Jump to content
AlexDJ

Гори ми масло.

Recommended Posts

15/50 не е полусинтетика, мисля, но това не е главно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"15/50 не е полусинтетика, мисля, но това не е главно." - полусинтетика е и то сравнително висок клас! Ползвам го през лятото (зимата предпочитам "по-тънко 10/40") и мисля че е много добър избор.Motul 15/50 Успех! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли Хонда която да не гори масло?

Моята . :thumbs1: Колега смени си гумичките и сегментите но внимавай какви слагаш за да не ги сменяш пак успех. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Не претендирам да съм специалист, но едва ли проблемът на всички Хонди с горенето идва само от избора на масло, ако беше така всички щяхме да караме с едно и също и никой нямаше да има грижи...... Имах същия проблем....ако искаш да си олицетворение на "типичния българин" давай така и да не ти пука, докато не почнеш да доливаш през седмица примерно, ако пък си харесваш колата, направи следното, виж си гумичките на клапаните, сегментите и една нова гарнитурка и в същото време цялата операция предразполага към едно хубаво почистване на доста основни части по двигателя........но това е само ако ти пука за колата ти! П.П. Виж си и пробката да няма течове, един приятел имаше такъв случай, понякога нещата не са толкова сложни колкото изглеждат :thumbs1: Ако искаш да си подготвен от към финансовата част: гумичките ми струваха: 60лв. ; сегментите: 130 и гарнитурата(не беше от най-добрите) - кум 35лв. за труда вече не знам какво да ти кажа, България: може за 50, може и за 150 ;) цените са тези, които аз намерих и не претендирам, че това е най-доброто като цена! Дано да съм ти бил полезен. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тнаки благодаря за подкрепата . :thumbs1: И те ми препорачаха 15/50 Полу синтетика! Казаха точно твоето масло!За бързо оборотни коли е като хонда

...и на мен ми казаха същото,но мога да ти кажа,че пак ще го гори тоя Мотул иначе маслото е мн.добро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди .Залагам на това че ще е по гъсто и най вероятно ще намалее горенето .. Пук като се постопли щя я отремонтирам .. аз сам работил в сервиз доста време ремонтирал сам маса коли.. мога и самичак само ми триабват някои инструменти които нямам .. Като динамометричен клуч и схема кои след кои болт се стяга на главата и колко. другото мие лесно :thumbs1:Но ще триабва да е топло и няколко дена отпуска ;) и заделени пари естествено ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хиляди мнения и накрая така или иначе ако искаш да спре да гори масло трябва да даваш кинти всичко опира до тях ! И като решиш да сменяш нещо гледай дане е някой менте че вече са доста зада нямаш ядове после! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така сие ако ги имах парите да сам я закарал и да сам сменил сичко.. Вопще нямаше да си правя труда да занимавам маса хора !Аджаба кво става .. що гори масло ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли Хонда която да не гори масло?

Моят акордеон не пипа масло, но пък за сметка на това не си знае километрите, а пък на мен ботуша много ми тежи. На километража пише близо 200 000, ама божа работа.По въпроса за разхода на маслото:Приемам, че кола на тия километри, която да не гори масло е рядкост. От всички коли който съм имал досега /5 ралични/ всичките горяха по малко масло. За нормално горене считам че кола без турбо не бива да смуче повече от литър на 10 000 км. В крайна сметка има голямо значение и маслото.Колега, избери си марка, която не е известна, тъй като никой не я фалшифицира и поне ще купиш нещо истинско. Аз например преди имах Ауди 80 /което и то беше на голям зор горкото/ и за 150 000 км. много масла съм пробвал докато го открих. Според мен хубаво масло е NESTE - финландско и на супер прилична цена. Аудито го хареса и с него гореше 800 - 900 гр., а с други масла ми стигаше и до 2,5 л. Другото важно според мен е, че след 7-8000 х. км. маслото запазва вискозитета си.. Почва да се разбива след 10 000 и тогава, ако не го смениш почва да го гори.На хондата също съм сипал NESTE 10W 40 и машината явно го харесва - не го бута, а мотора мърка идеално.С този пост не мога, колеги да ви дам "абсолютната истина", но аз карам с тази марка и съм супер доволен и нямам намерение да я сменям.само ви препоръчам да избягвате известните марки, защото наистина не е известно колко са марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе предполагам, че със смяна на маслообиращите семерини ще си решиш въпроса.Според един приятел монтьор, 60 % от колите които горят масло го огрят от там. Сегментите са краен вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за маслообиращи пръстени / гумички / - при хондовите мотори не са точно така нещата.По скоро колегата е за сегменти... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега несе плаши и моита гори масло знам че трябва да смяня гумички а хубавите са маса пари! Ама сия карам така следя за нивото почти всвки път и сущевременно сабирам и лев за ремонт но за части на които сам сигурен че мога да расчитам! А по-този начин ти се объркваш все повече от различните съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс като гледам бая работи наговореха колегите,за сигменти ,гуми4ки и за маслата.В бар4ето говорехме на тази тема за масла.стигнахме до извода 4е половината са ментак.От траби4ката на двигатела не излизаше никакъв пушак зна4 сегмент е малко вероятно, но може, дакото не се отвори наистена не може да се каже. Пишат за добавки които са слагали и им са се запушвали каналите на маслената система.Зна4и ако са слагали няква пръдня от която само името и е останало и им разяло налипете на картера и трабите,много ясно 4е ще се запуши и тогава става беля.А добавка за маслото се слага за вдигане на вискозитета, защото никой не знае от нас ква боза купуваме.Някой да не тар4ал до някакъв институт да провери ка4еството на маслото преди да го сложе в двигатела,ние го слагаме на доверие.За това редовно слагам добав4еца за профилактика колата няма никъв проблем. С Танкиста съм на едно мнение, смени си маслото покарай и виж резултата то ще покаже.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво точно като инфо или помощ му донесе на Алекс тая тема .. но както се развива ... лека-полека ше го докарате до основен ремонт :D

