Jump to content
2pac

Проблем D15z6

Recommended Posts

Здравейте на всички! Проблемът ми е следния...Сутрин след като не е работила цяла нощ,при първото палене за около 1 мин работи на 3 цилиндъра...като и задавам гас се чува от мотора едно тракане...оборотите са в норма като за студен двигател около 1500...след тази около минута в която тресе мотора(без да подавам гас) се чува тракане на няколко пъти(все едно се включва газов инжектор) и двигатела започва да работи нормално...след което нямам такива проблеми през целия ден...изключвам кабели и свещи(смених и пробвах...пак сащата работа)...какво може да е???върти ми се идея да неби да е от някой инжектор...ама ако е от него предполагам че не само при студен двигател ще го прави...казаха ми данеби да е там нещо си за празният ход(извинете ме но не сам компетентен :D )...някой някакви идеи? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи ?Като работи на 3 цилинъра почни да вадиш кабелите на свещите един по един да разбереш в кой цилиндър е проблема./да знаеш, че ще те бие малко тока ама какво да се прави :D /

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"изключвам кабели и свещи(смених и пробвах...пак сащата работа)..."Моята праише така и тя същия мотор само ,че ми изплюваше единия кабел изкачаше незнам що и на 3 цилиндара пак така ама като го наместя и се оправя.А пък за празния ход ЕАЦВ то трябва да свалиш и да почистиш http://forums.hondabg.com/index.php?showto...187&hl=iacv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи ?Като работи на 3 цилинъра почни да вадиш кабелите на свещите един по един да разбереш в кой цилиндър е проблема./да знаеш, че ще те бие малко тока ама какво да се прави :D /

Колега не е от свещите тази сутрин ги смених и пак същата работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най лошото е , че като те удари тока, не можеш да му го върнеш... :D Освен свещ, може да е понатегнат клапан и по ниска компресия, на съответния цилиндър.. Може и инжектор да е , но си иска диагностика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята с ваденето на кабели е да се разбере кой е цилиндъра с проблем, а не свещта :DСлед като се знае проблемния цилиндър се почва подред с проба с инжектор от др. цилиндър, замерване на компресия за да се провери дали точно този цилиндър не му е променена компресията заради клапаните нещо и така.Дистрибуторната капачка?А защо намесваш клапана за празния ход?колата на 3 цилиндъра ли работи или просто и пропадат оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"изключвам кабели и свещи(смених и пробвах...пак сащата работа)..."Моята праише така и тя същия мотор само ,че ми изплюваше единия кабел изкачаше незнам що и на 3 цилиндара пак така ама като го наместя и се оправя.А пък за празния ход ЕАЦВ то трябва да свалиш и да почистиш http://forums.hondabg.com/index.php?showto...187&hl=iacv

за това трябва да сваля целия всмукател(поне от това което виждам на снимките от ликновете които ми даде)...а дали волбще ще е от това...затова искам да изключа всякви други възможности или поне някой да се е збласквал с това и да ми каже че е от това...щото тва си е бая играчка...благодаря за мнението колега :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята с ваденето на кабели е да се разбере кой е цилиндъра с проблем, а не свещта :DСлед като се знае проблемния цилиндър се почва подред с проба с инжектор от др. цилиндър, замерване на компресия за да се провери дали точно този цилиндър не му е променена компресията заради клапаните нещо и така.Дистрибуторната капачка?А защо намесваш клапана за празния ход?колата на 3 цилиндъра ли работи или просто и пропадат оборотите?

колега оборотите са си в норма като за студена кола около 1500 но тресе първата минута и то яко...мотора леко се лашка в коша но повече се усеща вътре на волата и скоросния лост...после се чува няколко пати трак трак(все едно се включва газов инжекцион) и почва да работи нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да е конкретно от липса на компресия от дадения цилиндър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най лошото е , че като те удари тока, не можеш да му го върнеш... :D Освен свещ, може да е понатегнат клапан и по ниска компресия, на съответния цилиндър.. Може и инжектор да е , но си иска диагностика...

