Jump to content
Guest xeku

Honda Accord!

Recommended Posts

Guest xeku

Здравйте, колеги! Имам намерение да си купя Accord около 1998г. (мисля, че това отговаря на 5-то поколение?) с бензинов двигател 1.8 или 2.0. Нямам преки впечатления от тази кола, затова ще ми бъде много ценна помощта ви. Моля посочете ми силните и слабите страни на модела, дали ниския клиренс ви създава много грижи през зимата, или при преодоляване на бордюри, дупки, гърбици и т.н. На какво трябва да обърна внимание при огледите и избора. Мисля, че като начало това стига като въпроси, пък живот и здраве, ако взема такава кола, ще държим връзка! Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Много добър избор е.Аз карам такава само че е Печка.Изобщо не е ниска колата.Малко по скъпа е от алтернативите но си заслужава повярвай ми.А колкото до техническо състояние по добре я закарай на професионален Гледач /монтьор/,като например Омбре.По сигурно е,знае какво да гледа все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Лоши страни ли....аз мисля 4е такива нема ......а за зимата ти трябват само добри гуми и немаш грижи :huh: .... успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xeku

Гледах един Accord 6th gen. 1.6, 16V, 115 ps. Мислите ли, че този двигател е достатъчен за това купе, все пак е най-малкия за модела? Иначе колата изглежда перфектна, дано и майсторите потвърдят това. Между другото, къде е сервиза на Омбре, когото всички във форума хвалят и препоръчват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Гледах един Accord 6th gen. 1.6, 16V, 115 ps. Мислите ли, че този двигател е достатъчен за това купе

Това е НАЙ-слабия мотор за този Акорд и по принцип се среща МНОГО РЯДКО. По-добре потърси варианта с 1,8 136 коня, който си е VTEC мотор или най-добре е 2,0 147 коня (също VTEC) - доста по-добра динамика, с почти същия разход на гориво с какъвто е 1,6 литровия мотор :huh:НО, ако пък колата се окаже добра, взимай я :) НЕ всичко е МОЩ и ДИНАМИКА :) Аз лично бих предпочел автомобил с по-слаб мотор но пък в идеално състояние, от колкото някой с ЯК мотор, но пък "издухан" от каране... :D Така че - АКО колата е добра и ти е изгодна :D - НЕ СЕ МИСЛИ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Бих казал че най-добре е 2,2 ВТЕК Тайп-Р 212коня, после 2,2 втек 185 коня, 2.0 втек 147коня и от там нататъка са моторите които каза АДХ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Бих казал че най-добре е 2,2 ВТЕК Тайп-Р 212коня, после 2,2 втек 185 коня, 2.0 втек 147коня и от там нататъка са моторите които каза АДХ...

Accord TYPE R (2,2; 212 коня - H22A7 мотор ако не се лъжа...) :huh: НЕсъмнено е най-добрия вариант, само дето Аз лично такава кола в България все още НЕ съм виждал.... :) И евентуално АКО се намери ще е ЦИФРА !!!PS: 2,2 185 коня (H22A2) - този мотор за този модел Хонда (Акорд 6-а генерация 4/5 врати - Англииски модел) НЕ се е предлагал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Е хуу де... Има 2,2 втек 150 коня май с 1 вал...Ма 100% не знаеш за F20B който е бил 2.0 200 коня и 180 за автоматични трансмисии. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Има 2,2 втек 150 коня май с 1 вал...

ДА, само че се е предлагал за по-стария модел - 5-ата генерация и то САМО за версията СЛЕД фейслифта (т.е. от 1996-а до 1998-а година). :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Абе парадокс ти карал ли си го този тайпР та говориш, че е най-добър????Момчета вземете се стегнете - човека пита за акорд + и - а вие го изтреляхте в космоса!който има акорд да каже какво мисли а не да се спори на теми тоя двигател има ли го или го няма и ......глупости... само ще гоним хората така :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xeku

Благодаря на всички за мненията! Определено най-слабият мотор от който и да е модел автомобил не е за препоръчване, винаги в него има някаква криворазбрана икономичност, която в крайна сметка е колкото на по-големите кубатури. Сегашната ми кола е Xantia 2.0, SOHC 121 конски сили и търся нещо подобно като динамика. Най разумен ми се вижда избора на 1.8 или 2.0 двигател. Очаквам още мнения по темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Здрасти ...аз съм възседнал едно такова животно Accord Coupe 92 2,0L 16V :blink: ...ве4е 5-ти месец ..и съм доста доволен...дори имам и газово(настроение)...но и на газ доста добре се справя ..( резултатите теста го потвърждажат).... разхода ми е мах. 11 както на газ така и бензин...при малко по спортен режим ;) ... но нормално 9л. бензин ... е за сега толкова ....

Редактирано от DjSprite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xeku

разхода ми е мах. 11  както на газ така и бензин...при малко по спортен режим :D ...  но нормално 9л. бензин

