Jump to content

Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ИМАМ СИВИК 95г ДВИГАТЕЛ D15Z3 ВЪПРОСЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ:КОЛАТА ИМА ЛИ КАТАЛИЗАТОР И ПО ПРИНЦИП КЪДЕ Е ОТ ДОЛУ НА КУПЕТО ИЛИ ПРИ ДВЕГАТЕЛЯ ПОД ГЕНЕРАЦИЯТА И ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ Е ПОЗАТИСНАЛ И КАК МОГА ДА РАЗБЕРА АКО Е ТАКА ЗАЩОТО КОЛАТА НЯМА МОЩНОСТ!СМЕНИХ ПОЧТИ ВСИЧКО ПО НЕЯ ЛАМБДА СОНДА,ФИЛТРИ,СВЕЩИ И НЕ СТАВА! :P БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ИМАМ СИВИК 95г ДВИГАТЕЛ D15Z3 ВЪПРОСЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ:КОЛАТА ИМА ЛИ КАТАЛИЗАТОР И ПО ПРИНЦИП КЪДЕ Е ОТ ДОЛУ НА КУПЕТО ИЛИ ПРИ ДВЕГАТЕЛЯ ПОД ГЕНЕРАЦИЯТА И ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ Е ПОЗАТИСНАЛ И КАК МОГА ДА РАЗБЕРА АКО Е ТАКА ЗАЩОТО КОЛАТА НЯМА МОЩНОСТ!СМЕНИХ ПОЧТИ ВСИЧКО ПО НЕЯ ЛАМБДА СОНДА,ФИЛТРИ,СВЕЩИ И НЕ СТАВА! :P БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

горе долу се пада под предното барче ;)тоест отдолу на колата трабите след колектора точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Няма да е лошо да я закараш на диагностика, не е задължително проблема да е в катализатора има много други причини преди него, за които не ми се иска да гадая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега на бившата ми кола имаше подобен проблем и беше катализатора отиди при някои пич дето се занимава с гърнета да ти изкорми катализатора и да ти го закачи пак на място и трябва да нямаш проблеми > катализатора е точно след изпускателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

или преди да ти го "изкормят", да го погледне в какво състояние е, запушен ли е , стопен ли е ... ако е здрав го слагай обратно , дори и да ти го махнат, разлика във вървежа няма да има, може дори да ти се качи разхода . откарай колата на диагностика както каза колегата Al Capone, липса на мощност може да идва от много други неща ...

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq

в повечето случай катализатора се запушва от там идва забавянето на изходящите газове и затова колата ти няма мощност а това за разхода е относително казано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в повечето случай катализатора се запушва от там идва забавянето на изходящите газове и затова колата ти няма мощност а това за разхода е относително казано

сега общи приказки ли ще си говорим или ?като свалят катализатора най-добре ще се види в какво състояние е точно заради всичките мнения на анти-каталиаторната група си свалих нарочно катализатора, беше идеален, но все пак го свалихразхода се качи, вървежа дори се влошипри изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор...

Това също са общи приказки... а какво общо има ламбдата с катализатора, като тя е забодена непосредствено след блока? Катализатора ти е на 50 санта от там, ако не и повече. :) Ако сондата е след или непосредствено преди катализатора - ок, но иначе... пълни глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор...

Това също са общи приказки... а какво общо има ламбдата с катализатора, като тя е забодена непосредствено след блока? Катализатора ти е на 50 санта от там, ако не и повече. :hondarulez: Ако сондата е след или непосредствено преди катализатора - ок, но иначе... пълни глупости.
нали се сещаш че все пак катализатора е някаква преграда , която вдига налягането на газовете от главата до самия катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с други думи променяш настройките спрямо фабричните , компютъра получава малко по различни показанияи понеже всички мразите катализаторите и вечно ви пречат на колите, никога не съм имал проблем да подържам 7000 RPM, достига ги с лекота и тъпия прекъсвач не позволява да ги прескачам с много, макар че след натискане на педала двигателя рита и иска още ...другото е че последния 180 км преход който направих около празниците, 80 км бяха градско в софия... средния разход доиде около 5,6/100 и да това е с омразния катализатор не чупете здравите неща, само това се опитвам да ви кажа, защото като отидеш в някоя държава където хората не си "изкормят" катализаторите, все едно са ти присадили още един бял дроб... колеги да си имаме уважението но сами си серем в къщата, и след това се оплакваме "абе някой се е исрал там, в другите държави не е така"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

С влизането на страната ни в Европейския съюз, влезе в сила закон за допустимите стойностти на вредните газове отделящи се в околната среда, съгласно който автомобилите без катализатор, ще бъдат санкционирани.Санкциите могат да бъдат парични или спиране на автомобилите от движение. Основна причините за липсата на сняг и природните аномалии, са именно автомобилите, бълващи ежедневно хиляди тонове вредни емисии, увреждащи непоправимо здравето на хората и природата. Катализаторът има за цел да намали токсичността на изгорелите газове.

един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш

http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40352.html130-150лв? Ех, мечти... :hondarulez:И аз съм си с катализатор, не знам дали е запушен, но колата и на мен ми дава перфектен разход. Но НЕ смятам, че махането му дава резултат върху ефективността на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можеш да провериш и кабелите на свещите, баща ми имаше същия проблем и при него проблема беше точно в тях, ноо.. диагностиката ще си каже. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш

http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40352.html130-150лв? Ех, мечти... :hondarulez: И аз съм си с катализатор, не знам дали е запушен, но колата и на мен ми дава перфектен разход. Но НЕ смятам, че махането му дава резултат върху ефективността на колата.
ех реалност .... :)http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40155.htmlhttp://www.autopartswarehouse.com/details/...QQM6622636.htmlhttp://www.autopartswarehouse.com/details/...QQM6653004.htmlчовек спориш с дезертирал руски луноход в момента, казвам ти какви са ми впечатленията с факти, така се е случило на моята кола, майстори ме предупредиха, че няма да има никаква полза от махането, и реално НЯМАШЕ ! колата ми сега работи далеч по-спокойно, има по-добър въртящ момент на ниски като и сложих катализатора... но аз си се вслушвам в детайлите, разликата беше малка но я имахората са измислили дори High Flow Catalyc Convertors за хората с "бегачки" ... Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато фактите говорят, и Боговете мълчат! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...