Jump to content
AMD

Скоростна кутия-предавателни числа

Recommended Posts

Из многото ровене из нета, попаднах на това:1st gear:3.250 39/12 all2nd gear:1.650 33/20 hf/std (88-91)1.762 37/21 cx/dx/lx/vx (92-95)1.782 41/23 cx/dx/lx/hx (96-00)1.894 36/19 dx/si (88-91)1.900 38/20 ex/si (92-95)1.909 42/22 ex/sol si (96-00)1.944 35/18 dohc zc (88-91)3rd gear:1.033 31/30 hf/std (88-91)1.066 32/30 cx/vx (92-95)1.172 34/29 dx/lx/hx (92-00) *also in 96-00 cx1.250 35/28 ex/si (92-00)1.259 34/27 dx/si (88-91)1.346 35/26 dohc zc (88-91)4th gear:0.823 28/34 hf/std (88-91)0.853 29/34 cx/vx (92-95)0.909 30/33 dx/lx/hx/ex/si (92-95) *also in 96-00 cx0.937 30/32 dx/si (88-91)1.033 31/30 dohc zc (88-91) *can also be a flipped hf/std 3rd gear1.066 32/30 cx/vx (92-95) *not really a 4th gear, but it can be used as 4th5th gear:0.694 36/25 hf (88-91)0.702 37/26 all non si (92-00)0.750 36/27 sol si (93-95)0.771 35/27 dx/si (88-91)0.878 29/33 dohc zc (88-91)1.000 29/29 mfactory (aftermarket)Final drives (cable = 88-91, hydro = 92-00):2.954 65/22 some HFs (88-91)3.250 65/20 cx/vx/HF (88-95) cable form in some HFs, hydro from in 92-95 cx/vx3.722 67/18 hx/cx*/dx* (88, 96-00) found in 1988 dx, hx, 96-00 hatchback3.888 70/18 dx/std/zc (88-91) 89-91 dx, 4spd std, zc4.058 69/17 dx/lx/ex? (88-00) found in all hydro dx/lx, cable form in 88-91 ex sedan?4.250 68/16 ex/si (88-00) found in all d-series si's, and hydro EX's4.437 71/16 zxi/aerodeck (88-00**) found in cable zxi, believed to exist in hydro from in euro aerodeck wagon

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко и за B серия от мен:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играх си известно време да събирам предавателни числа на D кутии:http://roilev.hit.bg/GearRatio.xlsправил съм и сметки колко е реалното предавателно число (предавка по диференциал), колко км/ч е на дадена предавка при дадени обороти,колко % е разликата между 1ва и 2ра / 2-3 / 3-4 / 4-5 и колко оборота падат при смяна на предавкитеето и част от инфото:

Car						   Name	 Years   "Engine			  											 Counterpart"  Type  LSD 1st   2nd   3rd   4th   5th   6th  R	 FDRCivic		EX Coupe				1992-1995			 hydro no  3.25  1.9   1.25  0.909 0.702 0	0	 4.25Civic		DX Coupe				1992-1995			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.909 0.702 0	0	 4.058Civic		CX					  1992-1995			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.909 0.702 0	0	 3.888Civic		EX Sedan				1992-1995			 hydro no  3.25  1.782 1.172 0.909 0.702 0	0	 3.722Civic		LX Sedan				1992-1995			 hydro no  3.25  1.761 1.066 0.852 0.702 0	0	 3.25Civic		DX Sedan				1992-1995			 hydro no  3.25  1.761 1.066 0.852 0.702 0	0	 3.25Civic		Si/EX				   1992-1995 d16z6	   hydro no  3.25  1.9   1.25  0.909 0.702 0	0	 4.25Civic		VX					  1992-1995			 hydro no  3.25  1.761 1.066 0.853 0.75  0	0	 3.25Civic		DX Hatchback			1992-1995			 hydro no  3.25  1.762 1.172 0.909 0.702 0	0	 4.058Civic		EX Coupe				1996-2000			 hydro no  3.25  1.9   1.25  0.909 0.702 0	0	 4.25Civic		HX Coupe				1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.066 0.852 0.702 0	0	 3.722Civic		DX Coupe				1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.852 0.702 0	0	 3.888Civic		EX Sedan				1996-2000 D16Y8	   hydro no  3.25  1.9   1.25  0.909 0.7   0	0	 3.722Civic		LX Sedan				1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.852 0.702 0	0	 3.888Civic		DX Sedan				1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.852 0.702 0	0	 3.722Civic		DX Hatchback			1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.066 0.852 0.702 0	0	 3.722Civic		CX Hatchback			1996-2000			 hydro no  3.25  1.761 1.172 0.909 0.702 0	0	 3.888Integra	  LS/GS/RS		YS1	 1990-1993 B18A		cable no  3.166 1.857 1.259 0.935 0.742 0	3	 4.4Integra	  LS/GS/RS		S80/Y80 1994-2000 B18B1	   hydro no  3.23  1.9   1.269 0.966 0.714 0	3	 4.266Integra	  GSR					 1994-2000 B18C1	   hydro no  3.23  1.9   1.36  1.034 0.787 0	0	 4.4Integra	  RSX					 2001-2002 K20		 hydro no  2.684 1.5   0.984 0.733 0.571 0	0	 4.389Integra	  RSX Type-S			  2001-2002 K20		 hydro yes 3.27  2.13  1.52  1.15  0.92  0.72 0	 4.39Civic		Type-R JDM	  Y80/S80 1995+	 B16B		hydro yes 3.23  2.105 1.458 0.107 0.848 0	3	 4.4Integra	  JDM Type-R	  S80LSD  1996+	 B18C Spec-R hydro yes 3.23  2.105 1.458 0.034 0.787 0	3	 4.785Honda		CRV					 2002+	 K24		 hydro no  3.533 1.88  1.212 0.921 0.738 0	3.583 4.765Integra	  Type-R (JDM)	Y1	  1995-1997 B18C3	   hydro yes 3.23  2.105 1.458 0.034 0.787 0	0	 4.4Integra	  Type-R (USDM)   Y1	  1997-1998 B18C3	   hydro yes 3.23  2.105 1.458 0.107 0.848 0	0	 4.4JDM		  Civic Vti (EG4)		 1991-1999 D15B		hydro no  3.25  1.9   1.25  0.909 0.75  0	3.153 4.25Civic/CRX ZC											   cable no  3.25  1.944 1.346 0.033 0.878 0	0	 3.888CRX		  Del Sol VTEC	S21	 1994-1997 B16A3/B16A2 hydro no  3.307 2.105 1.458 0.107 0.848 0	3	 4.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да познаем каква е кутията ^_^

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и аз на какво попаднахY1 (JDM Civic / CRX SiR 1989-1991)1st gear Ratio 3.1662nd gear Ratio 2.0523rd gear Ratio 1.4164th gear Ratio 1.1035th gear Ratio 0.87Final Drive Ratio 4.266S1/YS1 (US Integra RS/LS/GS 1990-1993)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 1.93rd gear Ratio 1.2694th gear Ratio 0.0665th gear Ratio 0.742Final Drive Ratio 4.266S1 (90-93 Integra LS/RS)1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 2.0523rd gear Ratio 1.4164th gear Ratio 1.1035th gear Ratio 0.87Final Drive Ratio 4.133S1/J1 (JDM Integra DA6 Integra Xsi 1989-1990)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.848Final Drive Ratio 4.4S80 (Integra LS / RS GS 94+ )1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 2.0523rd gear Ratio 1.4164th gear Ratio 1.1035th gear Ratio 0.87Final Drive Ratio 4.133Y20/S80 (US Integra GSR 1994-2001)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 1.93rd gear Ratio 1.364th gear Ratio 1.0345th gear Ratio 0.787Final Drive Ratio 4.4S40 (US D16Y SOHC VTEC 1992-1995)1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25D15Z1 1992-1995 Civic1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.7613rd gear Ratio 1.0664th gear Ratio 0.8525th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 3.25Корекция към стойности {1: 3.25 - 12 392: 1.9 - 20 383: 1.25 - 28 354: 0.91 - 33 305: 0.75 - 36 27R: 3.15 - 13 41Diff 3.72 - 18 67(на венеца)}D15B7 1992-1995 Civic1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.7613rd gear Ratio 1.1724th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.058D16Y5 / D16Y7 2000 Civic1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.7823rd gear Ratio 1.1724th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 3.722D16Y7 2000 Civic Coupe / Sedan1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.7823rd gear Ratio 1.1724th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.058D16Y8 2000 Civic1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25D16Z6 1992 - 1995 Civic Hatch & Sedan1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25D16Z6 1992 - 1995 Civic Coupe1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.75Final Drive Ratio 4.25Y20/S80 (JDM SiR 1993)1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.93rd gear Ratio 1.364th gear Ratio 1.0345th gear Ratio 0.787Final Drive Ratio 4.4Y21/S21/S4C (US DelSol/CRX 1993)1st gear Ratio 3.3072nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.848Final Drive Ratio 4.4Y21/S21/S4C (US Civic Si 1999)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.875Final Drive Ratio 4.266Y21/S21/S80/S4C (US Integra Type R 1997 - 2001)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.848Final Drive Ratio 4.4Y21/S21/S80/S4C (JDM Civic SiR / Type R 1992)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.848Final Drive Ratio 4.4S80 (US Integra LS/GS 1994)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 1.93rd gear Ratio 1.2694th gear Ratio 0.9665th gear Ratio 0.714Final Drive Ratio 4.266Y21/S21/S80/S4C (JDM Integra Type R 1995 1997)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.1075th gear Ratio 0.848Final Drive Ratio 4.4S80 (JDM Integra Type R 1998 2001)1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 2.1053rd gear Ratio 1.4584th gear Ratio 1.0345th gear Ratio 0.787Final Drive Ratio 4.785H22A 1997 Prelude1st gear Ratio 3.232nd gear Ratio 1.9563rd gear Ratio 1.3444th gear Ratio 1.0345th gear Ratio 0.821Final Drive Ratio 4.266

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по подробна диаграма за кутиите :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Magnum2-ра скорост за VX е смущаваща@andoза D15Z1 от 6 предавателни числа само едно от посочените е вярноПредавките на VEI D15Z1 за Европа сапредавка, съотношение, зъби първичен вал, зъби вторичен вал1 3.25 12 392 1.9 20 383 1.25 28 354 0.91 33 305 0.75 36 27R 3.15 13 41Diff 3.72 - 18 67(на венеца)Тези съм ги броил и смятал собственоръчноПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, предполагам е "печатна" грешка, на всички други е 1.761 явно 1.161 е сгрешено

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4th Gen D-series Cable Tranny SpecsTransmission Name Engine Counter Part - 1st Gear -- 2nd Gear-- 3rd Gear-- 4th Gear-- 5th Gear-- Reverse-- Final DriveL3 JDM Integra ZXi --- 3.250 --- - 1.894 --- 1.346---- 1.033------ 0.771-----3.153 ------ 4.437L3 JDM DOHC ZC-------- 3.250 ----- 1.944 ---- 1.250----- 0.909------0.878------3.153------ 3.880L3 USDM D16A1 Integra NOTE: Will not fit 88-91 D-blocks------- 3.181------ 1.944------ 1.347------ 1.033---- 0.823----- 3.153------ 4.2165th Gen D-series Hydraulic Tranny Specs?? 92-95 JDM Civic VTi EG4D15B- 3.250--- 1.900 ------1.250 -----0.909------ 0.750----- 3.153----- 4.250Източник- http://hondaswap.com/reference-materials/h...on-specs-29132/ има предавателните числа и на други кутии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като за всички останали кутии, освен за тази е писано, добавям и за нея:

 

S9B

 

* Found in: EDM UKDM MB6 (LSD)

* Type: Hydraulic

* 1st: 3.230

* 2nd: 1.900

* 3rd: 1.360

* 4th: 1.034

* 5th: 0.848

* R: 3.000

 

* FD: 4.266

 

И малко полезно инфо за скоростните кутии на Б серията: Всички кутии (след 1990 г. без тези от Prelude) са взаимозаменими. Вътрешности от кутия S80 мога да бъдат сложени в YS1 кожух; Може да се използва и преходник от жило към хидравлика за определени модели (където е наложително) НО части от a1/s1/j1/y1 не могат да бъдат ползвани за по-новият модел YS1 или да бъдат монтирани в кожух от кутия с хидравличен съедините, поради различният размер на валовете.

