Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Благодаря за инфото, при такова положение явно ще трябва да преглътна тези 240лв, тъй като текущата хич не ми допада. Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде мога да намеря ръководство  за експлоатация на английски за Сивик 2008 2,2 icdti, защото моето е на италиански и нищо не разбирам. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 сивик от мен, 1,8 2007г 170 000 км, Екзекютив, стъклен таван, навигация, паркторник :) Снимки по-късно :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве и без проблеми още толкоз. Чакам е снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, въпрос.От две години не работи отопление на дясно странично огледало на колата ми.Днес попитах един разбиращ от аларми и ми отговориха, че трябва да сменя цялото огледало.Така ли е? За да го схвана, ми сравниха начина на размразяване ( отопление) с този на задно стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще задам въпроса отново тук, не е спешно.Как се поправя неработещо отопление, размразяване на ел. огледало на Сивик 8?Необходимо ли е смяна на целия детайл или има тънкости, които аз не успявам да намеря?Простете за повторението.Може би колеги с различни модели и ген. ще да помогнат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам - предпазителя (т.нар. бушон) за отопление на огледалата е един, т.е. щом не работи само едното огледало, проблема не е в предпазителя (все пак трябва да се провери).

Тогава - най-вероятно е изгорял реотана в самото огледало, или има прекъснат кабел (от често прибиране-отваряне на огледалата, или корозия).

Реотанът е залепен на гърба на стъклото, и като се махне стъклото ще може да се види/провери състоянието на реотана, и кабелите.

Ако е повреден, се сменява стъклото на огледалото.

Ако не е, значи проблема е някъде по ел.веригата.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+1 Civic 2.2 I-CDTI и от мен. От едната седмица, в която колата е при мен бих могъл да изкажа само възхищението си към нея !! Изключително вървежна, а също така и икономична, разходът който ми дава градско е приблизително 7л./100км. или казано по друг начин с 30лв. 160км. само градско в София. Тъй като идната седмица ще влизаме в бокса за ремонт на предницата понеже тропа в дясната част някой дали би могъл да каже цените за консумативите, като например: предни тампони, маншони и т.н. А също така и добър сервиз в София. Благодаря ви предварително :)

Редактирано от rumbata____

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте .Може ли някой да ми даде съвет за -HONDA CIVIC 2.2 i-CTDi 2008 година.В смисъл,по добра ли е от 1,4 и 1,8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  По-добра в какъв смисъл?Какво очакваш от колата?Какъв е стилът ти на шофиране?Повече градско или повече извънградско караш?Искаш да върви или да плащаш малки данъци?Първо си отговори на тези неща и тогава си задай въпроса малко по по-друг начин за да получиш коректен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е за дъщеря ми.Стилът на каране е на 22 годишна тинейджерка.Ходи всеки ден на работа,30 километра по магестрала в Германия.Още толкова навърта и на гратско като се прибере.Тука данъци няма.Има само гражданска отговорност и застраховка.Просто търси икономична в горенето и здрава ,като мотор и купе.Затова попитах за 2.2i-CTDi .Прочетох характеристиките на дизеловия модел и ми хареса,но питам Тук във форума ,защото Вие имате опит и можете да ми кажете да не сгреша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинения, колега, за "дръпнатия" тон. А сега по темата, 1.8 бензин и 2.2 дизел са се 140 кс.Вие си знаете какви са уменията на дъщеря Ви, но аз като давам колата си на по- големия си син, в трафика на града, малко си се притеснявам. Не за возилото.А относно избор на читав модел, мисля, че при Вас може да се намери.Писала съм тук и другаде във форума за 2.2. Взех я на около 17 хкм, а сега е на 68. Освен поддръжка,леки ремонти, досега не ме е предала. Аз лично, не бих подарила на детето си точно Сивик 8. По - скоро бих купила нещо по- ретро и леко за поддъжане от водача.А като дойде идея, с времето, тя сама ще реши и поиска. Успех.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Действайте смело, направили сте правилния избор. 2.2I-CTDI ще ви даде това, което търсите.Сравнение със старите модели не може да има.Аз карам 7-ма генерация и мога да кажа, че разликата е от земята до небето.Не мислете за старите модели.В сравнение с 8-ма генерация на нищо не приличат и изглеждат морално остарели докато Сивик 8 все още е изключително атрактивен и модерен.Просто с визията си модела е надскочил с много времето, в което е влязъл в производство.Изберете ли технически изправен екземпляр, което в Германия не би трябвало да представлява трудност колата само ще радва собственичката си години напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се запиша и аз :) 2.2 iCDTI executive . Преди 3 месеца я взех - Много , ама много доволен. До сега за поддръжка само масло съм сменял и то като я взех.  Вече врътнах 7000 км и продължавам да и се радвам :)

 

Преди 2 седмици си взех камера за задната от ибей , и кабел за навигацията английския форум на хонда и тези дни ще я монтирам.

Редактирано от kokalbokal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също от месец и половина горд собственик на 2.2 iCDTI executive....повече от доволен съм,освен че ми откраднаха едната капачка на пръскалаките на фаровете,други проблеми съм нямал(доста зор видях докато си набавя друга....оригинална от сервиз на хонда(накрая)....навъртях към 6000 км...имаше момент където разхода ми падна до 4.2/100 уникална кола.моята е с всички екстри за модела ,без кожен салон само:))))

Редактирано от lambi05

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време в сивика се чуваха разни звуци като от плискане на течност. Особено при тръгване и спиране. Отдавах го на горивото в резорвоара и не дотам добрата изолация. Оказа се обаче друго.

След един обилен дъжд оставих вратите отворени за да се изтекат капките вода от тях, но от едната изтичането продължи по-дълго и трудно. Реших да сваля тапите отдолу за да ускоря процеса и от нея изтекоха сигурно над 3 литра вода. За първи път виждам тапи на отцедниците на вратите на Хонда и не мога да си обясня предназначението им, освен че предразположени към запушване, каквито бяха и моите - пълни с кал.

Съветвам, който не го е правил, да ги свали (с лесно движение надолу) и почисти, както и в дупките за тях във вратите, щото и зима иде...

 

2014-09-04-523.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая и аз съм в отбора - R18 седан екзекутив... Колата е страхотно запазена - единствен проблем е, че е с ръчни скорости и не знам жена ми как ще се справи...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Снимайте я и ни я покажете.А скоростите й са толкова лесни, не я мислете, жена ви ще се справи.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Предстои ми покупка на сивик 8-ма ген. Ориентирал съм се към модела с 2.2 CTDI двигател след 2007. Въпроса ми може да ви се стори елементарен, но аз не можах да намеря повече информация в нета.Става въпрос за различните нива на оборудване на колата. По какво може да се познае коя е Executive и коя не е ? Освен това кои от екстрите са опция, защото виждам Executive без стъкления таван, навигация или парктроник. Ще съм Ви много благодарен за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си взех моя Executive 2.2 CTHI преди 2 месеца,около 4 месеца преди това съм следил пазара в авто сайтовете как върви и какви коли се продават,Executive обикновено имат един допълнителен панел на таблото от който се командва навигацията и другите екстри.Повечето екстри са плюс и удобство,но според мен задължително трябва да имаш авто пилот(круз контрол),навигацията е удобство(вече има карта на Бг в форума,ако нямаш такава,можеше да си я смъкнеш от тук)Възможноста да си свържш телефона с колата също е много удобно,при натоварен трафик или когато шофираш извън града.моята кола беше с камера за задно виждане,исках да и сложа и парктроник,но се отказах,камерата ми е достатъчна...съветът ми е преди да си купиш колата да тестваш всички екстри дали работят(огледала,стъркла и пр)най добре да и направиш една пълна диагностика в Хонда,струва 80лв,там ще ти кажат абсолютно всичко(частичната от 26 лв ,е само за двигател)не се сещам друго.Успех в избора и дано имаш късмет :)))Дано съм ти бил полезен :)

Редактирано от lambi05

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@peschka 

 

S - Това е ниво на оборудване на 1.4 бензин САМО.

