Jump to content
Любча

Kak запалихте през последните няколко студени утрини

Recommended Posts

При минус 18, от четвърт оборот, ама буквално :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в прекъсвача сигурно може за такова време да дигне нормалната раб. темп. :)

Работа на място около 1 минута - докато поработя със стъргалката по стъклата , включвам D4 или R с натисната спирачка за 10 - 15 секунди и пускам спирачката - тя сама си потегля , но не подавам газ :) . Докато изляза от междублоковото пространство /100 метра/ и чакам на двата последователни сфетофара пред метростанцията на Младост стрелката обикновенно е мръднала нагоре /40 градуса по инфоборда/- едва тогава подавам газ ако е необходимо ... ;) Понятието нормална работна температура тълкувам 70-80 градуса - отново по инфоборда - на уреда стрелката е почти хоризонтална ... Ползвам я всеки ден - жената се бъзика , че мама в родилното по погрешка ме е родила с крачета , вместо с 4 колела .... ;)Измерена с дигитален термометър температурата на изходящият въздух в купето при положение 1 на вентилатора е 60 до 65.4 градуса целзий при напълно загрял автомобил - 80 градуса на антифриза . :) Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на моя сивик му е най добре :) пали така както си палеше през лятото,гаража ми е подземен и вътре се намира котела на парното който цяла нощ гори :( Температурата в гаража е между 15 и 25 градуса целзий през цялата нощ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моета я оставих два дена в най-големият студ, че пътувах и искате ли да знаете как запали?На сухооо, неможа да дигне масло. Ама запали де, после като поомекна още времето си качи масълце

Уф, ако и другата зима е такава слагам 0W, но засега май и е добре и с 5@fisherman - завиждам ти :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на моя сивик му е най добре ;) пали така както си палеше през лятото,гаража ми е подземен и вътре се намира котела на парното който цяла нощ гори :) Температурата в гаража е между 15 и 25 градуса целзий през цялата нощ :D

Пич, идвам да ти живея в гаража...баси кефа честно :( :( Та по темата, тая вечер за седмичната я запалих за сефте от неделята насам и на 3-ти оборот запали, вярно че тая вечер беше меко времето, не повече от -10, но и в по-голям студ не съм имал проблеми с паленето, ама не виждам какъв трябва да е проблема да запали на една нормално функционираща кола. Карах 5 години лада и е палела сутрин без проблеми на газ на температура -25, така че не виждам какъв е проблема да запали Хондата. Ако акомолатора не е нацяло капут и колата си е вред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два дена сутринта на -23 запали на 4-ти оборот. Бях изумен, тъй като виенето беше бавно и мноого тъжно. Мислех си че ще ме сполети същата беда както другите колеги шофьори, но уви запали :( А и акумулаторът ми не е първа младост (2,5 годишен) та си беше истинско чудо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,аз обаче имам проблеми.През големите студове .тсук,не запали.Проблема излезе в акумулатора,малко заряд и от ряз.Беше добре до преди няколко дена и изведнъж издаде някой багаж,но все още незнам кой :Д.Та сутрин ставам,опит-не ще,втори трети -пак не ще,зареждане цяла вечер от 20часа до 12 следващ ден.Резултат :ток да те убие,върти като луд,запалване никакво.Та питането ми е от какво може да е ?

Редактирано от chilgin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 45 Ah сивика в големи студове леко се замисля ама си пали всеки път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко хора имат като моят вече бивш проблем, но да споделя - току виж съм помогнал на колеги като chilgin. Имах същия проблем - 5 завъртания и не пали. Съответно акомулатора до долу..Айде заряд..На другия ден ток колкото искаш но след 10 завъртания пак не пали и айде пак примък-отмък на батерията. В крайна сметка един колега (койт няма представа колко съм му благодарен и колко главоболия ми спести) ми подшушна да отворя капачката на резервоара, защото може да се образува вакуумче (попринцип си има от къде да излиза възуха, но моето явно е заджиздено) и помпата да неможе да засмуче. Отворих резервоара - ЦССССС... От тогава до днес количката си пали от раз още щом си види ключовете :lol: Акомулатора пак слаб, но важното е да не се стига до 5ти опит :P chilgin, едва ли това е точно твоя проблем защото причините за незапалване са безбройни, но може да опиташ :) Апък и тоя проблем се явява най-често при газаджиите като мен (щото рядко бутат капачката на резервоара..аз лично 1 път месечно)

Редактирано от Tr1nky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр отново,този път да се хваля и аз...Снощи бях изкарал акумулатора ,тази сутрин бащата сложил и опитал да запали...видите ли "The power of dreams" си казала тежката дума: ОТ РЯЗ !!! Нямам думи просто!А към колега Tr1nky ,блг за идеята,още сега излизам и го правя.Тази вечер яко бръмчене,че сигурно му липсвах !!!

