Jump to content
Ferdo

Honda замразява Nsx

Recommended Posts

Жалко, точно в тоя момент се нуждаехме от имиджовия си автомобил!Дано размислят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никакъв шанс :)Хонда се опитват да се превърнат в Тойота - в момента имат точно 1 модел насочени към ентусиасти/спорт - S2000 и 2010 го спират от призводство...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ае стига бе АУТ от Ф1 а се га и това,кво става с любимата марка,баси кризата и чудо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле дано всичко си дойде на мястото започнах да се плаша :)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и RSX-а си остава , но наистина е по добре да го замразят защото толкова пари ще хвърлят за модела и си помислете след това колко ще могат и ще искат да си го купят ? ферари си е ферари както и останалите от супер колите там Хонда няма да намерят голям пазар както е било и през 90-те години за NSX-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа, поне един прелюд 6-та генерация да пуснат, да спаси положението дет се вика :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Хонда земе да фалира ще е голям зор. Както беше и при Роувър, скъпи части и пр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефиш ме! :)Най-големия производител на двигатели да фалира :):)А и... "...довършителната работата по него ще бъде временно прекратена." временно е обнадеждаваща дума в това изречение.Така или иначе, Японците са сред новите чудеса на света, и след края на тази финансова криза ще изригнат двойно за да наваксат позициите си :)

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко бе хора ,слънцето изгрява винаги от ИЗТОК а пък нии сме винаги в криза та една сетовна ли ще ни оплаши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен съм с 'ShEfA' ! Как мислите вие Хонда да филира? АХахахахАХАХ 'смях'

Проекта за новият NSX е ВРЕМЕННО спрян. Нямам търпение да го пуснат в производство.

Ей сега ще мине кризата и гледайте кой ще бъде N1. Даже бих казал че от Хонда предвиждат много добре нещата и изпреварват събитията, като се отказват от Формула 1(спестяват сума пари!!!). Обзалагам се че в Хонда имат поне 50 човека-експерти, които предвиждат нещата за 30 години напред, и си преценяват нещата до последният детайл - така както произвеждат и колите си :) . Една марка да остане в автомобилостроенето на този свят - това ще е ХОНДА!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напълно съм съгласен с колегите до тук, много навреме се вземат антикризисни мерки в Хонда, а не като американските мастодонти да се чака държавата да влива милиарди за да се спаси производството....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано всичките наши прогнози да се окажат верни и да няма колапс .Но наистина аз така се надявах да го видя този nsx че направо ахнах като прочетох лошите новини ужас много ме е ят ама много :santa:;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Amid the announcement of its third profit warning of the year, Honda has confirmed that it has canceled plans for the launch of a successor to the NSX supercar. The new V10-powered model was expected to arrive in the United States next year as an Acura, but sadly all development work on the car has come to an end.

Honda CEO Takeo Fukui confirmed the plan in his end of year speech, saying that all development of the car would cease. Fukui also revealed that plans to introduce the Acura brand to Japan in 2010 have all been canned, reports Automotive News.

 

The news comes less than two weeks after Honda announced that it planned to pull out of next year’s Formula One season, citing financial constraints as the main reason.

 

Honda also announced today that it is lowering its annual operating profit forecast by 67% - its third profit warning of the year. The carmaker now expects its operating profit for the business year to March 31 to be ¥180 billion ($2 billion) - down 81% from last year.

 

Instead, Honda will focus on developing more fuel-efficient hybrid and diesel models, especially in the compact car segments. Plans for a minicar positioned below the Fit (Jazz) are still on track, as are plans for the CR-Z hybrid sports car.

Четете оригинала. Къде виждате временно? СЕО-то на Хонда в прав текст е казал че всякаква работа по разработката се прекратява.

Убиват Акура - по-точно оставят на доизживяване, защото без ексклузивни двигатели, продавана само в Щатите марката си умира.

 

Honda may report a half-year operating loss for the first time in at least in 11 years, as the global recession cripples sales in the U.S., Japan and Europe. The yen’s 26 percent gain against the dollar and 30 percent rise against the euro this year has hammered Honda’s profit, forcing it to cut jobs, lower management pay and withdraw from Formula One motor racing.

и са на загуба последните 6 месеца... въпросът може би наистина е на живот и смърт, тогава е добре че действат бързо и радикално намаляват разходите Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете оригинала. Къде виждате временно? СЕО-то на Хонда в прав текст е казал че всякаква работа по разработката се прекратява.Убиват Акура - по-точно оставят на доизживяване, защото без ексклузивни двигатели, продавана само в Щатите марката си умира.

:) Колега, някои фенове трудно на български четат, а ти ги заяждаш с четене на английски текстове.Измислената криза ще консолидира играчите на пазара, които ще станат не повече от 5-6 според мен. Не знам какво ще направи Хонда в този случай, но ще е много жалко, ако марката се обезличи и изгуби главното си действащо лице на американския пазар - легендарната Acura. Има един момент, че Acura започва оттам, откъдето свършва обикновената Honda. Малко преди да се върна купихме заедно с един българин Acura TSX (за него). Не знам какво нямаше в този автомобил - като започнеш с всички възможни електроники по купето и свършиш с гласови команти на GPS-а, запалване на двигателя след идентификация на пръстовият отпечатък. Уникален автомобил. На цена от 34.000 долара :D Нещастниците от Хонда БГ като гледам какви космически цени са сложили на Legend-а - мъка, мъка :) 118.000 лева Алчни мръсници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Acura TSX отговаря на тукашния акорд, а Legend на Acura RL, само за сведение го казвам, да няма недоразумения, РЛ- а е с цена в щатите 42-43 хиляди долара, като сметнеш акциз, мито, транспорт, застраховки излиза грубо 105000 лева + 2 до 3 месеца нерви и чакане!!!За съжаление, хубавите неща струват пари.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Acura TSX отговаря на тукашния акорд, а Legend на Acura RL, само за сведение го казвам, да няма недоразумения, РЛ- а е с цена в щатите 42-43 хиляди долара, като сметнеш акциз, мито, транспорт, застраховки излиза грубо 105000 лева + 2 до 3 месеца нерви и чакане!!!За съжаление, хубавите неща струват пари.... :)

Колега, в щатите също има Акорд - верно не е като европейския, но е факт. И точно на това исках да акцентирам, че Акорд си е Акорд, а Акура започва оттам, откъдето Акорд свършва. Не знам в щатите да има Акорд с двигател над 2.4, който да е масов. Има една изцепка с 2.7 и 3.5 двигатели, но рядко някой прибягва до тях. Купуват се само Акури, които са много по-оборудвани. Има и разлика в дизайна. Пък и нали не мислиш, че българският дилър на Хонда купува коли от Америка :) Цени няма да коментирам, защото те са толкова абстрактно нещо, колкото дори не можете да си представите. А Yahoo и MSN далеч не са първокласен източник на информация от такъв тип. Нещата много зависят - щат, дилър, кредитна история. Автомобил може да ти бъде продаден на заводска цена. На истинска заводска цена без надценка за дилъра. Хонда рядко печелят на кола повече от 400-500 долара. Посочи ми дилър, който работи с такава печалба за себе си в България. Но да не изпадам в такива крайности - американският автомобилен пазар няма нищо общо с европейския, а какво да говорим за българския, който въобще не се подчинява на каквито и да било пазарни стратегии и тенденции..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ние тук кризата не я виждаме ,но в америка всичко е много реално. Всички марки седят със стотици коли които няма кой да купи! Те хората се опитват да преживеят като спират несекс-а,това е имиджова кола и никой който изплаща ипотека и още 2 кредита в америка примерно, няма да я купи!С други думи тази кола не я касае кризата толкова силно! проблема е че много пари трябва да се завърши модела а тези пари в момента им трябват на хонда! Дори следкато свърши кризата в Америка ще трябва много време на марките като хонда тойтота мазда и тн. да се оправят!Америка е огромен пазар за коли и сега той фактически не е действащ,защото там в момента се молят на хората да си купят кола! Нооо така е,тъпата система на американците да дават кредити ги доведе до там,че обарзано казано дължат пари на всеки човек в света!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много сте се натъжили бе - като, че ли всеки от вас е тръгнал да си купува :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нооо така е,тъпата система на американците да дават кредити ги доведе до там,че обарзано казано дължат пари на всеки човек в света!

Колега, говорите (пишете) като жив свидетел на американския крах. Само вземете направете разлика между вътрешен и външен дълг. Разликата е голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много сте се натъжили бе - като, че ли всеки от вас е тръгнал да си купува :):D

прав си , тук сега 5 страници ще обсъждат "малееее какво стана" все едно я чакат с нетърпение и да си я купят веднага. Надали и по нашите улици ще я видите , евентуално ако излезе в производство.Тоя форум всеки ден чета все по тъпи отворени нови теми от сорта на "пие ми се" и други такива. Сигурно ако пусна тема ,че съм се напикал в гащите ще придобие популярност от около 10 страници с безмислици (постове) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Amid the announcement of its third profit warning of the year, Honda has confirmed that it has canceled plans for the launch of a successor to the NSX supercar. The new V10-powered model was expected to arrive in the United States next year as an Acura, but sadly all development work on the car has come to an end.

