Jump to content
Staiko Jelev

Теч на антифриз от радиатора

Recommended Posts

Здравейте  колеги. Става въпрос за Honda CRV-2 2005г. бензин.

Преди да тръгна на едно пътуване минала седмица видях, че нивото на антифриза е спаднало. Долях около 500мл. На прибиране пак беше спаднало нивото с  толкова (пак долях) и най-интересното е, че след прибиране нивото не беше мръднало!!!:unsure:

Днес след известно "лежане" под колата открих проклетника. В долният край на радиатора, точно над отвора за големия маркуч, след запалване на двигателя доволно си капеше от снадката между пластмасата и алуминия. Не ми се рискува с препарати за спиране на течове (временна работа и риск от затлачване на парното), можете ли да ми препоръчате марка радиатор. Търся по сайтовете, ама то един с един еднакъв няма!!! Уж за моя модел пък ... !

 Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нисенс и Валео би трявало да са добри.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина за японски авточасти ми препоръчаха едни за 230лв., защото оригиналните не  се пипат (почват от 500лв.). :whistle:

Днес пристигна радиатора и утре го натискам за да го слагам. После има ли някаква тънкост при обезвъздушаването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Staiko Jelev

По този начин се обезвъздушава

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

 Здравей колега. Да бях прочел темата и го направих точно така и се получи. НО .... ми направи впечатление, че вентилатора се включва на малко след 1000С  (бях вкл. OBD II за да следа "живи данни" по-точно температурата на двигателя).

Сравних по продаваните датчици, а тях ги дават да сработват при 950С., а на моя нищо не пише.

Мисля , че 5 градуса няма да са проблем, но все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Да продължа темата малко. 

След смяна на радиатора с нов нямах проблеми, но ... 6 месеца след това отново текна от същото място (снадката между пластмасата и алуминия). Последваха разправии с магазина за гаранция и подмяна, в крайна сметка ми го смениха. И сега следва най-интересното вчера отново има спаднало ниво в казанчето. След каране в града и веднага лягане под нея забелязах теч от долното гумено съединени към радиатора. Смених скобата - нямаше разлика, смених и нея с по-широка и същата работа пак тече, а се стяга както трябва! И днес последно купих нова  и смених капачката на радиатора. Утре ще я пробвам отново!

- Интересното е ,че маркучите не са твърди;

- След отваряне на капачката при работещ двигател не се виждат мехурчета или да мирише на газ (от газовата);

- Карах я и само на бензин, за да изключа проблем с изпарителя;

- Няма промяна в нивото или вида на маслото;

- Ауспуха и изгорелите газове също са си добре.

 Някой може ли даде някаква идея от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...