Dysphoria 2 #1 Posted July 18 Здравейте, След 6 години прекрасно съжителство ще се наложи най-вероятно да сменя Legend-а за нещо с по-голям багажник. Доста по-голям. Та, накратко, доста изчетох, изгледах и т.н. по темата. Вариантите, към коите съм се насочил, са 3 (горе-долу години на производство 2016-2020) --> MDX, Odyssey, Pilot. Бих оценил всякакви мнения, особено от хора, каращи/карали някой от моделите по-горе - проблеми с тях, препоръки, удобства, неудобства, обслужване, части, комфорт на возенето, динамика, сигурност, екстри и каквото и да е по темата. Засега все още не съм гледал на живо нищо от посочените, за да имам лично впечатление. На теория съм подготвен за плюсовете и минусите на всяка, но друго си е да чуеш нещо от първа ръка. Като най-приоритетни за мен мога да посоча сигурност, комфорт и динамика на колата. Благодаря предварително на всеки отговорил! P.S. Ако някой планира да купува Legend в безупречно състояние с перфектна поддръжка, е доста вероятно скоро да пусна тема с такъв. Приятен следобед! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 725 #2 Posted July 18 В момента цените на колите втора/трета ръка са на безумни нива и въобще не си струва покупката на такава. Сложи му един куфар на покрива на легенда и си решаваш проблема. За пример 2 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5793 #3 Posted July 18 Между 2 SUV-та си сложил ван. Той е с най-голям вътрешен обем спрямо външните габарити, което е заради къс преден капак, висок таван, но и ниско дъно. Този + е - в геометричната проходимост, та помисли къде освен по асфалт ще го ползваш. Иначе е най-комфортен, а от към динамика пак си е V6, но само на предно. Другите 2 са 4х4 и за лека оф-роуд проходимост са прилични, но като настоящото ти SH-AWD няма да са. Системата на КВ1 после опростиха и не разчитай на такава филигранна управляемост в завой, а и са с доста по-висок център на тежестта. Големи гуми - редуцирана динамика, но и 3-те не са за светофарни гонки. Сигурност и здравина е аналогична - все пак "техническата плънка" е еднаква. Колегата е прав за Куфара, а Хонда така и не направиха по-добър "бизнес-семеен" автомобил от Ледженда. Ноо, разгледай - тествай желаните от теб на живо и си прецени, колко ниско като компромис можеш да слезеш, качвайки се на по-високо. 1 Share this post Link to post Share on other sites
galin_k 165 #4 Posted July 18 Здрасти, аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца 3 столчета. Не знам как е при теб положението. Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре. Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети. За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля. И трите са с директно впръскване, та няма газ. Акурата за мен е най-яката, това си е самолет Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре. 3 Share this post Link to post Share on other sites
jijane 425 #6 Posted July 19 Купуването на модел непредлаган никога в Европа си е котка в чувал. Изисква добро планиране, късмет и наличието на втора кола необходимост. А по тия търгове е пълно с напудрени скрапове, всеки втори стана посредник за внос от УСА и Канада. Без допълнителна инспекция за 140-150 доларес, така по снимки е на магия работата. От тия трите навеса най-добре ми се вижда акурата, че уж нали им е високия клас. Иначе аз ако бех, Мазда ЦХ9 - хем няма да се сблъскваш с недоразумението ЗФ9, дори радиото можеш да си прекодираш. Там при ония по-простите от нас не случайно са по-скъпи от Акулите в тия години. 1 Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 172 #7 Posted July 19 Погледни и Passport (ако не си) Или 2019-2020 или 2023-2024. Ковид годините ги избягвай (мое теоретично виждане, не практическо). Всички останали съображения, изредени от колегите горе, си важат. П.С. аз гласувах за МДХ-а, но ако не ти трябва проходимост - Одисея е топ! Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5793 #8 Posted July 19 (edited) Да, Одисеят си е почти кемпер. Edited July 19 by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites
galin_k 165 #9 Posted July 19 Едно важно уточнение не за пренебрегване, Одисеята е 5,15м и бая трудно влиза в нормален гараж за нашите ширини 😁 Share this post Link to post Share on other sites