Ivand15z6 0 #1 Публикувано 25 Октомври, 2009 Здавейте,Знам че има доста писано за Д15З6 мотора и как да го тунинговаме, но доколкото разбрах не е лесна работа.Аз искам просто да стане малко по пъргав и най-лесно ми се струва че ще това ще стане с олекотен маховик и скоростна кутия s20. За скоростна кутия ще си намеря но за маховика си нямам идея. Моля някой ако има инфо да сподели с мен и горе долу за каква сума може да става на въпрос за да се подготвя.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #2 Отговорено 25 Октомври, 2009 Колега примерно ТОВА като гледам и парите са добре Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 25 Октомври, 2009 (Редактирано) На прав път си. само дето това олекотяване на маховика не се знае колко ще е + от него. Според мен смени кутията , смени смукателен и изпускателен колектор и ще видиш доста положителна разлика hondaracing, то хубаво ама по отделно без съединителя са по ~130 паунда Някой да има инфо къде олекотяват ? п.п. на всички 5-ти генерации на кутията пише S20, което не означава че е къса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37718 Редактирано 25 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rayden Ainakov 0 #4 Отговорено 25 Октомври, 2009 нов маховик е баш пара около 200-300 евраотделно аки искаш да е по пъргав самият двигател входни и изходни колектори.ауспух, intake pipe,един приятел от мадрид смени всичко което беше на главата от един д16з барабар с еку-токато краен резултат по як втек и с около 18 коня отгоре на 5850обама зависи какво искашнай лесно е със скорстната кутия ама става много Расе Кар и ще се побъркаш да сменяш, Като идея за да подобриш пълненето и като цяло да вдигнеш с 7-8% кпд-тонамери си стара глава от Д16З (125цв), ЕКУ П28, чип и две съпротивленияот главата изваждашвтек селеноидразпределителен валповдигачиносещи раменаклапанипружини,абе всичко вътреи го монтираш в твоята глава, този разпределителен вал е с по различни гърбици и съответно с по добро пълнене,иначе блока д15 е идентичен на всички Д-та от тези години.тва е по евтин вариант от нов олекотен маховик при всички случаи,Това нещо кат гледам в Бг-то още не е правено и си заслужава.Едно приятелче го направи и сега е много доволен от своят “СТОК Д15З"(сток е в кавички)ПоздравиР.А. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 25 Октомври, 2009 (Редактирано) само не разбрах защо да не смени направо цялата глава ами да се филмира То за пробата всичко е възможно ама ако се гони вървеш на Д16 клапаните и портовете са по-големи ... не е само вала и клапана за втека е един и същ разликата е че на д15 е махнат датчика за налягане на маслото, който може и без него. Редактирано 25 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rayden Ainakov 0 #6 Отговорено 25 Октомври, 2009 различно е разположението на гърбиците... и са с една повече за всеки цилиндър...и самите гърбици са по големи.но по принцип да прав сино клапаните в хнда ЕПЦ са с един и същи ОЕМ номера за всички Д-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivand15z6 0 #7 Отговорено 25 Октомври, 2009 Благораря за бързите отговориработата е там че не искам да барам нищо по двигателя. Защото не сам сигурен какво ще се получи а това ми е единствената кола, вече 3-та година я карам и е 6, просто са и малко дълги скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rayden Ainakov 0 #8 Отговорено 25 Октомври, 2009 тя е така направена за да е икономичнатова двигателят с най малък разход все пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове