Jump to content
FROSTY

Engine Swap

Recommended Posts

Тук ще помоля да споделят личен опит хората, които са минали по този път.Въпросът е какви са подводните камъни при такава операция и дали си заслужава финансово цялата тази разправия. Изключвам частните случаи на хора, които си намират двигател или кола приемник за "без пари" и имат достатъчно квалификация да си направят сами трансплантацията. Лично аз се бях замисли за смяна на моя двигател с по-мощен (карам Prelude с двигател F20A4), но вече се отказах окончателно и ето ги моите доводи:1. Колата няма да е както излязлата от завода с такъв двигател (като оборудване например).2. Нещата не свършват само със смяна на самия двигател, когато минаваме на по-мощен двигател трябва да сменим и неща по спирачната система и окачването, защото всеки автомобил трябва да може и да спира, а не само да набира...3. Спестяването на пари от цялата операция е повече от съмнително.

Редактирано от FROSTY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво няма да й е заводското с един Н22А? Те и от завода излизат с него.Иначе си в голяма заблуда относно спирачките,Спирачната система е доста ефективна по принцип и с относително малки габарити успява да се справи с доста сериозна инерция и маса.Така че ако си ребилднеш апаратите(при положение че са отслабнали като сила и действие) и като си купиш едни хубави накладки-няма да имаш проблем.Та аз карам със стандартните спирачки от 3-то поколение и сменен двигател(Н22А),дори накладките ми са оригинални и съотвено има по-подходящи от тях,и пак нямам проблеми да спирам с колата си.А не е като да карам с 50км/ч само.Но всички опира до пари.Затова най-чистия вариант е да си купиш директно кола с големия мотор и да не се занимаваш с глупости.Тамън няма да се сблъскаваш с подводните камъни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за недоволни след такъв суап.2 причини да го направиш-това купе е създадено за този двигател(Х22),кефа цена няма.Спирачни дискове и накладки се сменят и с твоя двиг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста суапчета се случиха през тази година,съответно доста хора могат да пишат тука.Аз лично нямах никакви грижи с моя суап или по скоро подводни ръбове.А най се кефя че няма друга такава :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не минеш през сервиза да те срещна с петима-шестима "недоволни" от подобен Engine swap. :D Като най възрастния е 46-ти набор :) С помощта на Драго,сбъдваме ме4ти. :cool: Между другото днес те видях на околомръсното,свирках,светках ама нема реакция :D Мини да се похваля с новия Прелюд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста приятно изживяване е да почувстваш автомобила си яхнал повече кончета. Особено, ако колата която караш ти е фаворит. Получава се така , че ако наистина много ти допада даден модел, а пауър не стига - какво друго остава? Суап и готово. Не е чак толкова сложно, от опит ти казвам. Разбира се, без компетентна помощ не става. Така че по-смело...Изживяването си заслужава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...