Jump to content
denq

Ключ / дистанционно не отваря. През ключалката - също

Recommended Posts

Здравейте,

Тази сутрин имам проблем, а именно: двата ключа не могат да отворят централното и през ключалката на вратата централното също не се задейства. 

Никаква реакция на стандартните действия ...

Преди 2 дни съм отварял и палил колата - нямаше никакви проблеми.

Някой сблъсквал ли се е ?

Акорда е 2008г, 2.4, автомат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че с ключ в ключалката и въртенето му наляво/надясно, нямаш никаква реакция/звук...?

А мига ли червения светодиод за охрана на таблото?

Не е за вярване да е напълно прекъснал акумулатор, та да няма напрежение и за отключване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата май има нужда от нов акумулатор.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Митко Йотов написа:

Колегата май има нужда от нов акумулатор.

Това е единственото ми обяснение, за това питах дали мига червеното вътре...,той ще каже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шофьорската врата се отключва механично с ключ, независимо от наличието на акумулатор.

Вероятно или колегата не успява, или ключалката не е в ред. 

Ако не може да се отключи, то или трябва да се вика ключар да я отваря, или да се подаде ток отдолу през плюса на алтернатора и маса по шасито.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Rakeem написа:

Шофьорската врата се отключва механично с ключ, независимо от наличието на акумулатор.

 

Логично е да е предвидено и да е направено така, но не знам...

Би трябвало да има и някакви контакти вътре, защото има опции, завърти на ляво/дясно, задръж, завърти 2 пъти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да я отключа механично.

Ни диоди ни кьорава лампа не свети. Странно умиране на акумулатора, ако е той ... Преди два дни я палех без проблем, а от преди помня, че преди да умре акумулатора дава поне ток за лампички, но не върти и прещраква релето ..

Сега отивам да се пробвам с друг акумулатор ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, denq написа:

Успях да я отключа механично.

Ни диоди ни кьорава лампа не свети.

Толкова ли нямаш елементарен мултиметър да измериш, или поне пробна 12В лампичка...?

Зареди го с токоизправител, може да се е разредил от забравен плафон в купето или фарове/габарити...

Преди 2 седмици забравих за час фаровете и не можа да запали, акумулатора очевидно не е в първа младост... добре, че в багажника винаги имам кабели, та запалих от друга кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банална история. Забравена лампа в купето...

Благодаря на всички за отговорите.

Утре ще го захраня с кабели от друга кола и да видим колко още ще ме изкара, че като се разреди до дупка, после не може да си върне изначалния капацитет..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, denq написа:

Банална история. Забравена лампа в купето...

Предположих го в последния си коментар..., логично е, на мнозина се е случвало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и накрая след 7г вярна служба на Ексайд си взех нов акумулатор ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало да умре акумулатора от раз на Акорд 8 2.0 бензин. Прибирам се от работа, гася и на сутринта пробвам да отворя с дистанционното и изненада - не реагира. Викам батерията на дистанционното е умряла. Връщам се взимам другия ключ и пак не реагира. Отварям механично вратата давам на контакт и тъмница - нищо не свети. Взимам на жена ми колата и отивам на работа. Вечерта тичам с мултицета меря акумулатора и показа 0,5 V. Слагам нов акумулатор и всичко е ок. За първи път ми се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, bloiler написа:

На мен ми се е случвало да умре акумулатора от раз на Акорд 8 2.0 бензин. --------------------Вечерта тичам с мултицета меря акумулатора и показа 0,5 V. Слагам нов акумулатор и всичко е ок. За първи път ми се случва.

Не излагай марката/модела... :) (нейсе и аз имам забележки, не хваля на всяка цена всичко мое...)

Когато умира така, акумулаторът не е изтощен, просто някоя връзка между клетките е прекъснала...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като видиш какво карам едва ли излагам марката и модела!:honda:

Редактирано от bloiler

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, bloiler написа:

Като видиш какво карам едва ли излагам марката и модела!:honda:

Шегувам се разбира се...

И моят акумулатор е слаб и след забравяне на фаровете за час, трябваше да ми дават jump start, добре, че имам кабели в багажника... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...