а защо тогава го прави само при парвото палене? няма ли да го прави всеки пат или поне като истине?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вода(антифриз) в цилиндъра :D

ти направо ме застреля с един истрел...ако е вода няма ли да прави постоянно парчета в паленето на двигатела,обороти,набиране,няма ли да хълца...ако е вода би трябвало двигатела да работи зле и то доста...а маслото не е пресякано...парво тва погледнах :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията може да ти подскаже къде да гледаш дали нямаш някой проблемен клапан, но е малко вероятно щом си държи оборотите /не съм мн сигурен, само предполагам/пробвай с друг инжектор, ама едва ли е от инжектора.По-скоро виж дистрибуторната да няма влага вътре.Относно идеята на pitbuls малко вероятно, защото когато колта загрее ще се усили нестабилността на мотора, но все пак си виж нивото антифриза.Като погледнах мнението на gogul по-долу и се сетих, масло харчи ли ти?

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и вода да е,може и друго...А губи ли течност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"изключвам кабели и свещи(смених и пробвах...пак сащата работа)..."Моята праише така и тя същия мотор само ,че ми изплюваше единия кабел изкачаше незнам що и на 3 цилиндара пак така ама като го наместя и се оправя.А пък за празния ход ЕАЦВ то трябва да свалиш и да почистиш http://forums.hondabg.com/index.php?showto...187&hl=iacv

за това трябва да сваля целия всмукател(поне от това което виждам на снимките от ликновете които ми даде)...а дали волбще ще е от това...затова искам да изключа всякви други възможности или поне някой да се е збласквал с това и да ми каже че е от това...щото тва си е бая играчка...благодаря за мнението колега :D
НЕ се сваля целия всмукател то е захванато за него с 2 - 3 болта вадиш буксата 2 та маркуча и ти остава в ръцете А относно дали ще е от това незнам ти питаше аз ти отговарям за празния ход :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

течност ми губеше го края на лятото но това е разбираемо заради температурите сега не е мраднала...разбрах че може и да е вода ако е супер малко в цилиндара парвата минута да го изгаря и след това да се нормализирва двигателя...ако имаш предив дали гори...не...принципно ми губи малко от новото но ми капе картера пак и лекичко под делкото ми хварля от гарнитурата но не доливам...докато загуби масло че да се усети на щеката вече идва време за смяна...досега не сам имал никакви проблеми с тези неща...не ми е губила компресия всичко друго си е нормално и както трябва да баде...не ми олива от главата а хварля савсем малко масло...казаха ми че докато започне да губи компресия трябва постоянно да доливам...такаче и това исключвам :D (не сам на 100% сигорен де само предполагам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"изключвам кабели и свещи(смених и пробвах...пак сащата работа)..."Моята праише така и тя същия мотор само ,че ми изплюваше единия кабел изкачаше незнам що и на 3 цилиндара пак така ама като го наместя и се оправя.А пък за празния ход ЕАЦВ то трябва да свалиш и да почистиш http://forums.hondabg.com/index.php?showto...187&hl=iacv

за това трябва да сваля целия всмукател(поне от това което виждам на снимките от ликновете които ми даде)...а дали волбще ще е от това...затова искам да изключа всякви други възможности или поне някой да се е збласквал с това и да ми каже че е от това...щото тва си е бая играчка...благодаря за мнението колега :D
НЕ се сваля целия всмукател то е захванато за него с 2 - 3 болта вадиш буксата 2 та маркуча и ти остава в ръцете А относно дали ще е от това незнам ти питаше аз ти отговарям за празния ход :D
:D благодаря сърдечно колега ще ми е полезно да го знам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вади кабели докато работи двигателя щото ще те удари едно 70 - 80 лева у джоба прави го преди да запалиш колата - вадиш лулата слагаш една друга свещ и я опираш на маса и палиш - така ще разбереш кой цилиндър прекъсва и може да се насочиш към вероятна причина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

