Jump to content
Ghost Bird

Нещо за Hr-v

Recommended Posts

Не сам маняк на някаква марка или модел, важното е на мен да ми харесва. До сега карах Daewoo Lanos и сам много доволен от него, но си купих и Honda HR-V. Рових се из форума да намеря нещо за тази кола, но нещо ми стана досадно че не намирам нищо. Интересно ми е какво е мнението за тази кола ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко са хората с Харви във форума... по руски форуми хвалят модела като надежден.А твоето мнение и впечатления какви са? какво харви имаш - 2/4 врати, 105кс или по-мощния, 2wd ил 4wd :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко са хората с Харви във форума... по руски форуми хвалят модела като надежден.А твоето мнение и впечатления какви са? какво харви имаш - 2/4 врати, 105кс или по-мощния, 2wd ил 4wd :)

То не само по руските форуми го хвалят. Като първи впечатления мога да кажа , че сам приятно изненадан от колата, като се има в предвид че до сега в хонда дори и не се бях качвал. По принцип колата е малко нервна, но до колкото разбрах хондите били такива. Скоростите са и доста къси, а може и да не сам и свикнал незнам, ако се превключват между 2500 и 3000 оборота, то до 60км/ч вече сам на пета. Иначе не дрънка не трака не стърже не чегърта супер запазена и доста добре поддържана от предният собственик, което много ме радва. С 2/3 врати е, 105 кс, 4wd. За краткото време от което я карам мога само да кажа, че страшно ми харесва и си заслужава покупката ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! От 3 дни съм собственик на Honda HR-V с двигател D16W1, 105к.с., 16клапана, 2WD. За съжаление попаднах на некоректни автоджамбази в Горублене /то не, че има коректни де/ и бяха умело скрили проблем в двигателя, който се прояви след стотина километра. Въпросните джамбази бяха сменили биелен лагер без да е почистена маслената магистрала следствие на което е било въпрос само на време отново да се износи въпросния лагер и да се разтропа, за тази манипулация разбира се не споменаха нищо въпреки, че питах :) ...дано се окаже читава биелата и вала, че къде ще намеря биела си нямам идея, а така също и вал, ако е минал ремонтните стойности. Сега колицата ми е в сервиз и надявам се по-скоро да излезе, че ми липсва много. Като изключим този проблем и пристрастното ми мнение към марката, мога да кажа, че и аз съм очарован от поведението на Харвито на пътя. Колата не само е стабилна, но има и страхотна динамика за мотор 1.6 и не на последно място ме очарова и с меката си возия за тази база. Скоростите наистина са къси, но има достатъчно мощност за да изтегли при 60км/ч и на пета скорост. Багажника не е никак малък, купето и седалките са удобни и високата позиция на водача дава възможност за чудесна видимост на пътя. Гледам в руски сайтове, че ги ползват и за по-лек офроуд, за семейна кола също е чудесна, а и дава възможност за излизане от пътя и използване за пикник. Разхода също и е хубав, на мен ми направи разход от 6.6 л./100км., като се има в предвид, че съм карал на климатик и съм се стремял да избягвам оборотите където се чуваше чукането на биелата т.е. не беше най-икономичното каране, за градски режим не мога да кажа нищо, просто нямах време да го тествам. Този разход съм го смятал при пълен резервоар на тръгване от София и го допълних като пристигнах във Видин. Това е впечатлението ми от колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ghost Bird

И аз моита я взех от автокъща, но не от горубляне, а от Тодор Александров (не че има кои знае каква разлика), но поне собственика на автокъщата беше достатъчно честен за да ми каже колата в какво състояние е, даже сам искаше да ме води в Хонда на стендове (както и направихме).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо, колите в автокъщата не бяха регистрирани, т.е. нямаха табели за разлика от тези които бяха около тях /останалите автокъщи/, а това тогава не ми направи особено впечатление и когато се регистрира в КАТ то колата е съответно на името на купувача и договора е оформен и парите са дадени и фактурата е написана. Както се казва в такива случаи - ЧЕСТИТО! Вече си собственик на возилото и можеш да я караш на колкото си искаш стендове, защото преди това тази кола няма рег. табели и не можеш да се разкарваш с нея до Хонда или до който и да е било сервиз. Та приятели, не купувайте коли от автокъщи в които не са регистрирани автомобилите, каквито и обяснения да ви измислят едва ли тези хора са за тридесете лева, които струва регистрацията, явно причините са други:dry:

Редактирано от Людмил Лозанов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви гуми карате в България вашите Харвита? Моите са Д(р)ън(та)лоп и са за смяна. От сервизът ми препоръчаха да взема Мишелин Праймъси Екстра Лоад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви гуми карате в България вашите Харвита? Моите са Д(р)ън(та)лоп и са за смяна. От сервизът ми препоръчаха да взема Мишелин Праймъси Екстра Лоад.

Aз съм приятно изненадан от зимни Йокохама. Летните ми са Континентал, но мисля да минавам и на летни Йокохама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сам маняк на някаква марка или модел, важното е на мен да ми харесва. До сега карах Daewoo Lanos и сам много доволен от него, но си купих и Honda HR-V. Рових се из форума да намеря нещо за тази кола, но нещо ми стана досадно че не намирам нищо. Интересно ми е какво е мнението за тази кола ...

И аз като колегите преди мен съм доволен от Харвито. И моето е Д16W1 но е 4WD. Оказа се икономичен и много добре стоящ на пътя автомобил. Като минус мога да кажа,че максималната му скорост е ниска и ако сте свикнали да карате бързо по магистрали ще се разочаровате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ли ми е тежък десният крак или нещо не е наред с колицата. Градско - 10л на 100км?!? Вярно, климатик, светлините са включени през цялото време, стари гуми, кратки разстояния сутрин и вечер. Един от колегите писа, че е имал 6.6 на сто!?! Най-ниският разход постиган до момента е 7.6 при пробег 250км с 90-110км/ч... Миналия четвъртък смених ангренажен ремък(тук да ме прощават за въпроса всички врели и кипели по темите за автомобили!! :P ), масло, маслен филтър, въздушен филтър - това ще се отрази ли на разхода на гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в София 10/100 си е много добър разход, а и по каталог горе долу 10 му дават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте и от мене от началото на месеца и аз съм щастлив собственик на HR-V, 105 кончета, 4WD, 2/3 врати. Като първи впечатления мога да споделя че колата е учудващо стабилна за високия клиренс който и има много добър обзор на пътя. Разхода който засякох при 120км/ч е 8/100, а при 130-140км 9/100. Предната ми кола беше голф 3, 1,8 90 кончета и за миг не съжалявам че я смених с Хонда. Ако трябва да сравня двете бих отбелязал че Хондата (учудващо за мен) я чувствам по-стабилна в завоите (и двете коли са с здрави амортисьори), голфа е малко по-пъргав, по-осезаемо това се чувства при ускоряване над 100км/ч, Хондата вози една идея по твърдо от голфа (Хонда 195/70/15, голф 185/14/60).Заводските къси светлини на голфа са малко по-силни от на Хондата. На седящите отзад в Хондата им е по-тясно отколкото в голфаРазхода на извънградско е в полза на голфа, за градско още нямам база за сравнение но си мисля че хондата ще даде по-малък(голфа дава 12-13/100).Извинявам се предварително ако съм подразнил някои че сравнявам голф с Хонда, но това имам за сравнение. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето едно линкче към ръководство за експлоатация(395стр. на руски). Надявам се на някой да му свърши работа:http://depositfiles.com/files/6r50xbzcb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето едно линкче към ръководство за експлоатация(395стр. на руски). Надявам се на някой да му свърши работа:http://depositfiles....files/6r50xbzcb

Колега, линка не работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли запалката дали има предпазител? Не работи, а търсих из бушоните, не видях за запалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип запалката не е на отделен бушон. Ако всичко останало ти работи ( клаксон, чистачки, стерео например), значи проблемът е в самата запалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип запалката не е на отделен бушон. Ако всичко останало ти работи ( клаксон, чистачки, стерео например), значи проблемът е в самата запалка.

Ами да, всичко останало работи. Явно както казваш проблема е в самата запалка. Мерси колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип запалката не е на отделен бушон. Ако всичко останало ти работи ( клаксон, чистачки, стерео например), значи проблемът е в самата запалка.

