Jump to content
h5rov

Тресе на студено и прекъсва в движение.

Recommended Posts

Здравейте, 

От повече от месец се мъча с неприятен проблем.

Когато е студена колата тресе 10тина секунди.

После работи равномерно, но в определени моменти прекъсва. Най-осезаемо е с равномерна газ след 2000 до 3000 оборота.

Колата е от подписа ми, кара се и на газ.

Сменени са свещи, купих 2 нови бобини, въртяхме ги, регулирани са клапани. Мисля, че няма да е от дюзи, понеже и на газ го прави.

Пали на бензин и тресе, но прекъсването го прави и на газ и на бензин.

Записва рядко грешки, при по-осезаеми тресения следните грешки:

 

 

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Honda

============1==============
P0304
Raw code: 0304
ECU: 09
Status: Pending
OBDII: Cylinder 4 - misfire detected
Honda: No. 4 Cylinder Misfire

============2==============
P0301
Raw code: 0301
ECU: 09
Status: Pending
OBDII: Cylinder 1 - misfire detected
Honda: No. 1 Cylinder Misfire

============3==============
P0300
Raw code: 0300
ECU: 09
Status: Pending
OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
Honda: Random Misfire

============4==============
P0303
Raw code: 0303
ECU: 09
Status: Pending
OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
Honda: No. 3 Cylinder Misfire

============5==============
P0302
Raw code: 0302
ECU: 09
Status: Pending
OBDII: Cylinder 2 - misfire detected
Honda: No. 2 Cylinder Misfire

 

Като се покара доста, примерно 20км вече не прекъсва. Така до като изстине, и после пак.

 

Някакви идеи?

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали ламбда сондата работи коректно и дали тя може да е виновника за тези прекъсвания?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм наясно, щом записва грешки за пропуснато горене е или бобини или свещи. Щом ги вади и на четирите цилиндъра обаче се насочи към нещо кардинално. Маса или прекъсната инсталация. Може също да провериш свещите да не са хлабави. Не знам как, но при мен веднъж се бяха разхлабили. Симптомите бяха подобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Запалителната свещ 

я завийте на ръка в главата на цилиндъра, докато спре. След това затегнете до 18 N·m (1,8 kgf·m, 13 lb·ft).
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замасителните кабели за еку-то и бобините, сенамирта отгоре на смукателния колектор, махаш пластмасовия капак, развиваш болта дето държи кабелните обувки, една шкурка, издухваш и слагаш медна грес :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене беше така , излезе наводнен клеасал компютър. Кви ли не грешки не даваше.Добър майстор който се занимава с платки и финни електроники ще я оправи ако му закараш компютъра на колата. И всички маси от купето към двигателя трябва да се развият и изшкурят както каза колегата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jimi Дай някой добър майстор, който се занимава с платки и финни електроники за да оправи моя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.02.2023 г. at 18:54, Ivan_Ch написа:

@jimi Дай някой добър майстор, който се занимава с платки и финни електроники за да оправи моя?

Пловдив - Full trothlle Motorsports 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат, хората там се занимават с тунинг, не с ремонт на електроника. Може и да бърка. Ще ги потърся за повече информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си стои до никъде положението. Ще проверя и съвсем скоро дали @jimi има право.

Чакам радиаторчето на парното да дойде, че в BG няма дори опция за доставка освен ОЕМ за 700+ лв.

Тези дни ще дойде от Полша и като разглобяват за него ще видим и компютъра как е.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се чакаше и разрових корите. Не изглежда да има теч върху еку-то. Все още съм отворен за предложения.

20230216_145746.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене теча беше противоположно на буксите от към двигателя, свали го разглоби го да си сигурен че няма проблем, щото тва се оказа много често срещан проблем на тия коли.

Ето хора в софия, които произвеждат радиатори дори по качествени от заводските, в рамките на 3дни е готов

https://www.radiano.bg/contact.php

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да не оставям темата в нищото.

За моя жалост няма познали.

Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще.

В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини.

Прескочили 6 зъба.

Редактирано от h5rov
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А в сервиза познаха ли? Снимки  има ли,  компресия  има ли, и каква е причината за прескачането?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем по темата беше от това. 

 

received_224679223336289.jpeg

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.03.2023 г. at 12:19, h5rov написа:

Да не оставям темата в нищото.

За моя жалост няма познали.

Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще.

В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини.

Прескочили 6 зъба.

Тоест веригата е била разтегната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, в последствие се оказа датчик на колянов вал. 

 

Обаче от тогава много неща се случиха... и положението е вгз ;-)

Изби гарнитура на глава. Отвориха я. Хидро тест, шлайф, напасване... всичко ново от амаямата, една кошница пари... Порадвах и се 2 седмици и сега пак си чака отваряне, най-вероятно спукана глава, но скоро ще разбера... 

 

20230331_093501.jpg

20230418_094844.jpg

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нормална експлоатация на двигателя е невъзможно да се получи това. Моят майстор преди време ми беше казал, че досега не е виждал спукана хондова глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее гадна работа, дано по- бързо и по-качествено си оправиш колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@h5rov

Можеш ли да споделиш цени за частите?

