Jump to content
Fen8

Друсане , трисане , оборотите

Recommended Posts

Здравейте,

Друсане , трисане равномерно , като включи бензи/газ  форсира оборотите от 1100 до към 1300 един път и паднаха и почна да работи нормално. Това ми се случвало след автомивка, като загря и смених газ/ бензин не се усети разлика във оборотите. От какво мислите е това ?

Преди това 900 оборота нормално , след реглаш клапании смяна гарнитура се вдигнаха и поддържа 1100 доколкото знам 900-1000 са добре от там нагоре вече има проблем ?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалните обороти са до 750-800 на празен ход.

Да не си пръскал двигателя на автомивката.

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и сега, но преди го прави тоя номер след като я измия на следващия ден. Не я форсирах на свободна да видя ще промени ли или ще е като след баня да се дави, почти до гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска всичко беше наред , само къде оборотите май ги е вдигнала, докато загрява 1400-1600 оборота и падат постепенно докато загрее и се пусне газовата до 1000. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Така, след толкова време най-накрая открих и реших проблема. Малко хронология , след автомивка или като вали за 1 ден пробоксува, губи обороти , глъхне. След това 3-4 хиляди километра без проблем каране, докато от един път не изби само на газ. След 500-600км и на бензин. Добре, че така или иначе трябваше да сменям ангренажен ремък и реглаж клапани,та да отпаднат клапаните. 

Първо cмених свещи ,предните 2-ти цилиндър ръжда от вода , а 3-ти цилиндър нагоряла за 1 ден каране и 200км , след това филтър , проблема остана, не се откри от какво. Явно още като питах тук е почнало да нагаря и избива но със прекъсване . Не трябвало да се чака изобщо още на първото предърпване и загуба на мощност, защото после и бобина и палец и ставало страшна работа всичко се сменя .

Евала на хората от BRC Тракия - Пловдив, човека като я видя и веднага каза кабели. От там каза къде да отида , малко реклама ама да се знае , Bosh сервиза след скобилева , майстора като я видя и той без профилактика и да пуска машина кабели, профилактика и нови кабели , да не е отишъл палеца или бобина,  късмет че не е бобина или палеца. Дано съм полезен ако някой друг има подобен проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...