Jump to content
Miroslav.Ivanov

Акумулатор за 6 ген Civic

Recommended Posts

Здравейте колеги,Дойде време и на акумулатора да ме предаде. Искам да взема нов, но първо искам да се посъветвам какъв да бъде, понеже е по-малък от стандартните. Колата е Civic 6 gen 1996 g. японка D15Z6 и размерите на акумулатора са 23 дължина х 13 широчина х 20 височина см. Има ли някакъв стандарт (номер или нещо) с което да търся такъв акумулатор. Както и токови харектеристики, ако имат значениеМерси много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдрастиАз лично си взех акумулатор Banner за същия Сивик. Оказа се, че в долната си част акумулатора се стеснява, но не може да си влезне на мястото. За това изрязох подкрепящите ребра в долната част на акумулатора, и без никакви проблеми си застана на мястото, без да се маха пластмасовата подложка на стойката под акумулатора.Акумулатора беше 45 Ah, с 360 А стартов ток, и с възможност да се долива дестилирана вода (с отварящи се капачки).До колкото знам, акумулаторите Honda от този тип са с 420 А стартов ток. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдрастиАз лично си взех акумулатор Banner за същия Сивик. Оказа се, че в долната си част акумулатора се стеснява, но не може да си влезне на мястото. За това изрязох подкрепящите ребра в долната част на акумулатора, и без никакви проблеми си застана на мястото, без да се маха пластмасовата подложка на стойката под акумулатора.Акумулатора беше 45 Ah, с 360 А стартов ток, и с възможност да се долива дестилирана вода (с отварящи се капачки).До колкото знам, акумулаторите Honda от този тип са с 420 А стартов ток. Поздрави

