Jump to content
gibson58

няколко въпроса за Civic '99-00

Recommended Posts

Здравейте,ще копувам сивик ,но никога не съм карал японска кола,само немски и имам въпроси към хората които я карат:1.понеже ме интересува ниският разход 1,4 колко дава в и извън града?2.1,4 добър ли е като мотор (здравина)или ако не кои мотори са добри?3.къде са им слабите места на сивика имам предвид при копуване какво се гледа пак да кажа че не съм карал никога японска кола :)4 .горе-долу поддръжката скъпа ли се води,и като цяло всякъкви съвети ще са ми от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята извънградско ми дава към 6/100 а градското е доста относително, но до 10/100.Аз мисля 1.5втек е по-добър вариант от 1.4 по отношение на вървеж и икономия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята извънградско ми дава към 6/100 а градското е доста относително, но до 10/100.Аз мисля 1.5втек е по-добър вариант от 1.4 по отношение на вървеж и икономия...

незнам от колко време я караш но имаш ли мн проблеми с нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти приятелю.Аз имам Сивик предполагам като на колегата ZERO а именно (D14Z2 1999,6 генерация,фейслифт) и досега откакто е моя а именно година и 7 месеца съм сменил само едни биалетки, всяка на цена около 30 лв. бройката.Та със труда по смяната се върза около 100 лв.Включвам разбира се редовната смяна на масло и филтри.Мойте смени ги правя на 10 хил. км но може и на по-често няма да сбъркаш.Като заключение мога да кажа че е адски здрав автомобил по отношение на здравина и издръжливост на кощунско каране.Взимай смело.Няма да сбъркаш и при двата вариянта.Дано съм бил полезен !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти приятелю.Аз имам Сивик предполагам като на колегата ZERO а именно (D14Z2 1999,6 генерация,фейслифт) и досега откакто е моя а именно година и 7 месеца съм сменил само едни биалетки, всяка на цена около 30 лв. бройката.Та със труда по смяната се върза около 100 лв.Включвам разбира се редовната смяна на масло и филтри.Мойте смени ги правя на 10 хил. км но може и на по-често няма да сбъркаш.Като заключение мога да кажа че е адски здрав автомобил по отношение на здравина и издръжливост на кощунско каране.Взимай смело.Няма да сбъркаш и при двата вариянта.Дано съм бил полезен :)

разбирасе че си ми полезен ,в момента всякъква информация ще ми бъде полезна !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей !!!От 7 месеца имам 99та 1.4 iS 1. 1.4i (75 коня) или 1.4 iS (90 коня)? при мене градско: 6,5-8 извънградско: 5,5–7,5, а на аутобана ако няма ограничения стига и до 9,5 по груби изчисления, но там в най-дясна лента се кара с ~150 км/ч, а аз я карам с колкото може... демек разхода е на макс. Просто стила ми на каране всеки ден е различен, но при съвсем нормално каране 7 градско (в град голям колкото Пазарджик) и 6-6,5 извънградско.2. Здрав е3. Мотора почти не трябва да го усещаш, че работи и провери парното/климатика (обърни внимание на плъзгача за температурата, понеже имаше доста теми за дефектно жило). По-компетентни колеги да кажат още какво да гледаш4. Поддръжката, за сега е абсолютно безпроблемна и не е скъпа. За 14 000 км само консумативи съм сменял. Както колегата ZERO вече каза, 1.5 VTEC-E дава малко по-добър разход и вървеж (но не очаквай огромна разлика).Според мен, ако първо ти изпадне от някъде добра кола с 1.4 не чакай за друга с 1.5, а ако трябва да избираш между две или три взимай 1.5

Редактирано от Gagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей !!!От 7 месеца имам 99та 1.4 iS 1. 1.4i (75 коня) или 1.4 iS (90 коня)? при мене градско: 6,5-8 извънградско: 5,5–7,5, а на аутобана ако няма ограничения стига и до 9,5 по груби изчисления, но там в най-дясна лента се кара с ~150 км/ч, а аз я карам с колкото може... демек разхода е на макс. Просто стила ми на каране всеки ден е различен, но при съвсем нормално каране 7 градско (в град голям колкото Пазарджик) и 6-6,5 извънградско.2. Здрав е3. Мотора почти не трябва да го усещаш, че работи и провери парното/климатика (обърни внимание на плъзгача за температурата, понеже имаше доста теми за дефектно жило). По-компетентни колеги да кажат още какво да гледаш4. Поддръжката, за сега е абсолютно безпроблемна и не е скъпа. За 14 000 км само консумативи съм сменял. Както колегата ZERO вече каза, 1.5 VTEC-E дава малко по-добър разход и вървеж (но не очаквай огромна разлика).Според мен, ако първо ти изпадне от някъде добра кола с 1.4 не чакай за друга с 1.5, а ако трябва да избираш между две или три взимай 1.5

много ценна иформация ,както вече споменах приемам съвети всякъкви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е “икономичния“ (E=economy) ВТЕК. Прави колата по-икономична в ниските обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е “икономичния“ (E=economy) ВТЕК. Прави колата по-икономична в ниските обороти.

