Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

А как по-точно пускаш парното, защото аз мисля че нямам парно, а само климатронин. Имам копче А/С off и възможност за определяне на температурата на колко градуса да бъде, но ако стои на AUTO винаги A/C e on. Когато а/с е изключено настройката на градусите мисля че не играе никаква роля, а духа със една и съща топлина мога само силата да контролирам. На мен ми казаха че при мен винаги си ползвам климатика на AUTO и само си нагласям градусите. Когато го наглася на топло не се пуска самия компресор и си поддържа желаната температура, незнам колко е бил прав този които ми го каза. Всички ли така ползвате колите си зимата?

При колите с автоматичен климатик или климатроник подържането на желана температура е само с включен климатик.За 8-ма ген Хонда препоръчват винаги да е на ауто.
Благодаря за мнението,ти marto докато си бил с 8-ма ген така ли си карал зимата. На AUTO и само си нагласяш температурата. Нямал си проблем?
Извинявайте ,че ви се намесвам,обаче мисля ,че бъркате или не правите разлика между климатик и климатроник!Още повече, не се заблуждавайте ,че автомобилния климатик или климатроник, работи като тези домашните!Автомобилните НЕ топлят:rolleyes: , а само охлаждат- запомнете го това!Единствено парното ,или ако има допълнително вградена печка ,те топлят!AUTO- за което говорите, го има при климатроника ,както за скороста на вентилатора,така и за посоката на струята!Зимата когато се включи климатика/климатроника/ има индикация която ви показва ,че е включен ,но той дава само студ,но благодарение на това , той отнема само влагата полепнала по прозорците вътре в купето и те се изчистват за секунди!При климатрониците ,AUTO на скороста на вентилатора ,спомага за по-бързото постигане ,на зададената температура,след което намалява силата на струята автоматично /има вътрешен темр. датчик/!AUTO -на посоката на струята ,избира на къде да насочи повече струя и на къде по-малка за оптимална работа! Примерно зимата като сте на парно/врътката в червеното поле или на по-високи градуси/ и поставите врътката на посоката на струята на AUTO , то преценява че стъклата отвътре са запотени и включва климатроника да духа- естествено студено и обира влагата от стъклата!После вие трябва да изключите климатроника, от копчето за спиране А/С за да не работи постоянно!Също ,зимата климатроника се включва и когато зададете посока на струята да бъде към челното стъкло- поради същата причина/изпотяване и конденз/!И накрая, разликата между климатик и климатроник е :при климатика компресора или работи или не и след като сте охладили купето и ви стане студено, вие трябва да си намалявате силата на духане на вентилатора! Климатроника изключва компресора при достигане на зададената от вас температура и благодарение на това AUTO на вентилатора ,не е нужно вие да намалявате силата на струята ръчно,темрературния датчик следи за това и задава оптималната скорост на вентилатора ,за подържане на зададената от вас температура!Мисля че автомобили с климатроник постигат малко по-голяма икономия на гориво,отколкото тези с климатик!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гумите карал съм само с 225/45/17 за летни и 205/55/16 за зимни. Мисля няма да има проблем за малко по-високи гуми , естествено в рамките на разумното ;) Най-много да има грешка в показанията на скоростомера.За климатиците. На 8-ма ген има 2 варианта - т.нар Ауто климат контрол , което според мен си е просто еднозонов климатроник и климатроник , който е двузонов.Моята 8-ма беше като на Веси . Като казвам на авто , имам предвид следенето на температура. Пускам на авто на 23 градуса да речем и след това нагласям от къде да духа и на каква скорост на вентилатора, АС не изключвам. По този начин компа си пуска компресора когато прецени.На двузоновия климатроник действам по същия начин .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, аз незнам какво точно имам в колата, но мисля че съм с климатроник, защото си нагласям желаната температура. Както казах има. И бутон за изключване на А/С което незнам защото ми е като нямам възможност да избирам на топло или студено. Имам само една врътка и смятам че когато климатика е изключен това не оказва влияние. Смятам тази зима да карам на АУТО, според мен когато наглася температурата на топло самият компресор не се включва, но само според мен. Зимата за сега ще карам с 225/45/17 защото имам от стария собственик. Но за догодина смятам да си закупя лети джанти 16 с гуми 205/55/16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дали мога да немеря от някъде ръководство за сивика.Много бутони много нещо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дали мога да немеря от някъде ръководство за сивика.Много бутони много нещо..

Мисля че във форума на civinfo го имаше някъде , точен линк в момента не мога да ти дам. Беше на английски потърси го там :) пдф е , а ако искаш ми дай майл и да ти го изпратя там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дали мога да немеря от някъде ръководство за сивика.Много бутони много нещо..

