Jump to content
Sign in to follow this  
storish05

Тропане в топло време

Recommended Posts

Очакваме да споделиш резултата и какво е струвало все пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.08.2024 г. at 18:49, jonnybg98 написа:

Здравейте,

 

И в крайна сметка кой е правилния номер за бензин 2.0 ръчка седан 2008ма:

 

51220-TA0-306 или 51220-ТА0-А02 

 

Според бюлетина failed part е А02.

Мисля да ги сменям, но трябва да знам номера с който няма да има проблем отново.

 

Screenshot_2024-08-19-19-09-22-882_com.adobe.reader.jpg

 

Нямам представа защо в софтуера, който използват Бултрако, показва 51220-ТА0-А02. В бюлетина ясно е казано:

 

Цитат

CORRECTIVE ACTION
Replace both of the front lower ball joints with updated
service parts made to address this specific symptom.

 

PARTS INFORMATION
TOOL INFORMATION
Accord/ Crosstour
Parts Description Part Number QTY
Lower Ball Joint 51220-TA0-306 2

 

Както си посочил и ти:

Цитат

Failed Part: P/N 51220-TA0-A02

 

Лично аз не бих рискувал повече с 51220-TA0-A02 - вероятно ще оправи проблема на първо време, но предвид факта, че и двата ми се разтракаха за 3 години каране, има немалка вероятност да се появи отново.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

След първите 1000 км.  за сега нещата са добре. Но и времето вече не е горещо. Дано колегата от предния пост не е прав и не се случи същото и при мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/7/2024 at 2:59 PM, marto_bo said:

За да се свали/смени този шарнир е необходимо да се свали полуоската. Според инструкцията би трябвало да излезе с удряне ... и да се измъкне от шлиците. Обаче ако случайно не иска да помръдне в следствие на ръжда или друга причина(примерно 15г. никога не  е отваряно там), как се процедира? Нагряване - май ще замине всичката грес от карето, лагер-главина: вкарване в друг филм-скъп.Пръскане със спрейчета тип вд40 няма особен ефект! Който се е борил с запекла полуоска и си е решил проблема, моля да сподели опит че май си е опасничко да се кара с разбит шарнир.

 

При мен след здраво блъскане и чукане, я закараха на една 60 тонна преса и там успяха да я избият в комбинация с индукционно нагряване.

Лагера и главината заминават на 100%, карето успяха да ми го спасят. Така, че си подготви 300лв. само за лагери + главина. Работата е отделно.

Това е моя опит за сваляне на запекла полуоска....

P.S. Не бяха изобщо ръждясали шлиците, защо е запекло един господ знае.

 

С разбит шарнир не карай, че направо се къса и колата пада по корем в движение. Има много снимки по групите в фейсбук на такива.

Edited by Jenti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Онзи ден смених десния шарнир с сложих на 555 и тропането изчезна. След 3 години "летни" нерви най-накрая тропането и скърцането изчезна. Смениха ми го в сервиз, но работата си беще доста.....


Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам подобен проблем от скоро но не е свързан с температурата на неравности се чува удар от дясно метал в метал но най интересното е че не го прави всеки път !?! Майстора вика всичко е здраво!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.06.2024 г. at 16:25, policeman написа:

Втулката на рейката смени ли?

Още не съм.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...