 

Източник: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#S9B

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво намерих аз.http://www.d-series.org/forums/transmission-alley/155261-how-identify-d-series-transmission.htmlПоказано нагледно как да разберем, с каква кутия сме. Дано да е полезно на някого.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да постне предавателните числа на D13-кова кутия с 4.43 FD, че нещо немога да ги намеря.Благодаря преварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са на д13-ката след фейса:1st gear:3.250 39/122nd gear:1.900 38/203rd gear:1.250 35/284th gear:0.909 30/335th gear:0.750 36/27Final drives:4.437Взето от Тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д13-кова е с щампа А000 и числата и са:1 - 3.252 - 1.7613 - 1.1724 - 0.9095 - 0.702 FD - 4.437

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д13-кова е с щампа А000 и числата и са:1 - 3.252 - 1.7613 - 1.1724 - 0.9095 - 0.702 FD - 4.437

Такава кутия освен да е редена с такива предавки няма еле пък пета .Стига писахте глупости .Земете я заключете тая теме да не се цапа .
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прикачвам две таблици от полския форум, които много ми помогнаха. Първата е с предавките на всички D серии. Това е таблицата с най-добре описаното и коректно инфо по въпроса, която съм срещал в нета. (5D значи англичанка)

 

Публикувано изображение

 

И още една с оборотите на 5та в зависимост от файнъла и 5та предавка:

 

Публикувано изображение

 

На тази таблица на Д13-ковите китии предавателните числа са еднакви а файнала е различен каде е разликата? Или нещо е объркано?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в годината на производство ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в годината на производство Публикувано изображение

 

е нали на Д13 фейстлфт са по къси, защо тук на таблицата са едни и същи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-къси са, точно заради по-късия файнъл 4.43, както е означено в таблицата. А самите предавки са еднакви.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само файнъла е по-къс, това са май най-късите предавки за хидро д-серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вече знаете предавателните числа на своята кутия, или ако смятате да правите някаква промяна по нея, ето една полезна програмка, която ще ви даде ориентировъчни данни за скоростта на автомобила при различните предавателни числа:

http://www.osella.com.au/gear-ratios.htm

 

_________Помощен сайт за изчисляване диаметъра на вашите гуми:

http://tire-size-conversion.com/tire-size-calculator/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В тази тема fenabg беше споменал за една скоростна кутия с 3-та 1.458 и 4-та 1.107 ( за 4-тата не си спомням точно)

Въпроса ми е следния:

Как е постигнато това предавателно число за 3-тата предавка? Поръчани зъбни колела с определен брой зъби или съчетани зъбни колела от 3-та и 4-та предавка, входящ и изходящ вал?

 

И една не толкова дискотирана тема:

Д и Б серия двигателите са способни двигатели по принцип. Винаги съм смятал обаче, че скоростната кутия спъва осезаемо тези двигатели. Като, че ли повече Б серията, от колкото Д серията, но това е друга тема.

Става въпрос за факта, че Б и Д серия двигатели са свързани с 5 скоростни кутии. Знам, че не може да се монтира скоростна кутия от примерно Ф или К серия двигатели, знам че и не може да се монтира 6-та предавка в кутия на Д или Б серия двигател.

Но защо?

Това, което знам е, че за да се монтира 6-та предавка трябва да се промени кожуха както и вилките, които сменят предавките. Обаче това е са неща дето съм чел, а мислейки за дадения казус и разглеждайки 6 скоростните кутии нещо някакси не ми се връзва.

Ще се радвам да чуя тезата и още по-добре техническа обосновка около дадения казус.