Honda CEO Takeo Fukui confirmed the plan in his end of year speech, saying that all development of the car would cease. Fukui also revealed that plans to introduce the Acura brand to Japan in 2010 have all been canned, reports Automotive News.

 

The news comes less than two weeks after Honda announced that it planned to pull out of next year’s Formula One season, citing financial constraints as the main reason.

 

Honda also announced today that it is lowering its annual operating profit forecast by 67% - its third profit warning of the year. The carmaker now expects its operating profit for the business year to March 31 to be ¥180 billion ($2 billion) - down 81% from last year.

 

Instead, Honda will focus on developing more fuel-efficient hybrid and diesel models, especially in the compact car segments. Plans for a minicar positioned below the Fit (Jazz) are still on track, as are plans for the CR-Z hybrid sports car.

Четете оригинала. Къде виждате временно? СЕО-то на Хонда в прав текст е казал че всякаква работа по разработката се прекратява.

Убиват Акура - по-точно оставят на доизживяване, защото без ексклузивни двигатели, продавана само в Щатите марката си умира.

 

Honda may report a half-year operating loss for the first time in at least in 11 years, as the global recession cripples sales in the U.S., Japan and Europe. The yen’s 26 percent gain against the dollar and 30 percent rise against the euro this year has hammered Honda’s profit, forcing it to cut jobs, lower management pay and withdraw from Formula One motor racing.

и са на загуба последните 6 месеца... въпросът може би наистина е на живот и смърт, тогава е добре че действат бързо и радикално намаляват разходите

 

Споко "saying that all development of the car would cease". Последните две думи означават "би могло да спре" . В смисъл сега се отлага временно, но има вероятност да спре разработването на колата.

ИМА НАДЕЖДА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе какво сте се шашнали, това да не е първата финансова криза която света вижда, и тази ще отмине, хонда и преди са минавали през такава мъка и са оцелели, ще оцелеят и сега...а за НСХ-а ко ревете, все едно го чакате да си го купите, като излезе ще му се радваме и ще цъкаме с език, а в БГ има разни индивиди дето криза не ги лови така че все някой от тях ще си го купи и ще го има по БГ улиците да плакнем и ние окото. :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно к'во ревете толкова за тоя нов модел.Нека да мине кризата и да го направят над 700к.с.,да ги е яд от Ферари. ;) Сега е време за икономии и преразпределение.Днес има новини и за Крайслер ;) Хонда ще оцелее,да му мислят Форд и GM, че те се клатят като Крайслер от средата на годината.Прогнозите още от лятото бяха, че един от голямат тройка ще фалира.......И ще освободи место за нашите хора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да е ФОРД ;) имам си лични причини толкова да искам да са те отдавна... направо като видя новината ще си направя душевна чекия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да е ФОРД :worthy: имам си лични причини толкова да искам да са те отдавна... направо като видя новината ще си направя душевна чекия :P

Не знам защо не харесвате Форд. Някакви основателни причини?Питам, защото за да говориш така (не само ти), трябва да си имал поне два Форда, а преди това да си сменил най-малко 3-4 автомобила.На база какво е това мнение? Махленски седенки? Или "авторитетни" журналистки статии?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение Opel ли е...Fiat и т.н. .. за всеки влак си има пътници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да е ФОРД :worthy: имам си лични причини толкова да искам да са те отдавна... направо като видя новината ще си направя душевна чекия :P

Не знам защо не харесвате Форд. Някакви основателни причини?Питам, защото за да говориш така (не само ти), трябва да си имал поне два Форда, а преди това да си сменил най-малко 3-4 автомобила.На база какво е това мнение? Махленски седенки? Или "авторитетни" журналистки статии?
С риск да си изпрося негативи, напълно подлрепям мнението ти :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да е ФОРД :worthy: имам си лични причини толкова да искам да са те отдавна... направо като видя новината ще си направя душевна чекия :P