@vespa не знам и моята какво е правена ама като я взех беше с издухана гарнитура - това се оказа. Моя майстор и той каза, че не е чувал за такова чудо на този двигател ама явно вече годинките им са много и се провокират по - лесно подобен тип аварии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Г.Писаров написа:

@h5rov

Можеш ли да споделиш цени за частите?

 

Влизаш в amayama.com , там има цени и доставка. На края слагаш 3-4% мито и 20% ддс. Добавяш едни 24лв за обработка на митническите документи и малко кофти курс от paypal и имаш цена до БГ. Въпреки тези разходи дойдоха на доста по-добра цена от тази в БГ, грубо към 25%.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли прескочили 6 зъба в крайна сметка, че да ремонтираш основно главата заради гарнитура? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 25.05.2023 г. at 23:37, Vancho написа:

Имаше ли прескочили 6 зъба в крайна сметка, че да ремонтираш основно главата заради гарнитура? 

 

Не, нямаше. Инало някакво разминаване с белега на шайбата на коляновия вал. Тогава проблема беше датчик колянов вал. 

 

В последствие започна да губи охладителна течност без да тече никъде. За това я отвориха. Видимо беше избила гарнитурата. Така и така е разглобена, главата отиде на шлайф (била е крива), напасване и нови клапани, водачи (клапаните бяха пропаднали, водачите "разхлопани") и всичките неща. Всички части на верига, гарнитури и тн.

Сега е отново разглобена. За жалост сега няма видима причина за белия пушек :-( .Тази седмица ще карам главата отново за тест. Ако не покаже, че е спукана ще се чудя какво да правя :-(

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки има ли от кривата глава.? Снимки от видимо избилата гарнитура има ли?...Ти установи ли нещо лично от написаното от теб или преразказваш?

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А замерване на блока направиха ли? Аз като сменях гарнитурата и ми шлайфаха главата - беше без кривини. От фирмата извършваща ремонта на главата отидоха в сервиза и измерих дали и блока няма отклонение. Малко вероятно е но знае ли човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.05.2023 г. at 22:37, Vancho написа:

Снимки има ли от кривата глава.? Снимки от видимо избилата гарнитура има ли?...Ти установи ли нещо лично от написаното от теб или преразказваш?

 

 

Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива.

 

Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. 

 

Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече.

 

Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м...

 

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да се оправят по най - лесния начин нещата. Като гледам колко пари си налял само за части. При мен надуваше системата и изкарваше антифриза през разширителния съд. Съответно в последствие започваше и да прегрява колата, когато е по - натоварена или вися много време в задръстване през лятото. Купих колата март месец и още беше студено и ми трябваше време да хвана проблема. Като свалиха гарнитурата беше прегоряла между два цилиндъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност гарнитурата на главата не е била затегната правилно. Аз бих отишъл при @fenabg за да се приключи един път за винаги с този проблем, пък и водната помпа сменявана ли е с нова.... има си обяснение и случайност няма тук.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едно от първите неща които смених по моята кола беше водната помпа, до сега на различни марки автомобили винаги съм слагал марката Hepu (хепу) и никога не съм имал проблем. Все пак инспектирах старата, която е оригинална и нямаше никакви видими проблеми. Можеше да кара още много,но реших, че новата е по-добър вариант.

Редактирано от blagoev.1990@abv.bg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М... да. Има си обяснение с проблема при колегата, може и да не е точно това но има нещо което са пропуснали да направят и по всяка вероятност в сервиза няма да си признаят. Този мотор да спука главата или блока е много малко вероятно и не, че не е възможно но колко случаи има такива.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До кривата круша съм или под нея направо. Там където правиха главата днес ми се обадиха и ме викнаха да ми покажат как главата е здрава. Утре ще я закарам на друго място за второ мнение.

Сервиза твърдят, че ако ремонта е некачествен е нямало да изпуши изведнъж, а преди това 2 седмици да е на ред. 

Колата е разглобена и няма къде да я местя по други сервизи, филма става още по-голям.

Работата отива на друг двигател. Блок няма да свалям и правя. Не ми се правят повече опити за моя сметка и да плащам труд и части на вятура. Ще прехвърлят ангренажния  комплект, така и така е нов и оригинален и квото е. Документлнта схема с кат не ми е ясна, но ще се поинтерисувам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Документално - ако вземаш друг двигател - задължително трябва да е с талон и съответстващ номер на двигателя. Вземи се разходи до КАТ и поразпитай. Да нямаш ядове после. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да приемем, че следните неща не са проблемни, гарнитурата на главата, главата и блока. Какво остава, каква е причината за белия пушек? От къде може да смуче охладителна течност? Газова има ли на колата? Има отопление с антифриз на дросела. Има охладителна течност която минава през смукателния колектор. Има топлообменик за маслото на мотора, така че температурата на моторното масло да бъде контролирана от температурата на антифриза. Изпускам ли нещо ? 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези в сервиза просто са пропуснали нещо, стават такива неща.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...