Jump to content
No Limit Performance

Дино графики на вашите автомобили

Recommended Posts

На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса:

 

 

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html

http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm

Редактирано от nosferatu666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно точно си измерва Dynojet-а! Какви са тези измислени статии не знам?!

Старши експерт nosferatu666 кажи нещо за диното на ХЕЕД? И то ли измерва грешно?

Редактирано от paRADOx
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отговори на въпроса ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса:

 

 

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html

http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm

Не знам защо хейтваш, стокова Б16 извади 126 на DynoJet. На Радко на Хеед даде 140...

А от статиите става ясно, че с по-леки джанти и гуми, диното показва повече. Ми хубаво, ти и на пътя си по-бърз с леки джанти/гуми. Какво те притеснява? Знаеш ли че, един от най-основните тунинги на пистовите мотори са точно тези елементи? Спри да се заяждаш и хейтваш. 

 

За да не съм Оф-топик: ето сравнение на стокова Б16-ка с/у ремапната, с 4-1 колектор и генерация.

https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/ms.c.eJw1ytEJADAIA9GNiiYm6P6LtSD9fMexGFlpyDni4VoDtBHfVo9e~_Z794wKT4gyo.bps.a.333289560201080/343014162561953/?type=1&theater

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола на Dynojeta-a даде 6 hp по-малко отколкото на диното в HEED. А той разправя как Dynojet-a давал нереално много коне... Ще припадна!  :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На практика нещата стоят по този начин - който иска да види много коне да си премери колата на Dynojet или на друг инерционен стенд. На когото му се чете има две интересни статии по върпоса:

 

 

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html

http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=64/category_id=13/mode=prod/prd64.htm

Не знам защо хейтваш, стокова Б16 извади 126 на DynoJet. На Радко на Хеед даде 140...

А от статиите става ясно, че с по-леки джанти и гуми, диното показва повече. Ми хубаво, ти и на пътя си по-бърз с леки джанти/гуми. Какво те притеснява? Знаеш ли че, един от най-основните тунинги на пистовите мотори са точно тези елементи? Спри да се заяждаш и хейтваш. 

 

За да не съм Оф-топик: ето сравнение на стокова Б16-ка с/у ремапната, с 4-1 колектор и генерация.

https://www.facebook.com/HPPGarage/photos/ms.c.eJw1ytEJADAIA9GNiiYm6P6LtSD9fMexGFlpyDni4VoDtBHfVo9e~_Z794wKT4gyo.bps.a.333289560201080/343014162561953/?type=1&theater

 

 

Не хейтвам, колега. Пиша неща, които съм разбрал от моя опит, защото последните ми две коли съм ги мерил по два пъти на два различни стенда. С удоволствие бих замерил и на Dynojet.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, качила е момента а това е по-важно и се усеща повече при шофиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На рибата ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на Тео Айнаджиев от Progas :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6

post-3320-0-66240200-1433912723_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на колко бара и какъв сетъп? :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D15 размини ме. y8 кратуна, с.к. 4.4 и маховик от икономик

post-448-0-01912400-1435310750_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16+++

 

035731482-big.jpg?r=0

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14+

123hp/7150rpm

132Nm/5950rpm

мерено на гуми

 

13344757_10201642351095914_6082905804452

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20Z1 stock

Турбо T3/T4

Генерация на 60

Това с Safety настройки. На 4-та даде 191к.с. 

post-448-0-19902900-1481033143_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобрения по б20-ка турбо от по-горната графика. Скъсени пътища и вдигнато налягане.

post-448-0-01448600-1483773366_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я,пак съм аз 😂

Същата кола,на същото дино, ремапната от същият мапер само,че вече с генерация на 76mm и регринднати сток валове ;) 

П.п. Не се корайте,нютоните са 167 и оборотите не са 7500 на края 😂

280E5693-0688-40F2-A10E-89F28BF482EF.thumb.jpeg.66d7cd8e69d70db504ff809f2e5a94f9.jpeg

 

 

Редактирано от told0
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...