Jump to content
Любча

Kak запалихте през последните няколко студени утрини

Recommended Posts

Пала си от раз тия дни ... ама само си я паля, че съм без спирачки и колата ми си седи на едно място в нас :cool: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пали от 2то завъртане. По-скоро съм доволен, че си отварям вратата от раз. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера вчера и днес върти малко по-мудно, но предполагам това е шото маслото е по-сгъстено. Иначе паля от първия опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В жега,студ и дъжд Хонда пали отведнъж!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя не беше карана и в понеделник от 2-ят път пална, но първите 500м имаше мн гаден шум и шит обороти, после - пак ХОНДА :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалването е нормално - след първите два оборота , въпреки студа и странният първоначален моментен разход по инфоборда - 5.8 литра на час в продължение на 15 секунди - след това слиза до 1.25 и за още 10 - 15 секунди е на стандартните 0.9 с включени фарове. Загрява бързо / от 400 метра до 1.3 км ./ до нормалната работна температура. До края на студовете се заричам да не я мия - вчера сутрин след измиване се наложи да влизам през багажника /машинките на централното бяха заледени/ :cool: ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паля още от първия път , при -15-16 вчера и днес и се радвам на малък трафик ! Е по-бавно стопля парното, ама е нормално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без проблеми е паленето. Акумулатора ми е нов на Искра. Върти малко повече, но тя и без това пали на третия оборот, тъй като все не остава време да я закарам да я прегледат. Загрява на 3-ия километър и може би трябва да сменям термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другите дни на 5-6то повикване..а днес сефте не запали...

Редактирано от Tr1nky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта винаги от 1-я път си пали, обаче ми замразва хидравликата постоянно и я чакам докато се отмрази 10-тина мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С изключение на две три подавания на ток /оплези се батерийката :) /та я сменявах. Пали нормално малко скоростите са тегави от началото.Абе студено е :) .

 

Виш линка след червените букви!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм с нов акумулатора ,защото стария издъхна в студовете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен показанието на външния термометър (не на колата) беше -23 градуса. В тези няколко студени дни ставам в 2 да я запаля за 15 минути. Със сутрешното палене нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен незнам колко градуса е но е доста студено сутрин Над -12 е но колко става през ноща незнам следобед е около -12, А за паленето сутрин да чукам на дърво за сега никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То кой знае от колко неща зависи безпроблемното палене при тези температури, но изрядна Хонда си пали без проблем :) Виждам някои си палят, тръгват веднага, и очакват чудеса. Нормално е волана да е "тежък" първоначално, та дори и трудности при включване на скорости. Тези въпросни течности под капака в момента са с друг вискозитет, и докато се затоплят си иска търпение :) Ползата от тая тема - пак линка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната запали от първия път,но хеча нещо акумулатора му беше судено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият акумулатор си казва думата - не я бях палил от седмица до тази сутрин и запали от първия път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бе, още няма обяд!Паля от раз, но се усеща, че вътри по-тежко. Акумулаторът беше паднал заради забравени фарове (в първите дни на ноември :cry: ) и не е зареждан след това, та заряда му е непълен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов акумолатор при -15 от раз много доволен останах от хондичката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бе, още няма обяд!

Това вчера, днес не съм я палил - реших да се разходя до работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай студовете миналата и по-миналата седмица не я бях палил и карал и Неделя сутринта запали, но с малко замисляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си държа акумулатора вкъщи, когато е под -10 градуса (сваля се за 5 минути и за толкова се слага) и с паленето нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заредиш акумулатора всяка кола пали добре :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти малко отчайващо стартера, ама си пали на втория оборот. Иначе си слизам 2-3 минутки преди да тръгна, паля и оставам да си загре щото студа е кучешки (тя и колата е куча марка де :cry: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда малко по-тежко запали,ама имам едно suzuki baleno-пали без да влизам вътре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Протвърждавам че Preluda пали по-тежко, но запали абсолютно всеки ден от големите студове... Въпреки че е зазимен поради липсата на качествени гуми и височината му, аз си го припалвам всеки ден ... че да не взема да му липсвам - аз не за друго ... да не се чувства самотен :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами фът фът фът фът бръъъъмммм,което май значи от четвъртия оборот.Малко се замисля ама кутията с тока ше изкара тази зима :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да чукна на дърво(чук-чук) си паля от раз. Не съм спирал рекса, и съм нямал никакви грижи. Другия рекс, макар и да не го карам в момента, си го паля също без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моета я оставих два дена в най-големият студ, че пътувах и искате ли да знаете как запали?На сухооо, неможа да дигне масло. Ама запали де, после като поомекна още времето си качи масълце

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наcivica съм c 35Ah и несъм имал проблеми с паленето :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -15 запалих от 6-7 въртене, като че ли се задавя преди да запали и в първите 40-50 секунди се чува някакъв странен звук, особено като натисна съединителя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес запалихме с хондичката без проблеми,но беше в 07.00 само -10 градуса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си паля - повърта малко 4-5 пъти, но не знам дали е от студа, дали от това, че още не са ми настроени смесите както трябва

Загрява бързо / от 400 метра до 1.3 км ./ до нормалната работна температура.

@kokodaf - как така бе човек, аз карам 2-3 км докато загрее, и съм с нов термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в прекъсвача сигурно може за такова време да дигне нормалната раб. темп. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като падна снега, сивика го паркирах пред блока и бръмчах с CR-V-то, горе-долу палеше добре от 2-рия опит, само едната сутрин не запали ама в 07:45 беше -24-25 при нас. А сивика, днеска го припалих (след 1 седмица обвит в сняг) и запали от първия път (със стар акумолатор е), само дето хидравлика, съединител, гуми всичко беше замръзнало и не искаше и да помръдне дори. Оставих го да загрее и го оставих, надявам се другата седмица да се постопли и да го подкарам пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пали като е студено? Ами както пали и когато не е студено! И явно не само ние си го знаем, защото в неделя срещу понеделник съседът ми ме събуди в 3 часа през нощта да му дам хондата да си закара детето в Пирогов, защото неговата кола не могла да запали :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...