Колега така както си го изрязал дали ще му важи гаранцията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Съмнявам се че ще важи.Аз скоро имах проблем с акумулатор на монбат.Купих го ситроена на майка ми(дизел),беше 65Ah и ако не се лъжа 460 или 480 А.От този тип дето е с индикатор тип "око" (зелен,бяло и верно)Колата я карах с него повече от 120 000 км и като стегна първия студ издъхна внезапно.Имаше още гаранция,отидох в магазина от който го купих,от там ми дадоха друг оборотен а стария пратиха за ремонт.След 1 месец ми изпратиха чисто нов защото стария явно наистина е бил зле.Обаче имах проблеми с това че бях му счупил пластмасовите капачки на клемите защото ми пречеха при поставяне на кабелите.Но в крайна сметка всичко беше с щастлив край :unsure:Буквал преди няколко дена купувах пак акумулатор,този път за кола на приятел.Взехме "БОШ",мога да те уверя че това е наистина добра марка :) естествено и цената е по-висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеОтрязани са само поддържащите лайсни на дъното на акумулатора. С продавача видяхме, че ако искам да го сложа без да режа тези лайсни, трябва да махна пластмасовата подложка от стойката на акумулатора. Разбрахме се да изрежа тези подпорни лайсни, и гаранцията си важи без проблеми- 2 години. А и по принцип въобще не се забелязва, че има нещо рязано по него. Когато се види акумулатора на място- тогава ще стане ясно какво точно съм махнал- не оказва никакво влияние върху работата на акумулатора. Мисля, че въобще няма да се стигне до някакво гаранционно обслужване на този акумулатор.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Японски стандарт е с десен +И като си намериш пробвай дали ще пасне на стойката за акумулатор, че аз си взех такъв размер, но основата е по широка и не ляга ня мястото си много добре. Та с нагаждане, подлагане едвам съм го хванал със скобите му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше вода в него и глътна 1.5 литра водица. Карах 30-ина километра и утре сутринта ще видиме дали ще ме подведе. Ако пак се изложи ще обиколя посочените места. Мерси много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искра - става идеално за целта.(проверено!!) . Има само един малак модел , такаче няма как да го объркаш. Запомни само , като го сваляш как са ти скобите и от горе има една планка к ак е разположена ., да не я обърнш, че ще си поиграеш , докато се сетиш кво си преебал..(проверено !!) Модела приляга точно и никви резания и побългарявания не са ти нужни.. Един съвет: Провери на АС Делко..дали имат такива размери.., защото ,като купих моя на Искра преди 2 години..се оказа ,че на АС ..подобните са с 20-30 лв разлика..само дето са капсуловани и не искат никаква поддръжка..а Искрата е с 2 години гаранция .., обаче трябва да си доливаш ,сам течност и ако забравиш и изсъхне..от магазина послее ще ти кажат ,че ти си голям Г.З и за тва ти е отпаднала. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас за Banner миналата година го взех зимата, без грешка за БОШ и други силно известни марки имам големи резерви, шанса да се намери оригинален за мен е минимален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за BANNER. И един АНТИ-глас за ISKRA. Само хубаво съм чувал и чел за BANNER и само лошо съм чувал и чел за ISKRA.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Varta, това е акумулатора колега, пасва идеално и е много добър. Миналият месец си взех отново и мога да ти кажа актуална цена 145 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с VARTA! Това е акумулатор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A моят е на "FAAM"/45А/.Взех го преди една седмица и не се наложиха "интервенции",само малко сръчност.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за VARTA.Незнам кога е слаган с него я взех вече четвърта година ме кара без проблем!Страшен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям колектива ... + 1 за VARTA !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ още 1 за VARTA!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново се извинявам, че се натрисам да пиша в чужди теми ;) Та, на въпроса: моят Сивик е с оригиналния акумулатор (или така си мисля, понеже е с лепанка на хонда 31500-ST3-100HE) и нещо днес ми изгуби тоци. Не бях я палил колата от 15 дни, сутринта запалих нормално (на втора-трета-четвърта секунда), отидох до бензиностанцията да заредя, после на работа - всичко 4-5км път и като тръгнах да се прибирам - няма никой. Нормално е, помислих си, да е паднал. Взех от познат зарядно (не знам как се казва по друг начин :) ) и се приготвям аз да проверя и дали клетките са подмокрени, ама нъц. Не намерих капачки дето уж май трябва да се развият и да се види до къде е течността - има ли, няма ли, да се долива ли, и какво !?!?! Включих го да се зарежда - така. :) Приемам съвети всякакви ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на мен така ми умря акумулатора, с който купих колата - в топло време през септември. Карах си цял ден и на последното спиране преди да се прибера умря тотално и безвъзвратно. Пробвах със зареждане - не става (при натоварване със стартер даваше 5 волта). После ми казаха, че някои акумулатори умират точно така - внезапно.Купих си Bosch Silver 45Ah японски стандарт (влиза си точно на мястото) и до момента работи на всякакви температури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят умря внезапно!Изкаравам си аз колатата от гаража един ден и докато затворя вратите и колата угасна.После никакво зареждане не помогна.Сега съм с Varta 45 ah и никакви проблеми!

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е Snajder, бях скептик като купих колата, казаха ми че е чисто нов.Долях му преди студовете 1л.Сега пали като през лятото!Почна 4-година!Добри отзиви съм чувал и за Varta, Banner, и Berga!БГ-акумулатор=2год. макс.Кипят и са проблемни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите, колеги. Оказа се, че акумулаторът ми е само спаднал и с едно зареждане се оправи. Поразпитах насам-натам, защо не можах да му намеря капачките, за да видя какво е положението вътре и ми отговориха, че имало модели дето били капсуловани и ако не се зареди (или няма вода, електролит и не-знам-си-какво там още) направо се хвърля. Пожелавам на всички ви да попаднете и вие на толкова читави екземпляри. Колата ми е производство 1999г и ако наистина това си е оригиналния акумулатор - то, направо си е рекорд, май. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз съм с оригинален, но мойта е 96та :lol: 100% немеца не си е играл да търси акумулатори ами направо до представителството на Хонда и нов :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех Exide за 140лв от официалния представител и съм много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

+1 глас за искра.2 години гаранция 110-115 кинта.точен р-р 1.5 години без ядове.даже там кадето го купих спирам и те си го проверяват на няколко месеца.гледат и зареждане дали има и всичко.п.п.Нищо лошо за западните марки,но половината им цена е заради логото и разноските по доставка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям всички марки без-''Monbat ''и'' Start'' ! В момента са много зле българскте фирмички.Служебните коли са с такива и макс 1-2 години и е скапан.В момента най-доброто в съотношение цена-качество са италианските FIAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...