Редактирано от chilgin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След месец и нещо непалена,Акорда завъртя от първия път,все пак съм с нов акумулатор !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на -17C е джъга-джъга-джъга-рррр... така пали :) абе безотказно. апък Монбата е на над 3 години чат пат го доливам с дестилирана вода само. железен пу-пу. Искам само да отбелеза че има много силна разлика в този студ между 10W-40 и 5W-40 масла. 5W-40 forever, зиме и лете, това е яката работа.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с паленето нямам, но с отключването на вратите..... да. Много замръзва това централно ей :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми замръзва централното-духане му е майката на ключалката,мазах със парафини,мазила,масла.Иначе за паленето нямам проблем и в най-големите студове! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелките проблема почти винаги е в свещите.При първите студове под нулата почна да пали след 2 завъртания.Проверка свещи ,следва 4 нови и при -18 си палеше на четвърт.Акумулатора също беше свален и обслужен,не съм го смянял/купих я с него/ и трета зима го карам но май ще трябва да го сменям следващата зима,няма етикети по него незнам колко А/ч е и каква марка-има 4 клеми.Нафта ОМВ алпин дизел 2.06лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ноември месец когато имаше пак едни студове, колата ми седя един месец и повече без да се пали и съответно акумулатора беше не паднал, а направо все едно го нямаше :) Запалихме я като вързахме един доста голям акумулатор с кабели. Поработи на място около 30 минути и след това минах около 180 км с нея.От тогава до сега нямам никакъв проблем, дори и когато температурите падаха много е стояла по два дни без да се пали и нямаше проблем. Нямам думи, просто :lol:

Редактирано от malakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На -19 си запали нормално ... Само с отключването имах проблем ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На -19 си запали нормално ... Само с отключването имах проблем ...

когато беше минусови температури винаги от парвии раз както казват братята руснаци.Все пак е хонда,THE POWER OF DREAMS :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали си като на +22 с една осма оборот на завъртане на ключа, само да подуши ключа и мотора е запалил :) ...стига акумулатора да не е почнал да пада или маслото да не се е сгъстило много...тогава пак пали, но стартера му е малко мъчно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната пали още щом и подам ключа, а другата на 3-4 завъртане на стартера ама тя и в топло така си пали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си пали нормално,за студено време само,когато беше най-големият студ ми загасна след,като пуснах рязко педала на съединлителя веднага щом беше запалила...........а при повторното палене просто задържах,за по-дълго съединителят и го пуснах по-плавно.................... ;)

Редактирано от nag

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при -23-25 градуса запали от втория път...но няколко дена не я бях палил понеже не я карам и ми се скапа акумулатора и се наложи да ми дават ток .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали добре от раз ама горивото май е мноо зле тая зима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След престои от седем дена моята хондичка вчера си запали като чели току що беше загасена.А купчината сняг пред колата я прегазих с летните гуми без проблем.Само да отбележа че в снеговете карах рено лагуна(със зимни гуми)и при маневри на сняг боксуваше,а хондата вчера и днес в какви заснежени улици маневрирах и не съм боксувал.Сигорно е от това LSD.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След престои от седем дена моята хондичка вчера си запали като чели току що беше загасена.А купчината сняг пред колата я прегазих с летните гуми без проблем.Само да отбележа че в снеговете карах рено лагуна(със зимни гуми)и при маневри на сняг боксуваше,а хондата вчера и днес в какви заснежени улици маневрирах и не съм боксувал.Сигорно е от това LSD.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска сутринта колата пак не щеше да пали.Опитах няколко пъти,върти но не захапва...след няколко часа пак пробвах и като по чудо запали от първия път.Трябва да ида на елкон, :) кажете някой надежден,ако знаете от Варна(градът на дупките...).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "прашясала" тема ама да питам :)Hr-v-то при първо палене винаги върти ... знам ли 2-3-4 пъти, т.е. държа малко повече на стартер. След това при повторно палене - пали от четвърт :rolleyes: Нормално ли е да е така? Свещите ги свалях така да ги видя как са, нямат някакъв нагар по тях, не са и бели, т.е. мисля са в кондиция. Батерията не я знам как е, не ми е създавала нещо проблем или по нещо да личи че е заминала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакваш ли помпата да подкачи бензин? В ръководството на CR-V-то пише като дадеш на контакт да изчакаш докато изгаснат лампите по таблото D4 (моята е автоматик), чека и още некви там, не помня кои - през това време помпата подкачва гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то не е само на CR-V-то, на почти всички си е така, най-добре да се изчака. А иначе, пали си моята без проблем на първо завъртане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "прашясала" тема ама да питам :)/>Hr-v-то при първо палене винаги върти ... знам ли 2-3-4 пъти, т.е. държа малко повече на стартер. След това при повторно палене - пали от четвърт :rolleyes:/> Нормално ли е да е така? Свещите ги свалях така да ги видя как са, нямат някакъв нагар по тях, не са и бели, т.е. мисля са в кондиция. Батерията не я знам как е, не ми е създавала нещо проблем или по нещо да личи че е заминала.

