Jump to content
Magnum

Angel Eyes & Xenon

Recommended Posts

Искам да чуя мнението на хора, каращи с ebay-ски фарове с лупи, как се справят? Правят ли добро отсичане, добро петно с правилната форма - хоризонтално наляво, и леко нагоре надясно. Доколкото знам, нямат електро регулиране, а само с винтчета (ако изобщо имат)Също ми е интересно aftermarket xenon китовете как светят, особено в комплект с фаровете 'ангелски очи'Силно ме притеснява да не заслепяват насрещния трафик, колкото и добре да са регулирани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пусна снимка, това което си написал всичкото е окей. фаровете отсичат добре, в средата на снопа има "стъпало" за по-високо дясно ниво, китайските китове светят.ще кажа 4 минуса които съм забелязал и никой не коментира, а развалят кефа:1. Карам със Sonar и е чуплив като изработка на механизъма. Ако се използва малко сила за монтирането на крушката, има шанс да се чуе "пук" и лупата да се разкачи от корпуса и да почне да се кламбичка.2. Винтовете за гласене са забутани от долната страна, така че като отидеш на регулиране трябва да използват отвертка с гъвкави снадки за да могат да бръкнат добре до винтовете.3. Китайския ксенон дето го карам е много чувствителен към напрежението на акумулатора, ако е малко паднал, единия баласт се дъни и отказва да светне веднага след палене. Налага се "рестарт" на фаровете след като поработи двигателя. След като долях вода пу-пу вече няма такъв проблем.4. Крушките за китайския ксенон са големи в основата и никога не могат да бъдат събрани под оригиналните маншони на фаровете. Иска се малко рязане на гумата, силикониране и прочее глупости които после затрудняват смяна на крушката.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго решение а не силикони рязане и прочее, просто режеш кабелите на крушките и ги прекарваш през оригиналните дупки на гуменото уплътнение на фара! Поне за фаровете с марка сонар де, аз съм с тях и нямам проблеми особено за сивик 5г.!На 6г. сивиците фаровете на сонар се изпотяват ако не се уплътнят добре около мигача и гумите на късите и дългите, но и това се оправя лесно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лупите прават идеално права черта. демек от дясно не светят по високо. Имат готин ефект че има отразяване над линията което е достатъчно да освети знаците в градски условия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manniakk: това вярно ли е ефект. И при мен се получава така и мислех, че е дефект. (все още го мисля де). И аз съм с такъв Sonar, с таази разлика че е smoked.А аз като слагах ксенон и се наложи да си пиля канала на фара, защото крушката опираше. Но освен това друга забележка нямам.Изключвам слабото светене на фара, ама вярвам че това е защото е черен и с опушено стъкло (фабрично). Това го пиша като намигване към евентуалните мераклии за опушени фарове. Колкото и леко да е опушването, усеща се...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моите сонар-ки ме дразни това че седят като напукани отвътре,а са на 1 год!другото е че левия ми фар постоянно пада надолу регулирам го и след 200-300 км градско пада и свети на 3-4 м в асвалта!от какво може да е това да не би да съм счупил нещо при реглажа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manniakk: това вярно ли е ефект. И при мен се получава така и мислех, че е дефект. (все още го мисля де). И аз съм с такъв Sonar, с таази разлика че е smoked.А аз като слагах ксенон и се наложи да си пиля канала на фара, защото крушката опираше. Но освен това друга забележка нямам.Изключвам слабото светене на фара, ама вярвам че това е защото е черен и с опушено стъкло (фабрично). Това го пиша като намигване към евентуалните мераклии за опушени фарове. Колкото и леко да е опушването, усеща се...

