Jump to content
dondobri

Проблем с Abs

Recommended Posts

здравейте имам проблем с ABS на Хонда Акорд 98г.2.0 ТДИ в един друг форум 4етох че може да е от датчиците,замерих ги с мултицед и двата работят ,колата няма задни датчици.помагайте кажете какъв може да е проблема релето е зрдаво.бушона също е здрав и въпреки всичко лампата свети ABS не бачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS няма как да работи само с 2 датчика. Провери какви трябва да са и ги сложи. Виж и дали назъбените гривни на главината са налице

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря след твоя коментар веднага тръгнах към акордеона и намерх в багажника две букси за задни датчици обаче датчиците липсват :) и запоих по едно съпротивление от по 1кОМ оба4е пак не бачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може самодиагностиката да е доста умна :) Предполагам си се досетил, че подобно "лъгане" с резистор би проработило само ако колата е неподвижна, защото еку-то веднага ще усети липсата на сигнал от задните колела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма начин в понеделник отивам да ме зака4ат на комп.и к'вото трябва да се прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега после сподели какво са ти казали, че и аз го имам същият проблем ???? мисля си че е от помпата ?>??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене няма смисъл от лъгане на системата, щото така или иначе си без АБС и ако някое от задните колелета блокира нищо няма да го отчете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до преди минута съм бил в гаража и сум свалял колелата задните,дори няма каде да се сложат тези датчици,колата е с барабани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,за помпа си и ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм и аз карам акорд, ама ползвах друг подход. Компютъра на АБС - а има самодиагностицираща функиция. Буксата е същата, като тази за главния компютър. Тоест колега при моя проблем аз направих следното:Изключваш от контакт, даваш на късо на двете крачета на буксата /намира се на гредата до краката на пътника до шофьора/ и даваш на контакт. Следиш миганията на лампата на абс -а на таблото и броиш. Компютъра сам си показва къде му е зора. Дългите мигвания /по-продължителни/ отброяват десетиците, а късите /по-кратките/ единиците. Тоест, ако мигне веднъж за по-дълго и после 3 пъти за кратко, това е грешка 13. Повтаряш за сигурност и после търсиш в Аутодата срещу тая грешка какъв е проблема. Звучи сложно, но всъщност е елементарно, тъй като компютъра нарочно е така нааправен, т.нар. selfdiagnostic function.При мен например показа някакво повишено налягане на моторчето. Отпуснах налягането в системата /в аутодата всичко си пише/ и от тогава нема ядове. А да, и трябва да изтриеш грешката от компа. за целта откачаш клемата на акумулатора за около 1 мин. и си готов.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега после сподели какво са ти казали, че и аз го имам същият проблем ???? мисля си че е от помпата ?>??

Колега, твоя аордеон е точно същия като моя. И ако на колегата му няма датчиците, то ти спокойно можеш да се самотестваш и да видиш къв е проблема при теб.П.с. за колегата дето е пуснал темата: колега не видях, че си писал за липса на датчици. Сигурен ли си, че липсват? Я огледай по-внимателно, няма логика просто...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря пичове още утре съм започнал да разглобявам и ще пиша до какво прозрение съм стигнал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм и аз карам акорд, ама ползвах друг подход. Компютъра на АБС - а има самодиагностицираща функиция. Буксата е същата, като тази за главния компютър. Тоест колега при моя проблем аз направих следното:Изключваш от контакт, даваш на късо на двете крачета на буксата /намира се на гредата до краката на пътника до шофьора/ и даваш на контакт. Следиш миганията на лампата на абс -а на таблото и броиш. Компютъра сам си показва къде му е зора. Дългите мигвания /по-продължителни/ отброяват десетиците, а късите /по-кратките/ единиците. Тоест, ако мигне веднъж за по-дълго и после 3 пъти за кратко, това е грешка 13. Повтаряш за сигурност и после търсиш в Аутодата срещу тая грешка какъв е проблема. Звучи сложно, но всъщност е елементарно, тъй като компютъра нарочно е така нааправен, т.нар. selfdiagnostic function.При мен например показа някакво повишено налягане на моторчето. Отпуснах налягането в системата /в аутодата всичко си пише/ и от тогава нема ядове. А да, и трябва да изтриеш грешката от компа. за целта откачаш клемата на акумулатора за около 1 мин. и си готов.Успех.

намерих тази букса обаче има о6те един проблем тя има седем кабелчета кои трябва да дам на късо,и още един проблем на самия АБС няма от каде да се обезвъздушава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тая буксата!. Трябва да е само с 2 крачета! Търси я да виси около педя над краката на гредата. обезвъздушава се от разпределителя. Намира се точно до въздухопровода на смукателните тръби. Като погледнеш към моторното отделение /при вдигнат капак де :blink:/ гледаш вляво към купето. Ще видиш едно казанче в което има сп. течност и в него влизат 5-6 тръбички. Има и обезвъздушител. Можеш да се ориентираш, като проследиш къде отиват тръбичките от спирачната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...