Jump to content
murdera

Трудно влиза на първа...

Recommended Posts

.. не намерих отговор на въпроса.... Значи от както купих колата първа влиза малко по трудно,като първо вкарам на 2ра след това на 1ва е ОК,на изключена кола също е ОК,проблем при 2,3,4,5 и задна няма.Съединителя е нов(комплект),сменено е маслото на ск.кутия. Идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох я,но не намерих отговор.Не е от феродовия,маслото е сменяно.... Освен да не е налято догоре , не виждам друго решение ? Идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като падне нивото в казанчето на съединителя,прави този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да долея,пак ли 10W40 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в не доливай 10в40 преди да се обедиш какво трябвана казанчето мисля че пишеше какво трябва да е

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в казанчето на съединителя се сипва спирачна течност дот 3 или 4 или 5.1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой от 3те ще е най-добре да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой от 3те ще е най-добре да сложа?

Зависи какво има в момента вътре. Мисля някои не е е добре да се смесват. Но 3 и 4 мисля могат, четах го някъде ...... Но някой да потвърди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в казанчето на съединителя се сипва спирачна течност дот 3 или 4 или 5.1

Това е правилният отговор - колегата ви го е написал.Тези трите са съвместими по между си.DOT 5 не е съвместима с горните три.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на казанчето със сигурност си пише какво трябва да налееш,ако ли не и не си сигурен кво има вътренаи добре смени цялата течност,няма да е кои зане колко пари.при моита колца трудно влизаха 1 и задна,смених съединител комплект-оригинален японски+аксиален лагер,същата работа.накрая смених маслото в кутията,че беше трансмисионно,а в ск кутия се налива двигателно-та смених го с полусинтетика 10-40 и сега си е ок.така че съвета ми е да си провериш маслото в кутията какво е.и скоросната кутия не може да се препълни,винаги се пълни на максимум и щом протече от пробката това си и е наи доброто ниво.п.с. не мисля че спирачните течности са съвместими една с друга!

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...п.с. не мисля че спирачните течности са съвместими една с друга!

Спирачни течности ЦЪКЦитат от горното:

DOT 5.1 is compatible with DOT 3 & DOT 4 (If I ever get hold of thebonehead who named DOT 5.1...)

И още една връзка ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото си спомням като сменяха съединителя сложиха и 10В40 за ск.кутия ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то такова го дават и по каталог 10в40

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам тоя проблем. Чисто нов съединител Екседи + масло от офциалния магазин на Хонда. Там ги разделят само на ръчна и автоматина скоростна кутия. Да не е нещо от помпичките, но там теч няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете какво се пише!Говорим за доливане на спирачна течност в казанчето на съединителя! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи последно да отивам да взема един дот 4 и да го долея в казанчето за съединителя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да дам и моя принос към темата.Първо да добавя, че имам същия проблем. Като почна да жикам скоростите, като че ли съединителя увлича, особено на студен двигател /независимо от температурите отвън/.Следователно по моя си теория, проблема ми е в горната помпа. За да е проблема в нея не е задължително да има теч. Необходимо е само да изпускат гумичките вътре в нея и фактически не може да бутне достатъчно налягане и съответно да се превкл. безпроблемно скоростите. за да проверя това съм си поръчал ремонтен комплект за помпата /горната/ и като остане време ще я объкам. Ако има желания ефект ще докладвам.п.с. ако някой намери слабости в теорията ми да свирка, ама не много силно, че вече съм поръчал частите и да не отчаяте :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

долях съвсем малко няма и 100мл-ефект няма :) пс.колегата с помпата да пише ако има промяна,явно тая първа е бая бъгава на повечето хонди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

долях съвсем малко няма и 100мл-ефект няма :) пс.колегата с помпата да пише ако има промяна,явно тая първа е бая бъгава на повечето хонди :)

Колега виж и двете помпи.Обезвъздуши хубаво системата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не можах да разбера сега като си сменям маслото на скоростната кутия на прелюда да си сложа двигателно масло 10/40 така ли.Има ли значение дали е минерално или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

долях съвсем малко няма и 100мл-ефект няма :( пс.колегата с помпата да пише ако има промяна,явно тая първа е бая бъгава на повечето хонди :(

Колега виж и двете помпи.Обезвъздуши хубаво системата .
не се ли обезвъздушават автоматично?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъпвам темата,последните дни едвам се кара,всяко 5то включване не иска,трябва да се натисне наново съед. и тогава става... Други идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам, че е помпата. На предния ми прелюд беше това. Ремонтния комплект не е толкова скъп (не помня сумата, но не беше нещо фрапиращо). Защо не се разходиш до Омбре.При мен обаче и със задна имаше проблем.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често срещан проблем.Синхронизатора на първа блокира заради износване или високи обороти на празен ход.Причината обикновена е в задкормилното устройство,но не знам на кой магазин го продават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

760 рпм на празен ход,не мисля да са високи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и единствено на първа ли ти го прави тоя номер? С другите скорости абсолютно никакъв проблем ли няма - влизат като масло всеки път (+задна)?Ако мога да споделя някакъв опит, при мен нещата протекоха в следния ред: 1. смяна на съединител (без притискател) + масло на скорости (10W40) = трудно превключване със запиране на всички скорости + задна, изнервяше ме ужасно много;2. Каране 1000км = минимално подобрение (може би от улягането);3. Ремонт на протекла горна помпа (проблемът беше стар) = по-плавно отделяне, почти никаква промяна в леснотата на превключване;4. Повторна смяна на маслото на скоростите (MTF3) = значителна промяна в начина на превключване на всички скорости - лесно и мазно, всеки път;5. Смяна на скоростна кутия + притискателен диск и ново масло в скоростите (каквото Омбре е сложил - доверявам му се) = маалко по-трудно превключване в първите 50-100км и после като преди - лесно.От цялата идилия разбрах, че качеството на маслото в скоростите играе голяма роля за леснотата на превключването (не подценявам и помпите на съединителя). Другото ми съмнение е механизма на скоростния лост - имам чувството, че като се прецака не се уцелват добре скоростите, защото на моменти в серия от безбройни вкарвания на първа - венъж запира като че ли под някакъв малко по-различен ъгъл и не влиза - леко раздвижвам напред назад (без дори да вкарвам друга скорост) и влиза. Това го прави по абсолютно същия начин и с двете скоростни кутии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само на 1ва дава ядове.като е студена колата и оставя лоста в неутрална позиция и го мърдам наляво или надясно сам се връща на 0-лева.След известно време от нулева позиция като го мръдна наляво си остава там без да се върне .... имате ли идея от какво може да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като казваш така си мисля, че няма да е лошо да ти разглобят и прегледат лостовата система. Току виж ти се решил проблемът!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май се намирам в подобно състояние: само 1-вата влиза малко трудно, ама когато свалям скоростите. От място - нямам проблеми. Поразпитах "запознати" и ми казаха, че било нормално. Имало някаква защита която "затруднява" вкарването на 1-ва когато колата се движи. Това се наблюдавало и при други марки автомобили. !!! Не твърдя, че съм специалист, а просто споделям какво съм чул. Даже нямам опит с други коли. И пробвах: когато се движа влиза със зор, а ми трябва за дупките пред блока. И ако напълно спра преди "хубавия" път, си влиза без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера от какъв зор ще включвате първа в движение. Първа скорост е създадена и предвидена САМО за потегляне от място. За всякакви такива (дупки, легнали полицаи и т.н.) си имате втора. Всяка що годе модерна кола има подобна "защита". Новите Тойоти например не могат да включат 1-ва ако скоротстта на движение превишава 5 км/ч. И не се опитвайте да включвате първа в движение със сила, щото ще събирате изронени зъби. Ако наистина се налага да минавате дупките на първа/полусъединител - спрете преди да превключите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. не намерих отговор на въпроса.... Значи от както купих колата първа влиза малко по трудно,като първо вкарам на 2ра след това на 1ва е ОК,на изключена кола също е ОК,проблем при 2,3,4,5 и задна няма.Съединителя е нов(комплект),сменено е маслото на ск.кутия. Идеи ?

колега,аз го имах същия проблем със вклучването на 1-ва,качих колата на канал,и смазваш всички видове лосчета,и няма ядове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз на рекса го имам същия проблем с 1-ва предавка,понякога включва добре понякога не,на другите предавки всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитайте просто да вдигнете малко оборотите,преди да вкарате първа.

Редактирано от Дончо Царев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти е течността в казанчето или помпата на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още го има проблема,като че ли е по-рядко става.Смених течноста в системата,обезвъздуших добре... Другия вариянт е някоя от помпите да не прави достатъчно налягане и да не избутва докрай....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...