Jump to content
Barba

Накладки Cr-v

Recommended Posts

Колеги имам да сменям накладките на CrV-то и на пасата . Та въпроса ми е следния лесно ли се сменят накладки (преди) и дали човек като мен който не е сменял никога ще мога да го направа без да оплескам нещо .. ? И ако някой има интерес да пише тук как се сменят , с удовствие ще чета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, първо си дръпваш е това http://www.psytronix.org/honda/manuals/CRV.pdf чудна книжка със картинки, като казваш човек като теб не знам какво имаш предвид, хирург или зидар, ако си хирург ще ти трябват поне 3ма помощници и една сестра за да ги смениш ;) хахахах шегичкам се бре. Не знам каква ти е техническата грамотност но за смяна на накладки (надявам се говориш за предни) не се изисква кои знае какво, при всички коли принципа е един и същ, а при някои до толкова е опростен че и фризьор да си пак ще ги смениш. Аз на моето не съм ги сменял но предполагам се прави по един от двата начина, след като си свалил гумата и преди да си свалил спирачния апарат (ако това се налага при ЦРВ, за това казвам че начините са 2 ) трябва да прибереш цилиндърчето малко за да отпусне накладката, обикновено това става с някоя малка щангичка между ухо на накладката и апарата или на место където може да влезе между двете части на апарата, и с леко и внимателно напъване до колкото е нужно полека лека цилиндъра се прибира и накладките почват да хлопат, ако имаш по голям ръб (износване) на спирачния диск ще трябва толкова да прибереш накладките че да не закачат в ръба когато опитваш да ги вадиш. Така, след като са се отхлабили опитваш да извадиш вътрешната огледаи какъв е принципа и може да се разминеш с свалянето на спирачния апарат, на реното ми едно време просто се издърпваха на горе и излизаха, но на шибания Фият се откачаше апарата за да се извадят. Ако успееш да я извадиш нагоре, преди да извадиш и външната пак с щангата вече натискаики върху самия цилиндър го прибираш до край за да се освободи всичкото нужно място за новите накладки. Вадиш и външната накладка и слагаш новите. Тва е по лесния вариант, варианта ако се наложи да свалиш апарата не е кои знае колко по сложен държи се на два болта, развиваш ги и апарата ти е в ръцете, слагаш новите накладки и обратно на мястото му. На свален апарат внимаваи как опъваш спирачния маркуч или как го огъваш насам натам, гледай да нямаш много излишни движения които да разчупват повече от нормалното спирачния маркуч. При прибирането на цилиндъра, по възможност избягваи опора на щангата върху диска, ако това е невъзможно не махаи предната накладка за да му служи като опора, не използвай много повече от нужната сила да прибереш цилиндъра тои върви бавно заради необходимоста да върне течноста в казанчето. След смяна на накладките хубаво е да забършеш дисковете с парцал с корселин или нещо подобно за да изчистиш мазнотийте дето си ги пипал. Преди да потеглиш напомпаи няколко пъти спирачките докато се втвърди педала, първите 200-400км караи внимателно имаи предвид че колата ти ще спира много зле в първите километри, ИЗБЯГВАЙ резки и интензивни спирания които могат да загреят накладките още в периода на сработване, особено ако са читава марка накладки първия слои които имат е много мек и е направен с цел да припасне накладката максимално бързо към диска (200-300км) но също така този слои е и много уязвим на прегряван, спича се и после много километри трябва да минат докато накладката започне да спира с целия си капацитет. Това ти го написах на изуст както по принцип става смяната на накладки, виж фаила които ти пратих да изтеглиш там хората са го дали много хубаво и дори и да не знаеш руски само по картинките ще се ориентираш какво те чака. Аз дори не съм погледнал и книжката както точно се сменят :D ама ти го написах по принцип :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ма го прочетох чак сега , вчера ги сменихме с 1 пич за 5мин ;) то било адски лесно , и така..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам то туи хонда, аз за ко мислиш че съм я купил щот всичко е мноо лесно по нея. Щом си се справил за 5 мин значи не е нужно да се сваля спирачния апарат!?!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да Затваряте . Всичко точно :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здраейте.Понеже ламаринката на едната ми накладка вече свирна , та се налага и аз да ги сменям.Не можах да разбера , сваля ли се спирачния апарат или мога да мина ''мързелашката'' ....ако мой да си спестя развиването на 4 клиясали болта . то тая ''онда'' много ша ми ареса

Редактирано от vespas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mаи няма да стане мързелашката Не съм ги сменял но днес боядисвах апаратчетата и като гледам маи ще се свалят Не съм сигурен но колегите след малко ще ти напишат Между другото пребори ли кората ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Развива се едно винтче, на долния водач, и апарата се завърта нагоре, около горния водач

 

Публикувано изображение

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте.Понеже ламаринката на едната ми накладка вече свирна , та се налага и аз да ги сменям.Не можах да разбера , сваля ли се спирачния апарат или мога да мина ''мързелашката'' ....ако мой да си спестя развиването на 4 клиясали болта . то тая ''онда'' много ша ми ареса

Няма да стане ''мързелашката'' , трябва да развиеш поне единия водач , но съвета ми е да развиеш и двата болта и да изкараш , почистиш и смажеш двата водача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След мнението на Krasi-mir, всички останали са трупане на постове, което е нежелателно, ненужно и излишно! ;)

П.П. Незнам модовете що не трият мнения, потвърждаващи верността на по-горен пост от потребители с по-малко от 50 мнения във форума?!? :huh:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е твое мнение което аз не споделям , то си е за теб ... но в случая си прав , с твоето станаха две Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...