...дали пък не е време да се направи раздел във форума: "Екзорсисти" , където всички колеги-медиуми да си дават твърдите мнения по секви въпроси ...

извлечени на базата на "силата" и дългогодишния им опит като "магове" ! :rolleyes:

Та Алекс .. кво ше предприемеш ... човече сега .... имаш от точни по-точни отговори .. кое е решението .. ам ??

Щото аз малко се обърках ... коя е посоката ....:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега според мен може да почнеш да се притесняваш за сегменти когато колата ти почне да гори литър на 2000 километра и при подаване на газ изпушва отзад :rolleyes: казвам ти го от личен опит и не виждам в момента от какво си се притеснил карай колата пък ако почне да ти гори много тогава вече само сервис ще оправи работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфаркт ще докарате на момчето.Това си е разход на масло ,който не е проблемен поне при мен :( .Доливай редовно и си карай без проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, това което ще ви разкажа може да ви се стори смешно, но сварши работа.Мой приятел си купи Civic Coupe D15B7 5г. миналата година яниари месец.Смениси маслото 10/40 не съм сигурен каква марка.Всичко е ОК настъпва си я яко, колата върви супер/голям мерак като за първи път кара хонда :) ./Не след дълго реши да провери нивото на маслото и :fun: , щеката игобщо не закаца и грам масалце.И се почна голямото мислене-гумички/сегменти.Как се направи теста да ли са сегментите?Закара колата при едни момчета-майстори.Наши познати.Те източиха маслото и наляха газ за горене в цилиндрите.Оставиха колата да престой една вечер така и на сутринта погледнаха дали е останало газ в цилиндрите.Логиката е такава, че газта е много тънка и ако сегментите са ти заминали газта ще е изтекла отдолу.На моя приятел му изтече всичката газ.Той си я кара така сложи 15/40 и май някаква добавка но не съм сигурен за нея, и сега му гори по-малко масло.Това е по-евтин начи за да развере колагата Алекс да ли е за смяна на сегленти.А за гумичките не е толкова болка, ако се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, това което ще ви разкажа може да ви се стори смешно, но сварши работа.Мой приятел си купи Civic Coupe D15B7 5г. миналата година яниари месец.Смениси маслото 10/40 не съм сигурен каква марка.Всичко е ОК настъпва си я яко, колата върви супер/голям мерак като за първи път кара хонда :) ./Не след дълго реши да провери нивото на маслото и :fun: , щеката игобщо не закаца и грам масалце.И се почна голямото мислене-гумички/сегменти.Как се направи теста да ли са сегментите?Закара колата при едни момчета-майстори.Наши познати.Те източиха маслото и наляха газ за горене в цилиндрите.Оставиха колата да престой една вечер така и на сутринта погледнаха дали е останало газ в цилиндрите.Логиката е такава, че газта е много тънка и ако сегментите са ти заминали газта ще е изтекла отдолу.На моя приятел му изтече всичката газ.Той си я кара така сложи 15/40 и май някаква добавка но не съм сигурен за нея, и сега му гори по-малко масло.Това е по-евтин начи за да развере колагата Алекс да ли е за смяна на сегленти.А за гумичките не е толкова болка, ако се сменят.

Колега това е стар начин да прбваш да "разкараш" запекъл сегмент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ за осветление - така се пробва затваряне на клапани.На нов мотор да сипеш в цилиндрите е логично пак да изтече всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз несан се обаркал особено .. секи казва вазможния вариант, И житеиския си оппит.Ще сменя маслото с малко по гъсто и по хубава марка и ще видим. Разхода нее чак толкова голям 4е да отварям мотора .. пук и сичко е сварзано с пари :) И аз мисля 4е с колегата н2о стигнахме до общо мнение за по густото ,но не по нека4естевно масло :)Все пак благадоря за придизвикания интерес дано и на друг муе полезна тази тема :)

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз несан се обаркал особено .. секи казва вазможния вариант, И житеиския си оппит.Ще сменя маслото с малко по гъсто и по хубава марка и ще видим. Разхода нее чак толкова голям 4е да отварям мотора .. пук и сичко е сварзано с пари :) И аз мисля 4е с колегата н2о стигнахме до общо мнение за по густото ,но не по нека4естевно масло ;)Все пак благадоря за придизвикания интерес дано и на друг муе полезна тази тема ;)

Колега, какво стана...сложи ли тоя Мотул...как е въпроса сега с горенето на масло?От каде в Пловдив го купи каква расфасовка и какви пари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с риск да ме сдьвчат модовете- от собствен опит ,Хонда губи масьлце от спечени и износени сегменти,не се зенимавайте с глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Алекс нещата стоят така , възможно е да имаш износени сигменти или гумички на кл. , но първо смени маслото ако не се оправи ще ти кажа каква проба да направиш за да разбереш дали е едното или другото или и двете. Като се по стопли времвто малко за да няма толкова конденз за да не те заблуди правиш следното : сутринта палиш колата ако изпушва при студен старт и като поработи малко спира на 90 % са гумички на кл. 2) - второ палиш колата да загрее до работна температура ще накараш някои да сене в колата и да подаде 3000- 3500 об. и да задържи така а ти отзад и гледаш ауспоха ако в началото непуше а после постепено започва лека по лека започва на 90% са сигменти . :no: Според мен ако наистена продължава да гори след смяна на маслото направи си ремонт какъвто се налага просто внимаваи с майсторите запомни го Искам да споделя на всички фенове като мен на тази велика марка, че проблема идва от задкормилното устройство :( това "имали хонда да не гори масло " са пълни глупости ще ви обесна защо една гори а друга не .Когато един двигател загрее повече от нормалното с две думи се прегрее цялата бутална група се рашерява съответно се къса маслиният филм между бутало и целиндър тогава започва ускорено износване на сигментите ,а ако работи прекалено дълго над работната си температура провличат (задират) полите на буталата в целиндъра , тогава пораженията са сериозни .След изстиването на детайлите те вече не са със същите размери ,защото са се износили след задирането :( колата продължава да работи но как? с порядъчен разход на масло :cry: след това някой от нас си купува хонда на старо и се почва едно писане в форума защто ми гори масло колата :cry: 80% от колите които горят масло е заради прегряване а другите 20% от дълаг пробег км. ,защото при правилна експлоатациа тези мотори няма да горят масло и на по 300 000км ( или поне ще бъде в рамките на нормалното ) Надявамсе да съм бил полезен на всички :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ако действително ти гори и няма теч не мога да ти помогна. Загледай дали ти е омаслен мотора и дали има петна преди и след паркиране и ако има теч, за да не смениаш гарнитура/и има една течност за запушване подобна на тази за охладителната течност ама за масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее отдавна не се бях зачитал и включвал. Домъчня ми чак.Колега ясно е че мнения много.На кратко според мен:Защо толкова зор и писане.Според мен всяка Хонда която се пържи гори масълце-нормално за всеки двигател с вътрешно горене.А дори и да не се пържи пак може да пипа масълце в рамките на нормалното.Някой вече бе писал около 800гр, 1л на 10 000км. Нормално.Защо давате пари за добавки като просто можете да карате с класно масло и хубави филтри.По-евтино излиза като сложим чертата.За мен лично маслото е Motul.Мнения много. :D:D Поздравиp.s. Just drive, тя колицата ще си покаже

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз несан се обаркал особено .. секи казва вазможния вариант, И житеиския си оппит.Ще сменя маслото с малко по гъсто и по хубава марка и ще видим. Разхода нее чак толкова голям 4е да отварям мотора .. пук и сичко е сварзано с пари :offtopic: И аз мисля 4е с колегата н2о стигнахме до общо мнение за по густото ,но не по нека4естевно масло :yes:Все пак благадоря за придизвикания интерес дано и на друг муе полезна тази тема ^_^

Колега, какво стана...сложи ли тоя Мотул...как е въпроса сега с горенето на масло?От каде в Пловдив го купи каква расфасовка и какви пари?
Не още несам налял Мотула :thumbs: Чакам заплата и ще сложа .А Колега fireblade23 несам пробвал това за пушенето .. тя не пуши попринцип но ще я погледна както писах и по горе решил сам да налея по качествено(според колегите ,Аз ще разбера скоро)и по гъсто масло да видим..ако падне разхода ще доливам и ще катам така пук ще видим ..Мисля че нее прегрявана колата защото ТОВА е хонда все пак. Антифриз нее мрудна и с грам от както я имам.. Пък сам я карал с 200 лято на 40 грауса и температурата си стои 83,00 Градуса Според ИнфоБорда . Едва ли някои ще сее гаврил повече с нея (аз сам и втори сопственик) Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се кахъри, сложи си новото масло и го преглеждай редовно, пък като се наложи и доливай, то тука и основен ремонт да направиш малко ще е, като гледам постовете на колегите..... :) :) :):lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно бре кво се шашкате моя двигател гори 2 литра на 3 хил. километра, напрао не знам какво са му причинили преди мен, но съм почти сигурен че е прегрявана или е оставяна без масло и сегментите са пътници, но мои съученик има сервиз и другата седмица отивам да махнем главата и да видим сегментите как са и да сменим гумички на клапани ако сегментите са ок.ако сегментите са си отишли ще го карам да видим още колко ще издържи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...