Мисля че във форума на civinfo го имаше някъде , точен линк в момента не мога да ти дам. Беше на английски потърси го там :) пдф е , а ако искаш ми дай майл и да ти го изпратя там :)
Всъщност, намерих линка :)Заповядай !http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Owners_manuals

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , много е чудя за джантите.. с какви джанти сте през зимата ? Стоманени или летите си и оригинални? И ако имате стоманени от къде сте ги взели? И дали знаете някъде където се продават читави стоманени 16ки за 8цата, 2ра употреба ? или пък на нови но на по нормални цени? Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста търсих и накрая купих 16 цолови алуминиеви джанти Dezent RE 7/16 ЕТ40 и зимни гуми 205/55/16. Цената на железните които ми предлагаха нови беше доста висока, а втора употреба не намерих. Лятото съм с оригиналните 17.В тази тема на предната страница съм писал за зимните гуми и има постове и от други съфорумци.

Редактирано от wasp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги при вас за колко време ,като включите на топло парното на 8-та от изстинал мотор започва да духа задоволително топло?При мен това става доста бавно.Изминавам около 15-тина км. и чак когато стрелката е стигнала до средата на скалата,чак тогава започва да затопля осезаемо!При предишните автомобили който съм имал стрелката само да мръдне леко и се усеща затопляне а при хондата не е така! Да не би да имам проблем с термостата?!Настройките са на най-висока темп.без а/с на две скали на вентилатора като духа на стъклото и на краката!Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелите по принцип парното започва да загрява по-късно, като това се дължи на принципа на работа на този вид двигател - при работа отделя по-малко топлинна енергия. На бензиновите модели парното загрява по-бързо. Ако имаш проблем със силата на струята от дюзите значи поленовия филтър е за смяна. Пробвай парното на режим "auto".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съм с нови амортисьори Кони Спорт отпред. Двата за 450лв от Руди 96. Но амортисьорите идват само пълнители и се ползват старите тела. Има упътване за монтаж. За 3-4 часа се монтират. Колата се държи супер с тях и не е твърда. Дори ми се струва че е една идея по мека отколкото с оригиналните. Амортисьорите са с три степени на твърдост, при мен са на наи-мекото ниво. Дано до съм бил полезен на някой.Става въпрос за 2.2CTDIПоздрави.

Редактирано от kalin_gk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги при вас за колко време ,като включите на топло парното на 8-та от изстинал мотор започва да духа задоволително топло?При мен това става доста бавно.Изминавам около 15-тина км. и чак когато стрелката е стигнала до средата на скалата,чак тогава започва да затопля осезаемо!При предишните автомобили който съм имал стрелката само да мръдне леко и се усеща затопляне а при хондата не е така! Да не би да имам проблем с термостата?!Настройките са на най-висока темп.без а/с на две скали на вентилатора като духа на стъклото и на краката!Благодаря ви!

При мен, е необходимо около 10 минути/ не повече от 3-4 км и колата вече е загряла, а парното духа топло. В момента го държа на AUTO не изключвам А/С-то, до колкото знам така е най-добре да се ползва.Колата се затопля за около 5-6 минути цялата след като загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес проверих термостата ,при него всичко е наред,колата започна да загрява и пипах радиатора стои студен,значи термостата е затворил и циркулира само малкия кръг.Остава проблема в малкото радиаторче.Вентилатора на парното духа от всякъде силно значи и филтрите са наред.И единственото което остава е да има въздух в радиатора на парното.Сега се сещам че антифриза е сменен преди да я купя.Но ми се струва че колата би трябвало да се обезвъздушава сама!Ще трябва да се види това,а за 3-4 км. си духа все още студено.Сигурно има някакъв проблем, не ми се вярва толкова бавно да започва да се усеща топлина в купето.Ще продължава изследването!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддържам мнението на колегата WASP. Евгени, не се притеснявайте, мисля, че е нормално. И аз като вас, в началото се съмнявах и търсех. Вече четвърта зима си знам, че стрелката на топлото отлепя след поне 10 - 15 мин. Или около 5 -6 км градски трафик. Като тръгна за работа сутрин от Младост 3, след като е работила 2 - 3 мин. На място, в снега и повече, започва да духа топло между Плиска и Орлов мост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес проверих термостата ,при него всичко е наред,колата започна да загрява и пипах радиатора стои студен,значи термостата е затворил и циркулира само малкия кръг.Остава проблема в малкото радиаторче.Вентилатора на парното духа от всякъде силно значи и филтрите са наред.И единственото което остава е да има въздух в радиатора на парното.Сега се сещам че антифриза е сменен преди да я купя.Но ми се струва че колата би трябвало да се обезвъздушава сама!Ще трябва да се види това,а за 3-4 км. си духа все още студено.Сигурно има някакъв проблем, не ми се вярва толкова бавно да започва да се усеща топлина в купето.Ще продължава изследването!