Ами да, всичко останало работи. Явно както казваш проблема е в самата запалка. Мерси колега!
Колега, оказа се прав! След като ми направи проблем запалката, не бях включвал радиото, и вчера като го включих - не тръгна. Тогава погледнах предпазителя на радиото (15А), смених го и всичко заспа! Много ти благодаря зза насоката колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към колегите с двигатели D16W1 (P2E 3-0) продавам 3 бутала, 3 биели, картер, глава с номер P2J-2 за контакти 0894715776

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушона се намира в ляво на шофера радио и запалка

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ляво на "шофера" се намира и вратата, шофьорската.п.п. Крайно време е някой да те върже, за известно време, ако не спреш с излишните коментари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз отскоро съм собственик на HR-v и като такъв имам няколко питания. Ще задам повечко въпроси, тъй като съм ограничен в мненията си за 1 ден.1. Някой да знае как се сменят крушките на задните габарити? Свалих кората, която е точно зад стопа, но с почуда видях колонка от купето. Да не би да трябва да сваля целия стоп, за да сменя крушката. Пробвах. Развинтих два болта, но стопа не се откачаше от външната си страна. Страх ме беше да понатисна, затова питам преди да съм счупил нещо.2. Другото ми питане е дали някой може да ми каже къде се намира филтъра, който филтрира въздуха в купето, тъй като старият собственик беше пушач.3. Колко често се сменя маслото на диференциала?4. Тези които имат ГИ къде са си монтирали бутилката? Някъде четох, че може да се монтира под задната кора извън купето. Тези които имат вътре в багажника и не е на мястото на резервната гума какви бутилки ползват? 5. Изхождайки от въпрос 4. Какъв ГИ имате и в кой сервиз е монтиран? /става въпрос за София/6. Може да ви се сторя прекалено педантичен, но тъй като фаровете са пластмасови "стъклото" е пожълтяло - има ли вариант да блесне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет, колега.Маслото на дифа четох, че се сменя на 60 000км, фаровете можеш да ги полираш, мисля имаше теми из форума как се справят другите колеги с този проблем, филтърът на купето се намира зад жабката. За другите въпроси не мога да ти дам отговор : )Поздрави и много безаварийни километри : )П.П. прочети тази тема за полирането : ) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41728&st=0&p=367429&hl=+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20+%D0%BD%D0%B0%20+%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5&fromsearch=1&&do=findComment&comment=367429

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз отскоро съм собственик на HR-v и като такъв имам няколко питания. Ще задам повечко въпроси, тъй като съм ограничен в мненията си за 1 ден.1. Някой да знае как се сменят крушките на задните габарити? Свалих кората, която е точно зад стопа, но с почуда видях колонка от купето. Да не би да трябва да сваля целия стоп, за да сменя крушката. Пробвах. Развинтих два болта, но стопа не се откачаше от външната си страна. Страх ме беше да понатисна, затова питам преди да съм счупил нещо.2. Другото ми питане е дали някой може да ми каже къде се намира филтъра, който филтрира въздуха в купето, тъй като старият собственик беше пушач.3. Колко често се сменя маслото на диференциала?4. Тези които имат ГИ къде са си монтирали бутилката? Някъде четох, че може да се монтира под задната кора извън купето. Тези които имат вътре в багажника и не е на мястото на резервната гума какви бутилки ползват? 5. Изхождайки от въпрос 4. Какъв ГИ имате и в кой сервиз е монтиран? /става въпрос за София/6. Може да ви се сторя прекалено педантичен, но тъй като фаровете са пластмасови "стъклото" е пожълтяло - има ли вариант да блесне?

Здравей колега, ето ти и информация от мен:1) Да сваляш стопа. Имаш два болта (горе и долу), развиваш ги, след което хващаш стопа с две ръце и дърпаш към теб. Имаш 3 или 4 щипки на които ще се държи (от външната страна). Става за 1 минута, дърпай обаче равномерно отгоре и отдолу, за да не счупиш някоя щипка.2) --3) Видях на един колега наистина бутилка монтирана под задната кора слизаща от багажника към задния мост. Доста удобно :)5) --6) Да, полират се, след което се лакират. Стават като нови! :) Цената варира м/у 50 и 100 лв за двата (поне за Пловдив)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е стара темата , но да попитам - за задните стопове: АКО счупя щипка , намират ли се по магазините?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...