влиза антифриз по малко и през ноща се събира в цилиндъра. при първото палене винаги ще работи извесно време на никъде този цилиндър, при който е пробива. и тва дето като загрее става по зле изобщо не е вярно, щото ако е малко водата при загряла кола не се осеща толкова осезаемо :D колега, не разбрах от картера кво ти капело???? нали за антифриз говорим тук, какво общо има картера?НЕ е задължително да ти пресече маслото или да го гори при пробила гарнитура на главата!!! също меренто на компресия надали да ти подскаже дали е заминала гарнитурата, а и не е нормално да ти губи течност, без значение дали е лято или зима :D развий свещите преди да запалиш колата сутринта и мушни нещо във всеки цилиндър- да речем сламка, за да видиш дали има антифриз в някой цилиндър( ако е малко, както си мисля, не е сигурно, че и така ще го хванеш, но не ти пречи да провериш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата Kalos попита дали ми губи масло...а за антифриза сам сагласен защото от страната на делкото от гарнитурата на главата ми хварля леко масло и е вазможно да сам издухал гарнитурата (ако е това какво ще рече сваляне на глава,шлайфане и нова гарнитура?) а другият ми вапрос е защо го прави сега когато паднаха много температурите...прави го от 3-4 дни точно когато стана много студено(не вярвам в савпадения ;) ) а нямаше ли да го прави и преди когато ми губеше течност...от 1 месец горе доло течноста не е мраднала???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вади кабели докато работи двигателя щото ще те удари едно 70 - 80 лева у джоба прави го преди да запалиш колата - вадиш лулата слагаш една друга свещ и я опираш на маса и палиш - така ще разбереш кой цилиндър прекъсва и може да се насочиш към вероятна причина

колега извинявай но това нещо не го разбрах...какво значение има дали ще е запалена колата и тогава ще вадя кабелите...а второто волбще не го разбрах как така да вадя лулата и да слагам друга свещ на нея и защо? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата те съветва да се предпазиш от изгоряла бобина, щото много обичат при тези изпълнения да горят.

За прекъсването съм на мнението на Pitbuls. ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой може ли да ми обясни малко по точно за тази хватка защото да ме извини колегата по горе нищо не разбрах ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми проблема няма да се оправя, а ще се задълбо4ава. лятото по лесно пали, по бързо загрява, а и леко полеко цепнатината се отваря и става по-осезаемо и забележимо.за свеща- колегата ти каза да вземеш друга свещ, да извадиш някой от кабелите, нанизваш свеща както си се слага, даваш я някъде на маса и въртиш. сега за това, че ще разбереш дали ти прекъсва, аз не съм на тва мнение- единствено да видиш дали ти пуска искра или не. надали някой да може да хване на око прескачане на такт и пр.ако всичко ти е наред и си проверил-кабели, свещи, клапаните са ти добре(имаш компресия), АКУМУЛАТОРА ти е здрав и върти добре сутрин оставам зад думите си за прецакана г-ра на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните почти сам сигорен че са добре защото преди 3-4 месеца бях в Бултрако на реглаж...свещите неса-смених ги а кабелите ги погледнах само на тъмно но тях все още не сам ги исключил на 100%....спирам се на тях дистрибиторната капачка и палец евентуално и на твоето мнение...защото от бая време ми тече гарнитурата точно около делкото 4-ти цилиндър и това ме навява на мисалта че може и да ми пълни цилиндъра но за всеки случай ще изключа всичко останало и още утре сутрин ще развартя свещитите да пробвам с сламка или нещо друго...а това за свещите също ще го пробвам да видя поне в кой цилиндър е проблема...можеби ще задам тъп вапрос но за в момента 1-2 дена може ли да си я карам или е проблем? ;) ....а и нз защо ми хрумна но нещо от бубината?възможно ли е?