аха, а не значи че е нещо по сложен при евентуален ремонт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мисля че няма да сгрешиш ако си вземеш тази кола аз карам такава и съм доволен икономични са и не са скъпи за подръжка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мисля че няма да сгрешиш ако си вземеш тази кола аз карам такава и съм доволен икономични са и не са скъпи за подръжка

И аз съм на същото мнение. Трета година и 40 хиляди км карам такава и съм много доволна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

и аз карам Хонда 99год. от 3 месеца преди това имах 96год. 90к.с. като разход г/д и двете са ми давали един и същ а той е извънградско (със скорост не по-малка от 150км/ч.) ми дава около 7л. а градско в София около 10.

При покупка най-важното е да видиш двигателя дали е в ред, може да погледнеш тръбата на ауспуха от вътре дали е сух,ръждички, дали е удряна това също много внимателно трябва да огледаш.

Като поддръжка не може да се сравнява с немските части... но пък и за Civic-a не са кой знае колко скъпи, поне вече се намират и турски и т.н. ;) надявам се да съм ти била полезна :bg:

 

УСПЕХ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !Позволявам си да пиша в темата на колегата, че не ми се пуска нова тема, за това което ме интересува.Симпатизирам на марката от дълго време, но нямах преки наблюдения, докато преди няколко месеца не се качих в един accord дизел , чисто нов, в който просто се влюбих.Естествено новият accord е далеч от възможностите ми за момента, но искам да попитам някои неща.Замислям се за civic 7 почти сигурно ще е 1.7 cdti. Изчетох доста във форума, но най-много ме притеснява почти повсевместното мнение за твърда возия, слабата обезшуменост на купето и лош комфорт, поради тази причина. Може ли някой, който има наблюдения, да ми направи сравнение примерно с голф 4 по този показател или по-точно-защо да избера civic-a пред голфа, който може би е другата алтернатива за мен. Ако някой е имал досег и до двата автомобила - ще се радвам на всяко мнение. Естествено аз и сам ще се убедя, но засега.....И друго - civic от това поколение имат ли борд.компютър в смисъл като инфо център с данни за темп., разход и т.н.Благодаря !Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Civic 6г (англ.) края на 99г с двиг. D15Z8 (1,5 VTEC-E).Много съм доволен от колата, в София разходът е 8,5/100 лятото и 9,5-10/100 зимата. Такъв нисък разход не съм и с Клиото, което беше 1,4 моно и тежеше около 300 кила по-малко от Хондата... Колата почти не е влизала в лютеницата, но отвреме навреме се случва да надбягам някой в града с до към 5хил. оборота на 1-ва, 2-ра. Извън града най-ниския разход с климатик ми е бил 6,2, а най-високия - 7,5 пак с климатик, 4 човека, багаж и настъпване колкото може по баирите на магистрала Хемус (оказа се, че не може много като е натоварена :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

и аз карам Хонда 99год. от 3 месеца преди това имах 96год. 90к.с. като разход г/д и двете са ми давали един и същ а той е извънградско (със скорост не по-малка от 150км/ч.) ми дава около 7л. а градско в София около 10.

При покупка най-важното е да видиш двигателя дали е в ред, може да погледнеш тръбата на ауспуха от вътре дали е сух,ръждички, дали е удряна това също много внимателно трябва да огледаш.

Като поддръжка не може да се сравнява с немските части... но пък и за Civic-a не са кой знае колко скъпи, поне вече се намират и турски и т.н. :lol: надявам се да съм ти била полезна :P

 

УСПЕХ:lol:

а какво показва това дали е сух отвътре ауспуха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че ти е пробито някъде гърнето и конденза изтича през дупката, а ауспуха остава сух :lol::lol::P Ако колежката има предвид дали ауспуха е мазен, това е друго нещоМеждувпрочем не знам за мазен, но откакто имам Сивик и се заглеждам - не съм виждал Хонда на около 10г и повече с чист ауспух (да не е поне леко почернял).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...