ефект си е. ако няма разсейка как ще виждаш знаците? При мен нямаше никакво опиране. прорязах гумата само за да прекарам кабелите и това беше. къде ти е опирала крушката? определено опушените светят по слабо от прозрачните :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моите сонар-ки ме дразни това че седят като напукани отвътре,а са на 1 год!другото е че левия ми фар постоянно пада надолу регулирам го и след 200-300 км градско пада и свети на 3-4 м в асвалта!от какво може да е това да не би да съм счупил нещо при реглажа?

като буташ крушката лупата клати ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лупите прават идеално права черта. демек от дясно не светят по високо. Имат готин ефект че има отразяване над линията което е достатъчно да освети знаците в градски условия

при мен в средата има стъпало и съответно дясното ниво е по-високо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако обичате коментирайте си на л.с. Това не е чат. Автора на темата иска мнения , а не чат среща!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да чуя мнението на хора, каращи с ebay-ски фарове с лупи, как се справят? Правят ли добро отсичане, добро петно с правилната форма - хоризонтално наляво, и леко нагоре надясно. Доколкото знам, нямат електро регулиране, а само с винтчета (ако изобщо имат)Също ми е интересно aftermarket xenon китовете как светят, особено в комплект с фаровете 'ангелски очи'Силно ме притеснява да не заслепяват насрещния трафик, колкото и добре да са регулирани

1.За фар4етат мога да кажа че не светят зле ама все пак дане забравяме че са китайки, отсичането на лъча е хоризонтално но ми се струва че градуса на самия лъч е по малък от необходимото но според мен всичко опира и до настройка.Аз карах с обикновенни крушки (осрам силварстар) близо година след което си поручах ксенон2 ксенона го поръчах от http://pc-link.biz/ от където за сега си мисля че излиза наи тънко .Вече 3 месеца нямам никакви проблеми с него и осветеността е доста по добра. Друдото предимство е че ме забелязват по бързо другите коли :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като цяло съм доволен от Sonar-а ,с който карам.Седан 1993г. ,не съм с ксенон за момента,но си взех прекрасни Osram Nightbreaker.честно казано с тойотата на шефа(която е с ксенон) виждам по същият начин.Линията е стъпаловидна и успях да ги регулирам идеално.Трудно се ръчка пред хидравликата,но успях с чупеща глава на отвертката.Като недостатък мога да отбележа липсата на странична разсейка на светлината.Разсейката която е над светлинната линия е прекрасен помощник.Фаровете имат по чифт гумени шлаухчета за да не се създава кондензация.Ринговете светят прекрасно.Мигачите са с много силе рефлектор :punk: Това е за сега от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на 7ген,точно с такива фарове,поръчани в e-bay от щатите. Имам и на късите и на дългите ксенон. Лупата на късите свети не най-добре и има разсейване, свети стъпаловидно. Тези не са на sonar,но са някакви тайвански. Изгоряха им ринговете и брах ядове. Тези са и с ръчно регулиране,но съм виждал и с елетрическо. На късите с повече от 6000К, не се вижда добре,докато дългите са на 6. На 5ген кара с такива от racing house и светеха много по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога само да добавя, че докато бях със обикновените фарове ме беше страх да карам извънградско... караш и невиждаш идва ли завой или не ?!от както сложих angel eyes нещата се пооправихаот както сложих ксенон всеки път като карам извънградско се радвам като малко дете 1.всички знаци светят все едно си на дълги2.чертата е висока и под нея всичко става ден3.досега никой не ми е святкал че го заслепявам4.при вкл/изкл. на дългите(с обикн.крушки са) почти няма разлика.. направо са си излишни :huh:5.засега не са се запотявали и несъм имал проблеми с тях. заслужаваха си всяка стотинка!п.п. щях да забравя. по въпроса с регулирането. моите имат 4 врътки на фар (къси нагоре/надолу наляво/надясно и същото за дълги)регулират се супер лесно и врътките са на удобни места

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, намислил съм да си купувам такива фарова ангелски очи и много се чудя между два основни модела