Разполага с : ABS, 16" стоманени джанти (с тасове) , Ел.стъкла + ел огледала с подгряване , предни и странични AIRBAGS, VSA /ел.стабилизацията на хонда, електрически подсилена рейка т.е това е най-най базовият модел. Може да се ориентираш и по запушените ауспуси :)

 

SE - Тове се среща и при бензинови (1.4 и 1.8) и дизелови. Малко по-високо ниво на оборудване

S+ CD радио с RDS , Климатроник, (след 2007 се включва и управление на звука от волана), климатична жабка, алуминиевите педали

 

Sport - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

17" лети джанти, HID (Ксенон) с пръскалки, "подвижна" стойка за главата на шофьорската седалка, управление на волана от радиото, климатична жабка, алуминиевите педали, фарове за мъгла, кожен волан , 3 бр колони

 

ES - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

Всичко като спортното оборудване + круизконтрол (автопилот, темпомат) , панорамен покрив, двузонен климатроник, допълнителен алуминиев педал за почивка на левия крак, автоматични фариове /датчик за светлина/ , Автоматични чистачки , 16 цолови джанти , БЕЗ Xenon фарове , прибиращи се странични огледала , блутут хендсфрий , подветка на сенниците

 

EX - само на 1.8 бензин  & 2.2 дизел

Всичко като 'ES' плюс заден парктроник, Навигация , HID (Xenon) фарове ,  17" лети джанти , камера за задно паркиране , прибиращи се странични огледала, автоматично затъмняващо се задно огледало,  автоматични фариове /датчик за светлина/ +  автоматично регулируеми фарове,  5 броя колони + 2бр пищялки , кожен салон , блутут хендсфрий , подгряване на седалките

 

Това е в общи линии само че ... това е нивото на оборудване в Англия :) В Италия , Испания , Германия и др. често са разменени нещата. Като цяло първо оглеждаш волана ... ако там има само i и set значи  е базов модел. Търси да има поне управление на музиката от волана. ако има и темпомат (копченца отдясната страна на волана CRUIS MAIN SET DECEL CANCEL) i говорящите копчета отляво на волана ( http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Honda-Civic-Type-R-Interior-1280x960.jpg ) значи имаш високо ниво на оборудване :) има ли навигация - познава се по голямата врътка в центъра на таблото имаш и панорамен покрив значи си на правилното място :) Допълнителните екстри които може да намериш са юсб в което да вкаращ ипод или айфон да ти чурулика /това са на колите след фейслифта/ , аларма , програма за подпомагане за тръгване от хълм/баир (само при 1.4)  . Автоматична скоростна може да намериш мисля само за бензиновите ! Не са описани "базови екстри" като централно заключване , 3ти стоп , имобилайзер ,подлакътник, регулиране на волана напред/назад нагоре/надолу , изофикс , EBD , допълнителен жак за 12 V в багажника , джоб за задните пасажери за неща , место за бутилки във вратите  ,  поставка за чаши , падане на седалките 60:40 /делими / , вдигане на горе /magic seats/ , осветена жабка , осветен багажник , предно и задно интериорно осветление в колата , бордови компютър с доста екстри ... като цяло за повечето такива неща мои познати доплащат над 6-7 хил.лв в новите си коли , а при хонда е ... базово :)

Редактирано от kokalbokal
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kokalbokal

 

Това беше най-изчерпателното описание което съм намирал в нета. Страшно много ти благодаря за него. Имам само още един въпрос. Възможно ли е да има Executive който да няма нито навигация, нито стъклен таван, нито ксенон ? Защото намирам обяви в нета, в които се твърди, че са Executive пък не виждам изброените екстри да присъстват ... Мерси предварително. 

Редактирано от peschka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая и аз съм в отбора - R18 седан екзекутив... Колата е страхотно запазена - единствен проблем е, че е с ръчни скорости и не знам жена ми как ще се справи...

Честито за японката и вярно да ви служи. А за скоростите тъкмо да не губи навик жената ти :)

По мои сметки си 77 в преброяването ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за напомнянето, @ Niki_V.Откакто Марто зачезна здраво, трябва някой разбиращ и често тук да следи тази тема.Моля за помощ. Аз не съм наясно с автомобила и не съм често в темата.Нека някой с желание да продължи темата на Марто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kokalbokal

 

Това беше най-изчерпателното описание което съм намирал в нета. Страшно много ти благодаря за него. Имам само още един въпрос. Възможно ли е да има Executive който да няма нито навигация, нито стъклен таван, нито ксенон ? Защото намирам обяви в нета, в които се твърди, че са Executive пък не виждам изброените екстри да присъстват ... Мерси предварително. 

 

Не . Щом няма Навигация няма как да е Executive. Принципно 99 % от колите с Навигацията е придружена със стъклен таван/но все пак съм виждал и без. Внимавай много автотъргаши си обявяват неща които в колите ги няма. Това, че ти е написал, че е EX ниво не означава ,че е . Лъжат за да си продадат колите :)  Като избираш може да провериш за наличността на екстрите и дали работят - пример с /автоматичните чистачки/ - слагаш на второто положение на лостчето (има си надпис ауто) завърташ на максимална чуствителност( на самото лостче има врътка) и потропваш върху датчика от външната страна ) - ще го видиш голяма пластмасова кутия със странна форма над огледалото за задно виждане с. Провери си и огледалата дали се прибират, чета че доста проблеми има с тях /лесно се оправят ,но ще ти свалят от цената/ . EX  задължително е със 17ки лети джанти :)

Редактирано от kokalbokal
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,незнам дали тук е мястото,но днес имах много особен проблем който искам да споделя.Пътувах от Варна за Велинград.След едно спиране за почивка(между Пловдив и Пзарджик) по магистралата колата стана странно нестабилна.Дори най-малката неравност предизвикваше люлеене наляво/надясно.Преди да тръгна правих баланс на гумите,спрях огледах всичко възможно,нямаше видима птичина.По новия асфалт през Чепинското дефиле,колата се държеше нормално.Ако някой има някакви идеи,моля да ги сподели,защото след няколко дни тръгвам обратно за Варна.Колата е Сивик хечбек осма генерация.2008г. 1.4 i-dsi 90hp.Благодаря предварително.Sent from my RM-825_eu_euro1_217 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Наскоро си взех и аз Сивик от 2009. Едно от малкото неща, които не ми допадат е лъскавата предна част ( между фаровете ). Къде в София мога да си купя друг тип решетка? Евентуално да е решетка :)

 

Същота така радиото не хваща автоматично всички радиостанции и даже на момент губи някоя слаба станция. Това дефект ли е или и при вас е така ?

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2009 не е ли фейслифтова, където не е лъскава частта между фаровете, иначе може да се смени тая решетка, но едно 200-300лв. трябва да приготвиш, мен ако питаш еи от тук си поръчаи http://www.coxmotorparts.co.uk/2006-2011-civic-honda-civic-accessories-c-15_163_775.html, заедно с масло, филтри и 50-те кинта доставка ще ги избиеш от отстъпката само на маслото. Иначе от радиото много хора се оплакват, някои като си сложат допълнително зануляване (grounding kit) и им се оправят нещата, аз и аз си направих 2 кабела, единият да сложа към купето, другият към двигателя(надявам се до година-2 да преборя мързела и да ги сложа), понеже хонда за разлика от други марки нямат такава връзка (между двигателя и акумулатора), а съществуващата е върху боядисана част на купето, както и да е може да пробваш да минеш с шкурка мястото където се занулява акумулатора с купето и да видиш дали ще има разлика. иначе по спомен някои нещо кабела на антената махаха от цд-то и пак го вързват, че там нещо връзката била заводски нещо калпава, това по спомен че моето си хваща и не сам се ровил много иначе в сивик инфо пише доста ако ти се рови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От последните преди фейслифта. Реално е декември 2008, но по първа регистрация е 2009 ( малко я прехвалих ). Иначе голяма ли е разликата на фейслифта и първата версия. Чух че при фейслифта има по качествени пластмаси в интериора. Вече ми направи впечатление, че при топло време на по-кофти път малко скърца интериора. Не е фатално, но старата астра от 97-ма не си позволи да скърца интериора ( за сметка на всичко останало ).

 

Иначе мерси за линка. Първата решетка е точно това, което търся. Засега ще го отложа, защото тепърва смених консумативите и има няколко грешки, които се надявам да са от застояването и падналия акумулатор ( ако не, ме чакат разходи, защото са свързани с EGR и VSA системите. Дано първото да се оправи с чистене, а второто да е нещо клеясало по ABS-a ). Иначе това за радиото го има и при други модели коли. Аз през почти цялото време си слушам MP3-ки и не мисля да се занимавам, защото хваща повечето станции.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве момци я ме осветлете, тея ваще 8 ма генерация автоматиците до колкото знам са роботизирани автоматични кутии, дали някои от вас е по на ясно със системата за превключване щото имало някви с два съединителя и там смяната на скорости ставала мигновено и нямало такива предърпвания тласъци и прочие. Някои ще разкаже ли как превключва 8 ма ген :) E такова

п.п. след като изгледах клипа едва ли има сивик с такава кутия :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги карам хонда сивик 8 ма генерация,налага ми се да сменя дясна кормилна щанга,доста се рових из форумите за японски авточасти и се спрях в момента на марка 555. Някой ползувал ли е тази марка и доволен ли е . Пише че са японски и Евро 07 са писали в сайта си че са официален вносител даже са снимали някакъв документ,ама живеем в България и на никой не вярвам освен на колеги които вече са използували тези авточасти. Гледах и едни други на Фебест...или Фебес...нещо такова били немски. Знам че оригиналните са най добре ама ако и тези наистина са японски би трябвало да са качествени.Затова ако някой ги е ползувал нека ми даде полезен съвет. Имам и още едно питане към колега който има модел с вградено хендсфри,и работещо разбира се...ако някой има нека пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Горд собственик на Летяща Чиния......Honda Civic 2,2 CDTI EX....Поздрави на колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги карам хонда сивик 8 ма генерация,налага ми се да сменя дясна кормилна щанга,доста се рових из форумите за японски авточасти

Мен ако питаш вземи японската част.Швабите последно време яко се изтарикатиха и поръчват на разни треторазрядни фирми в Китай и Турция да правят части от тяхно име като накрая да пишат Made In Germany а цената е тройна на производствената и същност продават ментета под предлога, че са оригинални части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Civic 1.8 I-Shift. И имам някои питания за този I-Shift, ако някой кара такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчезнал съм бил 

Ей мЪ на

За Ай-шифта е писано доста в civinfo кара съм само на тест драйв

Ако не ме лъже паметта първата ти работа е да отидеш в официален сервиз да ти упдейтнат софта на Ай-шифта

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте marto,

благодаря за инфото - ходих в Бултрако, ъпдейтнаха софтуера, колата стана почти невъзможна за каране (лашкаше много и придърпваше при тръгване и спиране) и обявиха, че съм за нов съединител. Отидох при Омбре, там я обучиха наново и вкараха в рамки, като казаха, че съединителя си е ОК. (Огромни благодарности на Омбре сервиз за професионалното отношение и спестеният нов съединител). Продължава да има някой дребни забележки при тръгване и спиране, та затова питах дали може да обменим опит с някой колега, който кара такава.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Honda Civic 1.8 EX 2007 без навигация  :hmmm: (лично за мен по-добре). От месец се наслаждавам на колата и съм супер доволен! Само аудиото ме нерви че не е качествено, но съм решил да го сменям, само трябва да намеря подходяща пластмаса и да махна оригиналната. Ако някой знае нещо да свирка! На всички пожелавам беаварийно навъртяни километри, с много кеф от карането на тази чудесна машина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...