Jump to content
No Limit Performance

Дино графики на вашите автомобили

Recommended Posts

Не му е тук мястото ама пък и няма къде другаде да отговоря......Има 2 основни разлики:1 - предишната б18-ка я настройвах БЕЗ управление на пеперудите, което се оказа малка грешка, но.... Както разбрах на последното дино, с управление на пеперудите, втек-а може да се включи още малко по-рано и от там е голямата разлика в момента.2 - на Gospodar б18-ката е с променена генерация и колектор, което според мен е основната причина за разликата в мощността. погледни обаче оборотите на макс момент и мощност колко са еднакви. С две думи, като имаме предвид че някои мотори си вървят малко повече от други, разликата от около 10кс е що годе нормална за сменена генерация и малко по-добра настройка.за ЕКУ-тата, според мен няма значение дали се ползва п28 или п30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13Б2

с пълен инжекцион, интейк, генерация и лек масаж

 

Публикувано изображение

 

Раздвижената ролка на вала си беше почти перфектно настроена във фабричния вид защото височината на главите на д13 и д15 са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и моита D16Y8 малкия витек колкото Д13-ката на колегата. :P

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айде бе колегата с 360кс Б20-ска давай графикатааааааааааа :)

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам кой тоя с 360кс ама аз да пусна една графика на В20А9 с 300кс. Графиката е при 1,3Бара и ако не се чете показва 305кс и 350Нм :)

 

Подробности за колата можете да видите ТУК

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко мапване на 1нет на стоковата ми B16-ка :plane:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ??

На валци ... конете са на колелата :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зачудих се защо не е европеиски стандарат за това питам.и другото интересно е че б18-ките(без тъп ЕР) са по слаби от тая стокова б16-ка хахаха :beer: х :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава трябва да ни светнеш какви са модовете, защото 153 коня на колелата... :plane::beer::o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пълен сток, само колектор е сменял :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра стоковица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

на какъв стенд е мерена тази кола .......? показва мощноста в PS ??

На валци ... конете са на колелата :)
Къде се намира този стенд ?И колко дино стенда има в софия? Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Overdrive

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е може би най-точния стенд в България щом става дума за ИЗМЕРВАНЕ.Има 3 стенда в софия:-ПроСпийд, -Хеед, -Овърдрайв.И всичките са истински :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам кое им е истинското,ама тук на село си нямаме даже един а софиянци 3 ,завиждам ви !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. 8-9 поста лафче..... !!! ще ви наслагам ограничителите на по 4000об ей :rolleyes:

 

Скоро може би ще имаме сравнение между стендовете. За мен засега овърдайвското дино е ново и не знам каква е съпоставката с другите 2 стенда.

Като се посъберат малко повече коли които съм настройвал там ще мога да си извадя изводи... засега само можем да гадаем.

 

Ето и едно дино на Н22 с лъскав всмукателен колектор на колегата enigma.

 

Публикувано изображение

 

Ето и на Рибата графиката в малко по-нормален вид.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

 

Емо, нещо си не си я настроил както трябва тая кола. Компютъра ти е направил забележка :cool::) :) :);)

 

Сори за оффа, не можах да се сдържа ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Страхотия!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е постигнато с 90-100 км пробег по магистралата,като повечето време си правихме гонки:) С други думи може и още...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от на Бобката ванчето К20

 

 

Публикувано изображение

 

 

 

 

И още едно от вчера :D:D:P

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми става ясно защо така рязко беднеят смесите точно когато се включва витека.Не трябва ли да са по богати тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моята графика б16а2 с много лоши смеси 13,9:1 ;)

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая качих CRX-а на диното, 124 коня D16Z5

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето едно д16з5 след малко игра...

Има още за вадене , но това след време :)

Публикувано изображение

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето графиката на господарчето :) Оставям той да коментира ;)

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно стоково ц4

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мерси Иво за настройването на колицата ми, за коректното отношение и професионално свършената работа.Следващия път и Part Trottle ще уточним.Още един път се потвърди теорията че един и същи чип сложен на два еднакви мотора (били те читави или не) дава различни резултати, т.е. трябва си настройка индивидуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Това е Б18 долнище с Б16 глава и валове от Ц6,настройвана от Иво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18c4 Сток - подпряно на 0.6 духалка от Митсубиши Ево

Публикувано изображение

 

Х22 с леки модове

Публикувано изображение

 

D16z5 сток - подпряно на 0.7(със 0.9 пик) духалка от 200sx

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18c4 Сток - подпряно на 0.6 духалка от Митсубиши Ево

Публикувано изображение

 

Б18Ц4 сток с духалка от мицу благодари на Явор,Марто,Румен и на Ивко за положените усилия и подкрепа в проекта!!1Респект!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивооо абе тоя Рекс с по голям момент от Б18-ката бе :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малак голям това е , рекса го видя как върви от ниските до високите , ти като се вози на него беше на 0.5 с пик 0.7 и беше 143.3киловата на 5800 и 260нм на 4950..... Не ми се въртят на тиквата , че да си ги измислям сам :D :D :DП.С Варненската з5-ца и тя е с 260нм :)

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно б16 Мурбо :)

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя на бегачката, ден преди да поеме по нов път в нови ръце.Б18 блок, Б16 глава с леко пипане около леглата, П30 бутала, степен 12.5-12.7, валове от б18ц4всмук. колектор скънк2 (че е по-евтин от фабричния тайп-р) отворен, оформен, и затворенизпуск. колектор реплика на hytech small tubeгенерация 60.3 х 2post-322-0-73092500-1312964171.jpgп.п. Първия двигател който настройвам и иска втек от 3800 :blink:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...