- на първия модел http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;> src= единия от двата ринга е на късите и това прави рефлетора за късите по-малък като че ли-това не води ли до по-слабо светене на късите(а на мен точно те ми трябват повече). ама не знам -може модела да е по-сполучлив от другия по-широко разпространен

- и това е втория модел [url=http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;&gt]http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;>:huh:

Редактирано от fshit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, намислил съм да си купувам такива фарова ангелски очи и много се чудя между два основни модела

- на първия модел http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;> src= единия от двата ринга е на късите и това прави рефлетора за късите по-малък като че ли-това не води ли до по-слабо светене на късите(а на мен точно те ми трябват повече). ама не знам -може модела да е по-сполучлив от другия по-широко разпространен

- и това е втория модел [url=http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;&gt]http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;>:huh:

Аз съм с вториа модел които си показал само че с бял отразител а не както този с оранжев.За другите не мога да кажа как светят но като са сложени мисля че не стоят толкова добре на колата (лично мнение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, мога ли да попитам при смяната на фаровете как успявате да ги отвъртите тия болтове на бронята(защото нали без да се свали тя не могат да излязат фаровете) преди време ми се наложи за нещо да я сваля и как се натегах но не можах да ги отвъртя с кръстата отвертка (даже май прецаках 1-2 ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с вторият вариант и то именно с оранжев отразител (5 ген.) Долните болтове ще трябва да ги отвъртиш като свалиш подкалник или броня според мен.Предварително им смени крушките или слагай ксенон,за да си улесниш работата.При хидравликата (левият фар) корекцията след монтиране е по-трудна.Аз се мъчих 2 часа една вечер на стената :rolleyes: Потробности за светлинното поле,което правят може да откриеш малко по-назад в поста ми. Успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с вторият вариант и то именно с оранжев отразител (5 ген.) Долните болтове ще трябва да ги отвъртиш като свалиш подкалник или броня според мен.Предварително им смени крушките или слагай ксенон,за да си улесниш работата.При хидравликата (левият фар) корекцията след монтиране е по-трудна.Аз се мъчих 2 часа една вечер на стената :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, намислил съм да си купувам такива фарова ангелски очи и много се чудя между два основни модела

- на първия модел http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;> src= единия от двата ринга е на късите и това прави рефлетора за късите по-малък като че ли-това не води ли до по-слабо светене на късите(а на мен точно те ми трябват повече). ама не знам -може модела да е по-сполучлив от другия по-широко разпространен

- и това е втория модел [url=http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;&gt]http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;>:)

санора си работят перфектно и светят много добре, дори и без ксенон, особено сравнени с оригиналните фарове, светят в пъти по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за мойто цр-в 2000г има ли начин за ксенон?в смисъл че H4 са с две светлини в една крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и то 2 вариантаН4 ксенон само на къси и Н4 би-ксенонпак всичко е в една крушка, но в първия вариант дългите ти са обикновена светлина, а във втория - пак ксенонза подробности и цени разгледай някой сайт за ксенониwww.bktuning.net <- този сайт мисля че беше на някой колега от форума, там има такива ксенони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че отново питам, ама още никой не ме е светнал със сигурност. Произвеждат ли афтърмаркет "ангелски очи" за Акорд 98-02 англ. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че отново питам, ама още никой не ме е светнал със сигурност. Произвеждат ли афтърмаркет "ангелски очи" за Акорд 98-02 англ. ?

Колега виж в RACING HOUSE. Там има за акорд в тези години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Някой от вас монтирал ли е кристални фарове на ето този модел и знае ли от кой модел стават фаровете?По вин хондата излиза Civic произведен

през 1997.Фаровете обаче са различни.

Ето такава е Хондата:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и то 2 вариантаН4 ксенон само на къси и Н4 би-ксенонпак всичко е в една крушка, но в първия вариант дългите ти са обикновена светлина, а във втория - пак ксенонза подробности и цени разгледай някой сайт за ксенониwww.bktuning.net <- този сайт мисля че беше на някой колега от форума, там има такива ксенони

такъв е сайта и ксеноните са много качествени аз си взех и бях много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се колеги за глупавия въпрос който ще задам, ама досега бях сигурен че късите при ангелските очи са в рефлектоения фар, но от известно време виждам разни автомобили които карат на фарове в града на къси и им свети все лупата. та да питам при сивика 5 г. ангелски очи късите в кой фар са-лупата или рефлекторният. поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, намислил съм да си купувам такива фарова ангелски очи и много се чудя между два основни модела

- на първия модел http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;> src= единия от двата ринга е на късите и това прави рефлетора за късите по-малък като че ли-това не води ли до по-слабо светене на късите(а на мен точно те ми трябват повече). ама не знам -може модела да е по-сполучлив от другия по-широко разпространен

- и това е втория модел [url=http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;&gt]http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0...uot;>:dry:

Аз съм с такива като показаните от първият модел.Светят добре на къси и на дълги.Малко трудно влизат обаче на мястото на оригиналните ,и на двата фара нещо се запрашиха мигачите,това е общо взето......тайвански са,нямат ел. регулаж и регулажните болтове са на сравнително достъпно място.Ксенон не съм слагал,но предполагам,че ще се поберат ксеноновите крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се колеги за глупавия въпрос който ще задам, ама досега бях сигурен че късите при ангелските очи са в рефлектоения фар, но от известно време виждам разни автомобили които карат на фарове в града на къси и им свети все лупата. та да питам при сивика 5 г. ангелски очи късите в кой фар са-лупата или рефлекторният. поздрави

Късите са в лупата, а дългите са в рефлекторния, които са по-вътрешните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manniakk: това вярно ли е ефект. И при мен се получава така и мислех, че е дефект. (все още го мисля де). И аз съм с такъв Sonar, с таази разлика че е smoked.А аз като слагах ксенон и се наложи да си пиля канала на фара, защото крушката опираше. Но освен това друга забележка нямам.Изключвам слабото светене на фара, ама вярвам че това е защото е черен и с опушено стъкло (фабрично). Това го пиша като намигване към евентуалните мераклии за опушени фарове. Колкото и леко да е опушването, усеща се...

И аз пилех на мойте Сонарки същия канал иначе балона на крушката опира в него...Друга забележка е врътките за реглаж, че са неудобно разположени. Иначе като здравина съм доволен, не виждам нещо чупливо както някой по нагоре посочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли впечатления от марката Dectane?

Публикувано изображение

 

Как са в сравнение със Sonar? с какви крушки са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,за да не пускам нова тема ще попитам тука.мисля да си взема ксенонова систама.Но от цялата работа разбрах само,че съм с Н4 крушки.Започнах да разглеждам и виждам ксенон и би ксенон който после се делят на HI LOW DUAL SLIM 4300-12к 1.Какви са тези HI LOW DUAL И SLIM2.Коя светлина е по добре в самата таблица 4300 или 6000 8000 12 000 ???? пълна магла ми е.Само система гледам понеже фар за ангичанка няма или аз поне не съм виждал.Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли впечатления от марката Dectane?

Публикувано изображение

 

Как са в сравнение със Sonar? с какви крушки са?

Колегата harpi продава Dectane. Питай го него- bktuning.net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото по-рано бях пускал една тема, която може и да да даде идеи на някого. Ето я: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry355537

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SH3M37A здравей,Hi - означава дълги светлиниLow - означава къси светлиниSlim - би трябвало да бъде вида на баласта (устройството, което запалва и поддържа ксеноновата крушка да свети).За температура на цвета си е личен избор, но знай че колкото по голяма стойност в келвини е тя, толкова по малка осветеност ще имаш. Всичко зависи от това какво ще ти хареса като визия. В мрежата има много инфо и снимки, така че спокойно можеш да разгледаш и избереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...