Jump to content
Honda- RHD

Въпроси за смяна на дирекция!

Recommended Posts

Здравейте колеги, От няколко дни се "ровя" във Форума и се опитвам да намеря информация относно смяната от дясна в лява дирекция. Попадам единствено на лични мнения от колеги, които не са го правили, а просто са чували. Затова ще мина директно на въпросите, които ме вълнуват.Става въпрос конкретно за този модел на Хонда ---> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=299721. Бихте ли ми казали кои части се сменят и ако е възможно цената, която ще трябва да заплатя за всяка от тях?2. Бих искал ако може, колеги които са правили такова обръщане да споделят как се държи колата.3. Можете ли да ми кажете сервизи или автомонтьори, които са обръщали дирекция?Надявам се да ми помогнете и да споделите опита си.Ще съм ви много благодарен, понеже познанията ми относно автомобилите са ограничени до там да знам откъде се сипва бензина и как се сменя гума :) .Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, директно ти копи-пействам мнението на Омбре в друга подобна тема отпреди няколко дни, явно не си успял да го прочетеш:"Не искам в никакъв случай да те отчайвам,но казуса е много сложен за разрешаване.(и финансово и като труд)Най-добре е хора,които не са се захващали с това нещо да не дават безпочвени мнения.Ще нахвърлям малко яснота(правил съм го не веднъж).Минимум необходимо е да имаш под ръка още една такава кола за части ,но с правилната дирекция.Защо ли?..........Табло,гредата на която се закрепва рейката,рейка,корите на вратите,механизма за заключване на шофьорската врата,изпарителя на климатика и тръбния път до компресора,Инсталацията(цялата зад таблото),тръбния път на хидравликата,фаровете(не сте се замисляли,че светят на обратно!),инсталацията под мокета,жилата за отваряне на резервоара,парното с въздуховодите,стъклата на огледалата(ясно защо).......и това не е всичко.Айде сега си помисли кой за колко пари ще ти продаде тия неща и друг за колко ще извърши подобен ремонт. --------------------"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега. Първо за тези пари ако си купиш 6та генерация с десен волан си е чисто набутване. Нищо лично към колегата но това е кола дет с лопата да я ринеш.Ети ти примерно http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details за 4200лв в нормална дирекция. Омбре е много прав че не си заслужава и ще е много скъпо.И да не забравяме чистачките и пластмасите около тях. защото и те са на обратно

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги. Ще отговоря и на двама ви набързо тук.

 

Майната: Колега, видях това, което е казал колегата в поста, който ми пейстна. От гледна точка на това, че майстори са видели колата и казаха, че е слънце, съм заинтересован да и сменя дирекцията. На първо място защото е добра кола и на второ защото е Автоматик и ще е е подходяща в софийския трафик и ще е чудесен подарък за жената. Смятам ще може да се взема за около 3200 лева, предвид това, че има малки забележки.

 

manniakk: Видях няколко такива Хондички и като изключим десният волан и наполовина не могат да се сравнят с тази. Друг е въпроса, че автоматик почти не се продава, а тези, които наистина си струват са от 5500 нагоре, така че според мен не е набутвация, а много добра сделка. Всичко е въпрос на гледна точка и собствен избор.

 

Въпросите ми бяха и все още са конкретни по отношение на частите, които трябва да се сменят и съответната цена. Не знам дали разсъждавам правилно, но след като е Атоматик би трябвало да е по-лесно и евтино, защото отпадат части свързани със съединителя и цялата система около него.

 

Пак казвам, нямам си никаква идея от двигатели и конструкция на автомобилите и говоря единствено воден от логиката си (възможно е и да е грешна, не знам :) ).

 

Да приемем, че имам пари за смяна и колата ми харесва, някой може ли да ми каже в 5 реда, кое трябва да се смени. А ако има колеги със частите да ми кажат и цени ще съм много благодарен и ще почерпя ;) .

 

Само да УТОЧНЯ : Корите на вратите не са ми важни в момента, няма климатик, а колкото до фаровете, ако не греша могат да се регулират и направят както трябва без да се сменят. Най-малкото, което е, продават се специални лепенки за регулиране лъчите и фаровете се оправят без проблем ;).