Не знам защо не харесвате Форд. Някакви основателни причини?Питам, защото за да говориш така (не само ти), трябва да си имал поне два Форда, а преди това да си сменил най-малко 3-4 автомобила.На база какво е това мнение? Махленски седенки? Или "авторитетни" журналистки статии?
С риск да си изпрося негативи, напълно подлрепям мнението ти :P
Радвам се, че имам поддръжка, колега. Фенството на много хора се изчерпва с купуването на първата Хонда. Нищо друго няма значение и всичко друго е пълен боклук. Всички големи разбирачи се извъдиха - това калпаво, онова калпаво. Как се става фен с една кола главата ми не го побира. Трябва да си имал много жени, за да разбереш какво търсиш и какво харесваш. С автомобилите е същото. А за Форд мога да кажа само добри неща. Като оставим евтиното оборудване, всичко друго е много добро. Особено пък за Фокус! Карах един такъв с 2 литра двигател и 145 к.с. стандартно. След кратък и безолезнен тунинг с чип и ауспух, мощността се вдигна до 180 коня. Разход градско/извънградско - 8 литра. Поддръжка никаква. Безупречен двигател и ходова част..Но нали трябва да мелим нещо и да плюем... Колко по български ми се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оф...има много здрави фордове и да не се изказват разни господа дето и представа си нямат, карах над година служебен форд сиера седан...за нашите пътища е мнооого здрава кола, единственото му кофти беше ключалките иначе си беше доста непритенциозна кола. А за американците не се тревожете, имат такава резерва в хазната която сигурно цяла европа няма и може и изкуствено но ще си оправят кризата, а за автомобилопроизводството, който оцелее ще глътне останалите, няма да е за сефте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз работя в Мото-Пфое.Всеки ден карам Фордове и не мога да си изкривя душата да кажа, че мнението за тея коли много по-ниско от колкото заслужават.Хубави двигатели, вече и хубав дизайн и прекрасно поведение на пътя.НО въпреки, че мога да си позволя нов Форд-карам 2 стари Хонди.Ще ме попиташ защо.Тея автомобили имат специална аура за мене....няма да говоря за удоволствието от карането на по-мощна Хонда и другите суперлативи свързани с тая марка.Просто когато си фен, истински фен се привързваш към нещо както се привързваш човек.То това се изгражда с времето, опита и знанията.Като видиш тая кола и нещо те жегва от вътре, по различно е, то става част от теб.Не мога да на меря правилните думи за да ти кажа какво точно е.Но все пак трябва да си разумен.Фенството далеч не се изразява в това да зачеркнеш всички други марки, това би било смешно.Ясно е, че хонда не е ориентирана към премиум сегмента и има къде къде по-добри автомобили във всякакво отношение.Ама до тук.И по темета....ще ви цитирам едно изказване на човека проектирал Макларън Ф1-Гордан Мъри, за да видите каква е в действителност загубата ни от спиране на един от най-великите спортни автомобили на всички времена Хонда НСХ!” the moment i drove the NSX, all the benchmark cars - Ferrari, Porsche, Lamborghini - I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the Mclaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSXs ride quality and handling would become our new design target.”Превод: "От момента в който карах НСХ, всички автомобилили които ми служиха за еталон за създаването на Макларън Ф1-Ферари, Ламборгини и Порше ми се изпариха от ума!Разбира се колата която трябваше да създадем Макларън Ф1 трябваше да е по-бърза от НСХ, но качеството на шофиране и управлението и беше нашата нова цел!"ПП:Превода е на "прима виста"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Хонда вероятно много добре знаят какво правят,не ги мислете.И...дайте да опитаме да спрем да размиваме всяка една тема...за феновете на Форд си има форум.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните месеци чаках с огромно нетърпение новия НСХ. За жалост детската ми мечта няма да има продължение... но мечтите не спират - това може би е новия Прелюд... http://news.automedia.bg/read/5815.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните месеци чаках с огромно нетърпение новия НСХ. За жалост детската ми мечта няма да има продължение... но мечтите не спират - това може би е новия Прелюд... http://news.automedia.bg/read/5815.html

;) Мале мила, каква красавица ;) Но мисля, че пак изпреварват времето в Япония ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грозна е като хлебарка. но е страшно смела а смелоста сама по себе си е красива...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз да ви кажа и на това съм доволенoxaaaнякой да му се намират излишни 20 000 евро ;) ;) ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз да ви кажа и на това съм доволенoxaaa

...да си призная и аз често разглеждам тия НСХ ма много държат цена и то не малка а и стария Лежънд е не лош ама го хваща акциза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, неприятно е че спират НСХ-а и участието си във Ф1, ама прочетохте ли речта на СЕО-то на Хонда, за да видите накъде ще се развие марката? линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...