Споко и моята е така, и не само, когато е стояла повече, пали след няколко виу виу виу, когато е топла пали и на четвърт, гарантирам ти че при мен всичко е ток и жици :)(кабели свещи дистрибутори с палци) и не мисля че е проблем, пък и нали си чувал за искрата на 125 тия зъб при студен мотор, мисля че и при някои Хонда е зададено в компа на студена кола да подаде искра на 125 зъб на маховика. Помпата винаги я изчаквам но не е от това, за мен софтуерно е така зададено, по едно време маи знаех и защо, ама на моите години не помня всичко вече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакваш ли помпата да подкачи бензин? В ръководството на CR-V-то пише като дадеш на контакт да изчакаш докато изгаснат лампите по таблото D4 (моята е автоматик), чека и още некви там, не помня кои - през това време помпата подкачва гориво.

Ами изчаквам да изгаснат лампичките по таблото и тогава връткам. До преди бях с дизел и ми е малко като навик, пък то и бензин да е пак е добре да изчакаш 2-3 секунди преди да въртиш.Слави май го е описал добре, прави няколко (май три пъти) виу-виу-виу и пали (звучи смешно :) ) При второ палене има няма едно "виу" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя две очички на замръзналия прозорец на терасата.... поглеждам дали е все още на паркинга :blink:/>/> и паля дистанционно (тогава правя и една усмивка на замръзналото стъкло), като първото завъртане е без подаване на контакт, а втория сигнал подава контакт и пали от раз. Всичко звучи повече от добре, но от седмица ... ПАЛЯ С НОВ акумулатор :lol:/>/> . Стария ме изкара 6 години.

Редактирано от niksan_vn
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "прашясала" тема ама да питам :)/>/>Hr-v-то при първо палене винаги върти ... знам ли 2-3-4 пъти, т.е. държа малко повече на стартер. След това при повторно палене - пали от четвърт :rolleyes:/>/> Нормално ли е да е така? Свещите ги свалях така да ги видя как са, нямат някакъв нагар по тях, не са и бели, т.е. мисля са в кондиция. Батерията не я знам как е, не ми е създавала нещо проблем или по нещо да личи че е заминала.

Споко и моята е така, и не само, когато е стояла повече, пали след няколко виу виу виу, когато е топла пали и на четвърт, гарантирам ти че при мен всичко е ток и жици :)/>(кабели свещи дистрибутори с палци) и не мисля че е проблем, пък и нали си чувал за искрата на 125 тия зъб при студен мотор, мисля че и при някои Хонда е зададено в компа на студена кола да подаде искра на 125 зъб на маховика. Помпата винаги я изчаквам но не е от това, за мен софтуерно е така зададено, по едно време маи знаех и защо, ама на моите години не помня всичко вече :D/>
Искаш да кажеш , че софтуерно е зададено всяка хонда при студен мотор да пали с няколко превъртания ? Предполагам е с цел да разджурка маслото ... А аз толкова години се чудя защо англишманката превърта 2-4 пъти преди да запали ... Обикновено е 3 пъти , но зависи от студа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. При мен например колкото по-студено е, толкова по-рязко пали (четвърт оборот). Ако е леко топла или навън е десетина градуса, пали с 1-2 превъртания. Но аз съм и на дизел, вие с бензини и все пак странно ми изглежда да е зададено да пали с превъртания на студено - точно като може да ти се ебава акумулатора да го натоварва повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е стояла повече време пали редовно от втория път, но не винаги (40/60 са случайте от първия и втория път), ама за да не се получава това: давам на контакт, чува се помпичката как качва бенз, чува се "ЦЪК", връщам ключа, давам пак на контакт... чува се "ЦЪК" вътря и пали от раз :)Не съм открил топлата вода, ама така правя аз :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На топло пали от четвърт,а когато е студено и трябват три пъти "виу":)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакви проблеми винаги пали от първия път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...