Иван Стоянов 2 #1 Posted February 15 Колеги при потегляне има едно забиване в ниските обороти,и кото съм на място като задържа на 1000 оборота играят падат на 800 и се вдигат на 1200 при загрят мотор. Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1318 #2 Posted February 15 Здравей колега,какво караш модел и двигател. Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 462 #3 Posted February 15 Предлагам като начало основно почистване на дросела -не пръскане със спрей .При моя сивик имаше ефект тая процедура -но внимавай какво разглобяваш и как го събираш после ! Share this post Link to post Share on other sites
Иван Стоянов 2 #4 Posted February 17 Джаз 2004 1.4 83кс закачихме я на диагностика никакви грешки няма .Но и майстора ми каза да пробвам с почистване на дросела. Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1318 #5 Posted February 17 Клапаните кога са проверявани. Ако не са регулирайте ги. 2 Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 462 #6 Posted February 17 Ти първо дросела почисти -клапаните после .От клапани има и други ефекти ,работи ли равномерно мотора притриса ли и такива работи .Мойта като я взех си ги регулирах сам за спорта -имаха огромни разминавания от много лабави до много натегнати ,нагласих си ги средно по ръководството ,след това нямаше никаква разлика във двигателя -все си беше пушка преди и след реглажа .За това те съветвам клапаните да оставиш за последно да пипаш . Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1318 #7 Posted February 18 (edited) Почистване на дросел,както повечето тук отиват при майстора остават колата взимат и казват нищо не се промени. Майстора дърпа гофрираната тръба от въздушния филтъра към дросела пръска спрей позабърше клапата и дросела от едната страна,и готово дай парите карай. Да ама не иска се сваляне на дросела и киснене хубаво в обезмаслител пръскане с спрей ,четкане, и така докато блесне и падне всичката мръсотия от всяко ъгалче и всяка час. Ако има IACV(стъпково монорче)и термоклапън и те се чистят. В повечето случаи иска се проверка на стойностите след чистене,и ако е нужна адаптация,нужен е софтуер,и да знаеш какво да гледаш. Не всеки майстор ще го направи,но ако е всичко свършено както трябва по описания начин,проблемите се оправят. Edited February 18 by CARPERA Share this post Link to post Share on other sites
Drone 780 #8 Posted February 18 В Бургас има добри хонда майстори, които знаят какво правят. Някъде по темите има контакти. Share this post Link to post Share on other sites
Иван Стоянов 2 #9 Posted February 18 Благодаря ще пробвам с почистване на дросела първо. Share this post Link to post Share on other sites
Иван Стоянов 2 #10 Posted February 23 Здравейте,колеги оправи се със почистване на дросела. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites