Jump to content

Recommended Posts

Пичове много се колебая дали да не забия на Б12ката едно газово ,Какво ще ми препоръчате колко гори горе долу градско на гас и Колко струва газовото цяло изпарител бутилка и т.н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Пичове много се колебая дали да не забия на Б12ката едно газово ,Какво ще ми препоръчате колко гори горе долу градско на гас и Колко струва газовото цяло изпарител бутилка и т.н

аз харча към 8.5 до 9 на 100 - като сутрин си паля на бенз и покарвам километър... предполагам и надолу може... ако човек се старае...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре си изчисли колко км навърташ на месец и каква ще ти е ползата от газовото. Лично за мен за разлика от 20лв на месец просто не си заслужава. Все пак трябва да усещаш, че караш хонда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

Най-добре си изчисли колко км навърташ на месец и каква ще ти е ползата от газовото. Лично за мен за разлика от 20лв на месец просто не си заслужава. Все пак трябва да усещаш, че караш хонда ;)

...значи , кефа е да караш малко , ама качествено ... за т'ва не се бях сетил :evil: разлика от 20лв се прави за 250 км. , аз толко правя за 3-4 дни ... е не усещам , к'во е да караш хонда ... ама се придвижвам криво ляво ... Моята Д15-ка си работи перфектно с обикновено газово ... без никви емулатори , ламбда контроли и ала бала ...
ами аз ако карам на газ и ако ми гори 10 ще икономисвам около 50 кинта на месец според мен има смисъл.А и като искам да усетя какво е Хонда нали имам и бензин :) И последно аз смятам да слагам обикновенно газово колко кинта струва приготвил съм си около 500 говоря за ново с поставянето и около 30-40 литрова бутилка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да стигнат. От екстрите е добре да имаш емулатор на инжекторите ( за да не вдига грешка ЕЦУ-то ) и процесор за контрол на ъгъла на изпреварването за да избегнеш термичното натоварване на клапаните при работа на газ. После можеш и ламбда контрол да сложиш, но ще работи и без него.Ако си моноинж. смесителя е плосък и се слага на тялото на дроселната клапа.За бутилка ти препоръчвам малка 25 л. дълга е около 43см и с диаметър 30см. Събира се в седана точно отзат пред десния стоп по дължина на колата и почти не пречи. Събира около 20 л. газ. Но по-принцип (в една друга тема) се препоръчва след изминаване на 100-150 км. да се допълва бутилката до горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да стигнат. От екстрите е добре да имаш емулатор на инжекторите ( за да не вдига грешка ЕЦУ-то ) и процесор за контрол на ъгъла на изпреварването за да избегнеш термичното натоварване на клапаните при работа на газ. После можеш и ламбда контрол да сложиш, но ще работи и без него.Ако си моноинж. смесителя е плосък и се слага на тялото на дроселната клапа.За бутилка ти препоръчвам малка 25 л. дълга е около 43см и с диаметър 30см. Събира се в седана точно отзат пред десния стоп по дължина на колата и почти не пречи. Събира около 20 л. газ. Но по-принцип (в една друга тема) се препоръчва след изминаване на 100-150 км. да се допълва бутилката до горе.

Миусля си дали да не сложа бутилка 40 литра или 50 в форма на резервна гума ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам аз съм останал с доста негативно отношение към газовото още от предната си кола, която си беше дъртичка и нямам намерение да слагам пак таково щото карам по 600км на месец и за мен не си заслужава. Но както и да е не искам да вкарвам още off topic, истина е обаче, че да караш хонда на газ за мен е като да караш обикновена кола. Извода е, че най-добре е да имаш 1 кола за ежедневно придвижване и 1 хонда за ръчка :evil:. Айде успех с избора и по-добре дай малко повече пари за хубав изпарител и я пали и изгасяй само на бенз :). Живи здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам аз съм останал с доста негативно отношение към газовото още от предната си кола, която си беше дъртичка и нямам намерение да слагам пак таково щото карам по 600км на месец и за мен не си заслужава. Но както и да е не искам да вкарвам още off topic, истина е обаче, че да караш хонда на газ за мен е като да караш обикновена кола. Извода е, че най-добре е да имаш 1 кола за ежедневно придвижване и 1 хонда за ръчка :evil:. Айде успех с избора и по-добре дай малко повече пари за хубав изпарител и я пали и изгасяй само на бенз :). Живи здрави.

Добре де нали ако искаш ръчка може да пуснеш бензина ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, но с времето газовото почва да прави мизерии, особено ако не я караш редовно на бенз и идва един момент в който не върви както трябва и на бенз. Но всичко си е въпрос на избор и на поддръжка. Не искам да те разубеждавам щом си решил и щом си я караш повече км каляската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д15-ка си работи перфектно с обикновено газово ... без никви емулатори , ламбда контроли и ала бала ...Сложи си съпр. на дюзите и ще видиш 4е може и по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имах тороидна бутилка на мястото на резервната гума, но я разкарах. Писна ми резервната ми гума да ми се разхожда из багажника на всеки завой, а е и много по-тежка.Сега с малката бутилка съм си перфектно. Не пречи и не е проблем след минати 100-тина км. да я допълвам. А с нея мога да мина доста над 200 км. Пък и винаги имам бензин в колата защото паля на бензин.

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от една година сам на газ и до се га нямам никакви проблеми.разлика във вървенето почти ненамирам. един съвет(неслагаи голяма бутилка)газстанции на всеки километар няма смисъл да товариш допълнително колата.аз съм с 15 литрова и спокойно ми стига от плевен до пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен - на газ гори колкото на бензин, върви една идея по-слабо (веднъж на два месеца да се ядосам на някого и да пусна бензина за да го излапам на светофара), но 100% не си махай резервната гума. По-добре с половин багажник отколкото без резервна гума. То като си с триврат сивик не ти пука много за багажника де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен - на газ гори колкото на бензин, върви една идея по-слабо (веднъж на два месеца да се ядосам на някого и да пусна бензина за да го излапам на светофара), но 100% не си махай резервната гума. По-добре с половин багажник отколкото без резервна гума. То като си с триврат сивик не ти пука много за багажника де...

Ами аз малко или много съм Седан :evil: А и аз няма д аси махам резервната гума просто ще я сложа в багажника няма да е на мястото където трябва ама пък е по практично :) значи вече и аз съм твърд за Газовото сега да ми кажете някакви съвети какво да избера марка цена някои подробности и майстори няма знчение къде София Варна важното е да не си остави ръцете майстора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, видях, че караш седан, затова помисли за пура зад задната седалка. Не вярвам да ти се налага да сваляш седалки като пренасяш багаж.За сервиз - моята я слагаха в Княжево, определено съм доволен, най-малкото защото можеха да си оставят ръцете спокойно, а не го направиха. Доста време чаках за ред (две седмици), но за един следобед я монтираха, колата не ставаше за каране, след два дни им се оплаках и за 20мин оправиха нещата (бяха се престарали да я направят икономична и сложиха само един маркуч към плочката) Тея дни говорихме с познати и ги похвалиха също, т.е. похвалихме по един газаджия независимо двамата и после се оказа, че за същия сервиз става дума, не знам дали за някой друг ще се случи същото :evil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз също съм със седан 5 ген. и съм с пура в багажника - 35 л. доста е практична защото остава голям свободен обем от багажника.Относно марката на газовата - аз съм с Lovato с ел. изпарител и съм доволен. На старата ми Хонда бях с BRC и също бях доволен. Ловатото е с по-малък размер на изпарителя и се настройва по-удобно, но иначе и двата модела са горе-долу с еднакво поведение.Цени с бутилката - между 400 и 500 лв. в зависимост дали си моно или пълна инжекция.Сега се мъча да правя една разработка - да вградя в интейка дифузьор за газта със същия диаметър като него и по този начин да избегна блендата която се получава от тези измислени плочки които поставят за газовите уредби. В следствие на това колата няма да има проблем с вървенето на бензин.Ако резултата е добър ще публикувам снимки и подробно описание.

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова не6то като да кара6 малко,но ка4ествено несъ6тествува,и на газ хондата си ходи перфектно!Така 4е неслу6аи другите и си земи газова,важното е да вози6,закакво ти е кола ако няма6 пари да и сипе6 да се вози6,за 10лв на газ минавам 130км На бензин сигурно 6те ги мина за 20.....така 4е има6 сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на следващата среща да вземем да си разгледаме как са ни слагали газовите на различните коли, че различни мнения чувам отвсякъде. На мен ми се струва, че газта не ми пречи на бензина, ама май най-добре да отворим и да сравним?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове много се колебая дали да не забия на Б12ката едно газово ,Какво ще ми препоръчате колко гори горе долу градско на гас и Колко струва газовото цяло изпарител бутилка и т.н

Приятел и мойта е седан. От месец си имам уредбата, с бутилка на мястото на резервната гума 43 литра, побира до към 37. Ако те кача да те повозя шанса да разбереш дали съм газ/бензин е 50%, няма разлика.Ако си от София, мога да те насоча към едно сервизче в Княжево, понеже доста търсих сервиз преди да сложа, но си заслужаваше търсенето - много културно е сложена уредбата. 490лв с тороидална бутилка.Слага и не се замисляй :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се мъча да правя една разработка - да вградя в интейка дифузьор за газта със същия диаметър като него и по този начин да избегна блендата която се получава от тези измислени плочки които поставят за газовите уредби. В следствие на това колата няма да има проблем с вървенето на бензин.Я раздухаи малко че и аз се мъча но засега немога да го докарам както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...