Jump to content
GINDAHOOD

маслото за хонда?

Recommended Posts

И къде прочете хвалби ве ... както каза по горе колегата Prelude ... таз "боза" Лики-мики-фики моли е подходяща за издухани мотори на стари коли ! Сивика ми беше с подобен боклук преди 4г като го купих ... още не може да се изчисти от тия "лайна" ! :D

Така хубавото Лики Моли е задоволително ако е без тези лайна молибденови.Обърнете внимание че нормалното Лики е API-"SL" a Говната с молибден са API "SG -SH" така ето 3-4 поколения назад по старо масло спрямо международните спецификации Ееее вие гробници ли карате или трактори.Сами си преценете какво сте си набутали.Има доста теми във Форума за Масла и добавките към тях.В 21 Век май информацията била N:1 по скъпоценост.Стига с глупостите баце ми каза че това е най-убаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да се изкажа и аз:От 4 години ползвам това масло - с онез л–йна в него - молибденови. Първите три години на една "гробница" - Нисан Примера 1994г. От всяка 5л туба ми оставаше по 1л масло(полусинтетика 10W-40). И съответно при 4-та смяна на масло си купих 1 литър само, защото се получаваше джакпот от предните смени. А накрая го продадох на 18 000 след последната смяна. Нивото никога не е падало и явно не съм доливал. Двигателя работеше като часовник. Сега Акорда пак го карам с същото масло и л_йната в него(синтетика 5W-не помня какво). За 15000км пак не е мръднало нивото на маслото.И в крайна сметка какво е важно за едно масло?!Според мен да не го гори двигателя. Двигателя да работи равномерно, тихо и да върти стартера леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kuttenkeuler 10W40 - истинското масло.

Мотул 15W50 полусинтетика е по добро... :)

Kuttenkeuler - койлера не е истинското масло за характеристиките на японски мотори и в частност хонда

Мотул-а, вече е в зависимост от натоварването на мотора. Ако си играете на настъпванка е добър избор.

На мойта хонда не бих сложил Мотул, но карам нормално, освен ако не ме вбеси някой. Последния път, уви беше сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най важно е да се гледат характеристиките по API и ACEA.

Колега май работиш през пръсти. От 5W40 до 5W40 и от SL, SM до SL, SM разлики като от дерето до полето. Пакетите присадки, вискозитетно-индексни добавки и още един булюк. Читави базови. Освен BP, exxon-mobil, castrol, които по над 20 години копат нефт от една сонда за определено базови масло, май другото са си търговски продукти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си щпора с 5в-40 мотул 300в спорт :) мирише на ягодки или поне на мен ми се струва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз карах сивика с Лики Моли 6год. и мога да кажа че маслото е страхотно.сега си карам и акорда с него и то с 5w-40 че това ми изпадна на промоция в Германия и макар че колата е на 220000км двигателя си мърка но сега ще му слагам 10-40 че е грехота да мъча така мотора и да си експериментирам с него та направете си сметка дали не е добро маслото.

Редактирано от honda_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам Mobil 1 пълна синтетика и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я карах с лики моли 10в40 с молигден и ми гореше около 3л. на 10хил. км.Сега и сложих Yacco 15в50 и съм много по доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм с Мобил 0в-40(на Б18) някой пробвал ли е да слага такова за 2500км с мноого ръ4ка изгори около 200гр.,а мотора работи у4удва6то тихо.Цената на която го взех от германия е 14лв на литър,Белгийско призводство.

Редактирано от pano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с Q8 белгийско, полусинтетика, добре е 40 лв 5 литра, на моя 220 000 км не искам да рискувам с пълна синтетика, но карам рядко и напълно минерално не е добър избор за мен за да се сменя на 6 месеца без да е карана много много... всеки сам си преценява, най-добре гледайте по спецификация какво ви е нужно както каза един колега по-горе, ако трябва да сме много стриктни и изискващи и гледаме частиците и добавките (аз не съм много фен на добавки) би трябвало и всяка друга част да ни е нова перфектна маркова и т.н. след като караме стари коли, по добре редовно да ги сервизираме и да караме по специфика както е по каталог, това според мен е формулата за дълъг и безупречен живот на мотора, а не да робуваме на марки и т.н. но верно човек взема малко по-скъпо от най-евтиното...в почти 90% от случаите, за това масло което говорите, не съм чул ни един сервизджия да го е препоръчал, (явно не съм се интересувал много) но ето форуми много мнения също, добре че ги има иначе знание само на опит проба грешка нестава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де, а за оригиналното Хонда масло от Бултрако какво ще кажетре, не си ли остава най-добрия избор или е добро по каталог за новичките Хонди и да не отговаря по изисквания за старите модели ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако (хонда всъщност) препоръчват 5W-30 минерално маслоНо това далеч не е най-полезното масло за нашите двигатели. Просто с това масло емисиите са по-ниски, а производителите имат за задължения да спазват някакви норми.Между другото наскоро Форд, та и хонда, почнаха да препоръчват, и да влагат в завода, 0W-20Аз съм сигурен, че никой не би си сложил такова масло в хондичката, особено ако е работила преди това с вискозитет 40 (че някои и 50, и 60 слагат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всяка Хонда в зависимост от състоянието на мотора подходящото масло е различно!!!Аз пък отскоро карам с YACCO и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БАВАРЕЦА го карах с CASTROL MAGNATEC 10W 40/старият/ , и нямам забележка , смятам и на Акорда да сложа такова , че МОBIL нещо не го понесе , в смисъл че хапна 2 литра за 10 000 км .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ходих до самурая в пловдив, единственото масло което имаха в момента беше JB GERMAN. за първи път го чух тогава в живота си :)взех 10/40 и съм много доволен, двигателчето мърка, за 6000 км е паднало с 200-300мл. страшно е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам с Mobil1 10W40 и почти не го е пипнала за 2500км, но искам да питам :) колко мл масло са между двете точки на пръчката за масло на D-сериите на Сивиците? Някой засичал ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между 600 и 800г, зависи колкото около чертата си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Репсол 5W40 и за 5000 км. като че не е мръднало. Сложих без да искам малко над чертата на макс. надявам се това да не е проблем. Двигателя, като че доста утихна от преди като бях на 10W40 ама все си трака сутрин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ходих до самурая в пловдив, единственото масло което имаха в момента беше JB GERMAN. за първи път го чух тогава в живота си :lol:взех 10/40 и съм много доволен, двигателчето мърка, за 6000 км е паднало с 200-300мл. страшно е :lol:

Още едно потвърждение-

КОЛКОТО МАСЛА ,ТОЛКОВА МНЕНИЯ,въпросното масълце е абсурдно ама абсурдно лошо,акордеца ми го усети на собствен гръб(мотор),колега покарай я 2-3 км по сериозно и извади щеката-H2O, не слагайте този боклук в колите си!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам вие с какво карате но аз съм с наливно за 7-8лв за литър и нямам апсолютно никакви проблеми не разбирам защо све се хвърляте на скъпи уж маркови масла след като и тях ги пърнят в някой гараж от варели и си плащате само "марковата" опаковка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам вие с какво карате но аз съм с наливно за 7-8лв за литър и нямам апсолютно никакви проблеми не разбирам защо све се хвърляте на скъпи уж маркови масла след като и тях ги пърнят в някой гараж от варели и си плащате само "марковата" опаковка

Подкрепям колегата, аз карам с Мобил 1 10W40 полусинтетика, с очите си видях да го вадят от варел и за около 4000к. си мисля, че колата не е пипала маслото. Затова призовавам сменяйте си маслото по- честичко. И да не забравяме, че дори да не сме карали много колата маслото след 12-18 месеца си губи мазилните свойства. Това е, а който иска, да си сменя маслото на 3год. и на 20000км. и след време да се оплаква. Поздрави на всички. :) Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по въпроса за маслото в бултрако-продават се няколко вида HFE 0W-20 HFS 5W-40(и двете са sintetic tecnology),но всъщност са хидрокрекингови масла на минерална основа които отговарят от 30 до 50% на синтетичните.Последния път сложих 0W-20 тъй като казаха че с такова масло идва моята хонда акорд.Лошото е че в рамките на тези 3 години не мога да сложа друго масло тъй като гаранцията на двигателя отпада(колата е гаранционна)Единственото масло при тях което е пълна синтетика е HFE-C2 0W-30,но то е за дизеловите двигатели на хонда (макар 4е пише на опаковката 4е е и gasoline.Ще позвъня до официалния сервиз на хонда в сф и ще видя какво ще кажат дали може да се сложи на бензиновите мотори 4е това 0W-20 малко не ми харесва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ти хареса 0W-20 то е за по-студен климат и лятото ще става рядко на вода при t над 30 градуса.Обърни внимание 0W-30 дали е API SL(M)/CF това са последните класове за качество. 0/30 поне по-малко ще се втечнява лятото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не зная дали е точно така,мотул имат също 0W 20, пълна синтетика от серията 8100,което го дават препоръчително от хонда,питах днес сервиза на бултрако ,за това 0W-30 ,каза приемчика че го слагат на дизеловите мотори,защото пише 4е е за ICDTI ,после прочете внимателно етикета видя че пише и газолин и каза слагай...имам чувството че и те не знаят кво сипват,достатъчно е да пише хонда:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,е хаиде и аз да се включа, имам 3 хондака /2 отскоро/ не съм специалист, но съм принуден сам да си ги правя/е което мога/ . е та за маслата карам civic от 3 години d14a3 97г доскоро слагах castrol пълна синтетика и съм много доволен /карах по 15000км без доливане/ на другите двете d16a6 съм сипал castrol минерално и тва другото лики-млики е скоро ще ви дам мнение . и все пак много зависи от мотора. скоро време ще ми трябва малко инфо за колите и се надявам да помагате. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се включа лики моли е едно отлично масло ,незнам защо обаче продължават да продават маслото с тази добавка след като е проверено че при оксидация на маслото молибдена влиза в реакция с кислорода и става пагубно за двигателя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз на мята хонда D15Z8 VTEC сипах JBGermany ,немско ,пълна синтетика 5W40 и съм доволен.Тя е на 95000км. и затова сложих пълна синтетика .За сега не го пипа.За маслото от Бултрако ,наистина не е за масова употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...