Jump to content
Sign in to follow this  
jekuto

СМЕНЯ ЛИ СЕ ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА K24A3

Recommended Posts

КОЛЕГИ ОТВАРЯМ НОВА ТЕМА ПОНЕЖЕ ИМА ТАКАВА , НО ЗА ДИЗЕЛ 2,2 !

НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА 2.4 МОТОР 190к.?

Ако да , моля да сподели през колко време се прави и дали е сложно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

До колкото знам горивния филтър е в резервоара и да - може да се сменя. Не мога да кажа каква и колко сложна е процедурата. Ако решиш да се занимаваш с това, предполагам, че ако веднъж го смениш, до края на живота на колата едва ли ще ти се наложи пак да го смениш.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко.

Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 26 минути, Rakeem написа:

Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко.

Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя.

Не съм запознат и си мислех , че на 2 смени на маслото трябва да смени и горивния филтър , прочетох тук там , но много Неясно и тук във този форум пише само за смяна при Дизел , никой колега не е писал как е при Бензина !

Благодаря колеги ще се допитам и до " Бултрако " в понеделник и ще споделя тук  !

Share this post


Link to post
Share on other sites

При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите.

При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. 

Ако нямаш такъв проблем - карай си.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите.

При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. 

Ако нямаш такъв проблем - карай си.

 

Карам си и си свиркам , ама ми беше любопитно Защо Не се сменя този филтър???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Защото е на кофти място / вграден в горивната помпа / болшинството не кара с минимум гориво и светеща "резерва".

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поствам линк с инструкции.
https://www.drive2.ru

Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
filtar.thumb.JPG.7afee6458f0e4ad8cf6bc25b78bfeebb.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, svemar написа:

Поствам линк с инструкции.
https://www.drive2.ru

Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония
filtar.thumb.JPG.7afee6458f0e4ad8cf6bc25b78bfeebb.JPG

 

 Колега Евала за линка ще е полезен и за другите колеги които са любопитни " как се прави " :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм с @Rakeem. Не виждам голям смисъл от смяната на този филтър освен, ако няма някакво сериозно запушване на цедката и ако има, може да се смени само тя. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Видях цедката от схемата и снимките много полезно!!!

Имал съм сивик 6 и Акорд 6 по мой спомен съм сменял горивен филтър 100% явно тук е по различно при Акорд 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...