Jump to content
traiansk8

Проблем с турбото на Honda Civic 1.7 Ctdi - РЕШЕН

Recommended Posts

На мен ми го прави само на магистралата ако настъпя рязко газта за няколко секунди. Гася паля и продължавам. Но като я запаля на другия ден грешката се изчиства сама и не съм ходил да я гледат. И аз съм от Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз също имам такава хонда със такъв проблем.Влиза в авариен режим и това е.Обиколил съм сумати и майстори и всеки различно ми казва.Аз съм от Варна,закарах я в Узун Тонев дизел сервиза зад старея Мерцедес.Там след диагностика установиха че турбото вдига 1.2бара налягане и трудно го смъква.регулираха я веднъж да може като вдигне налягане да го освободи по рано,но ефекта беше сащия компютъра я режеи колата остава без турбо.После регулира и максималния надув от 1.2 на 1.1 така поне ми каза и колата спря да върви в ниските обороти не върви започва от 2700 да се наема ама не както преди.Е да сега не ми е забила още.какво да правя дайте съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека всеки който има този проблем първо да отиде на диагностика. Аз си мислех че както целия свят турбото пренадува заради нагара, даже чистих егр преди да реша да свалям турбото, и на другия ден диагностиката показа проблем с дебитомера при въздушния филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такава драма от известно време. Чистих турбина от нагар, актуатор. За около 1000 км. всичко беше наред и сега го направи още два пъти в рамките на 2 дни. При мен, както и при други, не светва никаква индикация на таблото. При закачена диагностика и пресъздаване на ситуацията се логва грешка P0238 веднага. След изгасяне на колата, изчакване 20 секунди и запалване наново - проблем няма, грешката я няма. В такова състояние беше турбината преди почистването - сравнително чиста е:

12498645_437627209779341_1366840392_n.jp

 

Тъй като не мога да намеря нищо, което да се доближава до моето - можете ли да предложите вариант за следваща стъпка? От сутринта гледам за ЕГР клапан като възможна опция за проблема? Или да се ходи към Омбре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах вашия проблем. Ходих на сервиз ноември месец и казаха,че турбото е много зле, но ще може да се рециклира . Дадох 750 лв за рециклиране. От тогава до днес се развали още 4 пъти...Дайте съвет, какво да правя..явно това няма как да се оправи. Ново турбо ли да купя и ако да, колко с струва и откъде? Ако не, откъде мога да взема втора ръка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко да възобновя темата. Доколкото разбирам, проблема с променливата геометрия е разрешен при фейслифта. Някой пробвал ли е да сложи фейслифтова турбина на кола преди фейслифта? Стават ли турбините от Опел, които ползват същия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с фейсова хонда и проблемът е наличен. В ЮбиКо ми казаха че ранните фейслифтови като моята от 2004-та са със малката турбина все още, проблемът бил решен при тези от 2005-та уж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро имах същата грешка и същите проблеми.

 

Отидох да си оправя спирачките и се оказа, че Турбото просто е било разкачено… И не вкарва хубаво въздух. Поне така ми го обясниха. Не знам защо беше разкачена но сега всичко е окей.

 

Просто споделям всички възможности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да издиша от някой маркуч - спукан или не добре закрепен.

При мене турбото беше рециклирано след като почна да хвърля масло, после имах постоянно влизане в авариен режим което се оправи със смяна на дебитомер, само че сега след смяната на дебитомера пак 2 пъти влиза в авариен режим без грешка. Не знам какво мога повече да направя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем 2-3 месеца, и бях чел тук във форума да се кара на високи обороти, за да се изчисти от нагар и май стана. Вече минаха 2год и нямам ядове, сипвам Бардал за дизел и продухвам на дълъг път и всичко е точно. Дано при вас свърши работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...