Jump to content
Rado_USA

D15b2- Първата ми Honda с милион проблеми Help Me Please

Recommended Posts

Здравейте! Първо да ви кажа, че прочетох почти всички теми и не намерих информацията която ми е нужна. Ще съм много благодарен ако ми помогнете, виждам че има хора които са на ТИ с Honda. Оооо и още една малка подробност живея в момента в USA и не мога да разчитам на сервизи (просто колата ми не струва колкото ще ми струва сервиза) Колата ми е Honda Civic 90`Купих колата преди около 1 месец и си мисля че каквото може да се развали на една Honda (и особенно на D15B2) се развали при мен.Първо забелязах че не държи ниски обороти - май е обичаен проблем за този мотор. Изчетох доста от темите за този проблем но така и не намерих решението. 1.Сменил съм свещите с NGK, гумичките на които са около свещите на капака на клапаните ( и въпреки това свеща на първи цилиндър продължава да е омаслена) и също така духа през тази свещ. Мислех си че не съм я затегнал добре, но проблема си остава и след леко притягане. Това го осетих с устна (малко глупаво но устната е доста чувствителна) като се доближих до кабела на всяка свещ и само първата е така (под първа имам предвид до дистрибуторната капачка). 2. Компютъра на колата дава грешка 16 - инжекторите. От врме на време отказва да запали когато е загряла и незнам дали е случайност но след като рестартирам компютъра пали веднага. След рестартиране компютъра дава отново тази грешка, но вчера откачах буксите на инжекторите за да ги замеря и според упътването за Civic което си изтеглих от Zamunda всичко е ОК и след като ги закачих отново рестартирах комп. покарах малко но грешка няма. Въпреки това малко избързах и новите ми оригинални инжектори от ebay.com пристигат след 1-2 дена. 3. Нещо трака доста (като дизел съм) Първо си помислих, че е клапан - но не е. След по внимателно ''слушане'' на мотора, тракането се чува от инжекторите или от EACV (т.н. моторче за празен ход) И така 100% не е нормално да тракат нито инжекторите нито EACV-то. Едва ли е някои от инжекторите - може би EACV-то но това се надявам да го кажат по-компетентните от мен. 4. Познатия проблем - ПРАЗЕН ХОД - направо ми скасва нервите. Аз се надявам този проблем да има нещо общо с инжекторите (но едва ли) Докато загрее колата всичко е ОК но след това (аз ги преценявам оборотите по оборотомера - доста неточно но няма как) Оборотомера започва от 0, следва едно деление което определям за 100 следва второ което определям за 500 и трето- 1000 От време на време даржи според мен стабилни обороти - малко под 1000, тогава всичко е ОК но когато си иска пада кам 500 дори и по-ниско. Досега не е изгасвал мотора но е доста неприятно. Ако смения EACV-то дали ще се оправи проблема или да не си харча парите напразно.Извинявам се за дългият пост, но искам да съм изчерпателен а не да пускам 100 теми. Надявам се да ми помогнете, защото разчитам само на вас и на себе си тук с моите скромни познания. Благодаря, ви предварително:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От врме на време отказва да запали когато е загряла и незнам дали е случайност но след като рестартирам компютъра пали веднага.

При доста хора "не пали когато е загряла" се реши след презапояване спойките на главното реле (main relay), има писано и описано :hondarulez:, за другите неща трябва по-разбиращите колеги да си кажат думата :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оборотите не падат под 500 об/мин със сигурност, както си мислиш според показанията на оборотомера. Това пропадане на оборотите (което се усеща с леки вибрации) е моментно до около 650- 700 об/мин (и само по оборотомера не може да се каже до колко падат), като при мен нормално са около 750 об/мин.Оборотите съм измервал чрез бордовия компютър Infoboard, който предлагат нашите колеги за Хонда. Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като е щатска, автомат ли е? Защото автомата на Д на място и то на 18 годишна кола е нормално да притриса леко, а оборотите на моята като загрее са реално 650-670 , а по оборотомер изглеждат 500. Успех със колата, но опитай да смениш инжекторите, ако е в тях проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Еи и тия в америка имали проблеми,ама тои убама ще решеи всичките ви проблеми :tease:Еи шега малко злобно но шега.Първо ако ти духа някоя свещт,никога няма да ти работи колата като хората,сменяи с нови,ЗАДАЛЖИТЕЛНО.Второ ако ти тропа някои инжектор,то значи е останал на сухо,демек не стига бензин до него,сваляш и почистваш филтърчето което е около самият инжектор,а наи добре смяна.Успех с ремонта и пиши какво си постигнал :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ако ти духа някоя свещт,никога няма да ти работи колата като хората,сменяи с нови,ЗАДАЛЖИТЕЛНО.

... ми той човека е казал, че е сменил свещите :hondarulez:Незнам дали ще се оправи със затягане духането от свеща .. Сменявай глава ... или си карай така :tease:. EACV проблема .. чел съм тук във форума, че се сваля и се чисти с ВД40 .. не съм го правил, но така съм чел тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при омасляване на свещите не се ли сменя гарнитурата на капака на клапаните+уплътненията на свещите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен в EACV няма какво да трака. Аз мисля, че тракането не е от там. Разглабял съм го туй нещо да го чистя, в него има един клапан и пружина, която притваря или отваря притока на въздух според температрурата на охлад. течност. След като колата загрее, EACV почти не работи, следователно не може да трака от там.Аз не бих търсил проблема в този клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А щом духа от свещта много вероятно резбата на главата да не е наред. Обаче ако духа губи компресия и както казват колегите по-нагоре двигателя не може да работи нормално, реално на 3 и половина цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които дадоха по някои и друг съвет. Проблема със свеща се оказа доста глупав. След като смених въпросните гумички около свещите и гарнитурата на капака на клапаните не съм затегнал добре капака. Днес след смяна на всички свещи с чисто нови и след като постегнах отново капака на клапаните спря да духа от свеща. Този проблем се оказа лесен, но проблема с оборотите и вапросното тракане остават. Почти съм сигорен че трака някои от инжекторите и се надявам че като ги сменя всичко ще е ОК. А оборотите от време на време са нормални, например днес като я запалих, загря и оборотите си бяха ОК но изведнъж пропаднаха. Ако е ЕАЦВ-то дали няма да го прави постоянно, може би е някой датчик които работи когато си поиска. Някакви идеи за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като е щатска, автомат ли е? Защото автомата на Д на място и то на 18 годишна кола е нормално да притриса леко, а оборотите на моята като загрее са реално 650-670 , а по оборотомер изглеждат 500. Успех със колата, но опитай да смениш инжекторите, ако е в тях проблема.

Колата е MANUAL Transmision - рядкост за америка :lol: аз и затова си купих точно тази кола (е цената беше решаваща в случая :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен очисти профилактично EACV-то, и си прегледай делкото и по точно капачката и палеца.А относно тракането сигурно ли е че не е някой клапан ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...