 

П.П.: Гледал съм на MFactory монтаж на 6-та предавка като опция и превръщане на скоростната кутия в секвентционална, но всичко това беше за цена от 5000 долара.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И една не толкова дискотирана тема:

Д и Б серия двигателите са способни двигатели по принцип. Винаги съм смятал обаче, че скоростната кутия спъва осезаемо тези двигатели. Като, че ли повече Б серията, от колкото Д серията, но това е друга тема.

Не са им толкова зле кутиите на Б сериите,даже са малко по "къси",и по добри от тези на Д-то... S80 е една хубава кутийка,предавки и ЛСД ,докато Д-то няма такива екстри и се принуждаваш да вземаш автърмаркет шпер.

Редактирано от AMD
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е, но за да се възползваш от силата на двигателя трябва да си предавателни числа които ще го карат да е постоянно във ВТЕК и постоянно във високи обороти, което пък убива икономията като си караш с нормална скорост по магистрала примерно.

Довода - "Е то щом ще е бегачка разхода не трябва да те интересува" мисля че е посредствен, но това е друга тема като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече зависи от конструкцията на двигателя :) 

Малко офтопик Б16А2 с 4.9 файнъл смесен разход 6.5 (мерено от пълно до пълно),и не е много на ниски обороти работила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чудя се какви са предавателните числа на HR-V? И еднакви ли са за 2та двигателя ? 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В тази тема fenabg беше споменал за една скоростна кутия с 3-та 1.458 и 4-та 1.107 ( за 4-тата не си спомням точно)

Въпроса ми е следния:

Как е постигнато това предавателно число за 3-тата предавка? Поръчани зъбни колела с определен брой зъби или съчетани зъбни колела от 3-та и 4-та предавка, входящ и изходящ вал?

 

 

 

5та 0.94 

Публикувано изображение

 

Ето ги 3та  и 4та  ма на снимки е лесно трудно е да се изработят ем много 

Публикувано изображение

 

те ти и диференциал от интегра с корона от Де серия :

Публикувано изображение

сети се на коя кола ще се монтира  :devil:

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че предавките са поръчкови. Не е съчетание от ОЕМ предавки от различни скоростни кутии.

Отностно диференциала- той е от Б серия интегра сложен на крайно предавателно число от Д серия?

Не се сещам на коя кола ще се слага. Щях да предположа белия сивик 3-та, но последно гледах, че си го пуснал в продажба.

Благодаря за отговора! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Комбинирането на предавки е невъзможно  .Разликата в предавателното число се постига с различен брои зъби ,което само по себе си променя диаметъра на колелата.

Консервата я спрях от продажба и точно там отива жилязото  . 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 От кой си купувал дадените предавки? Видях в снимките кутия на МФактори предполагам от тях. Предполагам доста скъпо е излезнало.

Иначе да обобщим. Възможно е поставянето на диференциал с ограничено приплъзване от Б серия на крайно предавателно число от Д серия?

Радвам се за този Сивик. Интересна машина е.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре!

Този диференциал е от Б серията за, която говореше?Тоест Д серия кутия с диференциал с ограничено приплъзване?

Отностно предавателните числа - точно същите търся и аз попринцип с разлика на 5-тата - 0.694 или нормална 0.702 с крайно предавателно 4,25.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен може ли да споделиш в какво се състои гимнастиката с шпера на д серия корона :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гимнастиката е доста голяма короната се престъргва вътрешния диаметър и се  пробиват нови отвори те тва е доста тегав момент .А и стругарската работа по самия диф изобщо не е малка . Лагерите вече минават на друг размер .Бе филм голям .

П.п все пак самия диф е по голям от стоковия на де серия.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой да има информация за  предавателните числа на кутия от ЦРХ  Д14а1 дуал карб, 89 година. Кутията е Л3 - 1290340. Отзад на диференциала има щампа ПЛ3 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос встрани от тематиката - На кои скоростни кутии се слагат равни по дължина полуоски? Този вариант с висящ лагер, вал от диференциала до висящия лагер и равни полуоски.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...