Bizzito 474 #1 Публикувано 5 Ноември (Редактирано) Здравейте, Реших да си сменя свещите по-рано от предписанията и получих изненада. Майстора каза, че всичко е наред, но според мен не е съвсем така. Изглежда, че единия цилиндър има някакъв проблем. Три от свещите са в перфектно състояние, обаче едната има много кофти нагар. Също така само на нея резбата и е омаслена изцяло. Според проучванията ми днес този цилиндър гори масло през вложките на клапаните. Ето отблизо лоша и добра свещ на микроскоп. Тук даже е леко поизчистен вече. Нагарът е много твърд и гаден. Надявам се да няма много в камерата или по клапаните. Разхода на масло е 500 мл на 5000 км. Редактирано 5 Ноември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #2 Отговорено 5 Ноември Или са депозити, или свеща си е изпяла песента, но като гледам електрода, май е второто. Провери въпросния цилиндър след 10-20к. и ако всичко е наред, значи свеща си е заминала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #3 Отговорено 5 Ноември (Редактирано) Така изглежда но пръв поглед да, заради нагарите, сякаш е стопена. И ние се подлъгахме първоначално (с колеги). Обаче реално няма проблем. Електродите са си там и гапа си е колкото трябва. Грешки за missfire, прекъсвания или проблеми не съм имал. Както си работи мотора преди смяната така си работи и сега. Иначе и аз така мисля, след време да проверя как е положението. Редактирано 5 Ноември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #4 Отговорено 5 Ноември Обърни внимание и на третата отляво надясно! И тя е зле. Като цяло всичките са с нагар. Кои повече, кои по-малко. Добавки за бензин ползваш ли редовно и какви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #5 Отговорено 5 Ноември Едната и тя има наченки да. Но се ядва. Ползвал съм добавки. Примерно колата е в мен от 20 хил км. През половината време да съм ползвал само Wynns supremium petrol по 1 мл на литър. Нищо особено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #6 Отговорено 5 Ноември То като цяло не изглеждат като иридиеви свещи на 86к. Ако ти е голяма тръпка какво се е случвало в този цилиндър, ходи да ти го прегледат с ендоскоп. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #7 Отговорено 5 Ноември (Редактирано) Точно това бях почнал да пиша. Един оглед с ендоскоп ( на всички цилиндри)ще каже гумички на клапани ли са, сегменти ли са, или цилиндри. Редактирано 5 Ноември от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #8 Отговорено 5 Ноември (Редактирано) Мой колега има ендоскоп. Напролет ще го гледаме. Тъкмо да проверим свещите как са. То и ако е от горене на масло не е и нормалното на 86К да пуска през клапаните. Пък и от където и да е. Най-здравия мотор на Хонда Редактирано 5 Ноември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #9 Отговорено 5 Ноември (Редактирано) Какво толкова е да го погледнете, та чак напролет да чакаш? Тая процедура съм я правил пред блока за 15 минути и то със саморъчно направен "ендоскоп" през смартфона. Въпросът, обаче е тоя дето гледа, да знае какво да гледа и какво вижда. А свещите ги смени веднага, че тоя цилиндър съвсем ще "огърми". Причукването, дето го чуваш, може и да е от него. Редактирано 5 Ноември от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #10 Отговорено 5 Ноември Свещите са сменени и точно затова планувам напролет за да поработят и да видим има ли пак разлика. Да ги съчетая един вид двете неща. И аз мисля че има връзка с почукването, засега не смея да кажа дали има разлика, защото то не е постоянно. По-нататък ще видим, следя го изкъсо и него. Голямо ухо извадих, а? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #11 Отговорено 6 Ноември Аз не бих имал търпение. Погледни с ендоскоп - скоро. В този цилиндър няма как тези "коралови" образования да са само по свещта! Ако периферията на буталото свети от чистота - маслото идва от сегментите, а не от клапаните. Този разход на масло само от 1 цилиндър ако го умножиш по 4 - мамма миа - моторът е за капиталка - дано не съм прав де. Това че моторът е на малко км, не значи че не може да има строшен сегмент. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #12 Отговорено 6 Ноември На Сивика на синковеца Ванко прави основен ремонт на 409000 км пробег. Харчеше 1 л масло на 5000 км. Колата не пушеше, освен в режим моторна спирачка след дузина км спускане. ДВГ-то го играе помпа и с вакуума вади масло през износените сегменти. Караше се с 10-W40. След ремонта - разход 0, вече 3-та смяна на масло, първо с 5-W40, а сега е с 5-W30. Челата на клапаните и буталата бяха в нагар, но перифериите чисти и си имаше хонинг - и в 4-те цилиндъра. Това са му свещите. Надявам се при теб да е чисто и свещта да е била проблемна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове