Jump to content
Sign in to follow this  
nidoychi

Honda Civic 2019 vs Honda CR-V 2015

Recommended Posts

Привет,
Смятам да си купя кола, като разполагам с бюджет около 30 000лв. Понеже нямам вяра на българските джамбази и автокъщи, съм се спрял на вариант Bultrako. Видях в сайта им, че имат няколко налични модела Honda Civic 1.0 VTEC TURBO Comfort MT. 
Ето пример - https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-civic-10-vtec-turbo-comfort-mt

Има обаче и няколко Toyota Corolla 2022 1.5 MT, които са на подобни пари и 2022 година от Тойота България.
Може ли мнение според вас, кое би било по-удачен избор. Предимството на Тойота-та е, че е по-нова и до-колкото прочетох има по-добра infotaiment system + Android Auto/ Apple Carplay и общо взето като характиристики си приличат.

Също за тези пари, може да се намери Honda CR-V от 2015-2016 година в mobile.bg. Ако можете да ми дадете и мнение по-въпроса, кое е по удачно според вас? По-нова и по-малка кола или по-стара, но SUV? Колата общо взето ще се ползва за бягане от големия град (София) и съответно ми трябва нещо надеждно и удобно. 
Поздрави!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако "бягството" ще е на нисоко, с повечко багаж + още тяколко човека - ЦР-В и по-удочно. Става за лек офроуд.

Ако ще е 100% асфалт - някоя от другите. Колкото и да са подобни - тествай ги и си прецени. Няма по-добро от личното сравнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето мнение е, че  малкия мотор  не е  надежден. Ако ще взимаш, по добре  1.5  или Тойота. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidoychi Хора със Сивик 1лт турбо 3 цилиндъра са ми казвали ,че върви учудващо добре за размера. Иначе според мен Тойотата е по-доброто тук, иначе е доста ниска и скосена, Сивикът ми изглежда по-широк и комфортен. Но Тойота си е Тойота, спор няма мисля. Ние имаме Аурис 2016, 1.6лт атмосферен CVT, малка и лека е, върви много приятно, има ряз, ускорява много адекватно. 

 

Аз карам споменатото Цр-в с 2лт бензин, главно за извънградско. Двигателят е много надежден и безпроблемен, икономичен, иначе на натоварена кола и климатик си е определено муден. Вземи го под въпрос. Багажникът е огромен!

 

Имах и Акорд 8ма със същият двигател и равносметката ми е, че ако ще ползваш колата за извънграда - магистрала/шосеен път, Акордът е по-добрият избор. Залепва добре за пътя, има по-добра динамика от Цр-вето. Повече км с пълен резервоар. Ако ще си главно в града, Црвето, защото е по-вдигнато и удобно за разбити пътища и тротоари.

 

Ако купуваш от автокъща, винаги има скрито покрито, плащаш на Бултрако да направят пълен оглед и диагностика или добър сервиз за Хонда. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най добре пробвай и виж коя е твоята кола , все пак ти ще я караш. Хонда с 1000 куб. двигател категорично я отписвай ....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нама по-добро от големият мотор! Дори да е излишен при кротко круизване в повечето време, когато дойде мигът на страст ... има дробове да извади мощен вик. ;)

Карам сегиз/тогиз 75 коня от D14А3 в 6-та хеч - 7-8/100 газ. Карам и същите коне, за всяко едно от 4-те двигателни колела в 1.9 тона седан вадени от J35A8 - 11-12/100 газ.

Мисля че цифрите са красноречиви, но са само "сухи данни". Усещането е ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

С бюджет 30 000 ЦРВ-то ще е дизелово. Колега продава бениново и цената е по-висока. С този бюджет една Акура РДХ фейслифтова може да се вземе (не че съм пристрастен). И да, @ceco_accord e много прав за конете, особено за бягство от големия град.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но монетата има и обратна страна.

Нали "задкормилното устройство" е адаптивно. Слаба и мощна кола се карат съвсем различно. Първата с майсторлък и тактика, а втората може всякак.

Колкото върви - толкова - "кучето скача според тоягата". ;)

Синковеца е доволен от Сивика си, а за моята вика "Всички само ти се пречкат". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добре да се направи тест драив и прецени, 1лт турбо все пак има повече тяга в ниските от подобен атмосферен, дори и по-голям. Но за дълъг път 1,5лт ще е по-добър вариант.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 53 минути, Plamen-CRV написа:

И а съм тръгнал от слаб двигател - 1,3. Да ипревариш беше цяло приключение. Засилваш, засилваш.... и точно набереш необходимата скорост и насреща кола. Спирачки и пак отново същата процедура.

Те това обяснявах на синковеца преди време.

Лепнал се на 2-3 метра зад ТИР и "чака своят час". Викам му - Това не ти е Леджо, да смачкаш педала и да ускори. За кво висиш на опашката му и чакаш някое камъче да ти пукне джама? С тва тенеке се гледа и изпреварва отдалеч! Ако имаш шанс - минаваш, а ако не - държиш се назад.

А той вика - Е, да, ама ме изпреварват и други.

Търпение му е майката, а и той (слава Богу) не че бърза.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз нямах в предвид  само мощността, при нас в Испания започнаха проблеми, най вече със скъсани ремъци на  много малко километра. 

А за вървежа и мощността е  друга тема. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...