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите на вратите, както и модулите вътре са си важни! Неможе пасажера като щракне да си заключи вратата да заключва шофиора и цялата кола, малко грубо е ;) Колега има достатъчно информация във форума и темата става абсурдна...Има раздел Продава части/аксексуари , там който има нещо за продаване го е обявил и едва ли ще гледа в твоята тема да си търси купувач.Та в крайна сметка и колегите са го написали аз ще ти кажа малко цифри...3200 си зимаш тая кола + 5000 още една такава с лява дирекция за части + да кажем около 1500 лева приблизително за майстор...ау цифрата е :) Та... за 9-10 хиляди дали няма да си намериш перфектна такава кола, че ако толкоз държиш на автоматик, ще си намериш някой да ти докара, щом има с дясна, все някъде ще има и с лява дирекция автомат...

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ау крайности :) Колега ако толкова държиш на нея я взимаш и почваш да търсиш по форума /орги за дадените части , повечето са изброени по горе , но мисля че ще ти легни колкото запазена такава автомат с поръчка от някаде си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, ако искаш да флезеш в някой истински филм - скачай. Но после да не се сърдиш, че не сме казали. ГАРАНТИРАМ ТИ, че ако се заемеш да сменяш дирекция, ще има да те бръснат, бръснат и то на сухо, та свят ще ти се завие. Та то накрая сметката ще ти се види невероятна! И защо държиш да е автомат? За да те "цери" с разход ли?Не знам, ти си решаваш, но то ако си решил да скачаш - скачай, ако не ела да ти дам Акордеона със всички екстри за 5 бона и да се родиш.п.с. и даже сигурно ще гори по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, прочел съм всички негативни и резервирани мнения относно смяната на дирекция, вашите просто не правят изключение и не ви прави чест да спамите темата! Задал съм конкретни въпроси, а получавам нито един отговор заслужаващ времето и вниманието ми.

 

"Благодаря":blink:

 

 

Наистина ли няма, достатъчно запознат и компетентен колега, който да ми каже какво ТОЧНО трябва да се смени на автоматика.

 

Ако няма- не е проблем, но моля ви не пишете излишни глупости. Интересуват ме конкретни знания, а не повърхностни мнения. Сам ще взема решението когато получа достатъчно информация по въпроса!

 

На колегата с Акордеона ще кажа, че съм БАРАБАНИСТ и не се занимавам със стари градски, а РОК:) Така, че ще пропусна клавишните хармоники ;).

 

Колеги пак повтарям конкретният въпрос заслужава подобаващ отговор, останалото го пишат 17 годишните "разбирачи".

 

Извинявам се за донякъде острият тон, но всичко си има граници !

 

Поздрави!

Редактирано от Honda- RHD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,ако цифрата от 4500лв те устройва мога да ти кажа каде обръщат волан и теб не те интересува нищо другоТе си имат грижата да си намерят и сменат необходимите части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Benji, но в един от сервизите на Хонда, са казали на баща ми цена 3000-3500 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа какво трябва да се смени. Ще ти трябва цялото табло от такава кола с ляв волан както и всичко под него разбирай тръбите за парното, жицата абе всичко що е отдолу. Отделно ще ти трябва кормилна рейка за лява дирекция, ако искаш да обръщаш чистачки ще ти трябва и мотор за тях. Ще трябва да се свали всичков купето, за мотора не съм много сигурен но за да се работи по спокойно е хубаво да се свали и той. Има един важен момент погледни дали стената която разделя купето от мотора, има две огледални половини в смисъл дали лявата половина е огледална на дясната защото на някой купета (американските) не са и тогава няма да стане толкова лесно манипулацията. Тази е от Англия и би трябвало да са огледални. Всичко в купето и около двигателя се пренарежда, педали, помпи, акомулатор, може да се наложи да се удължават жици където е нужно. Корите на вратите и окабеляването там вече е въпрос на личен избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа какво трябва да се смени. Ще ти трябва цялото табло от такава кола с ляв волан както и всичко под него разбирай тръбите за парното, жицата абе всичко що е отдолу. Отделно ще ти трябва кормилна рейка за лява дирекция, ако искаш да обръщаш чистачки ще ти трябва и мотор за тях. Ще трябва да се свали всичков купето, за мотора не съм много сигурен но за да се работи по спокойно е хубаво да се свали и той. Има един важен момент погледни дали стената която разделя купето от мотора, има две огледални половини в смисъл дали лявата половина е огледална на дясната защото на някой купета (американските) не са и тогава няма да стане толкова лесно манипулацията. Тази е от Англия и би трябвало да са огледални. Всичко в купето и около двигателя се пренарежда, педали, помпи, акомулатор, може да се наложи да се удължават жици където е нужно. Корите на вратите и окабеляването там вече е въпрос на личен избор.

