за бутилки във вратите  ,  поставка за чаши , падане на седалките 60:40 /делими / , вдигане на горе /magic seats/ , осветена жабка , осветен багажник , предно и задно интериорно осветление в колата , бордови компютър с доста екстри ... като цяло за повечето такива неща мои познати доплащат над 6-7 хил.лв в новите си коли , а при хонда е ... базово :)

много благодаря за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги споделям ръководство на български за сивик 5 врати. Дано ви е полезно, и да ме споменУвате :)http://dox.bg/files/dw?a=850f0d0202

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Тайп С си е екстра,но е с 3 врати :( А мен ми писна с тва стани да седна и за това искам 5 :P 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален ли е разход при 130-140 км/ч  6,8 л   на магистрала.

 2.2 diesel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален ли е разход при 130-140 км/ч 6,8 л на магистрала.

2.2 diesel

напълно нормален, при тази скорост дори и дизел харчи над 6 литра.За магистралата нищо не казваш, дали има проходи или е на пълно равна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален ли е разход при 130-140 км/ч  6,8 л   на магистрала.

 2.2 diesel

 

Абсолютно нормално! При мен е 6,9/100 при 140 без автопилот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли малко много. Този разход го дава моята (1.8 бензин ) ако карам с 130 на круиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли малко много. Този разход го дава моята (1.8 бензин ) ако карам с 130 на круиз.

 

Разликата е 400 кубика и 10 км/ч, макар и малко като километри въздушното съпротивление се увеличава с квадрата на увеличаването на скороста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.8 за София-Бургас с 140 е много, 6,8 за Бургас-София с 2-3ма и малко багаж е напълно възможно.

 

Климатик + 2-300кг под формата на хора и 140 на круз ще си даде 6.5-6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...