Не питах заради разхода, просто искам колата ми да върви добре, това естествено има своята цена. Принципно не си падам по газовите изпълнения, въпреки че съм имал кола на газ и бях супер доволен. Случайно някой от вас да кара автоматик (не само Accord)? Дават ли ядове или са надеждни и безгрижни, подобно на самата марка? ;) Редактирано от xeku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Автомата е много добро нещо но ако си вземеш нова кола.Не е ясно как е поддържана кутията.Там трябва навреме да се смени масло и филтър и в повечето случаи като отвориш филтъра и той се е бетонирал от боклуци.Така автомата сдава багажа.Както си решиш все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,Предстои ми да си купя нова кола, и се замислям за Honda Accord 6th gen. Досега не съм карал Honda и нямам никакъв опит с марката. Не съм състезател, карам бавно и спокойно.Та, чудя се на кой двигател да се спра - 1.6 (115 к.с.) или 1.8i ES (136 к.с.). Целта е разходът на гориво да е минимален, но също така колата да не се тормози, ако мощността не е достатъчна.Колко горе-долу при градско каране (защото 99% градско ще се кара) е разходът?Също така от значение е размерът на данъка, но предполагам, че за 30-40 лв (вероятно толкова е разликата за единия и другия) годишно не си струва.Нещо друго, с навършване на 14 години, автоматично ли би паднал самият данък или са нужни някакви действия?Какво ще кажете за карането с газов инжекцион на 1.8i ES модела?Колко горе-долу да си приготвя като пари за първоначалната профилактика и смяна на консумативи? Имат ли някакви по-сериозни недостатъци тези двигатели? Благодаря ви предварително.

Редактирано от emz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,Предстои ми да си купя нова кола, и се замислям за Honda Accord 6th gen. Досега не съм карал Honda и нямам никакъв опит с марката. Не съм състезател, карам бавно и спокойно.Та, чудя се на кой двигател да се спра - 1.6 (115 к.с.) или 1.8i ES (136 к.с.). Целта е разходът на гориво да е минимален, но също така колата да не се тормози, ако мощността не е достатъчна.Колко горе-долу при градско каране (защото 99% градско ще се кара) е разходът?

1.8i, че и дори 2.0, няма да харчат много повече спрямо 1.6 при еднакво каране, но ще имат осезаемо повече мощност когато ти трябва - например изпреварване при каране на двулентов път лятото с климатик. Не бих взел под 1.8 двигателя във всеки случай.

Също така от значение е размерът на данъка, но предполагам, че за 30-40 лв (вероятно толкова е разликата за единия и другия) годишно не си струва.Нещо друго, с навършване на 14 години, автоматично ли би паднал самият данък или са нужни някакви действия?

Разликата между 115кс и 136кс в данъка ще е незначителна (22лв до 14г, под 20лв над 14г). Същото важи и за ГО. С навършване на 14 години, автоматично данъка ти става по-малък. Тук можеш да го провериш:http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html

Какво ще кажете за карането с газов инжекцион на 1.8i ES модела?

За мен газовия инжекцион си е задължителен, просто не се подлъгвай да сложиш евтин и скапан ГИ. За 1500лв има уникални газови системи, а ако мислиш да караш тази кола по-дълго, разликата от 500лв между нисък и висок клас ще ти се изплати и ще си щастлив, че не си спестил някой лев.Колко горе-долу да си приготвя като пари за първоначалната профилактика и смяна на консумативи?Всичко зависи каква е очакваната профилактика. Около 500лв ще те оправят за пълно обслужване с висококачествени консумативи - всички масла, филтри, ремъци. Ако трябва да сменяш накладки и дискове, още към 300-400лв зависимост колко качествени дискове и накладки сменяш. Ако трябва да сменяш неща по окачването - биалетки, тампони и тн, има адски много качествени неоригинални консумативи, като цените са като на всяка друга масова кола. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...1.8i, че и дори 2.0, няма да харчат много повече спрямо 1.6 при еднакво каране, но ще имат осезаемо повече мощност когато ти трябва - например изпреварване при каране на двулентов път лятото с климатик. Не бих взел под 1.8 двигателя във всеки случай....

Потвърждавам - по едно и също време карах CR-V 2.0, и Civic 6-a англичанка 1.6, и двете автоматик. Разхода беше еднакъв :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за мнението на Veseliq. Аз съм с 1.8 мотора и с климатик колата става доста мудна - тежи и купето :) ... 1.6 не ми се мисли как ще се представи, а разликата в разхода съм сигурен, че няма да е кой знае колко голяма. Също така тези които са с 1.6 не съм сигурен дали изобщо имат висок клас оборудване - климатроник, автопилот, Bose аудио система (босето е страхотно :)), докато 1.8 и 2.0 моторите си имат варянти и с тези екстри ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко ме съмнява 1.6 Civic да харчи колкото 2.0 CR-V с едно и също поколение двигатели, но най-вече при скорости над 80км/ч - CR-V-то е доста неаеродинамично заради размера си и съответно въздушното съпротивление при него оказва по-голямо влияние. Поне аз имам колега с CR-V 2009 със същия двигател като моя (2.2 дизел) и неговото CR-V харчи с поне литър и нещо отгоре при еднакво каране (заедно ходихме пакет до Гърция сега празниците). Но като цяло да - винаги имаш 4 цилиндъра и пълнене с атмосферно налягане при приблизително близка компресия, работния обем не е толкова ключов.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За триене, двоен пост.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Литър и нещо" за мен е пренебрежимо малка разлика.Горе-долу толкова беше разликата между CR-V 2.0 В20В 128 коня и Rover 400 1.6 D16Y3 113 коня, автоматици.CRV-то има няколко фактора, които влияят на разхода.Понеже спомена скорости над 80 км/ч, за да се движи със 120 на CRV-то му трябват 2800-3000 об/мин, а на Сивика над 3500. п.п. Извинявам се за разводняването на темата.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли серия с 1.8i ES двигателя с борд. компютър?4900 лв за подобна кола, 2000-та година, добре ли ви се струват (нов внос, включена регистрация, еко такса, ГО, газов инжекцион, лети джанти, ел пакет, климатроник, ABS) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не видях начин за редакция. Сега разбрах, че всъщност е 1999 г. колата.Та какво ще кажете, струва ли си? Скъпа ли е поддръжката на двигателя?Трябва ли да внимавам за нещо по електрониката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...