Благодаря колега, внасяш светлина по въпроса, ще те давам за пример отсега нататък :blink:.Искам само да попитам дали съм прав, понеже мисля, че някои неща са еднакви за колите от един модел, независимо дали са правени в Япония, Англия или някъде другаде. Според мен купето е направено съразмерно, има ги отворите за лява и дясна дирекция, просто когато са сглобявани се използват съответните отляво или отдясно. Колкото до кабелите, според мен те са еднакви за всички модели и няма по-къси за лявата дирекция или по-дълги. Пример: когато отида в магазина/сервиза и кажа, че искам кабел за еди какво си ми го дават и толкова. На него си пише "Made in Japan" , същото е и с различните части (поправете ме ако греша). Така, че удължаване на кабели мисля, че ще се избегне. Скоростната кутия си остава на същото място, няма съединител няма и усложнения около нея и т.н. Не съм сигурен, дали при Хонда е различно, но до сега не съм срещал някой да сменя тръбите за парното, имам познати с БМВ и Пежо, не са сменяло такова нещо. На първо време ще се огранича да сменям корите на вратите, колкото до заключването отвътре, не мисля, дясната ще работи когато волана мине отляво, а и това е нищожен проблем (пак може да греша, не знам).Всичко, което пиша тук е породено от логиката ми и не съм сигурен дали съм прав и това е една от главните причини да пусна темата, защото не намерих точна информация.Ще бъда благодарен, ако развием още малко темата и да помогнем и на другите, които се интересуват. Във вторник или сряда ще се допитам до майстор, който е сменял дирекция на БМВ, Ауди и други марки, така, че ще ви държа в течение. Мисля, че ще е от полза за всички.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и да успееш да осигуриш всички части и финансите за тях, дори да стане успешна цялата трансплантация, ме притеснява още един въпрос - а именно:Всички кабелни пакети, висящи букси и т.н. се уплътняват от завода с дунапрени и какво ли още не за да се избегне тракане, скърцане и други подобни шумове, освен това при монтажа на новото табло няма как да не се получат после дразнещи поскърцвания .............. аз не бих изтърпял да хвърля толкова енергия и пари, а накрая да ми дрънчи и скърца от някъде около мене :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дължината си прав че са еднакви но понеже при дясната дирекция акомулатора, бушоните и ЕКУ-то са от дясно като застанеш с лице срещу двигателя а ти трябва да преместиш тези неща от ляво има вероятност заради някои сензори и конектори да не можеш да го завъртиш така че да пасне след разместването. Теоретично би трябвало да стане, практически нищо не се знае докато не се пробва.За парното няма как да стане без да се сменят тръбите просто забрави. Там където в момента вървят тръбите ще трябва да ти минава волана. Така че няма как да останат там. Но не може и да ги завъртиш защото те не са еднакви и няма да паснат. Абсолютно всичко вътре се пренарежда. Затова колегите казват че ще ти трябва още една кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен тези неща ще ти трябват фаровете, жилата за резервоара и багажника. както корите по пода. Вярно е че на парното ти трябва абсолютно всичко - парното, духалката и изпарителя на климатика. Кабелите от двигателния отсек както колегата ти каза са огледални и някой ще трябва да си играе да ти обръща инсталацията. Като по лесен вариант виждам да си купиш една 6та за 3000-4000лв да прехвърлиш от таа мотор и скорости и каквото си харесаш и да продаваш останалото на части...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което пиша тук е породено от логиката ми и не съм сигурен дали съм прав и това е една от главните причини да пусна темата, защото не намерих точна информация.

Колега ! Логиката ти те лъже малко......Всичко това което е казал колегата Омбре, и това което допълни Маниак е точно така......Освен това, ламарината м/у купето и дв. отсек, не е симетрична, и се сменя задължително......Парното също, заедно с тръбичките, кожуха и всички въздуховоди......Това дали е автомат или с ръчни, няма никакво значение......Единственото което те спасява да минеш по тънко, е да не купуваш цяла кола за донор, а да вземеш частите от катастрофирала.......Но при този вариант пак ще ти легне към 2500-3000лв.(зависи за колко ще купиш частите), но няма да ти останат части за продаване......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава и сигурна количка за града, за тези пари може да я вземе някой мераклия и да смени дирекцията за още 500 лв, успех с продажбата :)

Колегата явно е наясно, нека да ни светне как става тази работа с 500лв Според мене това мнение е подвеждащо и целящо да набута някой "мераклия" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, който е разглабял кола с обратна дирекция ще ти кажа, че Хондите са тотално различни между лява и дясна дирекция. Много малко неща ще паснат и разправията е огромна, не вярвам да я направят и като хората. Просто не се занимавай. Ще хвърлиш адски много пари, нерви и какво ли не още с неизвестен резултат. Това което са ти го написали е абсолютно вярно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава и сигурна количка за града, за тези пари може да я вземе някой мераклия и да смени дирекцията за още 500 лв, успех с продажбата :)

Колегата явно е наясно, нека да ни светне как става тази работа с 500лв Според мене това мнение е подвеждащо и целящо да набута някой "мераклия" :)
Може и по евтино бе колега.....Ето http://img227.imageshack.us/img227/15/68533614ej8.jpg..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия предлагат кит-ове за обръщане на дирекцията. Лично знам за акорд, че трябва firewall-a (стената м/у двг-то и салона). Имай предвид, че за да ти е добра видимостта в страничните огледала ще се наложи да ги смениш с такива от лява. Предполагам, че и за сивик ще се окъят кабелите, пък макар и с клеми.Прочети в англ. сайтове за конверията десен->ляв, там има инфо по въпроса ти.http://www.yakaz.co.uk/cars/kit-convert-le...drive-car-rightЗабележи, че основно изискване е "used left hand drive cars for sale", за да предприемеш, каквито и да било действия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, ако още 10 човека ти кажат да не се занимаваш дали ще те откажем, но и аз ще те посъветвам да не се занимаваш с гупости. Преди време се интересувах от обръщане на дирекция, но се разубедих още от уклончивите отговори на хора, които уж щаха да я обръщат.Бих те попитал, какъв ти е бюджета като крайна цена за автомобил? Нали не си въобразаваш, че за 300 или 500 лева някой ще ти обърне дирекцията? Ако е така, мисля че няма човек във форума, който да те откаже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

1. Бихте ли ми казали кои части се сменят и ако е възможно цената, която ще трябва да заплатя за всяка от тях?2. Бих искал ако може, колеги които са правили такова обръщане да споделят как се държи колата.3. Можете ли да ми кажете сервизи или автомонтьори, които са обръщали дирекция?

За цената малко съм бос, ноКато за начало сменяваш хидравлична рейка, табло, цялата схема с отоплението и вентилатора мисля че са 100% огледални спрямо такива с лява дирекция което означава и тях, управлението на ел,стъкла и огледала (тапицериите на предните две врати и техните каранти почти изцяло). Вичките системи за отваряне на капаците (преден, на багажника и на резервоара), машинката чистачките също я сменяваш. Това са нещата за които аз се сещам.ПО другите два въпроса аз не мога да съм ти полезен.Ще ти кажа само че невъзможни неща няма. Имаме си D13-ka с VTEC, 5-та генерация сивик с Н22, 6-та с В20 турбо, шкода със Н22 със задно. Ако имаш желание може да се направи! Но най вероятно вложените средства няма да оправдаят резулата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да попитам дали съм прав(поправете ме ако греша)Не съм сигурен (пак може да греша, не знам).Всичко, което пиша тук е породено от логиката ми и не съм сигурен дали съм прав

Трябва ли 18 човека да ти кажат ,че НЕ си прав и че логиката те лъже.Ето ти отговор от човек ,който е обръщал дирекция няколко пъти:НЕ си правинсталацията НЕ е същатапарното и тръбите НЕ са същитевсичко ,което съм казал,че не е същото.....НЕ Е СЪЩОТОП.П. Не ти казвам цена ,защото НЕ искам да се занимавам с това .Цена да ти каже този дето ще я прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега Омбре, Явно не си ме разбрал добре и предполагам на това се дължи невъзпитаният и рязък тон в отговора ти! Ако наистина си обръщал няколко пъти дирекция, толкова ли е трудно да ми кажеш точно какво се сменя и аз да си търся частите, като забележи какво ще последва от ТВОЯТА ПОМОЩ :fun:1. Отговаряш, не само на мен, но и много други, които имат нужда от тази помощ!2. Представи си, че искам да сменя дирекцията, от тук следва нещо много ценно за форума и за част от колегите тук, първото място, където ще търся части е тук, така ще помогна на колегите да изкарат някой лев, те ще помогнат на мен да си набавя частите. КАКВО ПО ХУБАВО ОТ ТОВА ? :D3. Ако има колега, който може да сменя и е сменял ще се разбере, така се помага и на него, той помага на мен/нас.Честно казано не виждам защо трябва да се пишат излишни неща и да се разубеждава човек, който знае какво иска, остава само да разбере как да го постигне, разбира се това на каква цена ще го постигне е друг въпрос и то НЕ маловажен, защото, ако наистина излезне много скъпо смисълът да се направи ще е воден от емоционални и лични предпочитания и страст, към съответния автомобил.Мисля си, че темата можеше да се развие по много по цивилизован и градивен начин. До сега не видях такава тема така да се е развила... жалко наистина.За пореден път попадам на българското желание да "помогнеш" :DБлагодаря!П.П.Не съм казал, че не си прав! Просто получавам информация от различни източници и тя е противоречива. Отделно това, което ти беше написал в предишни твои постове, които прочетох, както и коментари на повечето колегите не ми даваше отговор на конкретни въпроси. Това е основната причина да пусна темата! Това, че не искаш да се занимаваш дава ли ти основание да си груб и да си го изкарваш на човек като мен, който си няма никаква представа за автомобилите :) ? Не мисля:fun: ПИТАМ, защото ИСКАМ ДА ЗНАМ:D Точно трима човека ми отговориха до момента на въпросите (те си знаят кои са и съм им МНОГО благодарен), останалите, които най-вероятно само са чували кой как е сменял и с какво се е сблъсквал, прочели тук там нека си пишат, приех го това изкривяване и честно казано го игнорирам без никакви лоши мисли.П.П2 Ако Модераторите не изтрият темата ще си позволя да я поддържам с конкретна информация, която получавам и то потвърдена.Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сериозния проблем е преградата между купето и двигателя - трябва да се свали от донора и да се сложи другата. В един форум имаше едни които го бяха направили, дучат се всичките точкови заварки на тая ламарина към купето, свалят я и наново точкови заварки да я закрепят. Беше станало почти като оригинално на вид, но за здравината не е 100% ясно. Останалото е по-лесно постижимо, само да имаш цяла кола за донор, като най-големите елементи освен таблото са рейката и предния мост (рейкта се захваща за него). За съжаление изгубих адреса на тоя форум да ви го покажа, те го правеха това на сивик 5-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П2 Ако Модераторите не изтрият темата ще си позволя да я поддържам с конкретна информация, която получавам и то потвърдена.Поздрави

С интерес ще следим твоя проект! Дръж ни в течение и успех!Поздрави и на теб! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега Омбре,Явно не си ме разбрал добре и предполагам на това се дължи невъзпитаният и рязък тон в отговора ти! Ако наистина си обръщал няколко пъти дирекция, толкова ли е трудно да ми кажеш точно какво се сменя и аз да си търся частите, като забележи какво ще последва от ТВОЯТА ПОМОЩ excl.gif

!!! :D :D Колега мисля, че Омбре с първия си пост ти отговори на над 90% от въпросите, а някой колеги допълниха. От тук нататък виждам само как искаш да се направиш на велик ли интересен ли незнам.Като искаш конкретни отговори задавай конкретни въпроси за конкретни части?!За мен темата е изчерпана и трябва да се затвори :D Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж казваш, че не разбираш от коли, искаш да те поправят като грешиш, а някой като ти даде конкретен отговор - ти "не", та "не".Изброиха ти нещата които НЕ стават, значи това са частите които ще ти трябват. Елементарна логика, ебати. Даже аз разбрах вече кво ще ми е необходимо без да питам и без да имам желание да правя подобно нещо... и то само с прочитенето на 4-5 мнения/довода. Айде набави си частите и човека, за пари няма да говорим, и ходи си чукай главата. Искрено успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе оставете човека, всички освен него разбраха че може но небива.От друга страна варварите също не са знаели че римската империя е непобедима (а и други "завоеватели" също не са се интересували от "цената" на победите си). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят савет е да не се хващаш със смяната на дирекциа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще бъда съвсем ясен - препатили шушукат, че по-безболезнено и лесно е да ти обърнат резбата, отколкото дирекцията.......... :):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...