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от бубината не е. капачка също според мен надали- щом се оправя след няколко минути. има доста случай когато се пали трудно сутрин от слаб акумулатор и тогава зацапва някоя свещ- за това ти писах за него. тва дали може да си я караш :P относителна работа.ако вкарва вода, зависи колко, ако е много може да получи воден удър и да сменяш биела, бутало и кво ли не. риск печели, риск губи ;) ако е малко няма проблем. провери утре преди да запалиш, после го мисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не пали малко трудно...от 1-вия пат но не веднага ама надали е от това и други свещи сложих...поне би трябвало да се промени нещо...значи останаха кабели или водица подяволите ;) ....ок благодаря много на всички отзовалисе :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви сещи сложи? Като ги сваляш, щракни една снимка(отдолу на електродите) и постни, ако ти е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конденз в капачката съм чувал че прави такива номера. за карането ако е избила гарнитурата: за да направи воден удар трябва да смуче здраво. Отзад щеше да е доста гъст бял пушек и тогава със сигурност нямаше да се чудиш какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стигнахме до извода че навлиза изключително малко вода в цилиндара толкова че като поработи малко го изгаря и след това се нормализира...а гарнитурата ми избива масалце така че много вероятно да е от това но парво ще видя капачката и кабелите :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колега имам два вида свещи едните с които купих колата NGK и едни които си купих след това Denzo(карани са около 10 000 км ) последно бях с NGK-то но тази сутрин пробвах дали е от свещите и ги смених с Denzo-то ама никаква разлика...иначе на Denzo-електродите бяха по приближени от другите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги когато охладителната течност се загрее до работна температура, налягането се вдига бая, при тази ситуация ако има цепнатина където и да е /гарнитура, блок, глава/ пълненето ще стане доста по динамично и нивото на охл. течност ще пада осезаемо!Лятото имах подобен проблем, гарнитурата изпускаше и охладителната система се надуваше с изгорели газове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи колко е пробила :) не винаги надува толкова осезаемо маркучите, не винаги прекъсва като е загряла, и не вонаги гори толкова много вода(антифриз). но скоро и това е неизбежно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нз кво и става...снощи вдигнах телефона и набрах аверчето което ми потдържа колата и се разбрахме тази сутрин в 7 да намине към вкъщи и да чуе как работи мотора...и познайте...паля аз...и...нищо...колата спи...направо се изумих...а по лошото е че тотално ме обърка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и моята прави така и дати кажа поне при мен е гарнитура на главата колкото и да е кофти колата си иска нейното! Кефтие като даваш газ ама като идва нещо за ремонт лоша работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) така си е колега...тука няма спор ;) ...ще я наблюдавам...долях антифриз в казанчето до средния ръб и ще видим...пак ако се окаже гарнитура...няма начин ще се прави...още веднъж благодаря на колегите които ми помогнаха :sick1: Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви резултати? Гълта ли вода/антифриз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това масло дето ти избива под делкото не е ли по-вероятно да е от самото делко, отколкото от гарнитурата? Как ще издуха гарнитура в ъгълчето и то навън от маслената магистрала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви резултати? Гълта ли вода/антифриз?

все още я наблюдавам колега...за сега спря да го прави...не губи антифриз (поне за сега)...но ако е малко както казаха колегите предполагам че ще го забележа поне след 2-3 седмици...отбелязал съм до каде е антифриза пак ще видим :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това масло дето ти избива под делкото не е ли по-вероятно да е от самото делко, отколкото от гарнитурата? Как ще издуха гарнитура в ъгълчето и то навън от маслената магистрала?

чесно да ти кажа не ми се струва невъзможно,но не е от делкото(почти съм обеден)защото като го пипам отдолу си е сухо...избива от главата точно под него,отпред в дясно кадето ми е номера (Д15З6) и от зад пак в дясно...общо взето цялата дясна част...скоростната ми кутия си е доста омаслена но на щеката не се усеща толкова обилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...