bigkolio 0 #1 Публикувано 7 Ноември, 2007 ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 7 Ноември, 2007 (Редактирано) ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?И мойта почти не загрява и даже вече съм купил термостат,но контролното модулче си мълчи.Няма общо между сензора и термостат - в смисъл сензора мери температурата на охладителната течност и оттам ако е студена колата обогатява горивната смес.Пробвай да си нулираш контролния модул - има едно бушонче в кутията където е двигателя,вадиш го за 15-20 секунди и после пак слагаш.След това запали колата и виж дали ще ти дава пак грешката.ТУК го има описано. Редактирано 7 Ноември, 2007 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #3 Отговорено 7 Ноември, 2007 за съжаление след нулиране,след време пак започва да дава същата грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #4 Отговорено 8 Ноември, 2007 (Редактирано) за съжаление след нулиране,след време пак започва да дава същата грешка.звучи сякаш си и за термостат, и за сензор. въпреки че ако сензора е сбъркан, може вентилатора да се пуска погрешно рано или непрекъснато, провери.... и да саботира работата на термостата?п.с. причината да си мисля така е че при развален термостат, бавно, но неотклонно все пак има начин да се загрее напълно. без перката да върти, и без да се пускаме по наклони де... тогаз пада... Редактирано 8 Ноември, 2007 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 8 Ноември, 2007 и аз мисля че си за двете. Няма връзка между термостата и сензора. Може и да бъркам, но до сега единствения начин ЕЦУ-то да изкара такъв код е да не е закачен сензора ( откачен куплунг, пречупен кабел, наистина прецакан сензор)Започни с термостата и като го смениш, нулирай ЕЦУ-то просто за всеки случай, да не взема да те подведа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #6 Отговорено 9 Ноември, 2007 ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?Няма връзка м/у термостата и сензора, само дето при студен двигател ЕЦУ-то обогатява сместа така че ти вдига разхода.Виж в "мануалса" има информация как да си замериш сензора, така че ще разбереш дали е изправен.А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veso_civic 0 #7 Отговорено 9 Ноември, 2007 ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?Няма връзка м/у термостата и сензора, само дето при студен двигател ЕЦУ-то обогатява сместа така че ти вдига разхода.Виж в "мануалса" има информация как да си замериш сензора, така че ще разбереш дали е изправен.А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино На твоята като е студена свети ли "чек енжин" ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #8 Отговорено 9 Ноември, 2007 мойта кола няма такива екстри-"чек енжин" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #9 Отговорено 9 Ноември, 2007 А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино Сложих един картон,и колата си загря нормално и перката се включваше переодично.Решеноето ми е ясно-смяна на термостат.Остава ми само притеснението със сензора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOGIE 0 #10 Отговорено 10 Ноември, 2007 А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...?Датчика за температурата на д-ля е на главата, а този на перката е след термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове