Jump to content
rollin

Prelude 4g от 2.0i към 2.2i възможно ли е?

Recommended Posts

Понеже днеска попаднах тука в града на много хубав Прелюд обаче е с 2.0 мотор иначе е 95г с всички екстри и е супер запазен....Та интересува ме ако евентуално го взема дали по нататък ще мога да сложа по-голям мотор и евнтуално колко ще ми струва, както и дали неговата скоростна кутия-полуоски ще издържат....?Или въобще има ли смисъл от тая операция- въобще дали е рентабилна?Дали инсталажията на 2.0 ще стане на др. или общо взето каде ще има проблеми при евентуална смяна....Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 6 месеца не попадна ли на подобна тема поне веднъж?Да, може да се направи. Сменят се двигател, полуоски, ЕКУ, инсталация. Скоростната кутия ще издържи, но на х22 е по-добра. Разумно е да смениш и спирачките. Цената за цялата история е около 3 000. Може и по-малко, ако си направиш всичко сам. Предложения бол. Дали е рентабилна - всеки си преценява сам според джоба, но за 3000 лева не можеш да направиш ф20-ката 200 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа има темички из форумчето, но точно днес няма да затварям теми(ааайде теми,които не са нарушули грубо правилата :tooth: )

Ето две ЦЪК1 , ЦЪК2

Поразцъкай из форума и ще намериш.

Колеги,които са правили този суап вече са jivaka, prelude, doggy.

Свържи се тях и питай. Има и ще хора с такъв суап, но точно в момента не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш с Ф мотори, като цяло всичко се обезмисля зареди минималния ефект.по-добре за тея кинти да понаправиш 2ката мотор по-добър отколкото да слагаш 2.2.Лично мнение, не ме хранете ПЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъв проблем!Само мотора се сменя и ЕЦУ-то.Инсталацията става,като се пускат три нови кабела/ще разбереш за какво/,полуоски и ск.кутия стават от Ф20.Ефекта съвсем не е минимален,незнам това от къде го изтърси колегата от горният пост :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полисмен, 1000 кинта мотора плюс 200-300 лева еку и монтажа(500)...1700-1800 лева отиваш...просто смятам че не си струва за разликата във вървенето...лично мнение...и от тук вече отиваме на това което мисля от по-горе...ще си ревизираш с тази пари 2-ката мотор и ще го направиш да върви като 2.2(и отгоре) и знаеш какъв двигател имаш.според мен това е разумното решение.п.п.не се заяждам просто споделям мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-та с 2000 неможеш като 2.3 да го направиш да варви а кво говорим за 2.2...,поне и аз преминах през това за това коментирам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок.може и да е така.със сигурност сте повече в час от мен щом сте се занимавали.не споря вече :unsure:.но аз все пак за тези пари не бих си сложил нещо което не знам какво е под капака, а бих ревизирал 2ката плюс лек ъпгрейд че да карам и да пея :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не говориш за H22? :unsure: Надявам се че не говориш и за F20B? Ако пък говориш за суап на F мотор аз не бих отказал дори един F22b нищо че не е VTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право на мнение,но за мен Н22-ката е вариянт,който е най-приемлив.Разбира се,че трябва първо да се ревизира,защото после става :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...