Ivand15z6 0 #1 Публикувано 1 Август, 2008 Имам сивик 6 ген 1.5 114 кониа и искам да я чипна в digital tuning. Интересува ме ниакой правил ли е подобно нещо и има ли файда.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #2 Отговорено 1 Август, 2008 Имам сивик 6 ген 1.5 114 кониа и искам да я чипна в digital tuning. Интересува ме ниакой правил ли е подобно нещо и има ли файда.Благодаря предварително аз съм слагал чип тунинг на benz cls в диджитал тунинг на един приятел.много са добри.чиповете са им с многог сигурен произход, големипрофесионалисти са и дават гаранция.няма да сбъркаш.гарантирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #3 Отговорено 1 Август, 2008 Какви са ти о4акванията от тоя 4ип на предполагам сток атмосферка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest misho #4 Отговорено 1 Август, 2008 Превеждам питанката на Драгича - само с ядене не става , трябва и акъл. ...или по-точно е искал да каже, че само с чип ефекта е почти нулев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 1 Август, 2008 Ся да не излезе 4е се заяждам ама наистина какво се о4аква да се слу4и след като се похар4ат парите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #6 Отговорено 1 Август, 2008 Ако наистина си решил да слагаш чин диджитал тунинг е мястото. Цените им са по-високи от на други места, но наистина имаш гарантирано качество. Както обаче каза Драгича - ефекта ше е почти никакъв. Чипът ще ти дигне 10% от мощността (доколкото ми е известно - не съм специалист и може да греша), което в твоя случай е около 12 коня. Реално погледнато според мен не си струва. Както вече споменах, не съм голям разбирач и може и да греша. Ако е така нека някой по компетентен по въпроса да ме поправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) за очаквания наисине на атмосферка сток няма много 1-1.5 дести на 400 метра(това го пиша като ориентир)чипа не е главно за мощност а за донастроики мисля че 600-700 лв е един чип при тях и един мои приятлена алфата е с чип от тях (Доволен е от швеицария някакъв софтуер използват) тия проценти с мощноста не ги гледаите чип на хонда вдига много малко ) Редактирано 1 Август, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 2 Август, 2008 ...бе на дизелите има файда от чип ама за бензинка на която нищо не си подобрявал си е пари на вятъра според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest activity #9 Отговорено 2 Август, 2008 по добре си намери една малка турбинка повече удоволстие ще ти донесе , примерно от Daihatsu Charade 1.0 turbo или още наречено GTi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gan_san #10 Отговорено 2 Август, 2008 По скоро има значение не вида на горивото, а дали ДВГ-то си е атмосферка или не. На двигател без принудително пълнене ефекта е едва доловим. Любопитно ми е в какво се състои гаранцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 3 Август, 2008 добре, това че чипа няма ефект само на хондите ли е така защото имам приятели с бмв-та и 206 GT, и това пежо бие CRX vti.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #12 Отговорено 3 Август, 2008 10% вдигане на мощността на атмосферка, при това сток ;) Не е истина, както спомена друг колега, по скоро за донастройки отколкото за повишаване на мощността.Хондите са си доста добре , донастройки евентуално при промени в изходяща с-ма, нещо по главата барано и т.н.На сток кола атмосферка, според мен са си грешни пари, за които може да се направят доста по-ефективни нещаЛично мнение, всеки има право на изборМи на почти сток мерено на дино имаше такава разлика, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ivand15z6 #13 Отговорено 3 Август, 2008 не очаквам да литне колата просто да стане малко по пъргава. Иначе ни6то не сам и пражил няма катализатор и съм с някав измислен спортен филтър yed мисля че е. Иначе и аз предпо4итам да си сложа турбина но нямам финансовата възможност а и бих я сложил само на B16A2. Благодаря за сега ако някой има да каже още нещо ще се радвам да го прочета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #14 Отговорено 3 Август, 2008 добре де когато няма финанси за турбо,пък и не всеки може да поддържа такава кола,тряя си маисторлък,а не за наи-малкото нещо при маистора,какво може да се пипне че да тръгне повече колата,освен генерация и филтър,които също така както чипа са незначителни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #15 Отговорено 4 Август, 2008 Имам сивик 6 ген 1.5 114 кониа и искам да я чипна в digital tuning...Колега ако сложиш чип, моляте драсни няколко реда в каква степен се е променила колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivand15z6 0 #16 Отговорено 4 Август, 2008 ок ще пиша но о4аквам това да стане след около 2-3 месеца. искам да попитам за тази цена какво друго може да се направи и да има по голям ефект от чипа благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 4 Август, 2008 ок ще пиша но о4аквам това да стане след около 2-3 месеца. искам да попитам за тази цена какво друго може да се направи и да има по голям ефект от чипа благодаря може да си сложиш спортни колектори и спортна генерация + аир интаке ще има благоприятен интаке Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valexy2008 0 #18 Отговорено 8 Септември, 2008 Имам сивик 6 ген 1.5 114 кониа и искам да я чипна в digital tuning. Интересува ме ниакой правил ли е подобно нещо и има ли файда.Благодаря предварително фаида на кола с турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #19 Отговорено 8 Септември, 2008 Е все отнякъде се почва. Ако искаш да я направиш "самолет", не виждам нищо лошо в това да ЗАПОЧНЕШ с чип тунинг. Но май по-добре е да инвестираш първоначално в това да дадеш на двигателя повече свобода на "дишане". Всмисъл да сложиш спортен филтър и да смениш изходящите колектори + цялата система на ауспуха (например с по-дебели тръби от неръждавейка с едно яко спортно гърне). И накрая можеш да смениш ролката на коляновия вал с олекотена алуминиева... а и нови свещи + хубави силиконови кабели за тях. Турбото после... то пък тогава пак трябва да сменяш колекторите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове