Jump to content
boqnkov

Проблем със ел стъкла на англичанка

Recommended Posts

Здравейте колеги! От скоро съм горд собственик на Хонда Сивик 6 ген. англичанка. 1.4 90кс Всичко е страхотно, само че имам странен проблем със ел. стъклата и по - точно шофьорското. По принцип копчето мисля ,че има функция с която с донатискане на копчето стъклото да се свали до долу, но за нагоре тази функция я няма (съдя по степените на копчето) Като натисна копчето до долу и стъклото тръгва, но само секунда след това спира. Не знам от какво може да е това. Другия проблем е , че според мен трябва да има краен изключвател при вдигането на стъклото. Като го вдигам и като си опре горе докато не пусна копчето стъклото не се "успокоява". Това малко ме притеснява. Моля за съвет. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е така.........не и се впрягаи........ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята нямаше позиция на копчето , която да вдига прозореца. Също така и нямаше изключвател за крайно вдигнато. Като задържа копчето и почваха да гаснат лампите :) Моята беше само с преден ел. пакет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е само с преден ел. пакет, а защо стъклото не слиза до долу като задържа копчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще сменя модула и ще ви кажа дали има разлика между 2 и 4 ел стъкла...............щото моята беше само с предни а аз и сложих и задни ама модула не съм сменявал.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и аз съм със същата хонда според мен проблема е в копчето.Аз моето го свалях нищо особенно не е.Моето пък се чудеше да тръгне и ли не свалих го от кората то се разглобява с две болтчета е вътре има една плочка с пластини за отделните позиции те се виждат почистих ги със спирт че бяха замърсени и не дава хубав контакт и запя.Според мен по някаква причина като натиснеш на авто да слезне само до долу не ти прави контакт пъпчицата с пластинката която е за това положение и ти работи само на положението за сваляне.Може да е замърсено или износено.Моя съвет е свали копчето от кората разглоби го и всичко ще се види фасулско е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата milkobo обясни 1'я проблем. Сега ако може друг да даде информация и по втория - а именно да се изключва автоматично моторчето на стъклото след вдигането му в най-горно положение - и аз ще съм много благодарен :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, копчето си ми работи според мен защото като го натисна да слезе до долу си махна пръста от копчето прозореца си се сваля сам около секунда и след това спира. Не спира точно в момента на махането на пръста от копчето. По това съдя , че проблема не е в копчето а в управляващия блок. А това за вдигането също ми е проблем, защото смятам да си слагам аларма с автоматично вдигане на прозорците при заключване на колата, а ако не отрстраня този проблем ще имам големи ядове, защото дефакто когато моторчето работи и прозореца не се движи тока през него е почти равен на тока на късо съединиение т.е. при по - продължително задържане има вероятност бушончето или моторчето да изпаткат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се извинявам на колегата, че пиша в неговата тема.Ако трябва да пусна нова тема, но проблема е същият - с ел. стъклата на англичанка.Именно - ел. моторчето не изключва при най-горно положение ( както ми е на пасажерското стъкло) и се чува яко тракане.Прилагам и един видеоклип , за по-лесно ориентиране:http://vbox7.com/play:da120cd5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!И аз съм с англичанка с 4 ел. стъкла. Не съм забелязъл на някое стъкло да има изключвател, когато стъклото заеме крайно положение. Има ли такъв изключвател? И при мен копчето има функция ауто само в посоката на сваляне на стъклото. Има ли в посоката на вдигане тази функция? При мен и на шофьорското и на пасажерското докато не пусна копчето, стъклото си стои под напрежение (малко повече огънато от нормалното), за задните не съм обръщал особено внимание, но мисля, че и те са така. Къде се намира този изключвател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами явно няма такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се извинявам на колегата, че пиша в неговата тема.Ако трябва да пусна нова тема, но проблема е същият - с ел. стъклата на англичанка.Именно - ел. моторчето не изключва при най-горно положение ( както ми е на пасажерското стъкло) и се чува яко тракане.Прилагам и един видеоклип , за по-лесно ориентиране:http://vbox7.com/play:da120cd5

Колега тук по скоро имаш проблем по механиката на стъклото наи вероятно ,за това тракане :cool: ,ебати цирка моята баба хонда/23 годишно пукале/ има краен изключвател и на 4те ел стъкла.п.п Там с гребен ли е или жило механизма ако е гребен се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите си имат някакви изключватели. Както седи напрегнато, отпуска се за момент, след това пак се напряга, после пак се отпуска и така докато държа копчето натиснато. Аз имам модул за вдигане на стъклата от алармата и понеже алармата му подава сигнал в продължение на около 30 сек. през цялото това време модула явно редува стъклата едно по едно и се вижда как те се напрягат, отпускат, модула минава на следващото, то се напряга, отпуска, следващото... и така, като стигне до края ги почва отначало. Това е ситуацията при всички вдигнати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че и аз се намесвам в темата,но имам същия проблем с тракането в горно положение на шофьорското стъкло.Самото стъкло при вдигане леко се и измества.Смятах да сменям целия механизъм,но щом е с гребен и той се прави как става?Сменя се само той или се изработва същия от друг материал?Защото самите износени зъби едва ли се възтановяват.Благодаря предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега steff имаш лично сменя се сектора с износените зъби - от пасат стават почти перфектно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за крайните изключвятели мисля че нямат такива нашите ангфличанки - а машинките имат защита по ток - като опре в горно положение моторчето почва да се товари и тока се повишава тока и защитата се задейства и се изключва - затова и се прецакват последните зъби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, някой може ли да каже какъв е проблема с това, че в крайно горно положение моторчето не спира. Имам чувството че ще строши стъклото ????

 

Благодаря предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 На мен на пасажерското стъкло ми беше заяло бутончето между седалките в позиция на затваряне и го разбрах по щракането на защитата така че има такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...