проблем има, че е дизел, така загряват дизелаците, не търси под вола теле, системата се обезвъздушава сама няма как да остане въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой наблюдения са, че за около 10ина минути каране вече почва да си духа топло, така че е напълно нормално според мен :)А някой имал ли е проблем от типа на, примерно навън е студено 5 -7 градуса ии карам си някакво време всичко е нормално, топличко , спирам колата и примерно оставам 10 минути в нея и после като запаля и тръгна почва да духа доста студено.. като примерно съм го оставил на 22 градуса ? Направи ми впечатление , че също така ми показва, че температурата отвън е доста по- висока от реалната? И след известно време се понижава и стига до реалните градуси навън, съответно и климатика почва да си духа топличко.. Това ми е правило впечатление в старите ми коли, че го прави само лятото когато колата навън я напече слънцето и като влезна ми пише едни 50 градуса и след като се покара 1 мин се оправя всичко ,ама това с зимата не го разбирам.. нито я пече слънце нито нищо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упс без да исках го цъкнах 2 пъти бутона и пусна 2 еднакви мнения :) и да не е много офтопик - Защо мога да публикувам само 2 мнения на ден?

Редактирано от deyvid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят отговор на въпросите Ви. Дизеловият двигател на нашия автомобил май е от алуминиеви сплави, а този метал предполага добро ( високо ) топлоотдаване, освен голямата му кубатура; това е мое мнение, но не случайно са измислени алуминиевите радиатори. Възможно е външния термометър да е до настроен, има такава опция за борд- компа. При мен когато потегля температурата е една, а след като поускоря, пада с градус, два. Не знам къде е датчика за външния термометър.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за външна температура е отпред в зад решетката на бронята и пред радиатораПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Марто,...че си отново тук и Ни помагаш!p.s. изпуснах гумите за една вечер ..Публикувано изображениеНе съм забравила за чистачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави Веси . :)Е къде да съм ...Едно допълнение , датчика за външна температура отчита коректнто след достигане на 40 км/ч

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм е аз се съмнявам да е от датчика навън, по- скоро датчика вътре? На някой прави ли му ги тея номера, да му бичи яко студено докато навън е примерно 8-9 градуса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално. Включва се първо климатика за да издуха конденза от стъклата и след минута - две започва да духа топло.

Когато е по-студено, около 0 градуса климатика не се включва. Това е при режим "auto".Публикувано изображение/>

Редактирано от wasp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички :) По пътя на логиката ми се струва логично да го прави.. но пък нещо много дълго време си духа студено.. както и да е .. много я гледам и мисля :))) перфект е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой знае, къде стои датчика за фаровете(ауто)?

На предното стъкло пред огледалото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и Весела Коледа! Нека се сбъднат всичките ви мечти и желания :)))) И да купите подарък и на колите си! А сега към един въпрос... Вчера, след кратко шофиране и всичко нормално, изгасих колата. Бях я оставил за около 1 час и след това , като се качих и запалих, започна да ми мига датчика за подгряващите свещи (glow plugs) и на дисплейчето ми изписа Check System .. Някой изпитвал ли го е този проблем? Мисля си да не е свещ някоя изгоряла и дали имаме датчици, ако нещо такова се случи или е нещо далеч по-кофти :/ За момента не съм имал проблеми с паленето, но все пък и в момента не е толкова студено навън.Мерси и ще се радвам ако някой е имал проблем да сподели :) И пак весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весели празници, колеги! Deyvid, колко нов е акумулатора Ви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На около месец и половина.. Пробвах да го откача за известно време, за да видя дали ще изчисти грешката, уви не е толкова просто :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Нова Година ...Пожелавам на всичко много здраве , щастие и късмет през новата годинаПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобно и на тебе, и на всички тук във форума :)) И като ви светкам и надувам клаксона , недейте да се стряскате.. просто се радвам на хубавите 8-мички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Гледам, че си нямате тема за 9та серия, няма ли хора оттук, които да я карат? Аз я карам вече около 1 месец и съм изминал 700Км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В заглавието няма думичката "преброяване", но ако Марто няма нищо против, ето яhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78720&st=0Значи с теб ставаме четирима, ако не се лъжа :cool:п.п. Еийййй, изпревариха ме ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някои има ли информация може ли да се сложи оригинална камера за задно виждане ако модификацията ми е без навигация?Модификацията ми е спорт и нямам навигация, но ми се искаше да монтирам тази камера за задно виждане и се чудя дали на инфо дисплея ще може да се предаде видео сигнала или трябва да си закупя допълнителен дисплей. Не ми се иска да слагам каквито и да са допълнителни глупости. Ако някой се е интересувал и знае нещо моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...